IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Avensis vs. Passat

This topic is about Avensis vs. Passat , the author, klm, wrote about: E tare de tot un sistem de navigatie : iti umfla pretul masinii cu 2k euro pentru un dispozitiv pe care il folosesti doar cand esti plecat prin tari s ... To read more just scroll down

14 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Avensis vs. Passat
klm
post Feb 11 2009, 03:43 PM
Post #21


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



E tare de tot un sistem de navigatie : iti umfla pretul masinii cu 2k euro pentru un dispozitiv pe care il folosesti doar cand esti plecat prin tari straine, asta da atu care cantareste in alegerea unei masini!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Feb 11 2009, 11:07 PM
Post #22


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Bai fratilor va intreb si eu ceva .... Unde scrie ca Avensisul asta trebuie sa revolutioneze piata? De ce trebuie sa aiba cutare si cutare la un anume pret, etc. Un lucru e cert ... e o evolutie de la modelul anterior si asta nu e discutabil. Ca exista variante mai bune ... exista foarte multe, pentru unii, pentru altii masina asta va reperezenta cea mai buna alegere. Daca pe mine ma face sa zambesc si sa ma bucur de ea ... conteaza?

NU ... pentru ca nimic nu e perfect. Si nici acest model nu incearca asta. Passatul CC este aceiasi Marie cu alta palarie. Iti da ceva ... si iti ia ceva. Sa revenim la ganduri mai bune si sa incetam cu extremele.

Eu sunt curios ... cum e portbagajul. Chiar imi doresc o poza reala cu portbagajul. confused.gif


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Feb 11 2009, 11:15 PM
Post #23


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



portbagaj avensis si passat cc
Attached File(s)
Attached File  volkswagen_passat_cc_6.jpg ( 353.8K ) Number of downloads: 17
Attached File  toyota_avensis_3.jpg ( 355.24K ) Number of downloads: 20
 


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 11 2009, 11:19 PM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 11 2009, 10:27 AM) *
Adica tu imi zici mie ca o navigatie, o piele si 1 inch de janta costa 12-15k euroi?! Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. ...



Tu citesti pe sarite?! Eu am scris si de farurile bi-xenon adaptive, sistem de sunet premium, scaune electrice, camera video spate, volan reglabil electric.

Mai aduna, frate, mai aduna. Este ca se apropie de 12-15.000? Este.

Si nu uita de TVA, frate. De obicei, la VW ti se induce iluzia ca preturile sunt finale. Nu sunt. Pune TVA.


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 11 2009, 11:32 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 11 2009, 10:27 AM) *
Inseamna ca Toyota nu vrea sa puna "unele motoare" alea... cu toate ca brusli il bate pe vandam; comparam dpdv al performantelor; de ce mi-as lua o masina cu motor de 2l daca pot sa obtin aceleasi performante de la unul de 1.8l?! ....


Iti raspund eu, ca Vio vad ca n-are chef sa scrie. Toyota evita alimentarea turbo pt. ca scade fiabilitatea motorului. Au ei destule probleme cu turbo-dieselurile (ca toata lumea, de altfel) ca sa se mai complice si cu turbo la benzina.

Adevarul este ca un motor turbo pe benzina nu are cum sa fie la fel de fiabil ca un motor aspirat. Din cel putin doua motive: mai multe piese in miscare plus caldura f. mare de la gazele de esapament care actioneaza turbina. Cu efectele binecunoscute.

Daca ti se pare ca VW a dat gaura la macaroane cu TSI-urile, te inseli. E relativ simplu sa supralimentezi un motor pe benzina, dar e mult mai greu sa construiesti un motor pe benzina care sa se bazeze pe distributie variabila, spre exemplu. Si care sa fie fiabil. o cerinta sacrosanta la Toyota. Degeaba are putere daca nu-i fiabil. Stie japonezul de ce. Si unii dintre noi.

Nu te lasa impresionat de premiile pe care le castiga diferiti constructori nemti pt. motoarele lor. Uita-te, mai bine, la indicii de satisfactie a consumatorilor. Degeaba iti face VW un motor care arata super pe hartie si poate chiar la drum, daca iti crapa dupa 30 sau 50 sau 70.000 de km.

