IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chevrolet Lacetti Sedan Elite 1,6 16v, 13.100E

This topic is about Chevrolet Lacetti Sedan Elite 1,6 16v, 13.100E, the author, RIP, wrote about: Salut ...! Am cerut O brosura acum 3 luni shi am primito finaly... /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Chevrolet Lacetti Sedan Elite 1,6 16v, 13.100E
RIP
post Feb 10 2007, 02:12 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 19-January 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 97.146



Salut ...!

Am cerut O brosura acum 3 luni shi am primito finaly... biggrin.gif
si m-am cam indragostit de acest Lacetti Sedan
anul trecut m-am uitat pe site la ei ... shi ma irita faptu ca nu aveau preturile cu tot cu tva ... acum insa le au ... shi zice-se ca un Elite 1,6 e 13.100 euroi biggrin.gif

exista pe forum posesori ai acestei masini, se pot da mai multe detalii de cum se comporta masina ... in timp ... probleme ... service?

PS: poate nu m-am uitat atent ... dar are computer de bord .. ca nu pre am vazut nicunde specificat asta

Multumesc anticipat


--------------------

Deosebim doua tipuri de pedepse...
Cu viata si cu moartea!

[V. Butulescu]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 10 2007, 05:01 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Nu pot sa-ti spun decat ca Lacetti este o mostenire de la Daewoo. Singura care a mai ramas. Urma sa inlocuiasca modelul Nubira II. In Pitesti chiar exista o Daewoo Lacetti. Este frumoasa, dar nu stiu daca se va mai produce mult si personal mi se pare cam scumpa. Nu are computer de bord.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 12 2007, 03:52 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



Buna - daca te pot ajuta cu ceva da-mi de stire - am un Lacetti sedan platinum de 1.6, am cu el aproape 8kkm.

Mostenire - este - asa cum GOLF V este mostenire dupa GOLF IV.
De produs se produce de 2 ani - model 2004.

Mai multe informatii poti afla de pe site-ul Chevrolet ( www.chevrolet.ro ).

Garantie 3 ani - pacat de service-uri. Eu unul - desi este acelasi service cu OPEL - nu mi-as mai lua masina din curtea GM doar pentru ca au maimute in service. Aia nu pot fi numiti oameni. Cu atat mai putin profesionisti.

Masina de altfel e ok.
Bafta la alegere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RIP
post Feb 12 2007, 05:44 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 19-January 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 97.146



cum e cu consumul ... ?
este macar mai sportiva ?... sau se datoreaza greutatii masinii?... are un demaraj mai bun ... ? cum e in depashiri? cat e de "sprintena"


--------------------

Deosebim doua tipuri de pedepse...
Cu viata si cu moartea!

[V. Butulescu]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 13 2007, 01:10 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



Nu stiu cu ce compari. E o masina decenta ca si performante. Daca te dai la ea se da si ea la portofelul tau. Stabilitate buna pentru ca are suspensie independenta pe spate.

Sportiva e in aceeasi masura in care orice compacta de 1.2 tone are 110 CP.
Daca o turezi putin ( peste 3500rpm ) merge chiar ok.

Consum: in oras cam 10.5 - 11%, afara la drumurile noastre cu sate si numai curbe nu scade sub 7.2%. Am reusit un 6% pe Cj-Oradea - dar era ora 4 dimineata smile.gif deci am mers in ritmul meu si nu a trebuit sa reduc tot la 2 minute.

PS: Intrebarile imi par vagi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 13 2007, 02:49 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Cam mica greutatea. Ma asteptam la mai mult. Kalosul meu are un pic mai mult de 1,1 tone. Nu crezi ca era mai bun motorul de 1.8 pentru cutie automata?

Cum ti se pare cutia? Simti confortul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 14 2007, 03:14 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



@Iulian - pe cine intrebi? Eu am cutie manuala si motor de 1600 biggrin.gif

Cam toate au aceeasi greutate la dimensiunile astea.

Cutia manuala: cursa relativ lunga a schimbatorului si trebuie putina obisnuinta cu ea. La inceput pare sa agate pana ce te obisnuiesti. Treapta de marsarier nu este sincronizata sad.gif.

QUOTE
Simti confortul ?
- fata de ce? Fata de Tico ce l-am avut inainte da smile.gif. La fel si fata de Nova ce am avut-o.

