IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chrysler Sebring

This topic is about Chrysler Sebring, the author, Iulian40755, wrote about: As fi mai mult decat incantat daca as avea cat mai multe informatii despre Sebring DOCH 16V LX. Informatii referitoare la fiabilitate, consumabile, pr ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Chrysler Sebring
LooLee
post Feb 19 2005, 05:29 PM
Post #1


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



As fi mai mult decat incantat daca as avea cat mai multe informatii despre Sebring DOCH 16V LX. Informatii referitoare la fiabilitate, consumabile, pret consumabile, mecanica, dinamica, etc. Daca e cineva care are un Sebring sa-mi spuna si mie cum se comporta dupa un an sau doi. Eu urmeaza sa am unul peste cateva zile. Ce m-a impresionat? Design-ul si numarul mic de unitati vandute in Romania. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Feb 20 2005, 01:46 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



stai linistit... la preturile la care Sebringul vine in Europa nu se merita. masina este printre cele mai proaste din clasa ei ( cu geamanul sau Dodge Stratus) aici in USA. Te intereseaza Chrysler: uita-te la 300 ( daca se poate 300C si mai bine), PT Cruiser si Pacifica. poate un Voyager ar mai merge dar Neon si Sebring: KEEP OUT :ntz: doar daca e un chilipir...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 21 2005, 12:00 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Pai din cate tin eu minte,un Sebring e vreo 15-16000 cip.Ce,nu-i bine?


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Feb 21 2005, 12:48 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



pretul CIP nu e rau (banuiesc ca a scazut de cand dolarul s-a devalorizat)... in plus nu cred ca ar avea multe optiuni la acest pret.

in banii astia o mazda3, civic, golf5/octavia2, corolla sunt masini mai bune pe ansamblu... motorul de 2,4 este slabut pentru clasa si mult mai setos decat altele similare ale competitiei. cel de 2,0l e si mai slab si masina este cam submotorizata la 2,0l ( dealtfel acesta este motorul de Neon in USA si nu este disponibil pe Sebring).


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen43893
post Apr 4 2005, 09:59 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.886



Am un Sebring din mai 2004...model nou.Am facut in jur de 17 000 km.Masina se comporta excelent...si spun asta comparand-o nu cu Golf V sau Mazda 3 asa cum a facut-o "specialistul" din State ci cu Toyota Camry sau cu Alfa Romeo 166,deci masini din clasa ei.....Caracterul este usor subvirator....comportamentul in trafic este foarte bun.Am avut Camry ,model 1997 ,2,2 l si 131 CP si ,incepand cu 2000 ,Alfa 166 2.0 T.S. Progression 150 C.P,masini un pic mai usoare(ca masa) decat Sebring (1465 kg respectiv 1420 kg fata de 1510 kg).(Nu-mi place sa merg mai mult de 3-4 ani cu un model....dar ,in mod cert ,in cazul acestui Sebring voi face o exceptie....Ce pot sa-i spun acestui "talent" autentic din Indiana...ca se insala amarnic.La un cip de 16 000 euro ai versiunea LX (jante cromate,piele,scaune incalzite,magazie 6 discuri,pneuri Michelin Pilot Primacy,calc. de bord,cruise control)...."amanunte" extrem de costisitoare la celelalte masini pe care le-am avut .Tinuta de drum este ,repet,cel putin la fel de buna ca a celor doua modele prezentate.Dezavantajul este ,recunosc,absenta cliamatizarii automate,a ESP-ului si a consumului net superior.Dar diferenta de pret de 17 000 euro cu tot cu tva fata de Alfa 166 este atat de mare incat nu pot decat sa remarc ca ,intr-adevar,merita sa ai un Sebring. Am facut "curte" modelui american la salonul auto de la Paris din 2003 .Apoi ,incepand cu 2004 si pana in aprilie cand am facut comanda, am studiat test-driverele canadiene si americane facute pe parcursul a 10 000-15 000 km ,din Miami si pana in nord ,in zona muntoasa Yukon. Deci,daca poti trece peste cele 3 dezavantaje expuse anterior (si care nu mi se par si nici nu sunt capitale) ....raportul pret /calitate oferit este formidabil.Nu neg fiabilitatea celor doua modele ...Toyota si Alfa....insa pretul lor este mult mai mare in raport cu oferta.
A ...si apropos...domnule Marius-Iulian...era sa uit.....vad ca aveti Golf IV.Va baga cineva in seama in State? Am stat 6 luni la un masterat acolo si am vazut bine mentalitatea lor.... In viitor,cand vreti sa comparati doua sau mai multe masini.....straduiti-va sa o faceti in cadrul aceleiasi clase.Nu vi se pare prea mare trecerea de la clasa compacta la cea mare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 5 2005, 03:05 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



d-ul Eugen, trecand peste nuantele de atac la persoana din postul matale iata mai multe despre Sebring:

