IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

BMW - EDL versus LSD ?

This topic is about BMW - EDL versus LSD ?, the author, f1anatic, wrote about: Oh Noes ! Another one ? SUMAR: Variantele cu Xi drive au diferentzial central mecanic (probabil Torsen) dar pe spate nu au diferentziale LSD ci EDL. V ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW - EDL versus LSD ?
f1anatic
post Aug 4 2006, 10:25 PM
Post #1


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Oh Noes ! Another one ?

SUMAR:
Variantele cu Xi drive au diferentzial central mecanic (probabil Torsen) dar pe spate nu au diferentziale LSD ci EDL. Variantele cu tractziune pe spate nu au diferentzial central respectiv au EDL pe spate. Variantele M au tractziune pe spate cuplate la un LSD (oricit de electronizat ar fi).

Mr. AWD himself - Valentin - sustzine ca EDL este technologia de virf la tractziuniea integrala. Ca este mai bun decit LSD-urile pe care le pun japonezii (tehnologia anilor paispe-zeci). Iar Mr. Impuls ne tot aminteste ca BMW in fiecare an cistiga cite un premiu de tehnologie. Atunci de ce masinile M (care ar trebui sa fie crema de pe prajitura) au tehnologie "veche" LSD-uri iar masinile de serie larga au tehnologie "noua si avansata" adica EDL ?

Seria 3, 5, 7 si Z
Seria M3, M5, M6
Xi drive


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Aug 5 2006, 07:13 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



acelasi stil...
Inainte de a mai provoca pe altii, mai bine ai pune mana si ai citi ceva despre subiectul propus. In felul asta eviti sa te faci de ras.

Pentru ca denaturezi fara rusine adevarul, imi permit totusi sa continui:
1. nu am sustinut nici un moment ca EDL-ul reprezinta "tehnologia de varf a tractiunii integrale". Am sus doar ca acesta isi face treaba foarte bine pe masini de la Skoda pana la off-roadere. De asemenea, am mai sus ca EDL-ul de pe Subaru este ieftin si invechit, dar si acesta isi face treaba foarte bine, desi este clar ca si Subaru va renunta la el.
LSD-urile sunt de foarte multe feluri (inclusiv diferentialele VAG/BMW sunt considerate asa), unele performante altele mai putin. Cand am facut comparatii, am spus clar la care tip ma refer. Sa le bagi pe toate in aceeasi oala denota pasiune pentru situri gen "culinar.ro" - vorba unui coleg.

2. nu m-am legat nicaieri de "japonezi", m-am referit strict la o marca sau alta si/sau la un sistem de transmisie. Din nou incerci sa-i bagi pe toti in aceeasi oala... probabil doresti o alta ploemica puerila si nesfarsita. Ca tot veni vorba despre ei, japonezii, in general, au cea mai mare experienta in domeniul 4WD

3. ceea ce ai scris tu mai sus despre xDrive n-are nici o legatura cu xDrive. CITESTE INAINTE DE A COMENTA!

4. nu te considera jignit daca nu-ti mai raspund. pur si simplu am altceva mai bun de facut...


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 5 2006, 03:10 PM
Post #3


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Valentin50014)
acelasi stil...
Inainte de a mai provoca pe altii, mai bine ai pune mana si ai citi ceva despre subiectul propus. In felul asta eviti sa te faci de ras.

Pentru ca denaturezi fara rusine adevarul, imi permit totusi sa continui:
1. nu am sustinut nici un moment ca EDL-ul reprezinta "tehnologia de varf a tractiunii integrale". De asemenea, am mai sus ca EDL-ul de pe Subaru este ieftin si invechit, dar si acesta isi face treaba foarte bine, desi este clar ca si Subaru va renunta la el.