Depinde ce cauti - totusi e una din cele mai ieftine compacte de pe piata. Scaunele sunt tari smile.gif ( foarte pe gustul meu ) - cu o sustinere laterala buna, iar suportul lombar isi face fiecare banut. Tetierele reglabile, scaunul se poate regla si pe inaltime pe 2 directii, coloana volanului reglabila de asemenea in adancime si pe verticala -> iti gasesti pozitia ideala indiferent de fizic.

Mie personal mi se pare o masina confortabila - mai putin suspensia care-i cam rigida ( gaz ) si putin zgomotoasa la gropanele noastre - dar nu poate sta bine in curbe si sa fie si suspensia moale smile.gif. Sa vedem cum se comporta insa in timp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 15 2007, 12:09 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Dan eu stiam ca varianta Platinum vine cu automata. Daca ai cutie manuala inseamna ca este Premium? Gresesc?
Sa stii ca sunt masini bune. Si au un design foarte dragut. Imi plac foarte mult. Ce nu-mi place sunt 2 lucruri:
- bordul, mi se pare cam simplist. Este mai frumos cel de la Aveo. Este mai frumos desenat, mai masiv. Parerea mea.
- eu unul nu am asa mult loc in ea. Sunt un tip la 2M si sincer cel mai bine dintre toate ma simt in Kalos-ul meu. La Aveo ma lovesc cu genunchiul drept de bord si banuiesc ca pe distante lungi este incomod. Cea mai confortabila dupa mine este Epica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 15 2007, 05:28 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



http://www.chevrolet.ro/models/lacetti_4d/...ice_index_0.htm

Platinum este si in varianta cu cutie manuala si automata.
Epica este o alta clasa - no way la 13k E.

Nu am studiat amanuntit cum este cel de la Aveo dar mi s-a parut f. asemanator ( cadranele la fel, majoritatea controalelor pe cele 2 manete, volanul identic )

Deci Kalos are mai mult loc inauntru ca o masina cu o clasa mai mare? Intr-adevar acea consola fata este destul de lata - eu 1.71 asa ca nu e deranj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 16 2007, 01:52 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Dan sa stii ca Kalos-ul este mai spatios decat Aveo. Cel putin mie unul asa mi se pare. Vorbesc de locurile din fata si in principiu de cel al soferului. Am vazut o oferta buna la o Lacetti SW. Motor de 1.6 16V si cred ca este varianta Premium sau Platinum.

As dori, daca esti amabil ma i multe informatii despre masina ta:
- revizia cat costa?
- cum se comporta in curbe? stabilitate?
- troncane, suspensiile?
- ai probleme cu haionul? "greierasi" pe pa plastice?
- motorizarea este suficienta? consum?
- cati km. ai cu ea? motorul este cel de pe nubira?
- probleme ceva?

Cei de la Suzuki vand modelul sub denumirea de Forenza in state si este o masina bunicica (vezi Yahoo autos).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 16 2007, 05:00 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



@Iulian - iti raspund cu cea mai mare placere :

1. am doar 8kkm si o am din mai 2006 -> nu am fost la revizii. Din ce se spune pe forumul chevrolet ar trebui sa fie max. 500 RON.
2. are suspensie spate indep. - mi se pare ca sta bine. Nu e o masina sportiva dar e ok.
3. suspensia mi se pare usor zgomotoasa. Mai ales pe spate.
4. am varianta sedan smile.gif -> nu troncane nimic inca. Sper sa o tina tot asa. Am avut o interventie in service - suna ceva la usa pasagerului fata. S-a rezolvat in 5 minute dar nu-ti pot spune ce au facut.
5. motorizarea este suficienta atata vreme cat ori nu te dai la ea - ori dai in ea smile.gif). Ce vreau sa zic cu asta: nu vei scoate performante din ea fara sa o turezi. Daca stai in sau peste turatia de cuplu ( 3500+ rpm ) este destul de vioaie. Consum: 10.5 - 11% in oras si 7 - 7.5 % in afara. Astea sunt mediile scoase de mine - conduc relaxat dar nu babeste - de obicei in intervalul 80 - 130 km/h.
6. am raspuns. Motorul nu este cel de pe Nubira. vezi : http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_1_engine#E-TEC_II, Nubira are motor D-TEC.
7. nu am fost la service in afara de ce am spus mai sus cu sunetul din usi

Am avut insa neplacerea de a face un accident smile.gif. Mi-au reparat-o - nu zic nu - dar dupa ce am stat pe capul lor :bash: Din punctul meu de vedere marele minus al acestor masini este service-ul: EXECRABIL . Din pacate daca ai cauta service bun nu ti-ai mai lua nimic - sau doar de-alea care nu fac service in Romulania.

