IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Starea drumurilor

This topic is about Starea drumurilor, the author, adi.mitrea, wrote about: Deschid acest topic în care aș vrea să trecem starea drumurilor pe care am mers prin țară și nu numai. Probabil că în țară sunt mult mai rele... DN 24 ... To read more just scroll down

10 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Starea drumurilor
adi.mitrea
post Jul 9 2007, 07:13 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Deschid acest topic în care aș vrea să trecem starea drumurilor pe care am mers prin țară și nu numai. Probabil că în țară sunt mult mai rele...

DN 24 între Bârlad și Vaslui este împrăștiată criblură peste bitum. Porțiunea cu multe pietre în care nu poți merge cu mai mult de 15 km/h ține cam 3 km. În rest e mai bine, dar toți o calcă după ce ies de pe bucata buclucașă și ai șanse foarte mară să te alegi cu parbriz spart ori crăpat. Am numărat vreo 8-10 geamuri sparte pe marginea drumului. Trec multe tiruri și merg cu 40-50 km/h unde tu mergi 20 și îți umplu mașina de pietre

DN 2 F Între Vaslui și Bacău este împrăștiată criblură, FĂRĂ bitum, pe o porțiune de 6-8 km, dar sunt multe serpentine și localități, deci șansele să capeți o piatră la viteză mare sunt mai mici.

Stare valabilă în dățile de 7 și 8 iulie 2007

Ce probleme pot apărea? Geamuri sparte ori crăpate, vopsea sărită sau zgâriată, pene de cauciuc, sau probleme cu frânele (cum am pățit eu). Au intrat pietre între etrier și disc și scârțâiau ca naiba, iar frâna nu mai era foarte eficientă. S-a rezolvat la vulcanizare cu 4 lei și o șurubelniță.

Pentru moderatori. Nu am găsit un topic de genul ăstuia, deși am mai citit păreri despre drumuri în alte topicuri. Dacă există și nu am găsit eu rog pe cineva să mute acolo ce am scris.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jul 9 2007, 09:46 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Pentru cei ce vin la mare: Constanta-Mangalia(E87, are si o denumire mai locala dar nu o stiu blush.gif ) in stare foarte buna! Asfalt proaspat intre Eforii beer.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 10 2007, 07:18 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



l-am facut sticky pentru ca e chiar interesant subiectul.

bucurestiul = micul beirut. cei care vin din provincie sa evite colentina.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mortzy
post Jul 10 2007, 08:08 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 174
Joined: 4-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 75.397



curtea de arges -> balea
- peisaj superb
- portiunea pana la vidraru infecta: gropi, unele intoarse invers (plombate in exces) vit. 20 - 40 km/h

balea -> dn 1 (porumbacu de sus)
- drum ok

porumbacu de sus -> sens giratoriu talmaciu (spre rm valcea, sibiu): drum infect (o multime de portiune sunt in lucru, semafoare cu circulatie doar pe un sens)

starea drumului la 03 iul 2007


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jul 10 2007, 08:23 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Sibiu-Brasov se lucreaza la largirea drumului, am inteles ca sint 39 semafoare, durata 4-5 ore in loc de 1.30-2 .Preferabila ruta ocolitoare prin Medias, Sighisoara.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 10 2007, 09:33 PM
Post #6


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Dinspre Valcea inspre Valea Prahovei se poate ajunge pe traseul amintit de TLS mai sus, prin Fagaras, cu problemele reale expuse de el. Ar mai fi varianta prin Gaesti - Targoviste sau prin Rucar-Bran. Necazul e ca in weekendul care tocmai a trecut am ales varianta prin Gaesti. Pana la Gaesti toate bune si frumoase, dar de acolo...jale, oameni buni. Am blestemat fiecare metru de drum, nu mai suportam la un moment dat. Drumurile din jud. Dambovita sunt infernale, ocoliti-le daca e posibil. Prefer drumul prin Valea Oltului, Sibiu si apoi printre mii de semafoare decat infectia aia de traseu dintre Gaesti si Sinaia, via Targoviste. Asa nu se poate merge intr-o tara din Europa anului 2007. Si ne mai miram de ce ne ocolesc turistii straini...


