Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, Iulian74637, wrote about: Fratilor, nu stiu de unde ati treaba ca mentenanta la japoneze este mai scumpa decat la nemtesti. Va dau un singur exemplu: sa luam o revizie obisnuit ... To read more just scroll down
Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze |
Sep 20 2007, 10:08 AM
Post
#41
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Acum ia sa-mi spuna cineva cat costa la un Passat? Ca sa nu mai vorbesc despre modul cum te trateaza baietii? |
|
|
Sep 20 2007, 11:11 AM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Preturi la revizii se gasesc aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...asc&start=0 , unii mai fraieri au platit peste 200 RON.
QUOTE Ca sa nu mai vorbesc despre modul cum te trateaza baietii? Ultima data cand am avut Corolla in service-ul din Pitesti pentru schimbat far, aripa si spoiler mi-au tinut masina vreo 4-5 zile, dupa ce am asteptat cam 2 saptamani piesele. Chiar neplacut a fost ca m-am dus sa iau masina dupa 2 zile (asa imi spusesera ca va fi gata) si nici nu se apucasera de ea. Macar daca m-ar fi anuntat... Asa ca las-o mai usor cu exagerarile, nu e totul perfect la Toyota. Cat despre cum se comporta cei de la service-ul VW, nu stiu inca, dar pana acum am fost tratat mai mult decat OK de cei de la reprezentanta. Sa dau un exemplu, dupa ce am luat masina, la vreo 2 saptamani, primesc un telefon de la Bucuresti sa ma intrebe daca am fost multumit de dealer-ul din Pitesti, daca am facut drive-test etc. etc. Dupa inca vreo saptamana, mai primesc si un chestionar de la cei din Pitesti, prin posta. De la Toyota nu a interesat pe nimeni daca am fost sau nu multumit... Sa nu se inteleaga ca am ceva cu Toyota, e o marca OK, dar nu trebuie exagerat.
-------------------- GTI
|
|
|
Sep 20 2007, 11:18 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Daca am ajuns la costuri de exploatare si am trecut de faza cu cine si ce conduce e bine
@20krpm: la noi stau lucrurile un pic altfel. Si adaug si eu la ce a zis Air Wolf faptul ca: 1. In principiu dealerii "traiesc" din tarifele de service, stateam si ma uitam la citroen ca variaza intre ~15-30$ ora, in functie de complexitatea lucrarii. Ceea ce nu pare mult, la prima vedere. Dar am vazut cu ochii mei cu un mecanic nu stia sa mai potriveasca discul cu placa de presiune intr-o cutie la un C5 si a dat repede fuga la computator unde avea niste scheme ca pentru prosti! 2. Dealer-ul are tarife imense la orice piesa care nu intra la capitolul revizie. Daca te duci dupa ceva timp dupa ce ti-ai luat masina si vrei si tu un eleron sau stiu eu ce. Apoi.... pretul piesei, vopsitul(eventual) si montatul te costa extrem de mult. Am un prieten care si-a luat Focus si aia de la reprezentanta i-au facut o oferta pentru alarma la masina(montata de ei deci cu garantia ok). Omul asta are de ales intre o alarma la 700 sau una la 900 de Ron(adica undeva la 400$) ceea ce mie unu mi se pare enorm! 3. Din pacate aici sunt putine service-uri care te pot primi in aceeasi zi in care dai telefon si te trateaza corect. -------------------- |
|
|
Sep 20 2007, 05:56 PM
Post
#44
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 30-June 06 From: Bucuresti Member No.: 81.191 |
QUOTE(Iulian74637) Fratilor, nu stiu de unde ati treaba ca mentenanta la japoneze este mai scumpa decat la nemtesti. Va dau un singur exemplu: sa luam o revizie obisnuita la 15.000 de km. La un Avensis in Pitesti costul este de 200 roni. Iar la 30000 de km pretul este de 500 roni.
