IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze

This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, guerilla, wrote about: singurul motiv care ar inclina balanta in favoarea A4-ului, categoric, ar fi faptul ca ti-ai dori un break, pt ca la lexus nu exista aceasta posibilit ... To read more just scroll down

13 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
guerilla
post Sep 17 2007, 09:28 PM
Post #1


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



singurul motiv care ar inclina balanta in favoarea A4-ului, categoric, ar fi faptul ca ti-ai dori un break, pt ca la lexus nu exista aceasta posibilitate. sau daca ai vrea awd, pentru ca oficial nu se comercializeaza in europa IS AWD (doar ls600 sau rx).
eu nu as lua lexus prin prisma faptului ca e mai rara sau ca un afront adus numarului mare de "tdi-uri" ci pentru ca interiorul mi se pare mult mai pe gustul meu. despre designul exterior chiar nu-mi pasa ca eu stau in masina nu afara. eu nu conduc in viteza deci ca face 2G in curbe ma lasa iar rece. peste 200 la ora mi se pare o viteza egala cu warp deci iar nu e un punct de vedere luat in seama de mine. prefer sa am o masina din care sa ma dau jos odihnit, in care sa ascult muzica cum trebuie, sa am totul la indemana si nu 140 de butoane in care sa ma pierd. la chestii de genul asta trebuie sa te gandesti cand vrei sa compari A4 cu IS-ul. Pentru ca daca vrei viteza, iti plac gadgeturile, iti place interiorul luminat puternic, atunci A4 este o solutie mai buna (si nu e rau deloc).

azazel, curentul asta anti VAG este o prostie, stii bine. unora li s-a acrit de manelele din pasaturi si atunci (e foarte usor si la indemana sa faci asta) generalizeaza. din pacate va veni ziua (foarte curand, ca anii trec repede) cand o parte a societatii va descoperi si marca lexus sau honda sau x si atunci va veni si curentul anti vvti, vtec, d4d, etc. oricat am incerca sa schimbam lucrul asta si campania asta anti-tdi nu putem face nimic. nici cei din echipa de moderare nici cei mai batrani de pe forum.
cat priveste asta:
QUOTE(AZAZEL)
oricum , noul model este departe din punct de vedere tehnic si al dotarilor, de tot ceea ce construieste concurenta acum, insa trebuie sa platesti.

te rog sa nu mai faci afirmatii atat de categorice. pentru ca tot ce ai enumerat tu in lista aia (exceptand draciile de leduri) le gasesti si pe alte masini din aceeasi clasa.
gabi scuze de offtopic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 17 2007, 09:46 PM
Post #2


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pot sa adaug si eu ceva tot off? biggrin.gif Indraznesc sa compar curentul anti T[/color]DI[color=#444444] cu ideea omului de a nu face parte dintr-o turma anume. smile.gif Fara intentia de a jigni pe nimeni. smile.gif
Pur si simplu ideea de uniformizare, fie ea si in bine imi repugna.
Atractia pentru Lexus poate avea si radacini intr-un fel de neo-snobism, intentie de a epata prin "diferit", dar prefer sa cred ca nu e rau sa fii altfel decat majoritatea. Poate si impresia provocata de realitatea inconjuratoare sa ma fi facut sa fiu atras de masinile mai "altfel", pentru ca BMW, Audi, Merc sunt simboluri ale bunastarii prea strigata prin toti porii. Au devenit aproape bling in Romania... Pacat pentru valorile lor incontestabile, dar... traim aici si nu putem ramane indiferenti la realitatile inconjuratoare.
Poate e o prostie, dar prefer sincer sa nu fiu in centrul atentiei prin altceva decat valoarea mea proprie... si oricum urasc epatarea. Lexus e o marca ce se muleaza perfect dpdv automobilistic caracterului meu. Si Honda, desi nu e in discutie aici. biggrin.gif Desigur, nu obligatoriu si pe al altuia. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costanza86138
post Sep 17 2007, 11:18 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-September 06
From: Iasi
Member No.: 86.131



QUOTE(> T u d o r <)
Poate si impresia provocata de realitatea inconjuratoare sa ma fi facut sa fiu atras de masinile mai "altfel" [...]
Poate e o prostie, dar prefer sincer sa nu fiu in centrul atentiei prin altceva decat valoarea mea proprie... si oricum urasc epatarea.