ConsumerReports:

The Sebring is based on the same platform as the Dodge Stratus sedan. The coupe is derived from the Mitsubishi Eclipse. Our tested sedan suffered from too much road noise, lack of handling agility, and a stiff, unsettled ride. Access is difficult, and the rear seat is too low to be comfortable. Emergency handling is secure, braking is competent, and frontal-crash-test performance was good. The four-cylinder engine is slow (150CP, printre cele mai mici puteri la aceasta cilindree la motoarele disponibile pe masini noi in USA) and thirsty ( consum mediu 21mpg=11,5l%, Accord V6 de 240CP scoate 23mpg 10,5l%) but the optional 2.7-liter V6 provides quick acceleration with similar fuel economy. Reliability has dropped to below average.

Sebring si Dodge Stratus 2,4 ( geamanul sau) sunt cotate pe pozitia 25-26 din 26 de masini in rating-ul aceluiasi ConsumerReports. Primele 3 locuri: Honda Accord americana, VW Passat 5 si Toyota Camry. pana la Sebring mai sunt alte 20 de modele mai bune...

Vanzari 2004 USA in clasa: Camry 427000buc, Accord 387000buc.... Sebring 104000buc... departe rau.

Modelul 2004 nu e nou deloc nou, este un facelift al unei masini practic neschimbata fundamental din 1995. De la Edmunds.com ( cel mai mare si popular site auto din lume) citire:

The Sebring sedan was also introduced in 1995, as an all-Chrysler creation called the Cirrus. The Cirrus was revamped in 2001 and renamed the Sebring, picking up more powerful engines than its predecessor as well as crisp new styling. Unfortunately, the leaders of the midsize sedan segment are now bigger, faster and more luxurious than ever before. And although the Sebring sedan's nimble handling and low pricing make it a decent buy if you're on a tight budget, it falls well short of the competition in most other areas. ...Although a decent buy for families who want a top-down experience, the Sebring won't please anyone looking for performance, as acceleration is listless even with the V6 while handling limits are quite modest. Chrysler's own PT Cruiser is a better way to go, we feel, as it offers more power, better handling and a bigger backseat.

devalorizarea este imensa fata de cele mai bune masini din clasa, satisfactia proprietarilor este tot pe la coada listei...

felicitari pt. masteratul in America si eu am facut studii post-universitare aici dar dupa concluziile trase de tine se vede ca nu ai inteles cine stie ce de ceea ce se intampla pe piata auto americana... arata-mi ce rating-uri vrei tu din America de Nord care coteaza Sebring in frunte...

nu cred ca e treaba ta cine ma baga pe mine in seama. am dat alternativele din clasa compact pt. a fi la acelasi pret... toate compactele acelea sunt mai bune decat oricare Sebring...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 5 2005, 03:34 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Eugen,tu ai luat masina aia sa fi bagat in seama in Romania,daca ii spui lui Iulian ca nu il baga nimeni in seama cu Golf 4 in USA ?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 5 2005, 03:58 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Golf4 GTI 1,8T are 180CP si un demaraj de 6,5-7,5sec pana la 100km/h( depinde dupa care teste te iei) consum mediu 26mpg ( aprox 9l%)... afara de spatiu ( care nu m-a interesat pt. ca 80% din timp conduc masina singur, dar e OK si cu bebele in spate) la orice parametru masina e superioara si Sebringului 2,7l V6 ( care are un demaraj de 8,5-9,5 sec si un consum de 10,5l%)...

in Europa vad ca exista si varianta turbo a lui 2,4l cu 210 CP care chiar cu transmisia manuala e la 9,5 sec suta... si consuma 12l%... tehnologia Chrysler e intr-adevar super... nici nu vreau sa fac comparatii cu Honda Accord europeana sau Mazda6/Ford Mondeo...