Da - este aceeasi masina cu Suzuki Forenza vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Lacetti

Daca mai ai intrebari si ti se par utile raspunsurile mele - cu cea mai mare placere ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 17 2007, 01:22 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Dan mie unul mi se pare OK. Cred ca ne potrivim ca stil de mers. Eu sunt si fan benzinar si nu sunt obsedat de consum.

Anumite chestii le stiam de la masina mea:
- Service execrabil: CORECT. Eu m-am plictisit de ei si datorita faptului ca ma apropii de 70.000 le-am spus PA-PA! Cand este chestie de revizie sau probleme ma duc la cei de la Toyota (cei din Pitesti sunt super), iar piesele le cumpar eu. Sa nu-ti faci probleme in privinta pieselor: gasesti nemtesti si de buna calitate.
- La chestia cu motorul te-am intrebat pentru ca la mine s-a potrivit pompa de apa de pe Nubira.
- Suspensiile sunt zgomotoase, dar si rezistente. Cand cari cu ea este OK.

- Stiai ca modelul a fost desenat de Pininfarina?

Mie unul mi se pare o masina "cinstita". La banii care ii dai iti ofera multe optiuni, piesele sunt foarte ieftine. O masina care se intretine usor.

- Ti-au scos cei din service vopseaua? Si eu am avut parte de un accident (a intrat un taximetrist in mine), dar nu au putut sa-mi scoata nuanta. Desi au folosit acelasi cod (indicat in manual) se pare ca exista o anumita diferenta de nuanta. Nu se aseamana codul din Asia cu cel din Europa.

Vreau sa te avertizez asupra unui lucru. Am intrat in posesia manualului de service de la modelul meu. Daca ai observat in carnetul de service nu sunt date reviziile. Se pare ca baietii din romania sunt niste smecheri: la fiecare revizie iti schimba tot. In manualul meu treaba sta in felul urmator: filtrul de benzina si de polen la fiecare 15.000 de km., filtrul de benzina si de aer la fiecare 30.000 de km, distributia din 60.000 de km si cureaua de accesorii (alternator) la fiecare 30.000 de km. Asupra acestui ultim fapt vreau sa insist pentru ca cei din Romania ti-o schimba cand li se pare lor ca este uzata.

Ti se pare o masina spatioasa? Pentru 5 persoane?
Climatronicul este OK? Am inteles ca la Epica, Captiva si Aveo, climatronicul nu face ce indica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 17 2007, 03:15 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



Eu nu sunt fan benzinar - e drept am avut doar masini pe benzina. Eu am calculat cum ies mai bine smile.gif - si a fost sa fie benzina si Lacetti.

Intr-adevar masina este cinstita si destul de spatioasa. 5 persoane nu am mers - nici nu cred ca o voi face smile.gif - pentru ca locul din mijloc spate e mai mult cotiera de el. 4 persoane cu bagaje am fost in vacanta iarna asta pe o saptamana in afara tarii si a fost decent - a incaput tot. Recent am mers cu un prieten cu o Octavia I si e mai mica inauntru decat Lacetti - sau cel putin asta a fost impresia mea si a lui wink.gif.

Nuanta: la cat de incet s-au miscat nu avea sens sa ma mai cert si pentru nuante - da rosul ce-l am eu - lor le-a iesit usor mai inchis. Pentru ca mi-au vopsit si aripa si capota nu se prea observa.

Daca ajung si eu la 70kkm si nu am probleme le ridic astora o statuie. Sunt convins ca cei de la service te fura cum pot. Pe de alta parte conditiile din Romania unde e mult praf s.a.m.d cred ca nu strica filtrele alea schimbate de fiecare data. Mai ales daca nu umbli mult - asa ca mine - o data pe an sa schimb filtrul de aer nu mi se pare o risipa enorma. Pe de alta parte mi se par ca-s de-a dreptul prosti smile.gif) - iti schimba filtrul de aer ( care e 50 ron ) dar nu-ti schimba bujiile ( care-s si mai scumpe sau pe-acolo -dar macar iti fac si tie un bine ). Cum spuneam - service-ul este partea care ma doare ( si drumurile smile.gif ).

Climatronicul smile.gif - masina mea a fost in service toata vara sad.gif( - din iunie pana la sfarsitul lui august - asa ca nu prea am avut unde sa-l vad la lucru. Nu inteleg ce ar face rau ca e doar un aer conditionat cu termostat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 17 2007, 04:55 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Mai intai vreau sa fac o precizare: in privinta motorului ai avut dreptate. Nu este cel de Nubira (romaneasca), poate dora distributia sa se potriveasca (ca si in cazul meu). Este un motor veritabil GM produs chiar de ei (si nu deDaewoo). Este tehnologie noua (facut dupa 2002) si face parte din GM Family II (cei de pe wikipedia sunt in urma). Eu am manualul de service si la Lacetti. Daca te intereseaza ceva nu ezita sa pui intrebari.