Fratele meu alb...itzi admir perseverantza cu care nu recunosti ce ai sustzinut vehement in alte discutzii. Pina cind faci matalutza ceva arheologie (ca eu sigur nu am timpul) si itzi recunosti afirmatziile vis-a-vis de superioritatea EDL-ului fatza de LSD-urile invechite; itzi recomand calduros sa pui mina pe un mouse, dai si tu un click doua, te duci la Bookstore sau la dealerutz si itzi reconciliezi ideile proprii: Subaru NU are EDL cel putzin NU INCA !

E foarte posibil sa fii facut o simpla greseala de exprimare...dar cuiva la capacitatea intelectuala a matale, sa incurci borcanele in asa fel NU e admisibil. Cred ca e ca si cum ai sustzine pe culinar.ro ai spune ca pui zeama de varza in loc de vin pentru sosul de la friptura !

Oricum cu matale e pierdere multa de vreme dar mai este si placerea de a te dovedi "wrong" !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Aug 5 2006, 06:19 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



Draga fanatic, eu recunosc tot ce am spus anterior.
In mesajul anterior am incurcat borcanele si ma refeream la LSD, este evident ca Subaru nu are EDL (pe langa multe altele). De altfel, in fraza urmatoare am scris corect.
Nu trebuie sa facem niciunul arheologie: in loc de vascocuplaj, prefer (si Audi se pare ca are aceleasi preferinte) EDL-ul. Daca tu faci o mare ciorba (apropo de pasiuni) si bagi in aceeasi oala toate diferentialele cu alunecare limitata... e ciorba ta.

Cat despre culinar.ro si zeama de varza... s-a dovedit din nou ca am avut dreptate: se pare ca ai si tu ceva pasiuni la care te pricepi. :pet: Pofta buna!


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 7 2006, 12:22 PM
Post #5


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(Valentin50014)
...

4. nu te considera jignit daca nu-ti mai raspund. pur si simplu am altceva mai bun de facut...


si din nou nu te-ai putut abtine smile.gif

si eu imi aduc aminte foarte bine unde sustineai ca EDL is the best ... mai sa fie , edl pe xdrive .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 7 2006, 03:32 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



asta e topic de combat zone biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Aug 7 2006, 08:07 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



QUOTE(G e o r g e)
QUOTE(Valentin50014)

...

4. nu te considera jignit daca nu-ti mai raspund. pur si simplu am altceva mai bun de facut...


si din nou nu te-ai putut abtine smile.gif

si eu imi aduc aminte foarte bine unde sustineai ca EDL is the best ... mai sa fie , edl pe xdrive .

Spuneam ca, din punctul meu de vedere, aceasta discutie este o pierdere de vreme. Te rog sa ma citezi, nu vorbi din amintiri. Intodeauna am sustinut (si recunosc asta) ca EDL este de preferat vascocuplajului.

P.S. Chiar incepusem sa remarc faptul ca nu te mai arunci in orice discutie cu subiectivismu-ti caracteristic.

BMW, Audi si mercedes nu sunt singurii care folosesc EDL, stimabile. Alaturi de ei mai folosesc: Porsche, Toyota, Lexus, Jeep, Landrover, Hummer, Pajero, Ferrari, masinile din WRC, F1 (au folosit, acum e interzis cica pt. ca pilotul trecea pe locul 2), Subaru (pardon, astia nu folosesc smile.gif ). "EDL-ul" se foloseste pe toate tipurile de masini, de la cele ieftine, pana la cele de mare performanta sau chiar off-roadere, dar daca tot ceea ce faceti este sa dati search dupa "EDL" nu e de mirare ca numai la VAG auziti de el.

Daca si masinile s-ar fi numarat printre pasiunile tale sunt sigur ca ai fi stiut toate acestea...

Apropo de memorie: tu esti tipul care si-a cumparat o masina AWD sa mearga cu ea la peste, dar habar n-avea de sistemul de transmisie de pe ea in momentul achizitiei?