@Tudore, nu te cunosc personal, nu am vorbit niciodata cu tine in afara forumului, dar pentru pasajul de mai sus ai de la mine o bere, una rece si sincera frate!!! beer.gif

Si ca sa revenim la subiect... daca ai posibilitatea, alege Lexus pentru ca Audi , la noi cel putin, e la fel de raspandit cu Loganu sau Meganu biggrin.gif Tot bisnitaru de telefoane are A6, tot mucosu de clasa a 12 a are A3 "tunat ua...", toate figurantele au A4 sau Q7 ca deh... "se poarta"...


--------------------
Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year
Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Titus_
post Sep 17 2007, 11:30 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 19-June 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 28.071



Ce nu-mi place aici pe forum e faptul ca pe de o parte toti ii blameaza pe cei cu TDI pt ca au o masina comuna , o asociaza cu manele samd .
Pe de alta parte cei cu Toyota spre exemplu se lauda cu faptul ca masina lor e cea mai fabricata din lume(deci comuna, dar asta nu se pune) , ca merita sa te iei dupa piata americana (unde e de fapt f bine situata aceasta marca), doar aia-s singurii destepti...la fel cu Honda : sa iei masina rara , de intelectual etc , etc , de parca milioanele de americani care cumpara Honda sunt toti intelectuali .
Aceste stari de fapt imi sugereaza ca nu se porneste intr-un versus cu sanse egale asa cum ar trebui...categoric VW este dezavantajat gasindu-se motivele cele mai puerile cu putinta (gen manelisti, sau ia-ti tdi daca vrei sa umbli cu flacoanele de ulei dupa tine).
De ce nu putem spune ca aceasta marca e intr-adevar cea mai potrivita cu gusturile europenilor si face , asta e adevarul ,mari eforturi sa fie etalonul in aproape toate clasele de automobile.

Mentionez aici ca nu posed (nici macar nu am avut inainte) un VW ,ci doar un Seat Ibiza, verisor cu Polo pe care l-am scimbat cu un Smart Forfour.

Atitudinea multora de pe masini.ro de a batjocori aceasta marca pe care eu unul o respect ma deranjeaza , la fel si faptul ca sunt priviti cu ingaduinta de moderatori .
@Gabriela :imi pare rau de offtopic dar vazind ca pana si aici era vorba de passat si manele nu m-am putut abtine :rant:


--------------------
Mondeo TDCi 130 culoare nemetalizata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 18 2007, 02:10 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Trebuie sa recunosc ca eu am un mic cui impotriva VAG, dar nu are legatura cu manelistii ci cu alte chestii. Interioarele VW mi se par foarte antipatice, pe de alta parte interioarele Audi sint ok. Felul in care arata masinile iarasi, Audi e ok, VW e urit dupa mine (exceptie face Golful care e ok).
Dar nu asta e totul. Cel mai mult nu-mi place faptul ca VW si Audi nu sint deloc straluciti la clasamentele de calitate si faibilitate si jdpower si ce mai vreti voi. Asta n-ar fi nimic, daca n-ar fi dublat de experiente cvasi-personale (prieteni, cunoscuti) multiple cu probleme majore la masinile astea.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 18 2007, 08:33 AM
Post #6


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



As ruga un moderator sa mute discutia offtopic intr-un topic separat, sa nu mai poluam aici cu ideile noastre. Si sa putem continua discutia... smile.gif

