IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !

This topic is about Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !, the author, f1anatic, wrote about: Vreau si eu sa stiu ce inseamna "premium" pentru NOI ! Discutam ca fraierii in contradictoriu. Pentru unii, singurele masini premium sint cele nemtzes ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !
f1anatic
post Sep 8 2006, 04:05 PM
Post #1


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Vreau si eu sa stiu ce inseamna "premium" pentru NOI ! Discutam ca fraierii in contradictoriu. Pentru unii, singurele masini premium sint cele nemtzesti - adica BMW. Pentru altzii, elemente ale diviziei "premium" se regasesc si la alte masini.

Doresc pe moment ca fiecare din noi sa enumere atribute si calitati ale clasei "premium" asa cum il taie capul (stil lista, cu liniutze, eventual o scurta descriere, nu mai mult de 10 cuvinte). Dupa ce epuizam lista, rog pe moderatorii acestui forum sa faca un sondaj de opinie ca sa aflam si noi care este cel mai important aspect al clasei premium prin prisma romanului. Stiu ca le dau de lucru stimatilor moderatori dar in felul asta eliminam si noi un dubiu. Nu cred ca aceasta versiune de bulletin board permite votarea a citorva optiuni...asa ca la vremea poll-ului, fiecare e invitat sa voteze caracteristica clasei premium care o considera cea mai relevanta.

Ar fi de dorit ca moderatorii sa modifice primul post, si sa adauge noile optiuni pe masura ce intreg forumul isi da cu parerea.

Incep eu.

- cost ridicat
- lux interior si finisare fara "lufturi" (piele de balena, plastic de zici ca-i altceva, lemn adevarat, incrustatii, scaune comfortabile cu sprijin, sun roof, fara imbinari grosolane ce se vad la microscop, etc)
- echipare de virf (audio calitativ cu N boxe, GPS Navi, dual auto climate control, scaune incalzite, clima "bizonica" pentru pasagerii din spate, HID lights, etc)
- spatziu interior mare (leg room, head room, portbagaj mare)
- motorizare si tinuta de drum "sport" - motor puternic, transmisie perfect etajata, suspensii comode dar handling superior, posibilitate de reglare a parametrilor masinii (ex. BMW I-Drive; Subaru SI Drive etc)
- sigurantza sporita (frine ce opresc un tren, perdea de airbag-uri, o galaxie de stele la crash tests; pedale ce se retrag in caz de accident, frine care se usuca automat)

ex. spatziu mare interior: Chevrolet Impala vs. BMW 5 series (probabil mai mare in Impala decit in BMW 5 series dar echipare ce lasa de dorit). Echipare de virf relativ superioara la 3 Series dar stai inghesuit ca in Legacy. ET CETERA


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 8 2006, 04:17 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ai uitat ce-i mai important... Imaginea marcii.

Multi considera Mert A Classe o masina premium, desi nu are nici cine stie ce motor puternic, nici cine stie ce tinuta de drum sau frane sai spatiu.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 8 2006, 04:36 PM
Post #3


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Hmmm.... nu prea imi miroase a bine idee ta, my friend. smile.gif Parca parca simt deja sangele curgand din tastatura si monitor. Poate, asa ca o parere personala, topicul asta trebuia deschis de la inceput la Combat Zone, sa nu se mai chinuiasca oamenii astia cu "fonctie" de pe forum sa-l mute ei dupa numai 3-4 postari... tongue.gif

Dar sa mergem mai departe, ca Fat Frumos. So, eu zic asa:

-Pret mare, dar un pret pe care il platesc multi, nu de-ala aberant de te crucesti cand il auzi si zici ca nu ai da nici jumatate din banii ceruti.
-Pagini intregi de dotari care mai de care mai minunata si mai inutila.
-Paleta larga de motoare, cu cilindree si cai multi.
-Calitate foarte buna a interiorului, cu materiale scumpe si asamblare ireprosabila.
-Renume dobandit in ani de hegemonie in clasa din care fac parte.
-Imagine de marca foarte buna, bazata pe calitate si istorie deosebite.

Si as indrazni sa spun ca totusi multe versiuni de baza ale marcilor premium nu ar intra in categoria asta. Nu poti fi premium cu AC automat doar in lista de optionale si geamuri cu manivela. Poate ca la motorizari nu e aceeasi situatie, pentru ca raman o calitate si un nivel de dotari deosebite.