Sunt o gramada ca tine, nu asta e important, dar totusi concluzia ta face toti banii... mai ales ca vine din partea cuiva atat de bine informat:

GeorgeB:
QUOTE
the subaru AWD is more performant that quattro and i'm happy with that tongue.gif
Mai ales Legacy-ul tau cu diff. deschise.
Ai avut mare noroc cu diferentialele tale deschise, George. Daca ti se stricau? :clapping:
http://legacygt.com/forums/showthread.php?t=18723

PPS Pe viitor sper sa fi mai moderat si mai obiectiv. Daca ai fi citit cu aceeasi atentie mesajul anterior, sunt sigur ca ai fi observat ironia lui fanatic. Tu ar trebui sa aplanezi conflictele, nu sa le produci

@air_wolf: ma pregatesc de concediu asa ca am timp berechet biggrin.gif


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 7 2006, 10:29 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



biggrin.gif pai atunci sa-i dam bataie:
edl nu este sub nici o forma 4wd . edl-ul nu face decit sa aplice o forta de frinare rotii care are tendinta sa piarda aderenta, diferentialul transmitind mai multa putere rotii opuse. edl functioneza cu diferentiale deschise pe punti. edl e bun doar pentru masinile de sosea. a fost folosit in combinatie cu central torsen sau haldex.
M-urile au LSD-uri tocmai pentru ca EDL NU ESTE DIFERENTIAL!!!!!! e un simulacru produs cu ajutorul ABS-ului si al softului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 7 2006, 11:06 PM
Post #9


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(air_wolf)
biggrin.gif pai atunci sa-i dam bataie:
edl nu este sub nici o forma 4wd . edl-ul nu face decit sa aplice o forta de frinare rotii care are tendinta sa piarda aderenta, diferentialul transmitind mai multa putere rotii opuse. edl functioneza cu diferentiale deschise pe punti. edl e bun doar pentru masinile de sosea. a fost folosit in combinatie cu central torsen sau haldex.
M-urile au LSD-uri tocmai pentru ca EDL NU ESTE DIFERENTIAL!!!!!! e un simulacru produs cu ajutorul ABS-ului si al softului.


AIR WOLF sa itzi fie rusine ca il contrazici pe Valentin !

(PS: Cind am sustzinut ca am EDL si pe minivan ...omul a facut spume la gura. Cum eu pe rabla mea de masina americana sa am EDL ? Vai....cum se poate ! Insa din descrierea sistemului...aveam taman EDL si TC pe puntea din fatza.

EDL-ul e frectzie la discurile de frina ! si nu va inlocui niciodata LSD-urile. EDL-ul este pina la coada o frina...si cind incepe sa itzi patineze o roata nu face decit sa tzi-o frineze ca sa se roteasca la aceeasi viteze cu ailalta. Orice pune frina nu e diferentzial. E frina oricit de pompos i-ar fi numele. Din nefericire...ii pacaleste pe multzi si adevarul este ca pe masinile de strada isi face treaba rezonabil...Celelalte avantage : costul redus si usurintza cu care se integreaza Stability Control.

Dar convinge-l pe Valentin si itzi trimit de aici o bere !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 8 2006, 08:18 AM
Post #10


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(Valentin50014)
Spuneam ca, din punctul meu de vedere, aceasta discutie este o pierdere de vreme. Te rog sa ma citezi, nu vorbi din amintiri. Intodeauna am sustinut (si recunosc asta) ca EDL este de preferat vascocuplajului.

excelent , pai nu de alta dar audi ul tau are EDL...
si clar un simulacru de diferential , pardon nici macar , un soft care franeaza este preferabil unui diferential mecanic ?!?!? nu ?!?!?! domnu, EDL NU ESTE DIFERENTIAL ...

QUOTE
P.S. Chiar incepusem sa remarc faptul ca nu te mai arunci in orice discutie cu subiectivismu-ti caracteristic.

pai lumea mai si lucreaza , in plus discutiile erau aceleasi

QUOTE
BMW, Audi si mercedes nu sunt singurii care folosesc EDL, stimabile. Alaturi de ei mai folosesc: Porsche, Toyota, Lexus, Jeep, Landrover, Hummer, Pajero, Ferrari, masinile din WRC, F1 (au folosit, acum e interzis cica pt. ca pilotul trecea pe locul 2),

asa si ? clar o masina cu EDL este peste una cu diferentiala LSD sau cu vascocuplaj . pai domnu' sa inteleg ca pe tine masina te conduce , nu tu pe ea ?