inca o precizare: Sebring vinde 104K buc anual in USA mai ales pt. ca se cumpara bine varianta decapotabila care este una din cel mai ieftine de pe piata la aceasta categorie... sedanul e cat se poate de sters.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen43893
post Apr 17 2005, 11:44 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.886



Si mie imi plac comentariile si diagnozele pertinente,Iulian,si,pana la un punct ,as fi tentat sa-ti dau dreptate.Sunt dispus sa-mi retrag rautatile in ceea ce te priveste.Esti intr-adevar un pasionat de subiect si meriti respectul meu.
Problema este insa interesant de nuantata.Daca as fi citit inainte materialele expuse de tine,cu siguranta nu as mai fi luat un Sebring.Si...as fi gresit.Norocul meu este ca am aflat de acest forum cu mult timp dupa .
Deci,dragul meu Iulian,repet....sunt realmente incantat de manevrabilitatea aceste masini.Nu uita ca o compar cu doua nume de referinta in industria auto...Toyota si Alfa Romeo.Nu vb despre ele din carti.Sunt masini pe care le-am condus multe zeci de mii de km.Si care,la masele lor, aveau cam tot atatia cai putere.Cuplul,de asemeni.Deci nu pot fi de acord cu tine in privinta subdimensionarii puterii motorului in raport cu masa masinii.Sunt multe exemple: Passat (2.0 l/115 CP/172 Nm/masa 1349 kg/demaraj 11.2 s) ,Volvo S80(2.4 l/140 CP/220 Nm/masa 1616 kg/10,5 s),Camry (2.4 l /152CP/218 Nm/1465kg/9.4s)Alfa 166 (2.0 l/150CP/181 Nm/1420kg/9.8s)Skoda Superb (2.0 l/115CP/172 Nm/1487 kg/11.6 s).......si exemplele pot continua.Daca este sa compar demarajul masinii tale cu cel al Sebringului ,indiscutabil ca satisfactiile sunt de partea ta.Dar eu compar Sebringul cu aceste doua masini din clasa mare ,cu mase apropiate si cu puteri asemanatoare...conduse de mine multi km.Repet...nu ma uit doar la niste cifre seci din catalogul auto.Camry,de ex,avea cutia de viteze reglata un pic cam lung,favorizand consumul in detrimentul demarajului.Sebringul ,in cifre,are un demaraj mai slab ca al celor doua masini de care discut,insa faptic,practic,demarajul este mai bun ca al Toyotei si mult mai bun ca al Alfei.Nu neg,mi-ar fi placut si mie un demaraj de 8 s dar intre o masina relativ mica ,ca a ta si una mare,spatioasa,o prefer pe cea din urma (fie vb intre noi,eu sunt un tip bine cladit,masiv,191 cm,96 kg,si nici nu-mi sta bine iesind dintr-o compacta).Pana la urma, important este ca pot sa vad si eu ca toate aceste critici la adresa Sebringului nu sunt deocamdata,din pct-ul meu de vedere ,intemeiate. (vom vedea mai tarziu cat de fiabil este... sa apuc eu sa fac macar 50 000-60 000 km inainte s-o vand).Mi-as dori sincer sa conduci si tu un Sebring.Vei avea o surpriza extrem de placuta.Dar incearca,straduieste-te,s-o compari nu cu o compacta rapida ca a ta ci cu o masina din clasa ei,mai mare,mai grea.Daca as fi vrut sa am 7-8 s demaraj,la clasa mare,ar fi trebuit sa dau cel putin 50 000 euro,o suma prea mare totusi de investit intr-o masina (numai CASCO este 3000-3500 euro pe an la aceasta suma).
Si o intrebare...ai afirmat ca tehnologia Chrysler este super......in comparatie cu Mazda6/Ford Mondeo...A fost o ironie cumva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 18 2005, 02:44 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Eugen, scuze acceptate... imi retrag si eu tonul acid...