Dar sa incerc sa si exemplific putin... smile.gif (aici e aici biggrin.gif )

Sa incep cu germanele, adica Mercedes, Audi, BMW. Aici apartenenta la clasa premium este neindoielnica, cred ca sunt in asentimentul tuturor. Ar fi Porsche, dar ei nu sunt reprezentati in clasele cu cea mai mare cautare, mai degraba fiind identificati cu notiunea de sportivitate pura, ca si Ferrari, Lambo, Aston Martin, etc. Asa ca m-as hazarda ca din aceasta cauza sa nu mai vorbesc despre aceste marci mai degraba exclusiviste. In Germania, VW au incercat sa urce in clasa premium, dar totusi nu prea le-a iesit, ei fiind catalogati in lista marcilor "normale" mai cu pretentii.
Japoneze... Acum e atunci... tongue.gif

Lexus, Acura, Infiniti. Ca si calitate sunt fara doar si poate. Motorizari competitive au. Le lipsesc totusi o imagine de marca si o istorie in lumea auto. In America aceste lucruri conteaza mai putin, in Europa mai mult. Eu, subiectiv, le consider premium.

Americane. Cadillac, Lincoln si nu prea mai stiu, sunt destul de nepregatit in privinta masinilor americane. blush.gif Dotari multe, pret mediu spre ridicat, calitate mai subtire cred decat la europene si japoneze. Spatiu in prostie, confort la fel. As zice ca acestea, (recunosc, nu am vazut una indeaproape, dar din ce pareri au unii si altii) sunt putin sub-premium.

Britanice. Jaguar, Bentley. Istorie deosebita, infuzii de capital in renasterea marcilor. Calitate, competitivitate, dar vanzari mult sub celelate. Motivul nu-l cunosc, dar poate are cineva o opinie aici.

Italiana. Lancia. Nu prea o vad in categoria premium, desi imaginea de marca i-ar permite.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 8 2006, 04:36 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nu cred ca puterea/performantele sunt un indicativ al clasei de masini "premium", un EVO poate avea 400 de cai si pretul unei masini premium... dar tot nu pretinde nimeni, nici macar producatorul, ca ar fi o masina premium. La fel nici spatiul interior nu mi se pare relevant pentru aceasta clasa, BMW Z4 e o masina in care spatiu suficient avea doar copilul minune, dar nu putem spune ca nu e o masina premium.

Eu recunosc ca apelez la un singur criteriu de departajare: ornamentele interioare sunt din lemn/aluminiu sau din imitatie. Exemplu: la passat highline consola centrala este din plastic vopsit in culoarea aluminiului, la A4 ornamentele de culoarea aluminiului... sunt din aluminiu. There u go, fara complicatii aflii repede daca o masina este sau nu este premium. Recunosc ca e un mod de gandire simplist, dar cum nu sunt expert in diagnostizarea plasticului iar dotari multe poate avea si un renault... consider ca acesta e un test suficient de bun.

P.S: Totusi uneori acest test poate da gres, spre exemplu pe ML-ul lui maica-mea "lemnul" este... din plastic... dar macar pielea este adevarata si aluminiul este si el adevarat... ce-i drept ca mai pica el din cand in cand... dar e din aluminiu biggrin.gif

LE (am postat in acelasi timp):
QUOTE
Sa incep cu germanele, adica Mercedes, Audi, BMW. Aici apartenenta la clasa premium este neindoielnica, cred ca sunt in asentimentul tuturor

Cred ca tocmai de aici a pornit discutia pe topicul cu SUV-urile, intrebarea e daca serie 1 (sau chiar 3), A-class, B-class, A3 sunt sau nu de clasa premium. Parerea mea (folosind testul amintit mai sus) este:
- A-class/B-class - am vazut ca au aluminiu adevarat, nu am vazut ornamentele de lemn din ce sunt facute... dar in principiu sunt premium
- Serie 1/3. Exista modele la care ornamentele de aluminiu lipsesc (si ca sa fie situatia si mai grava este decupat locul in care ar trebui sa vina ornamentele de aluminiu dar acesta nu este umplut de nimic... cele care nu au aceste ornamente nu sunt premium, cele care au sunt premium
- A3, din cate stiu are aluminiu pe toate modele, inclusiv pe cele de baza, deci este premium.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 8 2006, 05:14 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Nu pot sa nu zimbesc cind vad astfel de topic-uri smile.gif

Pentru mine, premium e simplu:
- minim 4.80m lungime
- minim 35000 EU
(valorile sint estimari, nu rezultatul unor calcule precise)

Celelalte ... vin de la sine. Criteriul pret este unul foarte bun, pentru ca nimeni nu-si permite sa ceara mult pe ceva care nu e de calitate. N-ar supravietui.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 8 2006, 05:27 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



CLK-ul saracul are doar 4.65 m ... dar costa ceva mai mult decat 35.000... sa intelegem ca nu e premium ? de SLK, Z3, serie1, A3, TT, A-class, nici nu mai vorbesc.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 8 2006, 05:43 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Pai n-ati definit cuvintul premium.
N-ati stabilit daca dupa premium mai exista ceva, sau bagam BMW-ul in aceeasi clasa cu Rolls-ul.
etc.

