IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

DODGE CALIBER

This topic is about DODGE CALIBER, the author, Daniel52778, wrote about: [color=red][/color] A-ti vazut noul Dodge Caliber??????????????????????????? E bestial! www.discoverdodge.com sau www.ramrash.com. Am fost la reprezen ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> DODGE CALIBER
Daniel52778
post Jul 21 2006, 09:45 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 7-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.771



[color=red][/color] A-ti vazut noul Dodge Caliber???????????????????????????
E bestial! www.discoverdodge.com sau www.ramrash.com.
Am fost la reprezentanta pe titulescu si am vazut ca l-au si adus.... biggrin.gif :brave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trick
post Jul 21 2006, 10:56 AM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 20-February 06
From: R0
Member No.: 68.798



Da, dar e pacat ca varianta 4x4 nu va fi comercializata la noi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Jul 21 2006, 02:23 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Poate aduc si 4x4 pana la urma.
Are cineva idee care sunt preturile ddp?


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trick
post Jul 21 2006, 08:29 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 20-February 06
From: R0
Member No.: 68.798



Pleaca de la vreo 12500-12700 CIP. Parca le-am vazut date in ultimul TopGear.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel52778
post Jul 24 2006, 12:11 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 7-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.771



Am auzit ca o sa o aduca de la anu'. Cel putin asa au zis astia de la reprezentanta. Incerc sa fac rost de o oferta de la ei.... Oricum varianta care ma intereseaza pe mine e undeva pe la 16000 CIP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel-Doru7214...
post Aug 19 2006, 09:31 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 28-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.139



Am fost la reprezentanta pe Titulescu si preturile sunt urmatoarele:
- 1,8 L 12.740 Cip si 20.729 DDP
- 2,0 L 14.660 Cip si 23.677 DDP
- 2,0 CRD 16.100 Cip si 25.628 DDP
- SXT 1,8 L 13.580 Cip si 21.616 DDP
- SXT 2,0 L 14.900 Cip si 24.065 DDP
- SXT 2,0 CRD 16.460 Cip si 26.201 DDP.
Modelele SXT au mai multe dotari de serie si este si o lista de optionale cu citeva chestii interesante cum ar fi sistem acustic premium cu 8 difuzoare si subwoofer, jante de 18 si oglinda interioara heliomata.
Dintr-o prezentare facuta pe un post francez, emisiune serioasa pe care o urmaresc de cind s-a pus cablu' in Romania, se pare ca singura care merita este modelul diesel 2,0 restul avind performante modeste din punct de vedere al puterii motorului care isi pierde suflul destul de repede. De asemenea, din ce am vazut pe forumurile americane, nici cutia de viteze automata nu este foarte performantã, turometrul ajungind pina aproape de zona rosie inainte de schimbare.
Am intrat si in masina si, din pacate nu m-a entuziasmat. Daca pe dinafara arata foarte bine, senzatia de forta data de design fiind evidenta, pe interior designul sufera. Plastice neprietenoase, care dau senzatia de ieftin, imbinari imperfecte (putine dar sunt, una din ele fiind la torpedou, noroc ca este acoperita de capacul acestuia), iar spatiul pentru pasagerii din spate mi se pare insuficient, mai ales daca sunt mai inalti. Si portbagajul este cam mic, 340 dmc, cum mi-a spus reprezentantul, asa ca pentru un concediu este la limita.
Pacat, pentru ca ma batea serios gindul! :nope:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 20 2006, 12:10 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



presa auto americana nu este prea entuziasmata de acest model, dar vanzarile sunt bune. si vizual in Midwest s-a umplut de ele. pentru americani are acelasi appeal ca Loganul in Ro - o masina incapatoare la un pret relativ scazut.

preturile sunt, as putea zice, obscene acolo din cauza taxelor :bash:. masina este asamblata in prezent exclusiv in Belvidere, Illinois ( la vreo 60km vest de Chicago). aici pretul incepe de la 13500$ ( fara TVA, dar asta oricum e max 8.5%).

