IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Viteza pe autostrada

This topic is about Viteza pe autostrada, the author, Diesel, wrote about: Am vazut recent reportajul asta, despre traversarea Germaniei pe autostrada. Pe TVR2 are si subtitrari daca il prindeti /smile.gif" style="vertical-al ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Viteza pe autostrada, domeniul dragonilor
Diesel
post Feb 1 2013, 08:39 AM
Post #1


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Am vazut recent reportajul asta, despre traversarea Germaniei pe autostrada. Pe TVR2 are si subtitrari daca il prindeti smile.gif

http://www.dw.de/p/17DBb (incepe la minutul 6 sau alegeti din dreapta "Examine it! Speed Limits - Which Pace Makes Sense?") pentru mine, cea mai interesanta parte este la minutul 11:30 despre cate masini incap pe sosea din punct de vedere statistic, in functie de viteza.

Acestea fiind spuse, consider ca este la fel de importanta flexibilitatea si posibilitatea optiunilor. Daca te grabesti, sau te simti confortabil la viteze mari, ar trebui sa poti merge cum vrei, atat timp cat nu ii afectezi pe ceilalti.

PS: simt ca ma puteam lipi de alt topic, dar zau daca stiu unde.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Feb 1 2013, 09:11 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



Pai nu-i incomodezi pina ii incomodezi. O singura data.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 1 2013, 10:45 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Apropos de viteza pe autostrazi, sosele.... etc. Cand s-a dat in folosinta A2 pe juma de sens (parca pe la inceputul verii) erau restrictii de 80/90. Veneam de la Bucuresti si chiar nu ma grabeam. In schimb lumea se grabea asa ca am incalecat jumatate din banda de urgenta in ideea de a pastra limita de viteza. Am si acum carne in frigider ... N-am rezistat prea mult, imediat ce s-a umplut portbagajul am marit si eu viteza ca incurcam traficul.
Lectia s-a dovedit utila in Grecia. Baietii de acolo fac un titlu de cinste sa alerge cu 20-30-50 de km mai mult decat limita. Pe autostrazi chiar n-am simtit nevoia sa gonesc asa ca am mers binisor cu 120-130 pe banda a 2-a si am admirat peisajul. Nu incurcam pe nimeni, nimeni nu ma incurca. Dupa ce am iesit de pe autostrada, pe la Ioannina in jos vreo 50 de km am mers la pas. Pana am nimerit intr-o coloana. Chiar nu ma grabeam, dar ei mergeau cu 80-90 cand limita era de 50 iar aproape in fiecare localitate erau radare fixe. Cert este ca dupa vreo 5 km am lasat "prudenta" la o parte si am intrat in ritm pana aproape de Preveza. In Lefkada nu ai cum sa gonesti. Si nici nu se merita.... Am coborat spre Vasiliki Bay pe latura vestica a insulei, adica pe cea cu drumurile inguste. Ai marea in dreapta tot timpul si versantul abrupt deasemenea. Ulterior, stand de vorba cu niste greci am aflat ca e titlu de glorie sa alergi ca nebunu pe soselele patriei....


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Feb 1 2013, 05:28 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



lipsa respectului pentru lege i-a adus si la faliment. nu sunt surprins.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 1 2013, 06:31 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nemtii au niste studii interesante si legate despre densitatea critica a masinilor, la care se formeaza ambuteiaje. Instinctiv ai spune ca daca sunt masini mai mult se fac blocaje mai multe... in realitate nu e asa, exista o densitate critica la care se formeaza cele mai multe blocaje. Atunci cand sunt masini destul de multe pe strada, insa suficient de putine incat unii sa incerce sa faca zig-zag-uri, caz in care se produce ce spuneau cei din reportajul de mai sus - se franeaza in spate din ce in ce mai tare pana se formeaza un blocaj fara nicio cauza externa.
Insa daca traficul e si mai dens decat valoarea critica, se merge destul de uniform intrucat nimeni nu mai face zig-zaguri, neavand unde.

Astia au ajuns pana acolo incat atunci cand se apropie traficul de densitatea critica pur si simplu blocheaza o banda de circulatie ca sa sporeasca densitatea artificial.... si spun ei, functioneaza.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Feb 1 2013, 06:46 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



asta functioneaza asa si in reologie ( inclusiv in vasele de sange ex in cazul unui infarct)... fluxul turbulent scade debitul. fluxul laminar il creste.

This post has been edited by iHondafan: Feb 1 2013, 06:46 PM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 1 2013, 09:36 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu consider ca o gramada de oameni (oameni de stiinta, ingineri, legiuitori) cand isi dau seama ca suntem in 2013 si ca viteza medie de deplasare pe drumuri publice e sub 300 km/h ar trebui sa isi rupa diplomele, sa isi recunoasca esecul si sa se puna cu burta pe carte.
Este pur si simplu inadmisibil ca la 75 de ani dupa ce domnul asta a mers cu 432 km/h pe drumuri publice, noi sa nu fim in stare sa mergem in mod curent macar 300 km/h. Este ca si cum la 75 de ani de la infiintarea ARPANET-ului noi inca nu am avea nici macar internet dial-up, desigur e greu sa ne imaginam asta pentru ca ARPANET-ul nu are inca 75 vechime, iar noi avem broadband si 3/4G.