Deci se lasa loc la interpretari (sau exista undeva o definitie a clasei premium si aici doar ne chinuim sa bagam o masina sau alta inauntru?)

Pentru mine, premium e una si sport e alta. Carevasazica, masinile cu 2 usi n-au ce cauta la premium.
Stiu EVO, STI-ul si altele. Alea sint super sport.

Sau facem clasa premium sport, unde nu mai conteaza lungimea, sa intre si TT-ul, dar conteaza numarul de cai.
Ei?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 8 2006, 05:50 PM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(GhitaTM)
Nu pot sa nu zimbesc cind vad astfel de topic-uri smile.gif

Pentru mine, premium e simplu:
- minim 4.80m lungime
- minim 35000 EU
(valorile sint estimari, nu rezultatul unor calcule precise)

Celelalte ... vin de la sine. Criteriul pret este unul foarte bun, pentru ca nimeni nu-si permite sa ceara mult pe ceva care nu e de calitate. N-ar supravietui.


Pentru mine, premium e simplu:
inalta de 5'9'' - 6'
bust 32-35''
mijloc 22-25''
solduri 33-36''
(valorile sint estimari, nu rezultatul unor calcule precise)

Celelalte ... vin de la sine. Criteriul 34C este unul foarte bun, pentru ca nimeni nu-si permite sa ceara mai mare pe cineva care nu e de calitate. N-ar supravietui.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 8 2006, 05:53 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Care e criteriul 34C? Pretul? biggrin.gif


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 8 2006, 05:56 PM
Post #10


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(GhitaTM)
Care e criteriul 34C? Pretul? biggrin.gif


Vrei sa stii cit taxeaza pe ora ? I wouldn"t know !

Dar acum nu mi-o lua in nume de rau...dar ma asteptam sa dezvolti mai mult criteriile.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 8 2006, 06:07 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Va las pe voi sa va duelati in plasticuri, aluminiuri, lemnuri si piei smile.gif

Pentru mine, criteriul PRET e cel care separa clasele. Si, evident, citeva criterii care definesc tipul de masina, adica sedanul e sedan, sport-ul e sport, vagonul e vagon.

Deci premium = sedan peste 35000 EU.

LE: aaaaa, si depinde si de tara. De ex. eu as incadra Chrysler 300C la clasa premium pentru noi, dar voi americanii o sa sariti ca e o masina comuna si ieftina, deci nici vorba wink.gif


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 8 2006, 06:14 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



O fata de 1.82 (6 feet) si cu bustul de 32" (81 cm) nu prea are cum sa aiba cupa C... poate doar cu piese after-market biggrin.gif. Dar lasand off-topicul la o parte (am inteles mesajul) cred ca o masina premium, pe langa caracteristicile enumarate pana acum, trebuie sa aiba traditie, pedigree, imagine. Daca maine jiji becali cumpara uzinele dacia, si scoate "logan 2" cu finisaje furate de pe maybach-ul personal, cu ornamente din lemn de palmier si piele de crocodil, motor de 800 de cp si ecrane TFT in scrumiera... si are 6 metri lungime si costa 100.000 euro... va deveni premium ? Poate peste 20 de ani, dupa ce toti fotbalistii din nationala romaniei isi vor fi schimbat bmw-urile si ason-urile pe "dacia"... Brand-ul inseamna foarte mult in orice industrie, dar in industria auto e vital, de ce vw a dat bani pe bugatti ? Putea sa faca VW Veyron, ca doar de la bugatti nu a luat nici macar un surub ca sa-l puna pe veyron...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 8 2006, 06:15 PM
Post #13


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(GhitaTM)
Va las pe voi sa va duelati in plasticuri, aluminiuri, lemnuri si piei smile.gif

LE: aaaaa, si depinde si de tara. De ex. eu as incadra Chrysler 300C la clasa premium pentru noi, dar voi americanii o sa sariti ca e o masina comuna si ieftina, deci nici vorba wink.gif