motorul de GEMA de 1.8l de pe Caliber este state-of-the-art. la aceasta cilindree nu exista unul cu parametri mai buni (normal aspirat si cu injectie port) care sa indeplineasca si normele de poluare mai stricte din USA ( probabil nu va necesita modificari nici pentru viitorul standard euro5). are 16 valve, DOHC (2 axuri cu came), VVT dublu (adica si pe vavele de admisie si pe cele de evacuare), bloc de aluminiu, raport de compresie 1:10.5, etc. sistemul VVT este electrohidraulic introdus numai 1-2 ani pe motoarele V6 ale Mercedes (asta este aportul tehnologiei germane in crearea acestui motor). este conceput de cei de la Hyundai si il vom vedea probabil si pe A si C klasse si multe alte modele Daimler-Chrysler, Mitsubishi si Hyundai-Kia. 150CP este remarcabil daca vedem ca BMW vine cu aceasta putere pe versiunea de varf ( 120i ,320i) a motorului lor de 2.0l.

singura problema a acestui motor este punerea lui pe o masina de 1.5t... desigur ca varianta de 2.0l cu 158CP si aprox.200Nm este mai adecvata acestui model.

orice cutie automata ( fie ea hidraulica, CVT sau manumatica) este setata sa schimbe la linia rosie la o apasare viguroasa a pedelei de acceleratie si nu are nimic de a face cu (im)potenta motorului.

pe Caliber se foloseste o cutie CVT ( de provenienta Jatco - subsidiar al Nissan, in momentul asta liderul mondial de piata la acest tip de transmisiii) dar numai la varianta de 2.0l (care nu este disponibila cu o cutie manuala in timp ce cea de 1.8l nu este disponibila cu o cutie de viteze automata).

finisajele interioare sunt la standard american blush.gif biggrin.gif dar e ceea ce te astepti de la o masina sub 20k USD pe piata americana. dat fiind ca vanzarile in Europa vor fi oricum limitate nu cred ca se vor stradui sa le imbunatateasca.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel-Doru7214...
post Aug 20 2006, 08:07 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 28-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.139



Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel-Doru7214...
post Aug 20 2006, 08:09 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 28-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.139



Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel-Doru7214...
post Aug 20 2006, 08:13 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 28-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.139



Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 20 2006, 08:55 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



mesajul tau e in triplicat. biggrin.gif

sunt foarte multumit de DSG. singurul minus e ca nu poti pleca de pe loc cu motorul foarte turat ( cum poti cu o manuala), dar imperecheat cu motorul asta ( 2.0TFSI) DSG-ul este foarte rapid. sprintul de pe loc este suficient de rapid (7sec pana la 100km/h). singura ingrijorare este de fiabilitate, dar pana in prezent nu am auzit si nu am avut nici un fel de probleme.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian47139
post Mar 27 2007, 03:30 AM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.132



Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta blink.gif
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)?
ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii).

Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice biggrin.gif
Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian47139
post Mar 27 2007, 03:33 AM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.132



Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta blink.gif
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)?
ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii).

Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice biggrin.gif
Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian47139
post Aug 7 2007, 11:28 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.132



AM LUATOOOO
Black/Bej, 2L, 159cp, boston, chill etc
E super tare... consum la motor de 2L/159cl 10-11 in oras, 8.5 afara, aerul conditionat non stop.

Si cu CVT parca pluteste, usor de condus... prietenoasa cum spunea o prietena tongue.gif




Daca mai sint posesori, iesiti la rampa, si ziceti impresii, pareri,
Am vazut deja 2 negri, 1 gri, un rosu si un portocaliu in decurs de 2 sapt..smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Aug 7 2007, 11:58 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



felicitari! sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

cat costa pe drum in Ro?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian47139
post Aug 9 2007, 11:42 PM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.132



cum adica "pe drum"?

acum parca vad peste tot caliberi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Nov 11 2007, 07:41 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Imi place foarte mult Caliberu, designul este pe gustul meu iar motorizarile sunt suficiente, pretul este foarte bun.

The basic engines were designed jointly by Chrysler, Mitsubishi, and Hyundai, and are made and used by all three - in different configurations.

The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4
http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html

De curand, motorul de 2.4l echipeaza si noul Outlander si nu are VVT ci MIVEC, iar cel de 1.8l va echipa noul Lancer.

Sunt mici diferente:
- 1.8 litri (143 CP pe Lancer/148 CP pe Caliber)
- 2.4 litri (170CP pe Outlander/172 CP pe Caliber)

Oricum aceste motoare sunt printre cele mai bune la ora actuala si in functie de pret ma voi decide in favoarea noului lancer sau dodge caliberului.

PS. A achizitionat cineva Caliberu' in leasing? As vrea sa stiu niste informatii...