So, Titus, eu nu am zic de nici o masina ca e naspa, am zis ca nu-mi place mie. E o diferenta, eu sunt subiectiv si parerile mele sunt determinate de subiectivism. VW e o marca ok, dar nu pentru mine. Si ca o paralela, nici Toyota nu prea-mi place... biggrin.gif Iarasi precizez ca asta nu o face urata, rea sau mai stiu eu cum.
VW e cea mai vanduta marca sh in Romania, poate de aici vine si opinia negativa. La 10000 euro iti iei un Golf sau Passat si apoi te duci sa-i mistocaresti pe altii ca nu au o masina de calitate germana, etc. smile.gif
Cand mi-am luat Pejo-ul, cineva, un prieten, mi-a zis " ba ce fraier ai fost, iti luai o masina adevarata, germana". De ce oameni buni masinile germane sunt "nec plus ultra" si restul sunt cotetze? Precizez ca si la japoneze s-a infiripat un astfel de curent, deocamdata in faza incipienta. Cand cineva imi va spune ca daca nu-mi iau Toyo sau Honda sunt fraier, o sa am aceeasi reactie de respingere. Pana atunci, ma rezum la VW. biggrin.gif
In privinta stricta a TDI-ului, nu e cazul sa explicam ca e un motor de conceptie veche, cu o curba de cuplu neliniara si zgomot mare de functionare. Altceva nu am cu el, sau poate ca am ceva legat de impresia majoritatii celor care il au ca e cel mai tare din parcare. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 18 2007, 09:29 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Dupa parerea mea imaginea ambelor marci este umflata cu pompa!
Din pacate traim intr-o era a consumului si a materialelor reciclabile si orice masina ne-am lua dupa 3-5 ani poti sa o arunci! Asa se pare ca merge economia mai nou.

@Guerilla: lexus a fost creat in special pentru piata din State, cand au vazut japonezii ca si europenii vor premium si eventual nu Audi/Bmw/Merc au zis sa incerce sa aduca Lexus si la noi. Problema cu Lexus e ca foarte putini cunosc masinile(dpdv tehnic) deci sa te freasca sa faci altceva decat revizii in service ca ala esti!

Eu am avut dintotdeauna o retinere(macar!) cand vine vorba de motoarele TDI, nu recunosc ca dezvolta si ele performante dar (din pacate) exista prea multe guri care le critica iar asta imi intareste retinerea fata de respectivul motor.
Despre grupul VAG in general, mie mi se par mai scumpe masinile desi nu ofera chestii in plus fata de restu. Aici excludem Audi ca n-am studiat niciodata ce dotari ofera ei smile.gif

Care este imaginea Toyota/Honda in ro? Exista Hondarii care cred ca masinile lor sunt minuni pe pamant si nu vad dincolo de ele, cam ca pe unele forumuri Bmw tongue.gif Daca pentru anumiti oameni exista o marca si gata e deja fanatism!

PS: mi se pare un topic fara sfarsit biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 18 2007, 09:37 AM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Tudor, m-am sesizat si am impartit mesajele intr-un topic distinct in care vom discuta (cred) despre imaginea de manelistico-pietara a masinilor din grupul VAG (si alti reprezentanti teutonici) vs imaginea de nemurire si fiabilitate absoluta a marcilor japoneze.

QUOTE
Cand cineva imi va spune ca daca nu-mi iau Toyo sau Honda sunt fraier, o sa am aceeasi reactie de respingere. Pana atunci, ma rezum la VW. biggrin


Time has come my friend biggrin.gif Deja sintagma care m-a facut sa urasc passatul: "passat frate !" se transforma incet incet in "toyota frate !". Practic daca intrebi o anumtia categorie sociala (oameni cu studii superioare intre 22 si 30-35 de ani) despre ce masina ar trebui sa-ti iei vei auzi automat raspunsul "Toyota" sau "japoneza", explicandu-ti imediat prabusirea marcilor germane. Incadrandu-ma in aceasi categorie sociala rezonez oarecum cu motivele lor, si sunt perfect de acord ca mitul masinii germane nu mai are de mult timp substanta. De asemenea nu contest fiabilitatea superioara a unor marci de masini de provenienta asiatica.