Am avut dreptate cu vopseaua. Si la mine este la fel: aripa fata dreapta si bara fata, dar un cumparator mai atent tot sesizeaza diferenta.

Vei ajunge cu siguranta la 70.000 fara probleme. Sunt masini fiabile (mai bune ca opel-ul, spre exemplu).

Ai dreptate cu bujiile. Si astea se schimba mai des, la fiecare 30.000 de km.

Am gresit! Cureau de accesorii nu se scgimba la motoarele DOHC. Numai la cele de 1.2 SOHC. Sorry!

Iar filtru de benzina se inlocuieste la fiecare 45.000 de km si nu la 30.000.

Referitor la climatronic, am inteles ca una "baga" si alta indica. Cum este vremea asta, daca vrei in masina 20 de grade, trebuie sa-l setezi pe vreo 24.

Cum se comporta franele? Tin bine si cand este mai incarcata masina?
Este stabila in curba? Se aseaza bine la drum? La viteza mare directia este sensibila? (La kalos-ul meu fiind mai inalta dupa 110 km/h trebuie sa tii bine de ea, mai ales daca ai si vant lateral);

Cum ti sa par finisarile? Calitatea materialelor?

R-CD este Blaupunkt? Cate boxe?

Ai spus ca ai versiunea Platinum. Ce se scrie pe acumulator (baterie)? Provenienta? La a mea este de la mama ei: Made in Detroit, USA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Theo_
post Feb 17 2007, 07:35 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 362
Joined: 24-July 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 83.114



are motor E-TECH II nu? asa are si aveou` meu blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 17 2007, 08:00 PM
Post #16


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



A lot of questions: incerc pe rand dar nu am raspuns la toate:)

Climatronic: habar n-am - vedem la vara wink.gif
Frane: ok - nu te baga in parbriz ca megane-ul ( prost calibrate? ) dar franeaza eficient. Nu prea le-am testat in conditii limita

V. platinum are servodirectie variabila odata cu viteza -> te duci tare sta mai teapan volanul. 110 e o viteza lejera - nu trebuie sa te tii cu ambele maini de volan ca s-o tii pe directie.

Finisari: nu frumoase dar practice. Cata vreme nu suna nimic - pentru mine e ok. Calitatea la fel - mi se par destul de ok - nu se zgarie usor - masina mea arata ca noua dupa ce o spal wink.gif

R-CD e Blaupunkt si are magazie de 5 CD-uri ( din pacate nu citeste si mp3 dar macar e integrat ca lumea in bord). Boxe : 8 smile.gif 4 boxe in usi jos - si inca 4 tweetere ( sper ca bine zic ) la nivelul manerelor usilor. Se aude f. bine si nu trebuie asurziti cei din spate cand dai drumu la muzica pentru ca cel din fata vrea sa se auda mai bine la el.

Acumulator: cand o sa ridic capota sper sa-mi aduc aminte si sa ma uit smile.gif Pana si rezervorul de lichid de parbriz pare mare - ca nu pun mai des de o data pe luna - in rest nu am ce cauta sub capota wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 18 2007, 09:15 AM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Multumesc pentru raspunsuri.
Saptamana viitoare incep sa negociez cu baietii. Masina nu este noua, din 2005 si cu 48.000 km. Dar, mai este in garantie 1,5 ani.

Treaba este ca nu-mi vine sa ma despart nici de Kalos-ul meu. Am si cutie automata pe el, i-am facut si schimbul distributiei. Este o masina pusa la punct de mine, pe care o cunosc. Sunt f.f.f.f multumit de el. Asa ca Lacetti trebuie sa ma impresioneze in mod deosebit.

Nu m-as fi gandit sa-l schimb, dar lui fiica-mea ii trebuie mai mult spatiu decat un om mare. biggrin.gif
Masina este SW (break).

Tu iarna nu folosesti climatronicul? Sa stii ca poti sa si incalzesti cu el.