LE: Au o oferta super http://www.casa-auto.ro/Oferta-speciala-do...iber_270.html... discount 4364 euro, asta inseamna ca DDP nu sare de 20.000 Euro ceea ce este cea mai buna oferta de pe piata pentru o masina din clasa asta, incredibil as putea spune, nu imi vine sa cred...le-am trimis un email sa ma conving si daca e chiar asa ma duc la drive-test si apoi... smile.gif
Cristian, ce-ti mai face Caliberu' ?

This post has been edited by Cristi86127: Nov 11 2007, 08:15 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Nov 24 2007, 10:35 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Cristi,

Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente).
Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele.
In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge.

Cam asta e... thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Nov 25 2007, 01:15 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 24 2007, 04:35 PM) *
Cristi,

Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente).
Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele.
In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge.

Cam asta e... thumbsup.gif
,

Indiferent de standarde, diferentele de putere sunt minore si nu spun mare lucru.
Caliberu nu e o masina impresionanta ca performante, nu este outlander sau lancer, nici macar Colt din punctul asta de vedere, dar designul sau mi-a atras atentia, imi place foarte mult.
Imi place designul american in general, iar Caliberu este pe gustul meu din punctul asta de vedere.
Apoi am vazut motorizarile destul de interesante...1.8 benzina este anemic pentru masa Caliberului, 2.4 benzina pare ok ca perfomante, penalizate insa de cutia automata.
La 18.500 DDP cat costa acum varianta de 2.4 litri, sunt convins ca are destul de multe "lipsuri" care imi vor sari in ochi si mai ales in urechi daca voi ajunge sa il testez, am impresia ca nu sta prea bine la capitolul insonorizare si la genul asta de masina este important ca zgomotul motorului, trenului de rulare, sa fie cat mai mic.

Si la Colt tot asa a fost, nu ma gandeam la o masina din clasa mica, pana am vazut Coltul. smile.gif

Oricum cu reducerile actuale, Caliberu' la ceea ce ofera pare sa fie o afacere buna fara a avea mari pretentii de la masina, nici offroad, nici sportivitate, insa pretul e just si este o masina practica, nici prea mare, nici prea mica, garda inalta la sol, incapatoare, probabil confortabila si foarte vizibil...cu personalitate. smile.gif

Nu compar Mitsubishi cu Dodge, prefer lancerul de 1.8 care sper sa aiba o cutie si un ambreiaj ok, si nu ma refer la etajare sau la impresii personale, ci la modul in care lucreaza...determinand o functionare liniara, continua, distante mici intre comenzi...pe romaneste "totul ca uns". smile.gif

This post has been edited by Cristi86127: Nov 25 2007, 01:29 AM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian47139
post Dec 12 2007, 09:20 PM
Post #20


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 18-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.132



Masina e super, merge perfect (5000km) toata lumea o place, acum mai sint 2 colegi care vor. thumbsup.gif
Toti zic ca e din filmele SF smile.gif (The Island) si ca arata si se simte ca un tank smile.gif in sensul bun, adica solida si compacta, te simti protejat.
Cutia CVT e super (nu e calsica automatica ci e variabila, adica nu are trepte/angrenaje deci smooth riding).
Am citit pe forumul Caliber ca deja unii se apropie de sfirsitul garantiei si in afara de chestii consumabile(ulei, filtre, placute) nu au avut defectiuni.

CASA AUTO are niste oferte super , eu am luat-o in leasing cu 19200e ddp, si are pe ea o groaza de prostii.(prin Egnatia f multumit))
Partea faina e ca daca vrei sa pui optionale aftermarket se poate, si nu esti restrictionat de model (cum e la europene ca nu poti pune nush ce optiune ca e din clasa superioara ...BS)
Serviceul e asigurat de Mercedes care e OK.(Daimler-Chrysler, chiar daca o parte din actiunile Chrysler sint la un fond Cerberum ...or smtg

Cine vrea sa-si ia ar trebui sa intrebe in primul rind de EVIC (electronic vehicle information center aka computerul de bord) care face toti banii.(eu am avut noroc sa-l am)
A mea are 159cp , 2L si e sprintara cind vreau, chiar daca merg relaxat (de aia am vrut CVT).
Consumul e de 11.5 prin oras si am ajuns si la 6.9 pe dn1 (benzina!) http://www.youtube.com/watch?v=wFV4Az9dkXY

Pe autostrada se simte ca e aerodinamica ca o caramida (vijie), dar pe de alt parte designul merita acest trade off.
V-as spune mai multe dar nu vreau sa umpu cu prostii aici, daca e itrebati si va zic...

pa

This post has been edited by cristian47139: Dec 12 2007, 09:55 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:05 PM