Acum ia sa-mi spuna cineva cat costa la un Passat? Ca sa nu mai vorbesc despre modul cum te trateaza baietii? Pe mine m-a costat 6 milioane la Avensis in Bucuresti |
|
|
Sep 21 2007, 09:04 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
QUOTE(Mihai81198) Pe mine m-a costat 6 milioane la Avensis in Bucuresti
Intotdeauna preturile de Provincie sunt mai mici. Cunosc pe cineva care la Toyota Romania era aproape "jecmanit", iar la Pitesti a platit cu mult mai putin. Dar, pot sa existe si particularitati, in sensul ca masina necesita si alte reglaje, iar atunci pretul reviziei creste considerabil. Eu m-am referit la preturile de lista. Ca si o concluzie (personala), treaba ca imi cumpar o masina japoneza in ideea sa par mai intelectual, mi se pare o prostie. Sau ca nu-mi iau aceeasi masina cu a veciniului, ca sa nu zica lumea ca seman cu el. Chiar daca intr-o zi esti imbracat in Armani, iar in alta in Somesul, in momentul " cand deschizi gura" pentru multi esti la fel. Revenind la masini, "cine are cap", eu zic ca se va orienta cu precadere catre masinile japoneze. Motivul: sunt ceva mai ieftine la achizitie, fiabile si au o intretinere accepatbila (sau accesibila). Exceptand poate Romania, care este tara contrastelor sau a paradoxului (cum zice un amic francez), modele precum Subaru Forester, Honda Jazz, Cvic sau S2000, Mazda 6 sau MX5, Toyota Yaris sau Avensis, conduc topurile de fiabilitate de prin toata Europa. Iar raportul pret/calitate este unul excelent. Cei care aleg cu sufletul, vor opta pentru masina care le va satisface cerintele de design, confort, performanta, indiferent de marca. Pentru acestia pasiunea nu are limite. |
|
|
Sep 21 2007, 09:13 AM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
sa-l vad eu pe ala de la toyota romania care e in stare sa-i regleze carburatorul FJ-ului meu. ala e mort de mult, astia de acum nu stiu decit sa puna compul si gata.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 21 2007, 09:28 AM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(air_wolf) sa-l vad eu pe ala de la toyota romania care e in stare sa-i regleze carburatorul FJ-ului meu. ala e mort de mult, astia de acum nu stiu decit sa puna compul si gata.
si nici macar atunci. o iau prin eliminare. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 21 2007, 03:29 PM
Post
#48
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Airwolf, cred ca asta e o problema generala de service in Romania, ce la Defender cu carburator stie sa ti-l regleze la Bavaria? sau la un G vechi e ok CasaAuto?
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 21 2007, 07:54 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
QUOTE(air_wolf) ala e mort de mult, astia de acum nu stiu decit sa puna compul si gata.
??... si ce e rau in asta? nu contest ca tu vezi ceva rau - doar intreb. mai era cineva mai-nainte care zicea ca un mecanic nu stia cum sa imperecheze bucatile de la un ambreiaj si vezi Doamne a trebuit sa se duca la calculator sa se uite - ce e rau in asta?... nu mai bine mecanicii se iau dupa indicatiile producatorilor, in loc sa faca reglaje si asamblari dupa ureche, sau dupa cum era la dacie? nu mai bine o iau babeste cu manualul in fatza, "acuma pune surubul X cu shaiba Y", decit sa monteze tot motorul, sa gaseasca shaiba Y de care-au uitat, si sa ii faca vint cu piciorul in canal, ca doar n-o sa mai desfaca acuma tot motorul pentru o shaiba?... voi contati pe experienta mecanicilor din romania, care au trecut de la motorul de dacie la ala de daitsuki* acu un an jumate, si n-au desfacut vreodata vreunu, ca nu i-a lasat patronul, sa nu cumva sa-l strice? sau contati pe experienta producatorului, care e in businessu asta de zeci de ani buni, si care a pus fiecare componenta la locul ei cu un scop, chiar daca acel scop e obscur pentru un mecanic. *daitsuki = marca japoneza inventata de mine, care doar seamna cu passatu TDI, da e pentru oameni destepti -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 21 2007, 10:27 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(20krpm) *daitsuki = marca japoneza inventata de mine, care doar seamna cu passatu TDI, da e pentru oameni destepti
Ca tot veni vorba, la noi Daihatsu nu se importa decat de Gold&Platin iar Isuzu de catre o firma din Baia Mare...Pacat ca romanii nu stiu ce inseamna masini de calitate... -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Sep 21 2007, 10:30 PM
Post
#51
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE daitsuki = marca japoneza inventata de mine, care doar seamna cu passatu TDI, da e pentru oameni destepti
FOARTE TARE!!!! Am schimbat semnatura -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Sep 21 2007, 11:02 PM
Post
#52
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Eu maine la 08.30 am programare la Scorpion Galati pentru revizia la 15.000 si chiar sunt curios sa vad cat ma costa . Mi-au spus baietii de acolo ca nu au mai facut revizia la tfsi pona a acum. Sper sa-si dea interesul pentru ca nu au mare lucru de facut. Filtre si ulei. Mi-au spus ca ma costa in jur de 7-8 mil. Cam mult dar o sa vedem!