Scuzele de genul "pai calculatoarele sunt perfecte, ele nu gresesc, dar omuuu... omul greseste... si daca greseste in timp ce merge cu 300 la ora, sute de familii nevinovate vor fi strivite de un inconstient..." sa zicem ca sunt de acord. Dar daca acum 75 de ani un pilot profesionist putea sa conduca o masina cu 432 km/h pe un drum public fara sa moara, sunt convins ca pana acum se putea dezvolta o tehnologie care sa permita ghiolbanului de rand sa conduca o masina cu 300 km/h fara sa aiba cum sa greseasca (si da, de multe ori as renunta la libertatea mea de a conduce cum vreau ca sa pot circula cu 300 km/h viteza medie).

Trecand peste incompetenta celor care se fac vinovati de faptul ca eu azi am facut 2 ore pana la cluj in loc de 15 minute, chiar si fara masini care sa te piloteze in siguranta la viteze hipersonice iar tu doar sa alegi destinatia, limitele de viteza mi se par penibile.
50 km/h pe strazi cu 4 benzi pe sens fara trotuare in apropiere ?
100 km/h pe un drum public indiferent daca e drept si cu vizibilitate ?
130 km/h pe autostrada ? (sincer asta mi se pare cea mai penibila)

Aceste standarde au fost introduse pe vremea cand majoritatea masinilor de pe piata nu erau capabile sa atinga 130 km/h, deci la ora aia probabil ca parea o idee buna, cum am pune noi acum limita la 230... ca statistic vorbind cele mai multe masini noi nu sunt capabile sa atinga aceasta viteza, si pare decenta ca si viteza de cruising... probabil asa s-a gandit si ala care a venit prima data cu aceasta cifra pentru autostrada.
In mintea mea (si in doctrina PSSUR) aceste reglementari sunt caduce, cum era intr-o vreme reglementarea din codul civil ca pentru contracte de peste 250 lei trebuia sa ai inscrisuri... in conditiile in care in romania postedecembrista cu 250 de lei (pana la introducerea RON-ului) nu puteai cumpara nici o guma de mestecat...
Nu ca as avea un dispret fata de lege, dar mereu aud "adaptati viteza la conditiile de drum", adica daca e zapada si ghetus nu conteaza ca limita pe autostrada e 130... o sa merg cu 90, poate chiar mai incet.. dar daca e uscat, soare, trafic lejer si vizibilitate buna atunci o sa in teritoriul dragonilor... si (cel putin in mintea mea) nu voi incalca nici o regula.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Feb 1 2013, 10:34 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Aplauze pentru tovarasul prim secretar de partid.

Din pacate chiar si aproape de 130, ascutitoarea mea isi pierde din confort. Altfel, limitele de viteza au caracter orientativ.

Eu am intalnit ceva dificultati pe portiune de autostrada A3 intre Bucuresti si Snagov unde sunt 3 benzi pe sens. Am mers cu ~110km/h pe prima banda, ca asa mi se pare normal, pana cand m-am apropiat de o masina care mergea cu ~90km/h pe banda din mijloc. Am avut de ales intre a depasi prin dreapta sau a traversa 2 benzi. Pentru ca era foarte putin trafic, am traversat benzile astfel incat respectivul sa ma observe.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 2 2013, 12:04 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ura! Ura! Ura!

Totul e o conspiratie!!! Condusa de masoneria grin-pisica care NU vrea ca omul de rand sa se deplaseze repede, de teama ca doctrina PSSUR-ului sa nu se raspandeasca pe toate continentele si chiar si in spatiu!!!
Dupa ce au gatuit dezvoltarea automobilului cu legi vechi de un secol, a urmat torpilarea zborului supersonic (cu o banala bucata de tabla cazuta - sanchi - de la alt avion), iar mai tarziu, 40 ani dupa debarcarea pe luna NASA e incapabila sa mai trimita oamenii in spatiu (din cauza -sanchi- a unei bucati de polistiren spatial, sau vata de sticla galactica, ce-o fi fost). ..... Rusine, rusine, de trei ori rusine!

Ne vom intoarce la teleguta si baloane cu aer cald!


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Feb 2 2013, 01:27 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



intrebare: ce e PSSUR?