cu ce generatie de Camry compari tu Sebringul? ce generatie era Camry-ul condus de tine? banuiesc ca ai avut-o de partea asta a baltii, desi Camry a fost disponibil si in Europa o vreme. anul 1997 a fost anul schimbarii intre generatiile a 3-a (1992-1997) si a 4-a (1997-2002). faptul ca Sebring a ramas la baza acelasi din 1995, pe cand Toyota a reinnoit Camry de 2 ori de asemenea spune multe.

la acelasi consum cu Sebring 2,4l (de 21mpg) ultima generatie Camry ( a 5-a) iti ofera un V6 de 210CP cu o acceleratie de 8,7sec suta. Camry este traditional facuta cu accentul pe silentiozitate si comfort cu compromisisurile de rigoare, desi minime, la capitolul manevrabilitate. cu toate acestea manevrabilitatea ultimei generatii Camry e mai buna decat a Sebringului( vezi ConsumerReports, Car&Driver, Edmunds.com). de asemenea ultima generatie de Camry si Accord disponibile in USA sunt si mai spatioase.

la masini in 4 cilindri disponibile pe piata USA cu putere un pic mai mare 160CP, cu un consum si manevrabilitate mai bune si cu doar 1-2000$ mai mult ai de ales Mazda6 2,3l, Camry si Accord american 2,4l. diferenta de pret se amortizeaza inca din primul an prin scaderea abrupta a valorii reziduale a unui Sebring fata de acestea.

nu stiu care e valoarea reziduala a unui Sebring in Europa dar nu cred ca ar fi superioara competitorilor japonezi.

Accord european (in USA sub numele Acura TSX) si Mazda6/Ford Mondeo sunt renumite pt. manevrabilitate, atat in testele americane cat si in cele europene. amandoua au si motoare de 2,4l cu 190CP si respectiv 2,3l cu 160CP semnificativ mai eficiente (23mpg). sunt insa mai scumpe la achizitie.

dpdv practic, la pretul expus de tine, nu aveai multe sedane medii de ales si daca o compacta nu te avantajeaza e o alegere desigur adecvata scopului propus.

Sebring insa ramane in clasa lui una din masinile situate mai pe la coada listei... cu reducerile de pret pe care Chrysler le ofera ajunge sa fie la acelasi pret cu topul modelelor compacte de varf: Civic, Corolla si Mazda3... dar exceptand castigul de spatiu e depasita de acestea la acceleratie, eficienta si valoare reziduala.

si nu sunt anti-Chrysler: PT Cruiser, Chrysler 300/Dodge Magnum, noul Jeep Grand Cherokee sunt masini reusite. totusi manevrabilitatea lor e, exceptand PT Cruiser, sub media pe piata, dar cum celelate sunt masini grele acest lucru e scuzabil si inca raman in categoria "gas guzzlers". comfortul, acceleratia liniara si spatiul raman, ca pt. majoritatea masinilor americane, principalul lor atu.

nu am condus Sebring, am calatorit ceva cu un Dodge Intrepid care e mai mare: comfortabil dar cu limite serioase la manevrabilitate...daca ai condus americane mari cam toate sunt la fel...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen43893
post Apr 18 2005, 10:11 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.886



Atat Mazda 6 cat si Mondeo sau Honda....la puterea pe care ai amintit-o ,in Romania ,au valori CIP mai mari cu cateva mii bune de euro (Mazda 6 ,2.3 i ...20760 euro,Honda Accord 2.4 i....21840 euro ,Mondeo....20175 euro) si ,tine cont,neavand in standard echiparea Sebringului.(deci sa ne intelegem ...in cei 16 000 CIP ai Sebringului ai cam tot ce se poate pe o masina cu exceptia ESP,xenon,clima automata)Deci...la o echipare echivalenta,mai adauga 3000 euro....deci ajungi la un CIP de 24 000 - 25 000 euro....Deci o diferenta de 8 000- 9 000 euro CIP .Daca adaugi TVA ,taxe vamale si accize,ajungi la o diferenta de 12 000 -13 000 euro !!! Pai 12 000 euro inseamna benzina pt. 100 000 km,la un consum de 12 la suta!!!! (in Romania benzina 98 a ajuns la aproape 1 euro litrul) .Asa ca nu mai discutam de faptul ca ele au,vezi Doamne ,consum mai mic....crezi ca e mare diferenta de 1 l /100?la Mai pune si valoarea marita a asigurarii CASCO ....in plus 500 euro pe an....si -ti pui problema daca diferenta asta atat de mare se justifica. Este de notorietate ca alura Sebringului este NET peste ....Presupunand ca ai dreptate ...deci ca Sebringul este mai slab....si facand raportul pret/calitate...constati ca platesti mult mai mult pt. un avantaj ,hai sa-i spunem subtil....sau greu de identificat...al manevrabilitatii superioare a modelelor prezentate de tine. Graficul curbei de devalorizare in cei patru ani este asemanator.Adica ,aceste patru modele (Mazda6,Mondeo,Honda ,Sebring).....la o solicitare apropiata...nu se vand cu mai mult de 13-14 000 euro. Si atunci ,vei ajunge, sine qua non, la logica mea.Sa dau mai mult pt ce???Pt. un plus de 1s sau maxim 2 s la demaraj sau o manevrabilitate ,repet,usor superioara???!