Daca vrei ca unii dintre proprietarii de Toyote de pe forum sa devina fani VW, mai trebuie asteptat pana cand germanii intra macar in top 5 la fiabilitate. Unde e VW acum?! Pe 19? Sau pe 29?! Ca nu mai retin exact...


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 11 2009, 11:39 PM
Post #26


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



Horia cam asa ... ai dreptate ... ma pricep la asa ceva bine dar nu am chef sa scriu randuri de explicatii catodata ... in general japonezii nu duc motoarele la limita lor care este undeva cu inca 40 % chiar 50 % unele peste cum sunt ele setate ... de aci si fiabilitatea lor ffff buna . si asta e o regula cu cat ai mai multe elemente rotative la un motor cu atat mai multe prb ..


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 11 2009, 11:56 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (vio @ Feb 11 2009, 11:39 PM) *
Horia cam asa ... ai dreptate ... ma pricep la asa ceva bine dar nu am chef sa scriu randuri de explicatii catodata ... in general japonezii nu duc motoarele la limita lor care este undeva cu inca 40 % chiar 50 % unele peste cum sunt ele setate ... de aci si fiabilitatea lor ffff buna . si asta e o regula cu cat ai mai multe elemente rotative la un motor cu atat mai multe prb ..


Iarta-ma, chiar n-am vrut sa intru peste tine, dar imi ardea condeiul mai ceva decat arde TSI-ul benzina. Merci.


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 12 2009, 12:14 AM
Post #28


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



np ... pe mine ma loveste des sindromu lene -scris:D


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 12 2009, 10:43 AM
Post #29


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(_Constantin_ @ Feb 11 2009, 11:07 PM) *
Bai fratilor va intreb si eu ceva .... Unde scrie ca Avensisul asta trebuie sa revolutioneze piata? De ce trebuie sa aiba cutare si cutare la un anume pret, etc. Un lucru e cert ... e o evolutie de la modelul anterior si asta nu e discutabil. Ca exista variante mai bune ... exista foarte multe, pentru unii, pentru altii masina asta va reperezenta cea mai buna alegere. Daca pe mine ma face sa zambesc si sa ma bucur de ea ... conteaza?

NU ... pentru ca nimic nu e perfect. Si nici acest model nu incearca asta. Passatul CC este aceiasi Marie cu alta palarie. Iti da ceva ... si iti ia ceva. Sa revenim la ganduri mai bune si sa incetam cu extremele.

Perfect de acord cu tine, Constantin thumbsup.gif !
CITAT(HORIA100213 @ Feb 11 2009, 11:19 PM) *
Tu citesti pe sarite?! Eu am scris si de farurile bi-xenon adaptive, sistem de sunet premium, scaune electrice, camera video spate, volan reglabil electric.

Mai aduna, frate, mai aduna. Este ca se apropie de 12-15.000? Este.

Pe care parte din: "Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. ..." n-o intelegi? (2kE navig+audio cu 10 boxe, 2kE piele si alte kkturi, cred ca 1kE xenoanele si restul de bani costa celelalte nebunii de care vorbesti: jante si ce mai erau); n-o sa ma apuc sa compar dotarile standard de la CC (care sunt kilometrice) cu cele standard ale Luxury-ului (care probabil ca sunt la fel de kilometrice) pentru ca nu asta e scopul discutiei si al topicului.
Nu am atacat nicio secunda Toyota si n-am ridicat in slavi VW, doar mi-am spus parerea; la mijlocul lui 2008 am mers cu noul Lancer care sta mult mai bine la interior ca modelul anterior (pe care chiar m-am gandit sa mi-l iau) insa mai are de lucrat pana sa ajunga macar la nivelul Avensisului si oricat de bune ar fi motoarele tot o sa zic ca e mai prost plasticul din Lancer decat cel din CC sau C5.
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.
Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Feb 12 2009, 03:08 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



Aceleasi reactii au fost si cand a aparut Aurisul si noua Corolla. Unii au strambat din nas, unii au spus ca e mai buna aia veche, insa, pana la urma, s-a dovedit ca ambele modele reprezinta o evolutie fireasca fata de generatia anterioara si au prins pe piata chiar bine dupa cum o arata cifrele.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 12 2009, 03:17 PM
Post #31


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 12 2009, 10:43 AM) *
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.

Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif.


Frate, noi zicem sa comparam si care e mai fiabil, nu doar care are mai multi muschi pe hartie. Intelege si tu ca, in general, proprietarii de japoneze (Toyota, Honda, Subaru) etc. sunt mai bine informati decat proprietarii de VW, spre exemplu. Nu vreau sa zic mai bine educati, ca intram in alte cele.

De aceea nu tin la noi argumente ca alea enumerate de tine: ce motoare tari, ce interioare superbe, ce preturi bune... Astea nu sunt argumente. Sunt pareri. Stiai ca o parere poate sa fie obiectiva? Da, da` nu si la fanii VW.

P.S. Noi nu ne certam, frate. Noi aducem argumente. Tu crezi ca suntem infierbantati si vrem sa impunem adevarul nostru. Nu suntem. Suntem f. calmi pt. ca noi chiar stim care e adevarul in versusul Toyota/nemtesti. Tu ai o problema de apreciere, nu noi.

P.S. 2 Ai adaugat TVA-ul?! thumbsup.gif


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 12 2009, 04:06 PM
Post #32


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
CITAT(klm @ Feb 12 2009, 10:43 AM) *
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.

Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif .


Frate, noi zicem sa comparam si care e mai fiabil, nu doar care are mai multi muschi pe hartie.

Deci (incep in tromba smile.gif) eu am oferit o parere legata de interior iar tu imi vorbesti de motoare; plecand de la afirmatia ta de mai sus permite-mi sa-ti adresez o intrebare: o masina mai fiabila are in mod obligatoriu interiorul mai bun dpdv calitativ decat una mai putin fiabila?
CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
Intelege si tu ca, in general, proprietarii de japoneze (Toyota, Honda, Subaru) etc. sunt mai bine informati decat proprietarii de VW, spre exemplu. Nu vreau sa zic mai bine educati, ca intram in alte cele.

Da-mi voie sa nu comentez, nu pot fi de acord insa e parerea ta si ti-o respect.
CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
De aceea nu tin la noi argumente ca alea enumerate de tine: ce motoare tari, ce interioare superbe, ce preturi bune... Astea nu sunt argumente. Sunt pareri. Stiai ca o parere poate sa fie obiectiva? Da, da` nu si la fanii VW.

P.S. Noi nu ne certam, frate. Noi aducem argumente. Tu crezi ca suntem infierbantati si vrem sa impunem adevarul nostru. Nu suntem. Suntem f. calmi pt. ca noi chiar stim care e adevarul in versusul Toyota/nemtesti. Tu ai o problema de apreciere, nu noi.

Eu sunt "fan" al italiencelor si pentru ca tot veni vorba de ele mi-am amintit de AR 159 al carei interior este plin de bun gust si de materiale de calitate (asta e tot o apreciere de cateva minute), mai mult decat orice nemteasca si japoneza puse la un loc (desigur ca in clasa ei de pret).


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Feb 12 2009, 05:12 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Buey, ajungem iarasi la japoneze versus nemtesti, cu adaos de frantuzoaice si italience? drag.gif ... ca acus se iveste si Bavaria/Impulse, si mutam topicul la Combat... devil.gif ...

Stiu ca ma repet, da' mie nu-mi place partea din fata de nici o culoare...indiferent din ce unghi as privi-o, tot a Logan/Nissan Tiida arata...spatele e fain, motorizarile sunt si ele faine, interiorul e ok, spatiul interior a ramas in aceeasi clasa, mai ramane sa fac si un drive-test cu ea, s-o compar cu Totosul personal...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 12 2009, 07:08 PM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 12 2009, 04:06 PM) *
...o masina mai fiabila are in mod obligatoriu interiorul mai bun dpdv calitativ decat una mai putin fiabila?
.......
Eu sunt "fan" al italiencelor si pentru ca tot veni vorba de ele mi-am amintit de AR 159 al carei interior este plin de bun gust si de materiale de calitate (asta e tot o apreciere de cateva minute), mai mult decat orice nemteasca si japoneza puse la un loc (desigur ca in clasa ei de pret).


