DODGE CALIBER |
This topic is about DODGE CALIBER, the author, Daniel52778, wrote about: [color=red][/color] A-ti vazut noul Dodge Caliber??????????????????????????? E bestial! www.discoverdodge.com sau www.ramrash.com. Am fost la reprezen ... To read more just scroll down
DODGE CALIBER |
Jul 21 2006, 09:45 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 7-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.771 |
E bestial! www.discoverdodge.com sau www.ramrash.com. Am fost la reprezentanta pe titulescu si am vazut ca l-au si adus.... :brave: |
|
|
Jul 21 2006, 10:56 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 20-February 06 From: R0 Member No.: 68.798 |
Da, dar e pacat ca varianta 4x4 nu va fi comercializata la noi.
|
|
|
Jul 21 2006, 02:23 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Poate aduc si 4x4 pana la urma.
Are cineva idee care sunt preturile ddp? -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Jul 21 2006, 08:29 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 20-February 06 From: R0 Member No.: 68.798 |
|
|
|
Jul 24 2006, 12:11 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 7-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.771 |
|
|
|
Aug 19 2006, 09:31 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 28-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.139 |
Am fost la reprezentanta pe Titulescu si preturile sunt urmatoarele:
- 1,8 L 12.740 Cip si 20.729 DDP - 2,0 L 14.660 Cip si 23.677 DDP - 2,0 CRD 16.100 Cip si 25.628 DDP - SXT 1,8 L 13.580 Cip si 21.616 DDP - SXT 2,0 L 14.900 Cip si 24.065 DDP - SXT 2,0 CRD 16.460 Cip si 26.201 DDP. Modelele SXT au mai multe dotari de serie si este si o lista de optionale cu citeva chestii interesante cum ar fi sistem acustic premium cu 8 difuzoare si subwoofer, jante de 18 si oglinda interioara heliomata. Dintr-o prezentare facuta pe un post francez, emisiune serioasa pe care o urmaresc de cind s-a pus cablu' in Romania, se pare ca singura care merita este modelul diesel 2,0 restul avind performante modeste din punct de vedere al puterii motorului care isi pierde suflul destul de repede. De asemenea, din ce am vazut pe forumurile americane, nici cutia de viteze automata nu este foarte performantã, turometrul ajungind pina aproape de zona rosie inainte de schimbare. Am intrat si in masina si, din pacate nu m-a entuziasmat. Daca pe dinafara arata foarte bine, senzatia de forta data de design fiind evidenta, pe interior designul sufera. Plastice neprietenoase, care dau senzatia de ieftin, imbinari imperfecte (putine dar sunt, una din ele fiind la torpedou, noroc ca este acoperita de capacul acestuia), iar spatiul pentru pasagerii din spate mi se pare insuficient, mai ales daca sunt mai inalti. Si portbagajul este cam mic, 340 dmc, cum mi-a spus reprezentantul, asa ca pentru un concediu este la limita. Pacat, pentru ca ma batea serios gindul! :nope: |
|
|
Aug 20 2006, 12:10 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
presa auto americana nu este prea entuziasmata de acest model, dar vanzarile sunt bune. si vizual in Midwest s-a umplut de ele. pentru americani are acelasi appeal ca Loganul in Ro - o masina incapatoare la un pret relativ scazut.