Ma gandesc, analizez. Vedem. Mai vorbim.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 18 2007, 11:19 AM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Dan
Si Nubira romaneasca are motor E-TEC, nu stiu insa ce inseamna E-TEC II. Linkul de pe wikipedia e incomplet, de exemplu motorul meu (D-TEC) lipseste complet din lista.
Nubira romaneasca are motor e-tec cu sistemul ala VGIS sau cum se cheama de admisie variabila pentru optimizarea cuplului la viteze mici. Diferenta probabil consta in sistemul de diagnoza si gestiune a motorului (Nubira romaneasca are protocol ALDL-OBD1 in timp la ca Lacetti s-a trecut la OBD2) si probabil la managementul motorului ca sa o scoata Euro4 (ceea ce nu e neaparat un avantaj)

Exista si motorizarea de 1.8?

Poate fi cumparata de noua pe GPL sau daca pui se pierde garantia?

Cu denumirea modelelor astea e putin babilonie.... aici Lacetti sedan se cheama Nubira3 (si exista si versiunea de 1.8). SI pe jumatate din ele scrie Daewoo, pe cealalta jumatate scrie Chevrolet.... valabil si pentru Aveo si Epica.
Si pot fi luate cu GPL de noi, cu instalatii vialle lpi cu injectie directa de gaz lichid de ultim racnet, care se intretin in cadrul garantiei de garajul daewoo/chevrolet....

Suspensia dura a fost facuta intentionat asa pentru a conveni pietei europene. Modelul anterior a fost considerat cu o suspensie prea moale pentru gustul cumparatorului european, fiind mai mult facuta pe gustul americanilor. (si eu ma consider cumparator european, si mie mi se pare suspensia la Nubira prea moale smile.gif )

Pacat ca nu au pus pe ea si motorul de 2L V6 de pe Epica...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-399
post Feb 18 2007, 12:28 PM
Post #19


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 16-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.011



@James Kilowatt: ma indoiesc ca cine a scris articolul pe wikipedia stia ca se face si in Romania wink.gif - asa ca - au scris ce au facut koreenii. Din moment ce ai una - sunt convins ca e asa cum zici tu wink.gif.

Motor de 1.8 este pentru Lacetti - 123 CP parca si o acceleratie de la 0 -100km/h in sub 10 secunde wink.gif - nu vad la ce sa puna motorul de 2L - cred ca e si mai greu. La banii care i-ai fi dat pe un Lacetti cu motor de 2L V6? ( e motor in linie nu V din ce am vazut pe net ) ti-ai fi luat alta masina poate mai buna. Pana la urma Lacetti are un avantaj prin pret - nu prin altceva - raport calitate / pret.

In Romania - tara care se zbate sa iasa din Lumea a III-a nu se vinde cu instalatii GPL din fabrica. Romanul dupa ce ca e parlit nevoie mare mai are si fite - nu cred ca s-ar cumpara mult pe gaz. Sa nu umble cu "bomba" la ei :bash:

@Iulian : nu fol climatronicul ca incalzeste destul de repede oricum. Il folosesc doar cand sunt aburite geamurile - se dezaburesc complet in 30 de secunde - insa asta face si un aer conditionat manual. Iarna asta a si fost tare blanda cu noi wink.gif - nu a fost frig mai deloc.
Bafta la alegere - 48kkm in 1.5 ani nu e putin - depinde si ce pret se cere. Chiar care este pretul ce-l ceri tu pe Kalos si ei pe Lacetti? ( Il dai la buy-back?)

Din datele date de producator - motorul de 1.8 pe SW e mai economic decat cel de 1.6 wink.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 18 2007, 04:04 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



In primul rand iti recomand sa mai folosesti din cand in cand climatronicul. Macar de 1-2 ori pe saptamana. Te scuteste de posibile neplaceri in timp. Stii tu: lucrul nefolosit se strica mai repede.

Baietii cer aproximativ 9500 de euro (cu factura. Pe mine asta ma intereseaza pentru ca o ia pe firma). O sa mai negociez, dar sub 9000 nu cred ca am s-o scot.

Nu stiu cat sa cer pe Kalos-ul meu. Oricum s-a amortizat o mare suma din el.

48kkm nu mi se par mult. Atata fac si eu intr-o astfel de perioada. Nu te gandi ca am sa tin masina pe viata. Le-am cerut mai multe detalii despre nivelul de echipare. Oricum ii cunosc pe baieti.

Stiu ca 1.8 este mai economic, dar nu gasesc varianta SW. (si cu factura)

Cred ca 1.6 16V este suficient. Nu sunt vitezoman. Ti-am spus am copil mic si ma intereseaza spatiul.

Exista si varianta de 2.0, dar numai in state. Pe aia nu-i intereseaza consumul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 12:20 AM