Da, klm, din punctul meu de vedere, este da. De ce? Pt. ca degeaba are un interior frumos daca se strica repede masina. Cat timp va rezista interiorul in cauza dupa interventii la bord etc.? De ce nu gandesti un pic in perspectiva? Crezi ca in Romania un bord desfacut sau o plansa de usa sau mai stiu eu ce se vor monta la loc fara zgarieturi etc.? Era retorica intrebarea.

Legat de subiect, am avut ocazia sa compar un Audi A6 de doi ani si jumatate si circa 90.000 km cu Toyota mea de doi ani, dar peste 150.000 (la momentul comparatiei). O masina premium de clasa mare cu o masina "generalista" de clasa medie. Surpriza mare la interiorul Audi-ului: pielea de pe volan era cam varza, daca imi ingadui metafora amatoriceasca, bordul era cam ponosit si vedeai cam peste tot zgarieturi si dungi si alte chestiuni putin estetice. Masina era la primul proprietar, care era oricum, numai neglijent nu. Stii ce mi-a spus omul cu amar?! Citez: "Nu rezista". Asta e, klm. Nu toata lumea poate produce la nivel de Bentley sau Rolls-Royce in privinta interioarelor. Nu mai spun in ce hal se prezenta pielea de pe scaune la A6.

Sunt convins ca daca omul platea 5-6.000 de euro pt. o piele de mare lux, altfel stateau lucrurile. Asta e. La inceput, multe masini sunt frumoase si stralucitoare, inclusiv la interior. Dar cum se prezinta dupa 1-2 ani si 50-100.000 de km? Multe sunt cam terminate. Aici se vede calitatea materialelor. La cat de bine rezista in timp. Cand o lasi la soare la 40 de grade la umbra. Ca nu tot timpul cari folia de protectie cu tine. Cand o lasi in ger de -20 de grade. Ca nu ai tot timpul garajul la tine. Da, asta e scenariul pt. Romania. Conditii grele si f. grele de exploatare. Aici se vede frumusetea masinii.

This post has been edited by HORIA100213: Feb 12 2009, 07:11 PM


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cipicaduh
post Feb 12 2009, 09:39 PM
Post #35


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 15-October 07
From: IASI
Member No.: 115.111



S-au cam infierbantat spiritele pe aici!
Constantin,fata de care am o simpatie aparte dupa dansul in doi de la Iasi, de la intalnirea Toyota ( nu am resentimente ca am fost dupa Jasmine! teehee.gif ),a subliniat foarte bine esenta. Noul Avensis e un progres clar fata de cel vechi. Poate ca a dezamagit de vis a vis de unele asteptari.
Dar suspensiile sunt mai bune, mentin masina pe sosea mult mai ferm, directia e precisa,desi e destul de grea, timoneria cutiei de viteze e scurta si precisa,farurile par sa bata unde trebuie,mai ales cele Bi xenon adaptive. Rotile din spate vireaza acum cu 7 grade,fata de vechiul model cu ...5 grade?
E prea multa electronica fata de vechiul model ( frana de mana e acum...un buton ). Avand in vedere ca Honda Accord Comfort e acum 19.980 CIP, la banii astia imi iau Avensis Executive 2.0 diesel. Fara sa clipesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Feb 12 2009, 11:12 PM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



@ "Horia si inca niste cifre pe langa"
Pentru cineva pentru care obiectivitatea si echidistanta ar trebui sa fie o a doua natura, nu numai ca esti tendentios ci si rau intentionat as spune.