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jul 10 2007, 10:48 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.250
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(adi.mitrea)
DN 24 între Bârlad și Vaslui este împrăștiată criblură peste bitum. Porțiunea cu multe pietre în care nu poți merge cu mai mult de 15 km/h ține cam 3 km. În rest e mai bine, dar toți o calcă după ce ies de pe bucata buclucașă și ai șanse foarte mară să te alegi cu parbriz spart ori crăpat. Am numărat vreo 8-10 geamuri sparte pe marginea drumului. Trec multe tiruri și merg cu 40-50 km/h unde tu mergi 20 și îți umplu mașina de pietre
Stare valabilă în dățile de 7 și 8 iulie 2007
Ce probleme pot apărea? Geamuri sparte ori crăpate, vopsea sărită sau zgâriată, pene de cauciuc, sau probleme cu frânele (cum am pățit eu). Au intrat pietre între etrier și disc și scârțâiau ca naiba, iar frâna nu mai era foarte eficientă. S-a rezolvat la vulcanizare cu 4 lei și o șurubelniță.


Stie cineva daca situatia descrisa de Adi Mitrea s-a remediat? Trebuie sa ajung joi la Iasi pe traseul descris mai sus si n-as vrea sa raman cu parbrizul pe acolo. blush.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Impreza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jul 11 2007, 09:47 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



La cum arăta porțiune de drum pe care am mers cu 20 km/h nu cred că s-a remediat în câteva zile. Și oricum pe porțiunea cu criblură neabsorbită deloc riscurile sunt relativ mici că toți merg cu viteză redusă. Probleme apar când drumul este un pic mai bun pentru că toți fug ca nebunii deși mai sunt pietricele din loc în loc.

Ca un sfat, pleacă la ore neconvenționale, să ajungi acolo pe la 4-5 dimineața sau seara foarte târziu pentru că e mai puțin trafic.

Dacă ești dispus să faci cu 2 ore mai mult, mergi pe DN 2 F Bacău - Vaslui. Acolo sunt mai multe serpentine, deci viteză mai mică, și nu e bitum.

Cel mai bine ar fi să eviți ambele drumuri, dar...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jul 11 2007, 04:16 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.250
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(adi.mitrea)
La cum arăta porțiune de drum pe care am mers cu 20 km/h nu cred că s-a remediat în câteva zile. Și oricum pe porțiunea cu criblură neabsorbită deloc riscurile sunt relativ mici că toți merg cu viteză redusă. Probleme apar când drumul este un pic mai bun pentru că toți fug ca nebunii deși mai sunt pietricele din loc în loc.

Ca un sfat, pleacă la ore neconvenționale, să ajungi acolo pe la 4-5 dimineața sau seara foarte târziu pentru că e mai puțin trafic.

Dacă ești dispus să faci cu 2 ore mai mult, mergi pe DN 2 F Bacău - Vaslui. Acolo sunt mai multe serpentine, deci viteză mai mică, și nu e bitum.

Cel mai bine ar fi să eviți ambele drumuri, dar...


Multumesc pentru informatii. arigato.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Impreza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jul 12 2007, 12:00 AM
Post #10


Marinar
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Deci:
1. TM - Cenad = super OK (semnalizat, marcat, tot tacamu')
2. TM - Lugoj = e bestial, drept ca un drum de tara, marcaje, semne...ce-s alea??!
3. TM - AR - Nadlac = bun cu plus
4. AR - Deva = 95% bun cu plus
5. TM - Stamora Moravita = bun (se poate si mai bine)


--------------------
There is no replacement for displacement!
Audi A6 2.5 TDI V6 132kw AKE
EX: Chevrolet Aveo 1.4 benzina aspirat (TAXI); Dacia Logan 1.5dCi (TAXI); BMW 525i benzina aspirat; Opel Astra G Caravan 2.0 DTI (TAXI); Opel Vectra A 1.6i benzina aspirat - 2006; Renault Clio Williams 2.0 benzina compresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Jul 12 2007, 09:47 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