QUOTE
Subaru (pardon, astia nu folosesc smile.gif ). "EDL-ul" se foloseste pe toate tipurile de masini, de la cele ieftine, pana la cele de mare performanta sau chiar off-roadere, dar daca tot ceea ce faceti este sa dati search dupa "EDL" nu e de mirare ca numai la VAG auziti de el.

clar , mai ales pe bmw si audi ... mama lui de Quattro si xdrive . ce tupeu au unii dom'le.

QUOTE
Daca si masinile s-ar fi numarat printre pasiunile tale sunt sigur ca ai fi stiut toate acestea...

domnu' eu zic sa te abtii de la afirmatii la adresa mea pentru ca eu m-am ainut in a face afirmatii la adresa ta . sa pastram totul in nota subiectului discutat .

QUOTE
Apropo de memorie: tu esti tipul care si-a cumparat o masina AWD sa mearga cu ea la peste, dar habar n-avea de sistemul de transmisie de pe ea in momentul achizitiei?

eu sunt tipul care cand nu stie ceva intreaba si se intereseaza nu se da atotstiutor ca altii ... ti se pare cunoscuta faza ?
nu stiam daca are diferentiale deschise sau nu . am intreabat , mi se pare normal sa ma interesez , dar dvs. domn profesor cum le stiti dvs pe toate .

QUOTE
Sunt o gramada ca tine, nu asta e important, dar totusi concluzia ta face toti banii... mai ales ca vine din partea cuiva atat de bine informat:

GeorgeB:
QUOTE
the subaru AWD is more performant that quattro and i'm happy with that tongue.gif
Mai ales Legacy-ul tau cu diff. deschise.
Ai avut mare noroc cu diferentialele tale deschise, George. Daca ti se stricau? :clapping:
http://legacygt.com/forums/showthread.php?t=18723

o gramada de ce ? hai ca poti spune , nu ma doare mana sa-ti dau avertisment dupa ce o zici , serios !
da , AWD ul de la subaru e uperior quatttro ului de la audi ... nu vad unde am gresit in afirmatia asta ?!?!?


QUOTE
PPS Pe viitor sper sa fi mai moderat si mai obiectiv. Daca ai fi citit cu aceeasi atentie mesajul anterior, sunt sigur ca ai fi observat ironia lui fanatic. Tu ar trebui sa aplanezi conflictele, nu sa le produci

stimabile, cine te-a moderat unde acum ? vad ca singuri te arunci cu capul inainte si faci afirmatii in dreapta i in stanga gratuite . ia-o incet , discuta subiectul si ne putem intelege ca niste oameni maturi si civilizati . dar daca tu tii mortis sa fie altfel , te rog sa imi comunici .

si ca sa continuam : da , legacyul meu are dif deschise . da , este superior quattroului . ahhhh ... sa zic si de xdrive ? hmmm ... da este superior si xdriveului cu EDL . si oricarui sistem cu EDL . prefer intotdeauna un sistem mecanic unuia electronic .
iar saracia mea de subaru awd cu dif deschise va face de rusine oricand o masina 2wd cu edl fie pe ploaie , fie pe zapada, fie pe serpentine , fie pe ce vreti voi . si acum se va trezi careva sa zica , uite-l si pe tampitul asta , cum ma , si pe uscat nu . ba si pe uscat in functie de mai multi factori .
ca sa nu zic ca am luat legacy pentru altceva nu pentru mers la peste , dar valentin a sarit o etapa smile.gif atunci ma gandeam la un forester nu la legy. si daca vroiam masian sa rupa asfaltul luam un WRX cu LSD nu un legy , clasa medie , cu motorizare slaba . ca de la 165 cp ai legy ului la cei 225cp ai WRX uluie diferenta mare .
acum te-ai linisitt valentin ? cad ca tie iti plac dizalarele ... de ce ? ca eu am cateva idei preconcepute si vroiam sa ma asigur daca am dreptate sau nu .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Armadyllo
post Aug 8 2006, 09:40 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 322
Joined: 12-February 06
From: etaj 1
Member No.: 68.018