Nu in ultimul rand ,desi o sa-mi spui ca sunt chestiuni subiective, cele trei modele nu au designul,forma si prestanta unui Sebring.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 18 2005, 11:02 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



pretul e un argument forte. si daca nu se platesc nici taxe vamale ( masina e asamblata in Austria de Magna Steyr din cate stiu) ai dreptate.

masina insa devine atractiva numai prin prizma acestui pret si daca ai nevoie de spatiul suplimentar pe care il ofera fata de compacte disponibile la pretul acesta.

din punctul meu de vedere aici in USA Sebring nu se merita si nu sta in picioare in fata Camry, Accord, Nissan Altima si chiar a noului Chevrolet Malibu ( cu gene de Opel Vectra) la nici un capitol important. singura varianta competitiva este cea decapotabila care nu prea are concurent la pretul ei...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen43893
post Apr 19 2005, 10:00 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.886



Nu,masina nu se fabrica in Austria....din pacate...sau poate din fericire.Este facuta in Michigan.A durat doua luni pana a sosit in Bucuresti.In astfel de situatii insa, masinile se cumpara in leasing astfel incat vama (30%) se plateste la sfarsitul perioadei de leasing si actioneaza numai asupra valorii reziduale.... rezultand un 6% din intreg (0,3x0,2=0,06).Deci nu ar fi atat de mult.De ce spun acum "din fericire"? Usor ,usor...fabricile din Europa...pt. a face fata concurentei fantastice....au inceput sa se umple de mana de lucru turceasca...mult mai ieftina si sub performanta celei occidentale.Asta se traduce intr-un nr crescut (la mia de masini) de mici sau chiar mari probleme la asamblare.Aici in Romania s-au iscat adevarate valuri si s-au organizat diverse emisiuni tv despre cazuri celebre de Mercedes sau BMW noi....cu directii blocate in timpul mersului sau airbag-uri explodand de asemeni,in timpul mersului.Si nu vorbim de clasa A la Mercedes sau de "ursuletul" serie 3 ci de ditamai clasa E sau serie 7.E adevarat....nu sunt multe cazuri...insa suficient cat sa te puna pe ganduri.Chrysler stii ca este "sora" cu Mercedes (concernul este doar DaimlerChrysler) ....La o saptamana din momentul ridicarii masinii am trecut pe la sediul firmei din Bucuresti si erau 3 tipi extrem de suparati ...ca Mercedes-urile lor aveau probleme grave.Doua E si un C.Nu mai stiu exact pt ce.....Cel mai suparat era cel cu E-ul....din cate imi aduc aminte i se blocase directia in timpul mersului si omul nu a mai vrut sa ridice masina din service nici dupa remediere....tipa ,urla la aia din service....ca vrea una noua...ca ii este frica sa se mai urce.....ma rog...chestii d'astea...ca o sa cheme presa,televiziunea.Apoi...la doua luni...au inceput mese rotunde la tv cu astfel de probleme.Din cate am vazut eu ,Mercedes a iesit cel mai sifonat din afacerea asta.....(este si unul din cazurile pt care in Rom au scazut vanzarile Mercedes in ultimele 6 luni).In fine....mi se pare mai putin riscant sa iei o masina facuta in Asia sau State....Toata chestia este insa sa o iei in leasing.De aceea spuneam poate din fericire...ca nu este facuta in Austria.....Astfel de probleme nu o sa auzi despre masini facute in Asia sau State!!!