Nu nu...nu pe "noi" ci pe "ei".
In priviintza 300C, si eu l-as pune premium dar imi sar oamenii astia pe creier. Cadillac CTS, CTS-V, STS, STS-V etc... Nu mai zic de Jeep Grand Cherokee SRT-8 ca SUV premium ! Mai sint insa daca pretinzi asa ceva aici...vei fi linsat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 8 2006, 06:23 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Pai atunci intrebarea e simpla:
PREMIUM inseamna si prestanta, marca de traditie, nu doar dotari
sau nu?
Asta de fapt e esenta acestui versus.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 8 2006, 06:30 PM
Post #15


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(HalbaSus)
O fata de 1.82 (6 feet) si cu bustul de 32" (81 cm) nu prea are cum sa aiba cupa C... poate doar cu piese after-market biggrin.gif.

Brand-ul inseamna foarte mult in orice industrie, dar in industria auto e vital, de ce vw a dat bani pe bugatti ? Putea sa faca VW Veyron, ca doar de la bugatti nu a luat nici macar un surub ca sa-l puna pe veyron...


Ce le stie baiatul nostru ! Ba careva o cunoaste pe sotia lui Halba ! Cred ca ar trebui informata !

Brand, Imaginea, Reputatzia - asta e premium. Dar cum se obtine "Imaginea" daca nu prin dotari, echipamente, rafinament. Under era Lexus acum 15 ani ? Unde este acum ? (ca imagine publica).

Deci la asta vroiam sa ajung: premium e imagine. Ca in rest exista masini mult mai bune, echivalent echipat (sau poate mai bine) dar care nu sint premium. Se poate constientiza asta de catre TOTI membrii acestui forum ? Si practic gramada de bani in plus sint pentru "brand name" nu pentru o masina infinit superioara.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 8 2006, 06:49 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Deci la asta vroiam sa ajung: premium e imagine. Ca in rest exista masini mult mai bune, echivalent echipat (sau poate mai bine) dar care nu sint premium.


Aici partial nu sunt de acord, e adevarat ca premium = in mare parte imagine, dar daca ma leg de primul criteriu pe care l-am amintit (aluminiu/lemn/piele adevarata) care masina non-premium corespunde ? Chiar m-am intrebat de multe ori... oare cat ar adauga la pretul unui megane

Cat despre chrysler 300C... eu o consider o masina premium, doar ca nu una foarte buna sau foarte frumoasa... dar e premium fara discutie.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 8 2006, 06:55 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Ce inseamna premium pt. mine?!
In primul rand calitate f. buna a fabricatiei (indiferent de caii putere, acceleratia 0-100 sau in cati metri se opreste)- aici incluzand si materialele folosite (caroserie din aluminiu, lemn si aluminiu in loc de plastic, piele mai buna, textile mai bune, plastice mai bune nu din cutii de TIC TAC), apoi tehnologia superioara (vezi nightvision si toate celelalte), paleta f. larga de optiuni din care sa-ti poti alege nu numai 2-3 nivele de echipare si cu asta basta, deci personalizarea masinii...
Asta de fapt e esenta premium - ai posibilitatea sa-ti alegi o serie 3 ca "entry" premium de 25-30000 euro sau poti sa-ti-l configurezi in functie de mofturi si de buzunar si sa platesti pt. el pana la 60-70000. (spre deosebire de altii care se pretind marci premium blush.gif )...

Faptul ca un automobil are geamuri manuale nu inseamna ca nu e premium ci doar ca proprietarul nu a considerat absolut necesara pt. el existenta geamurilor electrice si a facut economie la bani sau a ales o alta optiune care i s-a parut lui de mai mare necesitate...Ca eu nu mi-as lua niciodata o masina fara geamuri electrice si clima automata e o alta poveste, dar lumea are in general gusturi/optiuni foarte diferite.