DAR:
- nu sunt de acord ca din toate caracteristicile unei masini (comfort, performante, design, imagine, fiabilitate, costuri de intretinere) alegerea unui model anume sa aiba la baza doar niste sondaje de fiabilitate si satisfactie a clientului. De exemplu in mult discutatul subiect passat vs avensis (2 masini care imi plac la fel de mult ca berea calda): avensis este dat de toata lumea castigator cu toate ca passatul e mai performant are o dinamica mai buna, arata mai bine si iti ofera mai multe optionale (scumpe ce-i drept). Motivul pentru care avensis castiga aceste versusuri este unul simplu: fiabilitate mitica si garantie de 5 ani. Doua motive destul de serioase recunosc, dar aceste motive mai degraba echilibreaza balanta decat sa o incline clar in favoarea Toyota.
Defapt parerea negativa despre toyota mi-am format-o din 2 motive: 1. are una din cele mai plictisitoare game din lume, nici o sportiva, doar masini ecologice, de familie, cu suspensii orientate spre comfort, SUV-uri, pick-upuri si dube... intr-un cuvant: BORING.. iar despre design mai bine nu ma pronunt. Al doilea motiv tine de marketingul agresiv prin care sar la gatul germanelor. Dar pe de alta parte aveam aceleasi sentimente fata de VW (si inca le mai am, in afara de golf GTI - singura masina din gama VW care imi place).
Fata de restul marcilor japoneze am sentimente mai bune: imi place accordul, civicul hatchback (desi il consider un pic prea scump), imi place legacy-ul si performante imprezei WRX, imi place mazda Mx5 si restul game mazda (cu mici exceptii), imi place mult suzuki swift, etc...
As cumpara una din aceste masini ? Da, Le-as lua pentru ca sunt japoneze ? NU, As lua o masina germana ? DA, As lua-o pentru ca e germana ? NU.
Exista marci/modele care imi plac si exista marci/modele care nu imi plac, in schimb motivele pentru care imi plac/displac nu tin de originea lor. Si cred ca ar trebui sa evitam capcanele de genul "vreau masina germana" sau "vreau masina japoneza". In fabricile din germania lucreaza mai multi turci decat nemti iar o mare parte din masinile japoneze nu mai sunt asamblate de baietii simpatici cu ochii oblici ci de polonezi care lucreaza in anglia.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad108086
post Sep 18 2007, 09:48 AM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 10-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.079



As fi dorit sa imi exprim si eu parerea, dar HalbaSus a sintetizat exact si opinia mea arigato.gif beer.gif
PS : daca acum am 2 masini japoneze ( ma rog, una cu gust de gulas ) , in trecut am fost proprietar de passat , audi , reno,mazda si motivul pt care accordul este pe primul loc in sufletul meu, este ca ofera un echilibru perfect intre pret , dotari , fiabilitate si sportivitate.


--------------------
2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport
2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 18 2007, 10:07 AM
Post #10


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Perfect de acord si eu... biggrin.gif

Sau daca vreti... de Accord.... wink.gif

Discutia cred eu ca e interesanta la nivelul mesajului pe care il receptionezi. Nu discutam performantele maisnilor, nici preturile sau fiabilitatea, ci impresia pe care acestea ne-o lasa ca un tot unitar.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 18 2007, 10:51 AM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Pai asta e o problema mioritica:
In mod normal atat passatul cat si avensisul exprima statutul social: middle-class eventual company-car...
La noi in schimb e altfel:
- Passat: pietar, manelist, parvenit
- Avensis: intelectual, "conaiseur"

De altfel acest stigmat al manelistilor/pietarilor/smenarilor/parvenitilor planeaza si asupra marcilor premium europene. De aceea lexus e mai atractiv din punct de vedere al imaginii, e inca o fata virgina nedeflorata de hoardele de mancatori de seminte si mestecatori de ciunga. Dar eu cred ca e doar o problema de timp pana cand interlopii vor abandona S-klassul pentru lexus LS si X5-ul pentru RX (fotbalistii deja au inceput sa faca acest pas)... moment in care sper ca vor disparea si prejudecatile cu privire la marcile japoneze/germane.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 18 2007, 11:02 AM
Post #12


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Halba, prietene.... atunci voi cauta refugiul in vreo coreeana... sau poate raman la frantuzesti biggrin.gif
E idiot sa gandesti asa ca mine (si am vazut ca si ca altii de aici) dar... nu pot altfel. Statutul social e o realitate cruda in Ro, cum ai un butic in colt si-ti permiti... hop un Passat TDI (e cel mai raspandit exemplu, nu dati cu bolovani) si iti afisezi o mina de "om de afaceri" prosper... Soon will come... Avensis, ca sa mai atenuez din socul nominalizarii Passatului.