preturile sunt, as putea zice, obscene acolo din cauza taxelor :bash:. masina este asamblata in prezent exclusiv in Belvidere, Illinois ( la vreo 60km vest de Chicago). aici pretul incepe de la 13500$ ( fara TVA, dar asta oricum e max 8.5%). motorul de GEMA de 1.8l de pe Caliber este state-of-the-art. la aceasta cilindree nu exista unul cu parametri mai buni (normal aspirat si cu injectie port) care sa indeplineasca si normele de poluare mai stricte din USA ( probabil nu va necesita modificari nici pentru viitorul standard euro5). are 16 valve, DOHC (2 axuri cu came), VVT dublu (adica si pe vavele de admisie si pe cele de evacuare), bloc de aluminiu, raport de compresie 1:10.5, etc. sistemul VVT este electrohidraulic introdus numai 1-2 ani pe motoarele V6 ale Mercedes (asta este aportul tehnologiei germane in crearea acestui motor). este conceput de cei de la Hyundai si il vom vedea probabil si pe A si C klasse si multe alte modele Daimler-Chrysler, Mitsubishi si Hyundai-Kia. 150CP este remarcabil daca vedem ca BMW vine cu aceasta putere pe versiunea de varf ( 120i ,320i) a motorului lor de 2.0l. singura problema a acestui motor este punerea lui pe o masina de 1.5t... desigur ca varianta de 2.0l cu 158CP si aprox.200Nm este mai adecvata acestui model. orice cutie automata ( fie ea hidraulica, CVT sau manumatica) este setata sa schimbe la linia rosie la o apasare viguroasa a pedelei de acceleratie si nu are nimic de a face cu (im)potenta motorului. pe Caliber se foloseste o cutie CVT ( de provenienta Jatco - subsidiar al Nissan, in momentul asta liderul mondial de piata la acest tip de transmisiii) dar numai la varianta de 2.0l (care nu este disponibila cu o cutie manuala in timp ce cea de 1.8l nu este disponibila cu o cutie de viteze automata). finisajele interioare sunt la standard american dar e ceea ce te astepti de la o masina sub 20k USD pe piata americana. dat fiind ca vanzarile in Europa vor fi oricum limitate nu cred ca se vor stradui sa le imbunatateasca. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 20 2006, 08:07 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 28-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.139 |
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
|
|
|
Aug 20 2006, 08:09 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 28-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.139 |
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
|
|
|
Aug 20 2006, 08:13 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 28-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.139 |
Iulian, desi este off-topic (sper sa nu se supere prea rau administratorul) spune-mi si mie parerea ta despre cutia automata DSG pentru ca vad ca ai detinut sau detii o masina cu asa ceva?
|
|
|
Aug 20 2006, 08:55 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
mesajul tau e in triplicat.
sunt foarte multumit de DSG. singurul minus e ca nu poti pleca de pe loc cu motorul foarte turat ( cum poti cu o manuala), dar imperecheat cu motorul asta ( 2.0TFSI) DSG-ul este foarte rapid. sprintul de pe loc este suficient de rapid (7sec pana la 100km/h). singura ingrijorare este de fiabilitate, dar pana in prezent nu am auzit si nu am avut nici un fel de probleme. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 27 2007, 03:30 AM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.132 |
Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)? ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii). Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize |
|
|
Mar 27 2007, 03:33 AM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.132 |
Vreau sa-mi iau unu dar au disparut din oferta
Stie cineva cum e cu taxele pt masina din usa (aka non UE)? ca am auzit ca la japoneze a scazut (sau bat cimpii). Daca e cinneva care are sa vina sa ne povesteasca pls... orice Vraeu sa stiu cum se comporta, probleme.. chichize |
|
|
Aug 7 2007, 11:28 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.132 |
AM LUATOOOO
Black/Bej, 2L, 159cp, boston, chill etc E super tare... consum la motor de 2L/159cl 10-11 in oras, 8.5 afara, aerul conditionat non stop. Si cu CVT parca pluteste, usor de condus... prietenoasa cum spunea o prietena Daca mai sint posesori, iesiti la rampa, si ziceti impresii, pareri, Am vazut deja 2 negri, 1 gri, un rosu si un portocaliu in decurs de 2 sapt.. |
|
|
Aug 7 2007, 11:58 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
felicitari! sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
cat costa pe drum in Ro? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 9 2007, 11:42 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.132 |
cum adica "pe drum"?
acum parca vad peste tot caliberi... |
|
|
Nov 11 2007, 07:41 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Imi place foarte mult Caliberu, designul este pe gustul meu iar motorizarile sunt suficiente, pretul este foarte bun.