Si nu in ultimul rand imaginea de marca si traditia. Aici multi sariti de fund in sus afirmand raspicat ca diferenta mare de pret e doar emblema. Va inselati amarnic si nu am chef sa-mi mai storc creierii blush.gif

Care sunt marcile premium pt. mine? Germancele Maybach, Mercedes, Bmw, Audi (in aceasta ordine!), apoi britanicele Rolls Royce, Bentley, Aston Martin, Jaguar, Range Rover, italiencele Maserati si poate Alfa, nordicele Volvo si Saab. La americani mai degraba m-as gandi la Cadillac si Lincoln dar nu am habar de ultimele modele, iar la japonezi Lexus. Infiniti si Acura mi se par niste gaselnite care pretind mult mai mult decat sunt...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 8 2006, 09:46 PM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Care sunt marcile premium pt. mine? Germancele Maybach, Mercedes, Bmw, Audi (in aceasta ordine!), apoi britanicele Rolls Royce, Bentley, Aston Martin, Jaguar, Range Rover, italiencele Maserati si poate Alfa, nordicele Volvo si Saab. La americani mai degraba m-as gandi la Cadillac si Lincoln dar nu am habar de ultimele modele, iar la japonezi Lexus. Infiniti si Acura mi se par niste gaselnite care pretind mult mai mult decat sunt...


Maybach nu e premium... e intr-o cu totul alta clasa, la fel si rolls, bentley, aston martin, maseratti, porsche, lambo, etc... sunt masini care nu le poti compara cu un E-class full option, ca sa nu mai zic de un A3 sau B-class.

In schimb Volvo... mhm... am stat intr-un S40 si intr-un S60... si de cand au fost ocupati de "cotropitori" pot sa spun ca nu imi mai inspira luxul unor 740-uri vechi. Sunt doar niste masini normale care cu greu se ridica peste passat sau mazda6.

Faptul ca existau masini premium cu geamuri manuale si aer conditionat manual (sau chiar fara AC) nu mi se pare ca era datorita faptului ca vroiau sa lase neatinsa libertatea de configurare a clientului ci se datorita lacomiei producatorilor.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Armadyllo
post Sep 8 2006, 10:45 PM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 322
Joined: 12-February 06
From: etaj 1
Member No.: 68.018



la mine "premium" s-ar materializa cam in felul urmator:

calitate - (vb de interior) aici includem plasticele, (aluminiu si lemn - reale) de buna calitate. Mai punem: interiorul ingirjit, cu imbinari frumoase, tapiteria, pielea ce o fi...tot de buna calitate...

comfort - aici incepem tot cu interiorul: scaunele, pozitia de condus, [spatiu interior (in fata si spate)...mai depinde si de clasa aici]
exterior: motoare silentioase (oferta mai bogata), suspensie, frane, stabilitate, tractiune, cutie bine etajata...

siguranta - cum zicea cineva: o galaxie de estele Euroncap, airbaguri cortina fata/spate, sisteme electronice de ajutor (stiti despre ce vb )

fiabilitate - putina lume s-a legat pana acum de aspectul asta, important de altfel.

deci cam astea ar trebui sa iasa in evidenta, adica sa fie mai atent lucrate, o calitate buna de ansamblare si proiectare, si sa se cunoasca vizual, auditiv ...si cum mai vreti voi...aceasta diferenta intre premium/nonpremium. Nu m-am legat mult de plastic...ca nu o sa-l ling in fiecare zi...si o sa-l mangai ca pe propriul copil.Ma refer sa fie finut la atingere... cu imbinari frumoase...si placut vizual.

si mai am de adaugat: optionalele frate...sa ai de unde alege...si culori, si echipare...in fine...sa ai posibilitatea sa o personalizezi.Asa in cat sa-si merite banii aia ceruti in plus pentru "premium"


--------------------
Nissan Micra 1.3 SRI
BMW E46

Honda XL650V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 8 2006, 11:11 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



premum e asa cum zicea si F1anatic de perceptie. insa ca si costumul Armani or ceasul cartier e si chestie de traditie si ce este considerat social premium.

cum nimeni nu contesta ca BMW e premium si cum serie 3 este cel mai bine vandut vehicul premium din lume io as propune tot ca un criteriu simplu:

PREMIUM este acea masina de maxim 7 pasageri care costa macar cat costa un serie3 mediu echipat - 35-37k USD sau toti cam atatia Euro ( ca toate masinile in Europa sunt mai scumpe).

deci Chrysler 300C ( dar nu cel V6) este premium asa cum e si un Murano ori Tribeca fully loaded ori un VelSatis sau Peugeot 607 ( majoritatea francezilor ar sustine cu tarie chestia asta) ca si VW Passat V6 fully loaded, Touareg ori Phaeton.

iar cateva masini de marca premium ( serie1, A3, A4 chel, a-Klasse) nu ar fi premium ci near-premium. La fel Saab-urile si Volvo-urle mai ieftine ar fi premium dar un V60 fully-loaded este fara indoiala premium ce sa mai zic de un XC90.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 12:23 PM