Nu m-am dus la Focsani pentru ca mi s-au parut cam neprofesionisti . O sa vedem! nu stiu daca e mult sau putin pentru un Auqi dar sper sa faca macar treaba buna. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Sep 23 2007, 09:17 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
QUOTE(Iulian74637) La un Avensis in Pitesti costul este de 200 roni.
Ar fi o idee sa dai si niste detalii despre ce s-a schimbat. Lumea vorbeste asa generic de revizie dar intre una la care schimbi doar ulei si 2 filtre si alta cu filtru AC, bujii, placute de frana etc. O fi mai ieftina manopera la Pitesti, sau poate e ceva marketing la mijloc, sa atraga clienti. -------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Sep 23 2007, 10:01 PM
Post
#54
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Mda ! M-am intors de la Galati mai chel cu 730 ton si cu impresii neutre despre cei de acolo. In afara de faptul ca mi-au spus din start ca nu au mai facut nici un service la un motor tfsi pana acum (macar taceau) mi-au trecut o siguranta pe nota de plata ( vreo 0.75 ron) si manopera aferenta , de parca in cele 200 si ceva ron pt manopera revizie nu intrau si 2 min de schimbat siguranta. . Asta inseamna sa nu stii sa-ti vinzi marfa. Pierzi la bani ( 1 ron ) si castigi un viitor client. Mi s-au parut cam neprofesionisti. Mi-a spus ca -mi dau telefon joi ca sa ma anunte cat ma costa revizia si nu m-au sunat . Vineri cand mi-au facut antecalculatia la revizie, m-a intrebat cineva de acolo ce tip ulei folosesc la masina . :bash:
Cand l-am intrebat de ce nu m-au sunat mi-a spus ca e aglomearat la ei. L-am intrebat daca atunci cand vand masinile , se gandeste vre-un vanzator la service , etc, etc si s-a inrosit ca un rac. Oricum am vazut multe persoane care le-au facut scandal. Unul pe nedrept deoarece era nemultumit ca Passat-ul lui ii mananca ulei si de ce este obligat el sa-i puna ulei. Altul in schimb tot la un passat nou schimbase pana acum vreo 2 injectoare si nu mai stiau aia ce injector schimbasera deoarece li se defectase programul pe calculator. Altii erau nemultumiti ca asteptau mult. la un moment dat, ca sa-i calmeze, a intervenit directorul care mi s-a parut de o falsitate crasa si de o asa zisa "calmitate" calculata care parea penibila in agitatia care facuta cu cei doi ce vociferau, deoarece in 3 secunde a ridicat si el tonul si a propus sa incheie discutia pentru ca nu are ce discuta daca pun problema asa. M-am prapadit de ras. ( in gand) Oricum cam peste tot e la fel! -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Sep 23 2007, 10:23 PM
Post
#55
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
QUOTE(stefan_adrian) Oricum am vazut multe persoane care le-au facut scandal. Unul pe nedrept deoarece era nemultumit ca Passat-ul lui ii mananca ulei si de ce este obligat el sa-i puna ulei. Altul in schimb tot la un passat nou schimbase pana acum vreo 2 injectoare si nu mai stiau aia ce injector schimbasera deoarece li se defectase programul pe calculator.
Foarte nemultumita lumea de noul Passat.Toti il regreta pe cel vechi! -------------------- |
|
|
Sep 24 2007, 09:58 AM
Post
#56
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
QUOTE(20krpm) QUOTE(air_wolf) ala e mort de mult, astia de acum nu stiu decit sa puna compul si gata.