Avensisul concureaza intr-adevar cu Passatul normal, nu cu CC-ul. Daca ai sa configurezi un Passat 2.0 de 150 de cai Highline, plus de exemplu:

Auto-hold

Computer de bord "Plus" - cu selectare pentru deschiderea individuala a usilor
si functia "Autolock" de la 15 km/h

DVD Europa de Est

Faruri bi-xenon adaptive

Faruri de ceata

Indicator cantitativ presiune pneuri prin senzorii ABS, avertizeaza in momentul scaderii la minim a presiunii

Jante aliaj usor "Le Mans"- 4 aliaj usor 7 1/2J x 17- anvelope
235/45 R17

Kessy (Keyless Entry) cu telecomanda

Lumini "Coming Home"/"Living Home"- inclusiv lumini de drum permanente

Oglinzi exterioare rabatabile si reglabile electric, incalzite

Priza 230 V consola centrala spate

Radio sistem de navigatie "RNS multifunctional TFT cu touchscreen,30-GB hard disk,SD card reader,DVD drive,radio cu functie MP3,putere 300 watt,10 incinte acustice

Volan multifunctional piele 3 spite bordcomputer; levier schimbator de viteze imbracat in piele

Iti va da un pret de 33000 fata de 30000 la Avensisul echivalent (2.0 LUXURY)
Iti garantez ca are mai multe gadgeturi Passatul (navigatie cu touch screen, 30 gb de ex), pentru ca vad ca astea sunt argumentele in favoarea noului Avensis. Jante de 18 nu stiu, tu umblii mai des decat mine pe drumurile din Romania, daca zici ca sunt un atuu te cred pe cuvant wink.gif
In rest... tinuta de drum, directie, pozitie la volan, ergonomicitate net superioare la Passat. Si asta nu spun doar eu ci si consumatorii si toata presa de specialitate din vestul europei.

Am uitat sa-ti mentionez tractiunea integrala, la banii astia ai 4motion. Nu stiu exact cat costa la Avensis intereseaza-te tu poate.
La orice dealer vei avea o reducere de cel putin 3 la suta, se pare ca la Toyota trebuie sa te faci prieten cu baiatul ala de vinde mii de Toyota in Pipera smile.gif

Eu nu zic ca Passatul e mai ieftin sau mai fiabil, ci doar ca e o masina mai buna. Mondeo de exemplu e mai ieftin decat Avensisul cu mult si e si el o masina mai buna. Multe masini frantuzesti din clasa sunt mai mult decat competitive actualmente. Asa ca noul Avensis nu reuseste sa fie o masina mai buna decat modelele mai vechi ale concurentei, nici mai ieftin si nici mai fiabil deocamdata. E doar inca o optiune pe langa multe altele.

Asa ca, daca o sa-ti dai putin silinta, s-ar putea sa constati utilitatea unui configurator de masini in comparatie cu spiritul de turma de "a alege" masina deja configurata de Toyota. Dar in definitiv e alegerea fiecaruia... poate daca ai configurat Dacia 1310 ultima data e o placere sa-ti configurezi noul Avensis smile.gif

Iti urez sa te bucuri de fiabilitatea avensisului cat mai multe sute de mii km smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Feb 13 2009, 10:09 AM
Post #37


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Auch .. mama cat acid pe aici. Marius nu stiu ce sa zic de Passatul ala de care zici, dar recent am citit intr-o revista din De (cred autobild, repet cred) in care au testat noul Passat 2TDI timp de 2 ani. Au avut o lista cat o pagina de piese schimbate si vizite in service.... Hai sa asteptam face-liftul la Passat si vedem atunci daca se va apropia de fiabilitatea Passatului 5.5
Concluzia ziaristilor nemti a fost ca nu se merita noul Passat. Repet: test facut pe 2 ani si 100k km

Urmaresc forumurile auto de minim 4 ani si problemele cu avensis au fost in general minore dar marea nemultumire a unor forumisti e legata de calitatea service-ul Toyota din Ro si nu atat de calitatea masinilor. Nu poti spune acelasi lucru si despre VW. Din pacate. Orice forum VW va confirma acest lucru. E adevarat ca sunt mult mai multe VWuri in Europa decat cele Japoneze dar concluzia e ca VW nu e f fiabil. Asta este, nu e capat de lume.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 13 2009, 10:22 AM
Post #38