The basic engines were designed jointly by Chrysler, Mitsubishi, and Hyundai, and are made and used by all three - in different configurations. The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4 http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html De curand, motorul de 2.4l echipeaza si noul Outlander si nu are VVT ci MIVEC, iar cel de 1.8l va echipa noul Lancer. Sunt mici diferente: - 1.8 litri (143 CP pe Lancer/148 CP pe Caliber) - 2.4 litri (170CP pe Outlander/172 CP pe Caliber) Oricum aceste motoare sunt printre cele mai bune la ora actuala si in functie de pret ma voi decide in favoarea noului lancer sau dodge caliberului. PS. A achizitionat cineva Caliberu' in leasing? As vrea sa stiu niste informatii... LE: Au o oferta super http://www.casa-auto.ro/Oferta-speciala-do...iber_270.html... discount 4364 euro, asta inseamna ca DDP nu sare de 20.000 Euro ceea ce este cea mai buna oferta de pe piata pentru o masina din clasa asta, incredibil as putea spune, nu imi vine sa cred...le-am trimis un email sa ma conving si daca e chiar asa ma duc la drive-test si apoi... Cristian, ce-ti mai face Caliberu' ? This post has been edited by Cristi86127: Nov 11 2007, 08:15 PM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Nov 24 2007, 10:35 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Cristi,
Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente). Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele. In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge. Cam asta e... |
|
|
Nov 25 2007, 01:15 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Cristi, , Diferentele sunt absolut extraordinar de simplu de explicat - unepe puter au fost masurate dupa standard Sau (dodege) in timp ce pentru lancer masuratorile de putere s-au facut conform standeardelor EN (sau DIN, pentru ca sunt echivalente). Diferentele se refera la modul cum se fac testele- motor echipat cu agregate auxiliare (EN) sau fara (SAE), tip de benzine, si altele. In esenta sistemele de distributi si motoarele sunt identice, indiferent de numele comercial folosit de fiecare constructor pentru sistemul de distributie MIVEC (mitsu) sau VVT pentru Dodge. Cam asta e... Indiferent de standarde, diferentele de putere sunt minore si nu spun mare lucru. Caliberu nu e o masina impresionanta ca performante, nu este outlander sau lancer, nici macar Colt din punctul asta de vedere, dar designul sau mi-a atras atentia, imi place foarte mult. Imi place designul american in general, iar Caliberu este pe gustul meu din punctul asta de vedere. Apoi am vazut motorizarile destul de interesante...1.8 benzina este anemic pentru masa Caliberului, 2.4 benzina pare ok ca perfomante, penalizate insa de cutia automata. La 18.500 DDP cat costa acum varianta de 2.4 litri, sunt convins ca are destul de multe "lipsuri" care imi vor sari in ochi si mai ales in urechi daca voi ajunge sa il testez, am impresia ca nu sta prea bine la capitolul insonorizare si la genul asta de masina este important ca zgomotul motorului, trenului de rulare, sa fie cat mai mic. Si la Colt tot asa a fost, nu ma gandeam la o masina din clasa mica, pana am vazut Coltul. Oricum cu reducerile actuale, Caliberu' la ceea ce ofera pare sa fie o afacere buna fara a avea mari pretentii de la masina, nici offroad, nici sportivitate, insa pretul e just si este o masina practica, nici prea mare, nici prea mica, garda inalta la sol, incapatoare, probabil confortabila si foarte vizibil...cu personalitate. Nu compar Mitsubishi cu Dodge, prefer lancerul de 1.8 care sper sa aiba o cutie si un ambreiaj ok, si nu ma refer la etajare sau la impresii personale, ci la modul in care lucreaza...determinand o functionare liniara, continua, distante mici intre comenzi...pe romaneste "totul ca uns". This post has been edited by Cristi86127: Nov 25 2007, 01:29 AM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Dec 12 2007, 09:20 PM
Post
#20
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.132 |
Masina e super, merge perfect (5000km) toata lumea o place, acum mai sint 2 colegi care vor.
Toti zic ca e din filmele SF (The Island) si ca arata si se simte ca un tank in sensul bun, adica solida si compacta, te simti protejat. Cutia CVT e super (nu e calsica automatica ci e variabila, adica nu are trepte/angrenaje deci smooth riding). Am citit pe forumul Caliber ca deja unii se apropie de sfirsitul garantiei si in afara de chestii consumabile(ulei, filtre, placute) nu au avut defectiuni. CASA AUTO are niste oferte super , eu am luat-o in leasing cu 19200e ddp, si are pe ea o groaza de prostii.(prin Egnatia f multumit)) Partea faina e ca daca vrei sa pui optionale aftermarket se poate, si nu esti restrictionat de model (cum e la europene ca nu poti pune nush ce optiune ca e din clasa superioara ...BS) Serviceul e asigurat de Mercedes care e OK.(Daimler-Chrysler, chiar daca o parte din actiunile Chrysler sint la un fond Cerberum ...or smtg Cine vrea sa-si ia ar trebui sa intrebe in primul rind de EVIC (electronic vehicle information center aka computerul de bord) care face toti banii.(eu am avut noroc sa-l am) A mea are 159cp , 2L si e sprintara cind vreau, chiar daca merg relaxat (de aia am vrut CVT). Consumul e de 11.5 prin oras si am ajuns si la 6.9 pe dn1 (benzina!) http://www.youtube.com/watch?v=wFV4Az9dkXY Pe autostrada se simte ca e aerodinamica ca o caramida (vijie), dar pe de alt parte designul merita acest trade off. V-as spune mai multe dar nu vreau sa umpu cu prostii aici, daca e itrebati si va zic... pa This post has been edited by cristian47139: Dec 12 2007, 09:55 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 09:05 PM |