??... si ce e rau in asta? nu contest ca tu vezi ceva rau - doar intreb. mai era cineva mai-nainte care zicea ca un mecanic nu stia cum sa imperecheze bucatile de la un ambreiaj si vezi Doamne a trebuit sa se duca la calculator sa se uite - ce e rau in asta?... e rau. foarte rau. existau si inainte manuale dar romanul nu-l citeste decit dupa ce strica. de ce e rau: pentru ca te duci in service cu niste simptome, ei schimba ce le spune computerul, simptomele persista si ajung sa-ti schimbe motorul. si asta pe banii tai. sau te duci cu o masina mai veche si te trezesti cu o mare varza facuta. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 24 2007, 07:22 PM
Post
#57
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
io am un avensis d-4d de 126 cp si sint multumit in ansamblu dar n-as zice ca e mai masina decit celelalte, vorbind strict despre sofat, dar mie unuia imi pare mai bine lucrata decit Vectra C pe care la-m avut anterior insa nu mai buna decit noul Passat care oricum este model mult mai nou. fata de passat are avantajul unui motor exceptional si al unui pret/dotari mult mai atractiv. imi place passatul asta nou si cum merge dar dupa cum nici avensisul meu nu e mai masina decit passatul e valabila si reciproca. mai intervine si problema costurilor de intretinere care par mai avantajoase la toyota plus statisticile de fiabilitate, net in favoarea japonezilor. revizia de 15,000 km m-a costat saptamina asta 450 ron. dar ca sofat, exclusiv din acest punct de vedere, noul passat este deasupra avensisului, inclusiv pozitie la volan si ergonomie. dar asteptam cu interes noul avensis.
in rest, japonezii iti ofera parca ceva mai multa consideratie cind iti vind o masina si marketingul lor te face sa simti ca ai conduce ceva mult mai special. japonia, o tara exotica si cu motoare legendare. iti gadila si vanitatea cind iti spui ca te dai cu o masina mai rara etc. parerea mea este ca in ziua de azi tehnologia e cam aceeasi peste tot, iar la un anumit nivel, clasa etc. nu difera prea mult totul tine de gust si de anturajul in care ne-am invartit, de legendele si miturile cu care am crescut. pai, io am niste prieteni de o cultura deosebita, alti prieteni, din aceeasi bransa, si care spun ca masina germana e masina germana, iar masinile japoneze stie toata lumea ca au motoare care sint facute sa tina doar 5 ani si pe deasupra sint si foarte complicat de reparat, iar piesele sint enorm de scumpe, ca masinile japoneze sint facute in japonia etc. am avut si coreene, si farntuzesti, si germane, iar acum am o japoneza. Ei, si? daca as mai avea ceva bani mi-as lua maine o Alfa Romeo 156 2.0 jts de care am fost indragostit cindva, chiar daca ar fi la mina a 2-a. |
|
|
Sep 25 2007, 10:09 AM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
pina la urma stiti ca traim in romania? si cum este o ditamai coada indiferent de dealer, toti te vor trata cu
asta pentru ca ei pot si tu nu, pentru ca de fapt tu ai nevoie de ei, nu ei de tine, pentru ca daca nu cumperi tu, va cumpara alt fraier, pentru ca ei dispun de garantie cum vor si tu joci cum iti cinta ei. asa ca indiferent de tara de origine a masinii, in romania vei fi tratat ca un roman. LE: evident, exista si romani fericiti: cei care se duc cu banul jos+o mica atentie pentru dealer. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 25 2007, 10:37 AM
Post
#59
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE LE: evident, exista si romani fericiti: cei care se duc cu banul jos+o mica atentie pentru dealer.
Say what ? Sa dau spaga la dealer ca sa-mi vanda masina ? De asta chiar nu am mai auzit. In service am mai auzit de asemenea chestii (desi spre exemplu eu am incercat sa dau o atentie unui maistru de la service-ul VW (nu mi-a solicitat, dar mi-a placut ca a fost atent, am verificat impreuna daca a disparut bataia dupa schimbarea unei bucsi, etc... si nu a acceptat). Asta nu inseamna ca sunt multumit de calitatea service-ului VW/audi, chiar daca sunt politicosi tot nu imi dau impresia ca ar fi si "meseriasi" si in plus au si scoruri mari. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 25 2007, 10:41 AM
Post
#60
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
@halba: am un amic care a "uns" un pic rotitele ca sa ia masina dorita mai repede. iti dai seama ce spume a facut persoana care comandase masina aia? asa ca se poate si se practica. incepe sa mi se faca scirba de romania, pe zi ce trece...
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 03:50 AM |