Repet, n-am nimic cu masina, e peste cele mai multe din clasa ei, dar poate tocmai de aia... e prea evidenta alegerea, habar n-am de ce e trendul asta la noi. Passat si TDI - marci inregistrate ale prosperitatii in primii 10-15 ani de "libertate". Aaa, si sa nu uitam tot la capitolul mituri... masina germana... uber alles.
De ceva vreme incoace, Toyota castiga teren la greu, pe masura ce middle class coboara ca si varsta sub 40 ani. Un tanar om de afaceri prefera o japoneza pentru imaginea spalata de "seminte" a acesteia.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 18 2007, 11:30 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



cred ca sintem influentati inconstient de explozia de masini germane din romania anilor '90. pentru ca sa recunoastem, ani de zile singurele referinte au fost bmw, mercedes si audi. mai rar masinile frantuzesti sau englezesti. asta pentru ca germania e mai aproape, pentru ca masinile germane sint mai ieftine in germania si pentru ca multi romani au fost intotdeauna adeptii chilipirului.
poate schimbarea de generatii sa influenteze piata auto? eu cred ca da. pentru ca sintem "mai informati" decit parintii nostri. pentru ca un review negativ poate influenta zeci de mii de cumparatori. avem alte cerinte de la o masina, ca exemplu ar fi discutia despre bagajele copilului.
apropos de manele: am vazut manelisti si in lexus. de infiniti nu mai zic, sint singurii care au asa ceva. si cam tot ce e "bling" e la ei.
la ce pierde masina nemteasca: este imaginea de masina a parvenitilor, aceeasi imagine pe care a avut-o cielo. masina aruncatorilor de gunoaie, tigari, pet-uri oriunde in fara de pubele. dar sint sigur de un lucru: cind toti astia vor renunta la pasati si vor trece la toyota, imaginea se va muta acolo. pentru ca nu spune am vazut un porc aruncind pe geam ci spunem am vazut un tdi-st. daca zici: am vazut un porc in chevy, te gindesti la un monstru de masina americana, nu un spanac de spark.
cam asta ar fi.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 18 2007, 11:40 AM
Post #14


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



halba, lasa si tu un mesaj in vechiu topic cum ca l-ai splituit, ca imi cautam mesaju ca nebunu biggrin.gif
si acu vad ca sint cap de lista. sa vezi cata m..... imi iau ca va zice lumea ca eu am pornit topicu japo vs germane.
repet, sint impotriva acestui versus. este o cretinatate sa discuti japo vs germane in contextu globalizarii economiei.
si recunosc ca nu mai sint mandru de marca al carei fan sint, de cand am asistat la niste discutii foarte "misto" in care toyota este 以上全部 (echivalentul uber alles in japoneza). Mi s-a luat de chestiile de genu asta. unii (si de o parte si de alta a baricadei) ar trebui sa evolueze de la stadiu de licean. nici toyota, nici honda nici vag nu detin adevarul suprem si nici nu au masina perfecta. am mai spus, ma gandesc cu groaza la ziua in care locul passatului tdi va fi luat de avensis dcat. pfuai....
ce e cu adevarat mai trist e ca si pe forumul vag sint oameni cu capul pe umeri care incearca acelasi lucru, sa opreasca ideologia asta idioata si versusul rasarit/apus. nici o sansa insa.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Sep 18 2007, 12:17 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Am sa-mi dau si eu cu parerea. Nu cred ca peste cativa ani "manelisti" o sa treaca la Toyota, Lexus sau Honda (as mai reaminti si alte marci japoneze excelente: Subaru, Mazda sau Mitsubishi). Spun asta, pentru ca vor avea grija ca departamentele de marketing (si cele de deisgn) din Germania sa lanseze in continuare ideea de putere, agresivitate, duritate. Trasaturi pe care unii oameni vor sa le arate.
Totusi, hai sa o recunoastem, daca s-ar face un sondaj prin care s-ar masura IQ-ul posesorilor auto, acesta ar iesi mai mare in cazul celor care conduc o japoneza. Este si o chestie de mentalitate sau de cultura. un intelectual nu va face niciodata din masina sa un cult, un instrument prin care s-ar impune in fata celorlalti, prin care sa impresioneze. Va dori o masina care sa-i satisfaca nevoile de confort, de fiabilitate (o masina fiabila este considerata o masina valoroasa) pe termen mai lung. Si un alt lucru important sa fie tratat pe masura (ma refer in primul rand la service-uri). Adica, filozofia de marketing a constructorilor japonezi. Si se pare ca aceasta filozofie a avut succes, piata auto fiind dominata de Japonia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 18 2007, 02:09 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE(Iulian74637)
daca s-ar face un sondaj prin care s-ar masura IQ-ul posesorilor auto, acesta ar iesi mai mare in cazul celor care conduc o japoneza. Este si o chestie de mentalitate sau de cultura. un intelectual nu va face niciodata din masina sa un cult, un instrument prin care s-ar impune in fata celorlalti, prin care sa impresioneze.