Mi-ar fi facut placere sa stam de vb la o masa....ca oamenii....la o bere.Imi fac placere discutiile astea .Nu stiu...poate ma insel.....dar dupa acel inceput cu stangul....cred ca avem destule in comun (mai putin evident pasiunea mea pentru Chrysler!!!!)...Cine stie....poate,daca vei veni in Romania...ne intalnim.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 20 2005, 12:43 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



da, am verificat din nou: in Austria Magna Steyr face in comision Jeep Grand Cherokee, Chrysler Voyager si BMWX3...

intamplarea face sa locuiesc intr-un orasel din nordul Indianei numit Kokomo si care se remarca prin 2 lucruri: este sediul mondial al firmei Delphi Electronic Systems ( parte a concernului Delphi si pana anul trecut cunoscuta sub numele de DELCO ) si este locul singurei uzine de transmisii a Daimler-Chrysler. Aici se fac de 3-4 ani si toate cutiile de viteze pentru Mercedesuri nu doar pt. masinile Grupului Chrysler. Si intamplarea face sa cunosc cateva zeci dintre muncitorii de la Chrysler care imi sunt pacienti... nu cred ca muncitorii romani sau turci ar fi mai slabi decat ei... muncitorii din industria auto sunt f. bine platiti ( salariul anual pt. incepatori este pe la 60000$ ceea ce e f. bine si pt. USA) si nu numai aici ci si in Europa, asa ca slujbele sunt f. cautate. nu iau chiar oameni de pe strada/gura oficiului de emigrare...

e vorba de organizarea productiei si controlul de calitate, procurarea componentelor,etc... dealtfel aici, desi e in crestere, calitatea masinilor marcilor americane e sub cea a celor japoneze si cel putin in cazul pietei locale nu sunt diferente intre calitatea Toyotelor sau Hondelor facute in USA si cele facute in Japonia. Honda CR-V vine in buna parte chiar din UK si e cel mai fiabil SUV mic de pe poata nord-americana...

da, si pe piata americana masinile marcilor europene stau cel mai prost la fiabilitate: atat cele facute in Europa cat si cele facute in USA ( BMW X5, Mercedes M Klasse) sau Mexic ( VW Beetle si Jetta=Bora).

calitatea masinilor de marci americane facute in Mexic pe ansamblu nu pare sa fie sub cea a celor facute in USA sau Canada...

eu per total tind sa cred ca asigurarea unor norme de calitate tine mai mult de firma si mai putin de locatia uzinei.

nu vreau sa te amarasc dar fiabilitatea Sebring-urilor dupa studiul ConsummerReports este sub medie ( aprox-30% fata de media vehiculelor din USA-Canada, in vreme ce liderul in acest clasament Camry este cu +50%). Medie inseamna 30 de probleme necesitand vizite la service in primii 2 ani si 80 la cinci ani la 100 de masini. desigur daca ai noroc scapi fara nici o problema, dupa cum daca esti chiar ghinionist poti sfarsi si cu Camry in service in primele luni.

oricum si eu recunosc ca la 16000euro in contextul pietei din Ro un Sebring nu e o masina chiar asa de rea cum pare in peisajul pietei auto americane... caderea din ultimul an a cursului $ desigur ajuta mult Chrysler in a face asa oferta... masina este oricum mai scumpa decat cele de aici chiar si inainte de taxe...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen43893
post Apr 22 2005, 12:13 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 3-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.886



Cat de mic sa fie CIP-ul Sebringului in State?! Mai mic de 16 000 euro?!

Schimb un pic subiectul...Alaltaieri...am pus ,pt prima data ,benzina de 98 si cu aditivi..deci nu 95,simpla.Nu mi-am recunoscut masina! Eram primul la plecarea din oricare semafor.....Comentam cu directorul unei sucursale Mol pretul mare al benzinei de la noi...Oftam, gandindu-ma cat de mic este pretul la voi....aproape de doua ori ....Tipul (inginer chimist de fel)imi raspunde...."Am stat doi ani In State...la o specializare...si benzina lor este mai proasta ca a europenilor.Nu au normele noastre drastice.La aceeasi masina...cu acelasi motor...se vad diferentele.Si nu o spun numai eu ci americani care au lucrat la ambasada din Bucuresti si care au venit cu tot cu masini....."