mai mai...ce teren ostil p'aici. :boxing: Chiar ma intrebam...un tractor cu senile sau un Caterpillar ce diferentiale folosesc ... biggrin.gif


--------------------
Nissan Micra 1.3 SRI
BMW E46

Honda XL650V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Aug 8 2006, 10:22 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



QUOTE(G e o r g e)
si ca sa continuam : da , legacyul meu are dif deschise . da , este superior quattroului . ahhhh ... sa zic si de xdrive ? hmmm ... da este superior si xdriveului cu EDL . si oricarui sistem cu EDL . prefer intotdeauna un sistem mecanic unuia electronic .

da? nu zau? atunci de ce Sssbaru si-o ia metodic de la Mitsu??? (metodic echivaland cu aproape permanent)... Raspunde-mi la intrebarea asta si atunci o sa fiu convins ca stii cu ce se mananca awd-ul...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 8 2006, 11:39 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(G e o r g e)

si ca sa continuam : da , legacyul meu are dif deschise . da , este superior quattroului . ahhhh ... sa zic si de xdrive ? hmmm ... da este superior si xdriveului cu EDL . si oricarui sistem cu EDL . prefer intotdeauna un sistem mecanic unuia electronic .

da? nu zau? atunci de ce Sssbaru si-o ia metodic de la Mitsu??? (metodic echivaland cu aproape permanent)... Raspunde-mi la intrebarea asta si atunci o sa fiu convins ca stii cu ce se mananca awd-ul...


EVO VIII are LSD pe fata. pe spate are asta Active Yaw Control de la IV si SAYC de la VIII. oricum, pentru stiinta unora, versiunile adevarate de curse au si pe spate tot LSD.

@George: nu poti sa-i dai avertisment, aici e canaluuuuuuuuu' ooops, acu' l-am vazut biggrin.gif

@Armadyllo: sa nu rizi... EDL biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 9 2006, 12:06 AM
Post #14


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(cosmin45741)
da? nu zau? atunci de ce Sssbaru si-o ia metodic de la Mitsu??? (metodic echivaland cu aproape permanent)... Raspunde-mi la intrebarea asta si atunci o sa fiu convins ca stii cu ce se mananca awd-ul...



Cosmin ! Sustzine-tzi afirmatzia cu link-uri, dovezi, citate din munca altora (dar nu din Valentin 3:16). Si pune mina pe carte sau pe mouse si mai da click-uri !

Singura diferentza vine de la comportamentul la limita...cu STI fiind mai adaptat mersului de zi cu zi pe autostrada EVO fiind mai dura pentru rinichi si ficacior ! Diferentzele in performantze pe care le insinuezi...sint minciuni sfruntate !

Air Wolf...apreciez aportul dar trebuie sa te documentez si tu !
http://www.mitsubishicars.com/MMSA/jsp/lan...sp?t=mechanical


QUOTE
Full-Time All-Wheel Drive with Active Center Differential, Front Helical Torque-Sensing Limited Slip Differential and a Rear Mechanical 1.5 Limited-Slip Differential.


Mitsu Lancer Evo are diferentziale mecanice: Vezi link-ul de mai sus. STI la fel.