QUOTE(mike.omega)
Pentru cei ce vin la mare: Constanta-Mangalia(E87, are si o denumire mai locala dar nu o stiu blush.gif ) in stare foarte buna! Asfalt proaspat intre Eforii beer.gif

Intr-adevar un drum foarte bun. Cand m-am intors din bulgaria acum cateva saptamani dupa drumurile lor de rahat si am intrat pe E87 am crezut ca sunt in rai. Oricum intre eforie sud - eforie nord alearga toti ca nebunii in special cei cu motoare.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jul 12 2007, 10:04 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Si ce?! N-au unde?! Asfalt ca acolo eu n-am mai vazut de mult!
Insa evitati soseaua Ovidiu-Lumina-Navodari-Corbu. Sunt atat de multe gropi incat nu le poti ocoli...


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jul 13 2007, 04:14 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Atenție, ALUNECĂRI DE TEREN pe DN 7 - Valea Oltului, pe sensul de mers dinspre Pitești spre Râmnicu Vâlcea.

Prima alunecare de teren este la kilometrul 137+750 de metri, în comuna Cotmeana. Aici, pe o porțiune de 25 de metri, a avut loc o alunecare de teren, în exteriorul unei curbei, la limita părții carosabile, care a determinat deteriorarea parapetului metalic.

Cea dea doua alunecare de teren a avut loc kilometrul 151 în comuna Morărești, satul Dedulești. Pe o porțiune de 150 de metri s-a tasat asfaltul și crăpat zidul de sprijin.

În cazul ambelor alunecări de teren există pericol de ieșire în decor.

Zona este semnalizată și este poliție acolo care fluidizează traficul.

Pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, poliția recomandă folosirea următoarei rute alternative: DN 64 - Rm. Vâlcea - Drăgășani și în continuare DN 67 B - Drăgășani - Pitești.

Informațiile provin de la poliția rutieră care a trimis un comunicat către redacția în care lucrez.

Stare valabilă la data de 13 iulie 2007.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jul 14 2007, 11:08 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Traficul rutier pe DN 1, la kilometrul 416+100 de metri, pe sensul de mers dinspre Turda spre Aiud este îngreunat din cauza unui pod care s-a surpat pe o suprafață de aproximativ patru metri lungime și un metru lățime, în Comuna Miraslău, județul Alba.

Podul afectat este cel care traversează pârâul Miraslău

Zona afectată este semnalizată, dar pentru un trafic fluidizat poliția recomandă ruta alternativă Aiud - Drumul Județean (DJ) 107M - Livezile - Remetea -Buru - DN 1 -Turda - Cluj și retur.

Informațiile privind de la poliție.

Stare valabilă la 14 iulie 2007.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Aug 18 2007, 11:18 AM
Post #15


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Pe 3 septembrie plec din Bucuresti catre Ungaria- Budapesta. Cel mai bun traseu va rog si cea mai buna iesire din tara! Multumesc!


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Aug 18 2007, 08:23 PM
Post #16


Marinar
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Talmaciu - Sibiu - Sebes - Orasie - Simeria - Deva - Arad - Pecica - Nadlac - Mako - Szeged - Budapesta = 790km, timp 13h.
Vezi ca Sibiu - Nadlac = foarte circulat, daca ajungi noaptea NU forta depasiri aiurea, stai pe curu tau.
Nu intra in Arad, fa direct centura acolo la Selgros in dreapta cum vi tu si mergi tot drept, treci de iesirea spre Oradea; de Metro si drumu te scoate direct in cel de Nadlac.
In Deva la intrare dinspre Sibiu stau radare.
Sa ai trusa, triunghi, vesta ca ii mai apuca controlatu pe unguri intre Nadlac si Szeged.
La intrare si iesire din Mako mai stau radare pt. ca tabla de intrare in localitate e cu mult inainte de primele case.
In Szeged ti indicatoarele de Budapesta si astea te scot inspre Hipemarketu' Cora si de acolo e usor.