Cum comentezi frazele directorului? Acesta sa fie unul din motivele pretului atat de mic al benzinei din State in comparatie cu cel din Europa?
Daca este asa....incep sa-mi dau seama de diferentele senzatiilor de la volan ale americanului care conduce ,de ex., un Sebring in State si cele ale mele. Repet.....masina era mai nervoasa ,mai agresiva. Diferenta mi s-a parut semnificativa. Benzina de 95 cu care imi obisnuisem masina era facuta la Brazi...deci romaneasca...dar cu norme EuroIV. Masina mea are norma EuroIII.

O alta intrebare....Fac rau daca incerc si cu benzina de 100? Se resimte motorul ,in timp,daca "il excit" cu benzina cu cifra octanica superioara ...gen 98 sau 100? Intrebarea poate parea stupida ....raspunsul pozitiv mi se pare evident....dar ,tinand cont ca la voi in State benzina este inferioara calitativ pot gandi ca aceasta "excitare" poate sa daunze motorului...Sau sa fac ceva pauze? In cartea tehnica nu este specificat lucrul asta...cei de la service m-au incurajat sa folosesc benzina superioara...insa eu te intreb pe tine.Am mai multa incredere in parerea ta.

O ultima intrebare...Cum pot sa fac sa-ti descarc ,dupa o scanare in prealabil, un comentariu extrem de pozitiv al unei reviste de specialitate din Romania...AUTOSHOW....de prin 2001...despre Sebring....in comparatie cu masinile germane de ex....? Daca ma apuc sa-ti dau citate, pot fi banuit ca pun de la mine fraze sau aprecieri....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 22 2005, 01:29 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



fara taxe si dupa reduceri varianta fully loaded ajunge la 19300$ dupa edmunds.com.

benzina cu cifra octanica mai mare nu cred ca dauneaza in vreun fel. invers ar dauna. este posibil ca benzina aici sa fie mai proasta, e greu de comparat pt. ca si sistemul de cifre octanice e diferit.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian10
post May 30 2007, 01:37 AM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 9-December 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.987



Tot se vorbea de masini facute in Eu si USA: in 2007 Chrysler lanseaza un Sebring cu motor diesel de VW Passat 1.9 TDI !!! Mie design-ul exterior mi s-a parut urat la acest nou model, iar 140 CP mi se pare submotorizare.

Desi scriu la 2 ani diferenta fata de cei care au initiat articolul, gasesc util sa impartasesc experienta personala cu o astfel de masina.

Am un LX v6 de 2.7L auto din 2001 si este excelent. Cei care se plang ca este lenes, ori n-au mers cu asa ceva ori nu stiu sa foloseasca cutia de viteze in modul secvential ori le este frica sa foloseasca plaja de turatii 3000-5500 rpm. Motorul tine pana la 6400 rpm.

Nu conteaza ca ajunge de la 0 la 100 km/h in 9 sec. ci conteaza ca de la 50 la 100 km/h se poate ajunge in 3-4 sec fara sa schimbi vitezele (treapta II), sau de la 70 la 140 km/h in 5-6 sec, doar cu tr. III chiar si in panta. Pe autostrada, ajunge lejer la 4000 rpm unde are 190 km/h.

Confortul tipic american (scaune-fotoliu, insonorizare excelenta, motor bine echilibrat) va permite sa faceti drumuri foarte lungi fara sa va vlaguiti. Spre exemplu, eu am parcurs in cateva randuri si 1.000 km intr-o singura zi in conditii de trafic dificil prin Romania (Bucuresti - Rm. Valcea - Sibiu - Alba Iulia - Cluj - Gherla si retur, adica defilee, camioane, multi soferi indisciplinati, ploaie, radare etc.) si la final eram mai odihnit decat dupa drumuri de 3-500 km facute in orice alte masini din aceeasi clasa sau mai compacte (Passat, Laguna, Cielo, Logan etc.).

Fiabilitatea este foarte buna, problema este ca toate piesele de schimb se aduc pe comanda. Consumul mi se pare mic raportat la dimensiunea motorului si masa sasiului.