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Feb 2 2013, 01:44 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



E partidul nostru care scoate limita de viteza smile.gif.
Eu cred ca viitorul e inca mai sumbru pentru ca se evolueaza spre mai multe masini pe de o parte si spre mai multi oameni care o sa conduca si carnete de conducere mai usor obtinute. Carnetul devine un drept nu privilegiu.
Scoaterea limitelor de viteza cu siguranta nu o sa

@Halba: in afara de electronica salturile omenirii de 100 de ani sint mai degraba modeste. Avioanele zboara ca in 1950, masinile merg cam ca atunci in afara ca-s mai fiabile si economice. Tot atit dureaza ca sa traversezi lumea (daca exceptam legaturile mai bune in aeroporturi) ca acum 50 de ani... multe avioane de acum in mare arata si functioneaza fix la fel ca bunicii lor.
Ba de fapt e chiar mai rau, Concorde a fost retras. Cind eram mic citeam de trenuri cu motoare cu reactie care merg cu viteza sunetului, se facusera modele...e drept ca-n unele tari sint trenuri destul de rapide dar nu sint nici pe departe peste tot.
Eu visez sa nu trebuiasca sa conduc, ca o fi pilot automat sau tranport in comun tot aia desi transportul in comun e mereu preferabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Feb 2 2013, 08:43 AM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Da, e nevoie de un vehicul mic, care sa mearga singur, capabil sa se urce pe trotuare, astfel incat cel dinauntru sa poata juca Ingress in liniste.

PSSUR este Partidul Serpentinelor cu Sens Unic din Romania!!! biggrin.gif


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 2 2013, 10:23 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



PSSUR: http://pssur.wordpress.com/

Pe scurt obiectivele partidului sunt:
- Autostrazi fara limita de viteza !
- Transfagarasanul (best driving road… in the world) transformat in toll-road cu sens unic si cronometrare inclusa !
- Circuit in fiecare oras !
- Legalizarea prostitutiei si a drogurilor usoare !
- Bere si benzina ieftina !
- Libera circulație a băuturilor spirtoase. Mașinile care transporta alcool vor fi marcate corespunzător și vor avea prioritate chiar și la trecerile de cale ferată cu excepția garniturilor de tren incărcate cu alcool.

Dar nu sunt de neglijat nici politicile din alte domenii cum ar fi strategia eco si notele de fundamentare elboarate de James Kw.

Daca esti interesat putem discuta si primirea ta, desi nu am vrea sa cream un precedent, ne temem ca traseistii de la USL, PDL si PPDD vor migra in masa spre partidul nostru ceea ce ar duce la scaderea nivelului ridicat al partidului.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 2 2013, 11:05 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



PS Toti membrii PSSUR au functii de conducere sau ministere de condus. Partidele (de fapt toate formele de conducere) de pana acum, prin organizarea ierarhica au dus la anarhie. PSSUR, unde toata lumea conduce democratic, inoveaza astfel scena politica. Nu mai exista lupta acerba pentru functii, asadar membrii isi canalizeaza fortele pentru bunastarea partidului si cea personala, acestea confundandu-se in fapt. Nu v-ati gandit la asta!


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 2 2013, 12:08 PM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ceea ce a omis domnul prim-secretar este faptul ca PSSUR ESTE CONDUCATORUL DE DREPT AL ROMANIEI, confirmat prin referendum! Doar 0% din populatie s-a opus.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 2 2013, 12:36 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Opunerea a fost negativa. Nu a fost 0 %.


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 2 2013, 12:51 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



James, pai de ce crezi ca vreau sa ma lupt cu traseismul politic, acum ca toata lumea stie rezultatele referendumului organizat la mine in bucatarie e clar ca e doar o formalitate pana desfintam actualele institutii de conducere si le implementam pe cele ale PSSUR-ului.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Feb 2 2013, 06:27 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



biggrin.gif


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buzurnel
post Feb 5 2013, 07:17 PM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-January 13
Member No.: 140.617



CITAT(HalbaSus @ Feb 2 2013, 08:23 AM) *
PSSUR: http://pssur.wordpress.com/

Pe scurt obiectivele partidului sunt:
- Autostrazi fara limita de viteza !
- Transfagarasanul (best driving road… in the world) transformat in toll-road cu sens unic si cronometrare inclusa !
- Circuit in fiecare oras !
- Legalizarea prostitutiei si a drogurilor usoare !
- Bere si benzina ieftina !
- Libera circulație a băuturilor spirtoase. Mașinile care transporta alcool vor fi marcate corespunzător și vor avea prioritate chiar și la trecerile de cale ferată cu excepția garniturilor de tren incărcate cu alcool.

Dar nu sunt de neglijat nici politicile din alte domenii cum ar fi strategia eco si notele de fundamentare elboarate de James Kw.

Daca esti interesat putem discuta si primirea ta, desi nu am vrea sa cream un precedent, ne temem ca traseistii de la USL, PDL si PPDD vor migra in masa spre partidul nostru ceea ce ar duce la scaderea nivelului ridicat al partidului.



Despre GPS-URI .....poate cineva sa-mi zica ceva ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Feb 6 2013, 10:28 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Intr-adevar, care e viziunea PSSUR privind GPS-urile?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 12:06 PM