Edmunds.com comparatzie PDF
EVO vs STI drivetest Edmunds
Toate aceste teste nu vor reusi decit sa va convinga cit de apropiate sint aceste masini dpdv al performantzelor...incit difera doar la gusturile fiecaruia.
MotorTrend

Oricum sugerez p'afaristilor sa se gindeasca mai intii care din cele 2 masini este in WRC in momentul de fatza...cu echipa sustzinuta de fabrica ? Si sa se documenteze inainte sa se improaste cu noroi !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 9 2006, 12:24 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(f1anatic)
QUOTE(cosmin45741)

da? nu zau? atunci de ce Sssbaru si-o ia metodic de la Mitsu??? (metodic echivaland cu aproape permanent)... Raspunde-mi la intrebarea asta si atunci o sa fiu convins ca stii cu ce se mananca awd-ul...



Cosmin ! Sustzine-tzi afirmatzia cu link-uri, dovezi, citate din munca altora (dar nu din Valentin 3:16). Si pune mina pe carte sau pe mouse si mai da click-uri !

Singura diferentza vine de la comportamentul la limita...cu STI fiind mai adaptat mersului de zi cu zi pe autostrada EVO fiind mai dura pentru rinichi si ficacior ! Diferentzele in performantze pe care le insinuezi...sint minciuni sfruntate !

Air Wolf...apreciez aportul dar trebuie sa te documentez si tu !
http://www.mitsubishicars.com/MMSA/jsp/lan...sp?t=mechanical


QUOTE
Full-Time All-Wheel Drive with Active Center Differential, Front Helical Torque-Sensing Limited Slip Differential and a Rear Mechanical 1.5 Limited-Slip Differential.


Mitsu Lancer Evo are diferentziale mecanice: Vezi link-ul de mai sus. STI la fel.


pai si am zis eu altceva? doar ca AYC si SAYC, prezente pe versiunile de strada, sint controlate de computer. LSD-ul de pe versiunile de curse este mecanic.
cum functioneza AYC/SAYC - pentru tine nu mai traduc, scuze smile.gif
"AYC is based on a computer controlled rear differential which can actively split torque based on input from various accelerometers in the vehicle. It accomplishes this via two hydraulic clutches which can limit torque on individual axles. This system should not be confused with stability control systems which utilize the braking system of a vehicle by individually braking certain wheels to rotate and slow the car. AYC is a performance-oriented system which aims to increase cornering speeds. Starting with the Lancer Evolution VIII, AYC became the SAYC system which utilized a planetary gearset which could support an even greater torque bias than the previous system."

link de documentare ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Aug 9 2006, 05:43 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Draga F1anatic, daca poti sa te adresezi "tivilizat" in regula, daca nu, mai bine ai tacea....
Air_wolf exact despre asta povesteam si eu, de faptul ca EVO e electronizata...
O respectata emisiune denumita Top Gear, cu un respectabil pilot denumit Stig a testat masinile in cauza si a facut un clasament. Uite, na:
http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/
1,2 sec diferenta pe circuit, F1anatic...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 9 2006, 06:56 AM
Post #17


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



corect la vechiul STI vs evo VIII smile.gif noul STI si-a imbunatatit performantele recomand cu caldura in acest sens BMI episodul 6 parca wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 9 2006, 11:50 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(cosmin45741)
Air_wolf exact despre asta povesteam si eu, de faptul ca EVO e electronizata...


e electronizata, dar chestia aia e STATE-OF-THE-ART in materie de diferentiale electro-hidraulice. orice masina de putere similara, cu EDL nu-i ajunge nici la degetul mic de la picior unui evo echipat cu asa ceva. singurul dezavantaj in curse este greutatea si rezistenta la solicitari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 9 2006, 12:06 PM
Post #19


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



propun atunci atentiei P1 smile.gif by prodrive based on a subaru impreza WRX STI .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Aug 9 2006, 12:35 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Extraordinar nea Nicu...de ce nu propui P2?!? Si eu propun Veyron-ul...any questions?? Sau 959... blush.gif
Si as mai propune Kronos Total Citroen/Peugeot si BP-Ford WRC dar vreau sa stau in limitele normalului...

Iar apropos de rezolvari la noul STI, beat this:
http://www.topgear.com/content/news/stories/929/


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 01:58 AM