--------------------
There is no replacement for displacement!
Audi A6 2.5 TDI V6 132kw AKE
EX: Chevrolet Aveo 1.4 benzina aspirat (TAXI); Dacia Logan 1.5dCi (TAXI); BMW 525i benzina aspirat; Opel Astra G Caravan 2.0 DTI (TAXI); Opel Vectra A 1.6i benzina aspirat - 2006; Renault Clio Williams 2.0 benzina compresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Aug 18 2007, 10:12 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Ajutati-ma si pe mine pls. Ce ruta ar fi de preferat spre Sighisoara? Sa o iau pe DN1,pe Valea Prahovei pana la Brasov..si dupa aia spre Sighisoara,sau pe cealalta varianta,adica A1-Pitesti,Curtea de Arges-Brasov-Sighisoara?

Stiu ca pe DN1 se lucra,dar am auzit ca au oprit asfaltarea. Iar pe A1 e vestitul pod,sau ce e acolo la care se tot lucreaza si mi-e sa nu prind vreo coada.Oricum,de plecat voi pleca intr-o Miercuri,destul de dimineata,adica in jur de 7.Sper sa nu fie prea aglomerat.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Aug 19 2007, 08:57 AM
Post #18


Marinar
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Urmareste acelasi traseu de mai sus si ajungi mai bine asa, stiu ca BV - Fagaras - SB este in reparatii si este destul de rau daca nu crunt de rau.
Varianta prin Pitesti si Ramnicu Valcea zic ca este cea mai buna dar cu plecare dimineata din Bucuresti.
De la SB pana la Orastie drumul este bun, pana la SB din Buc. nu stiu dar sper sa fie acceptabil.


--------------------
There is no replacement for displacement!
Audi A6 2.5 TDI V6 132kw AKE
EX: Chevrolet Aveo 1.4 benzina aspirat (TAXI); Dacia Logan 1.5dCi (TAXI); BMW 525i benzina aspirat; Opel Astra G Caravan 2.0 DTI (TAXI); Opel Vectra A 1.6i benzina aspirat - 2006; Renault Clio Williams 2.0 benzina compresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leone
post Aug 19 2007, 09:33 AM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 353
Joined: 15-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 68.276



QUOTE(Andrei Suzuki)
Ajutati-ma si pe mine pls. Ce ruta ar fi de preferat spre Sighisoara? Sa o iau pe DN1,pe Valea Prahovei pana la Brasov..si dupa aia spre Sighisoara,sau pe cealalta varianta,adica A1-Pitesti,Curtea de Arges-Brasov-Sighisoara?

Stiu ca pe DN1 se lucra,dar am auzit ca au oprit asfaltarea. Iar pe A1 e vestitul pod,sau ce e acolo la care se tot lucreaza si mi-e sa nu prind vreo coada.Oricum,de plecat voi pleca intr-o Miercuri,destul de dimineata,adica in jur de 7.Sper sa nu fie prea aglomerat.


Pe DN1 va fi destul de aglomerat chiar si dupa Brasov, pentru ca f multe tiruri merg pe ruta BV-Sighisoara-Medias acum, de cand se repara BV-Sibiu. Oricum, daca pleci de dimineata va fi un pic mai lejer...

Cat despre Pitesti-BV, ultima data cand am fost eu, drumul era destul de prost...poate intre timp s-a mai remediat!


--------------------
FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Aug 19 2007, 01:19 PM
Post #20


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Merci Skywalker! Asta ineamna ca trebui sa opresc in prima zi la Budapesta. Deja 13 ore insemana mult asa ca voi dormi si dupa aceia vom vizitqa Budapesta. Trebuie caculata bine treaba!
Dar ma mir ca 790 de km ii faci in 13 ore. Banuiesc ca din cauza drumurilor din Romania! Eu faCEAM 600 cam in 8-9 ore, deci cam asa ar fi! 12-13 ore.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 31st October 2014 - 05:59 AM