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Horia, acum ti-am inteles punctul de vedere care, fara suparare, face parte din cele mai mari prostii pe care le-am auzit; iti atasez mai jos o mica imagine cu pielea unui Golf de 190k km facuti in 5 ani si care a ajuns in servis doar pentru revizii si schimbari normale de piese; daca vrei cu iti trimit pe pm poze cu pielea unor masini care au mult peste 300k km.
Attached File  untitled.JPG ( 12.49K ) Number of downloads: 25

marius, nu e locul unui vs sau al unor ironii, fiecare vrem sa aflam cat mai multe informatii si asta se face printr-o "cearta" utila wink.gif.
Odata cu aparitia ultimului model de A6 am observat ca au schimbat forma spoilerului fata; aceeasi forma am vazut-o la Mercedes C si mai nou la Avensis. O fi bine, o fi rau? desi arata mai bine eu zic ca se strica mai usor si necesita schimbat in cazul unui impact frontal mai usor decat in cazul formei vechi care permitea "alunecarea" obstacolului (de exemplu un caine mic era impins sub roti pe cand acum si un caine mic se va lovi de muchia aia iesita in exterior si o va rupe).
prima forma este cea veche iar a 2-a este cea noua.
Attached File  untitled1.JPG ( 3.16K ) Number of downloads: 2


This post has been edited by klm: Feb 13 2009, 10:25 AM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN
post Feb 13 2009, 10:42 AM
Post #39


TODAY TOMORROW TOYOTA
******

Group: Membri
Posts: 1.120
Joined: 22-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 68.957



ca sa completez spusele lui pmhoria:

"Toyota si Honda ocupă primele două poziții în clasamentul Auto Bild


Raportul Auto Bild a luat naștere în 2001, începând cu 10 mărci și ajungând la 24 de mărci în 2007 și 22 de mărci în acest an. Noutatea studiului din 2008 este reprezentată de dispariția mărcilor Chevrolet și Alfa Romeo, având în vedere că anul trecut Chevrolet s-a clasat pe poziția a șasea.
Studiul calitativ elaborat de Auto Bild evaluează mai mulți indici: fiabilitatea automobilelor, calitatea acestora în procesul exploatării în timp și gradul de satisfacție al posesorilor de automobile.
Un rol foarte important în acest raport îl constituie studiul anual elaborat de Asociația Germană de Monitorizare Tehnică (TUV) ce conține rapoarte de testări tehnice la peste 194 de modele.
În afara acestor indici, cei de la AutoBild au mai luat în considerație scrisorile și reclamațiile cititorilor precum și numărul de rechemări ale automobilelor în service pentru probleme de garanție.
Toyota primul loc pe podium, Peugeot ultimul loc în clasament

Constructorii niponi Toyota și Honda și-au adjudecat primele poziții de pe podium.La polul opus se află producătorii francezi, care se află într-o cădere liberă, ocupând ultimele locuri.
Mai mult decât atât, la întrebarea ?Cum apreciezi calitatea mărcii automobilului pe care îl conduci, pe o scară de la 1 la 10, posesorii de Toyota au acordat calificativul 9, cel mai mare calificativ primit anul acesta?.

Verdictul AutoBild referitor la Honda

Ziariștii de la Auto Bild felicită marca Honda, ?mașinile sunt fiabile și de calitate, iar posesorii de Honda sunt mulțumiți?.
Specialiștii de la Auto Bild spun că marca Honda are potențial și pe viitor, odată cu lansarea noilor modele, fiind posibil să urce pe prima poziție a podiumului.
Conform chestionarului realizat de cei de la Auto Bild, majoritatea posesorilor de Honda sunt mulțumiți de mașina pe care o conduc și pe viitor, vor alege tot această marcă. Astfel, cei de la Honda au obtinut 8.8 puncte calitative la acest capitol și se situeaza pe locul doi al clasametului. "

sursa: www.autobild.de



articolul complet, insa in limba germana : http://www.toyota.de/Images/AutoBild_42_08...m281-843877.pdf

This post has been edited by DAN: Feb 13 2009, 10:46 AM
Attached File(s)
Attached File  AUTOBILD_1.jpg ( 250.48K ) Number of downloads: 4
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 13 2009, 10:52 AM
Post #40


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



M-am chinuit (mult) sa gasesc o legatura intre raspunsul tau si noul Avensis: n-am reusit. Poate poti sa ne explici tu.

This post has been edited by klm: Feb 13 2009, 10:52 AM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 06:21 PM