Nu sunt prea multe in Ro pt. ca romanii sunt OBSEDATI de masini germane si nu se uita la masinile americane. In plus, nivelul impozitelor incepand cu 2007 devine dezastruos de mare pentru tot ce este peste 3.000 cmc, adica majoritatea modelelor americane.

Este o masina demna de luat in seama, iar cei care au asa ceva o vor vinde cu regrete.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LooLee
post Jun 8 2007, 11:04 PM
Post #18


rider on the storm
****

Group: Membri
Posts: 213
Joined: 19-February 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 40.748



QUOTE(Iulian40755)
As fi mai mult decat incantat daca as avea cat mai multe informatii despre Sebring DOCH 16V LX. Informatii referitoare la fiabilitate, consumabile, pret consumabile, mecanica, dinamica, etc. Daca e cineva care are un Sebring sa-mi spuna si mie cum se comporta dupa un an sau doi. Eu urmeaza sa am unul peste cateva zile. Ce m-a impresionat? Design-ul si numarul mic de unitati vandute in Romania. biggrin.gif


Revin dupa 2 ani si ceva...
Parerea mea (nu pt ca ar fi masina mea), e mama masii... masina. Desi nu am apucat sa fac prea multi kilometri (vreo 25000), pt ca in oras prefer sa folosesc ceva mai mic si mai ieftin, nu imi pare deloc rau de alegerea facuta. Nu stiu ce sedan european la acieiasi clasa si pret beneficiaza de spatiul interior ca al unui Sebring, fapt care la drumuri lungi face totii banii si pt tine ca sofer si pt cei de pe bancheta din spate. In ceea ce priveste viteza de croaziera si aici ma refer la 130_140 km/h daca esti pe un drum bun e o adevarata placere si relaxare sa o conduci si spun asta in urmatorul context: aceiasi distanta dus_intors, acieasi perioada a zilei, masini diferite Sebring/Avensis stari diferite la destinatie ... mult mai relaxat si mai odihnit dupa 600 km cu Sebringul... sper sa nu fiu "prea" subiectiv sau sa supar pe careva blush.gif
Si altceva, are sarm, are stil si spun asta uitandu_ma la cei de pe trotuare, altfel nu ar avea de ce sa priveasca.
Si altceva 2 revizii 700 RON, super confortabil.
E ok. Numai bine tuturor


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 9 2007, 01:27 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



asta e punctul forte al masinilor americane... sunt facute pentru drumuri lungi si condus lejer. daca Camry nu e, atunci nici Sebringul nu-i rau. :angel:

apropos a iesit si Sebringul nou... primele impresii ale presei auto americane nu sunt din nou magulitoare. sunt cu sufletul alaturi de Chrysler ca firma dar trebuie sa scoata si masini mai bune.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian10
post Jun 28 2007, 08:38 AM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 9-December 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.987



QUOTE(Iulian40755)
Revin dupa 2 ani si ceva... Nu stiu ce sedan european la aceeasi clasa si pret beneficiaza de spatiul interior ca al unui Sebring, fapt care la drumuri lungi face totii banii si pt tine ca sofer si pt cei de pe bancheta din spate. In ceea ce priveste viteza de croaziera si aici ma refer la 130_140 km/h daca esti pe un drum bun e o adevarata placere si relaxare sa o conduci


Bun venit in club! Daca ai Sebring, inseamna ca la drum intins vrei sa faci si altceva decat economie de carburant si vibro-masaj (diesel)! bicycle.gif

Eu unul prefer sa ascult muzica clasica; se aude foarte bine.

Imi pare rau ca modelul 2007, pe langa design-ul indoielnic, e dotat cu... un motor de VW 1.9 TDI. :puke:

Se duce pe apa Sambetei tot rafinamentul masinii, sa stai la ralanti si sa zdrangane geamurile... Mai bine luau exemplul celor de la Toyota si incercau ceva hibrid, decat diesel.

Eu probabil voi mai astepta 3-4 ani sa se ieftineasca modelele de Lexus lansate in 2006-2007 si voi trece la un GS450h. De la 0-100 km/h in 5.2 secunde, that rocks! Si nici macar nu arata la exterior ce muschi are, asa cum fac cei de la Audi, Alfa Romeo sau Mercedes, asta mi se pare cel mai adevarat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 08:51 AM