Astept cu interes sondajul. Te asigur ca am vazut la fel de multi mancatori de seminte si nesimtiti atat la volanul unor masini din grupul VAG - cu VW in frunte -, cat si la volanul unor masini fabricate de Toyota, de Fiat (Alfa), de BMW sau Mercedes. Si da, intr-unul din cele mai putin de 80 de Lexus-uri vandute la noi pana acum, in 2007, am vazut si un om care vroia sa epateze flagrant.

QUOTE(Iulian74637)
Va dori o masina care sa-i satisfaca nevoile de confort, de fiabilitate (o masina fiabila este considerata o masina valoroasa) pe termen mai lung.


Te asigur ca si alte marci sunt fiabile si tzapene. Altfel nu ar mai cumpara samsarii VW busite, reparate apoi pe genunchi, la care mai dau si 100.000 km dati inapoi... Masinile astea mai merg asa masluite cum sunt tocmai pentru ca sunt bune. De ce nu cumpara samsarii Toyota, Honda sau mai stiu eu ce?!

QUOTE(Iulian74637)
Si un alt lucru important sa fie tratat pe masura (ma refer in primul rand la service-uri). Adica, filozofia de marketing a constructorilor japonezi. Si se pare ca aceasta filozofie a avut succes, piata auto fiind dominata de Japonia.


Filosfia s-a dus pe apa sambetei. Tu nu ai citit pe forum mesaje ale unor colegi, posesori de japoneze, care se plang de service - pret si tratament -?

Iar despre vanzarile de japoneze, iata o stire care arata cum stau vanzarile la masini noi pe primele șapte luni ale anului 2007.

Vânzările de mașini noi din import au crescut cu 53% în primele șapte luni

Vânzările de mașini noi din import au crescut cu 53,3% în primele șapte luni ale anului, până la aproape 109.000 unități, în timp ce mărcile autohtone au înregistrat o scădere de 7%, conform statisticilor remise luni de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA).

Vânzările cumulate ale Dacia și Daewoo au totalizat în primele șapte luni 68.878 de mașini, în scădere cu 7,1% față de cele peste 74.000 comercializate de cele două companii în intervalul ianuarie - iulie 2006. Autovehiculele autohtone au reprezentat 39% din cele peste 177.000 de mașini comercializate pe piața românească în primele șapte luni ale anului, iar restul de 61% a revenit mașinilor din import.

În primele șapte luni ale anului, vânzările de autoturisme Dacia au scăzut cu 4%, până la 58.037 unități, după ce în intervalul ianuarie-iulie 2006, cel mai mare producător român vânduse aproximativ 60.000 de mașini. Dacia a avut, în primele șapte luni, 30,3% din piața auto, din care Daewoo, celălalt producător autohton, a avut 5,3%. Vânzările producătorului craiovean au scăzut cu 22%, până la 10.879 mașini.

Renault a fost în primele șapte luni cea mai vândută marcă de import, cu 17.181 de autoturisme comercializate, cifră cu 45% mai mare decât cea din intervalul ianaurie - iulie 2006. Pe locul doi s-a situat Skoda, marcă ale cărei vânzări au crescut cu 26%, până la 13.578 de mașini. Podiumul importatorilor a fost încheiat de Volkswagen, ale cărui vânzări au crescut cu 55%, până la 12.740 mașini.

Pe locul patru în topul importatorilor s-a situat Opel care a înregistrat vânzări cu 71% mai mari, până la 9.175 autoturisme. Pe locul cinci este poziționată marca Ford care și-a găsit 8.119 clienți în primele șapte luni, în creștere cu 64% față de anul trecut.

Locurile șase și șapte sunt ocupate de Peugeot și Chevrolet, care au vândut 8.035, respectiv 7.126 mașini, în creștere cu 44% (Peugeot) și 110% (Chevrolet), față de primele șapte luni din 2006.

Top zece al importatorilor a fost încheiat de Hyundai, Fiat și Toyota, mărci la care vânzările au crescut în primul semestru cu procente între 67% (la Hyundai) și 79% (la Toyota).

Cele mai vândute modele din import au fost Renault Clio - 9.766 de unități, Renault Megane - 6.655 de unități, Chevrolet Aveo - 4.932. mașini, Opel astra Classic - 4.703 și Skoda Fabia - 4.523 mașini, conform statisticilor APIA. Aproape 42% dintre cele 177.685 de mașini vândute pe piața românească în primele șapte luni au motor diesel.

20 aug 2007 15:12

Editor Vlad Barza
sursa: NewsIn


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Titus_
post Sep 18 2007, 03:45 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 19-June 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 28.071



QUOTE(Iulian74637)
Totusi, hai sa o recunoastem, daca s-ar face un sondaj prin care s-ar masura IQ-ul posesorilor auto, acesta ar iesi mai mare in cazul celor care conduc o japoneza. Este si o chestie de mentalitate sau de cultura. un intelectual nu va face niciodata din masina sa un cult, un instrument prin care s-ar impune in fata celorlalti, prin care sa impresioneze. Va dori o masina care sa-i satisfaca nevoile de confort, de fiabilitate (o masina fiabila este considerata o masina valoroasa) pe termen mai lung. Si un alt lucru important sa fie tratat pe masura (ma refer in primul rand la service-uri). Adica, filozofia de marketing a constructorilor japonezi. Si se pare ca aceasta filozofie a avut succes, piata auto fiind dominata de Japonia.


uite ca eu ma simt bine cu un IQ mai micut

din ceea ce citesc aici pe forum multi din posesorii de japoneze fac un cult din masinile lor , exemplele sunt nenumarate

chestia cu piata dominata de japonezi nu se aplica la Romania si nici macar la Europa... deh , numai oameni cu IQ mic , deci prosti


--------------------
Mondeo TDCi 130 culoare nemetalizata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sonny
post Sep 18 2007, 04:21 PM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 109.063



Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni? Vorbim despre masini sau despre oameni?


--------------------
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Sep 18 2007, 04:30 PM
Post #19


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.287
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Sonny, te-ai blocat ? blink.gif blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 18 2007, 05:04 PM
Post #20


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Cre'ca vrea sa-si intareasca "spusele"... biggrin.gif

Gramatical se numeste repetitie si foloseste la sublinierea unei idei prin repetarea ei. tongue.gif



QUOTE
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.


Mi-am permis sa citez "din Sonny". smile.gif Ideea imi place, desi e greu de gasit in lumea reala. E un deziderat, nu o realitate. De regula haina il face pe om si nu invers. Pacat, era mai bine asa...

Traim intr-o lume simbolistica, in care accesoriul e la mare pret. Desi de multe ori e inutil dpdv practic, acesta intregeste o personalitate avida dupa imagine.
Incercati vreunul dintre voi sa-mi explicati ce poti face cu un Ferrari sau un Lambo in Romania. Si totusi cativa au...


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 06:11 AM