IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Anvelope UHP

This topic is about Anvelope UHP, the author, HalbaSus, wrote about: QUOTE In concluzie nu va mai stresati daca merge 195 unde mergea pana ieri 185. Merge usor si 225 ;-) Posibil... dar nu cred ca si invers... La un mom ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Anvelope UHP, sa tina 5000km dar sa fie distractiv
HalbaSus
post Jul 31 2010, 09:20 AM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
In concluzie nu va mai stresati daca merge 195 unde mergea pana ieri 185. Merge usor si 225 ;-)


Posibil... dar nu cred ca si invers...

La un moment dat au trebuit inlocuite gumele de pe ML, fostul proprietar fusese cam maniac si isi luase (nu stiu daca din fabrica, sau ulterior) niste jante extrem de late (nu retin exact cat) cu gume de 275/xx/17... Buuun... caut eu anvelope si majoritatea ofertelor erau pentru dimensiuni mai umane (255/xx/17)... ma uit pe acest tabel si observ ca in principiu unde merge 275 trebuie sa mearga si 255 asa ca iau 4 anvelope 255... cand sa le montez, stupefactie... dupa ce le pune pe janta era aveau un "joc" considerabil, nu exista nici o metoda umana de a le potrivi pe jante, a trebuit sa pun tot gume de 275.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Jul 31 2010, 01:30 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(Diesel @ Jul 29 2010, 06:47 PM) *
Pista, de la all-season din fabrica la Hankook Ventus cred si eu ca se simte diferenta.

Diesel, diferenta se simte din cauza compozitiei si profilului diferit. thumbsup.gif Exact proprietatile care fac diferenta.
Hankook Ventus ST e la fel de a All-Season ca Geolandar G900. excl.gif Sunt pentru sosea si teren usor. Dar nu sunt All Weather, sunt practic anvelope de vara.
http://www.hankooktire-eu.com/uk/tyres/tyr...oetirepresenter[offset]=0&aoetirepresenter[tire]=27&aoetirepresenter[back]=215&cHash=e2cc5a170e&aoetirepresenter[tab]=tab1466
http://www.yokohamatire.com/tires_oe/geola...900_subaru.aspx

Nu inteleg cum pot propune unii anvelope All-Season pentru circuit neted si uscat. blink.gif Norocul tau ca nu propun anvelope de iarna.

This post has been edited by pista: Jul 31 2010, 01:35 PM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 31 2010, 05:10 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Ce naiba ma, voi ati ajuns sa va uitati la ce zice Watcher?

Daca eram pe fit.ro mai ziceam ca deh, e paralel baiatu... asta ar merge perfect la Perle, mai ales pe un forum de profil auto.
Confundam depanarea ad-hoc din coclauri facuta de mocirlari cu regulile de baza.
Macar putin bun-simt tehnic acolo...

Mai rau este ca mai si citesc unii si altii pe aici si cred.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Aug 2 2010, 09:17 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Azi cand am spalat masina m-am uitat la roti. Michelin Energy au treadwear 400, traction A, temperature A. Maine dau jos cel putin o roata pentru inspectarea franelor.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 5 2010, 11:36 PM
Post #25


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Ce naiba ma, voi ati ajuns sa va uitati la ce zice Watcher?

Daca eram pe fit.ro mai ziceam ca deh, e paralel baiatu... asta ar merge perfect la Perle, mai ales pe un forum de profil auto.
Confundam depanarea ad-hoc din coclauri facuta de mocirlari cu regulile de baza.
Macar putin bun-simt tehnic acolo...

Mai rau este ca mai si citesc unii si altii pe aici si cred.

36182451.gif
Diferenta intre parerile noastre este ca a mea provine din practica personala plus a altora cu care am iesit, deci am vazut cum se comporta, iar a ta vine din citit yes.gif

Daca ai fi mai putin categoric si omniscient discutiile ar putea fi mult mai fructuoase pentru toata lumea ;-)


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 6 2010, 05:34 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (Watcher @ Aug 6 2010, 01:36 AM) *
Diferenta intre parerile noastre este ca a mea provine din practica personala plus a altora cu care am iesit, deci am vazut cum se comporta, iar a ta vine din citit yes.gif

Daca ai fi mai putin categoric si omniscient discutiile ar putea fi mult mai fructuoase pentru toata lumea ;-)


Recunosc ca nu imi place sa conduc tractoare si alte harburi gen IMS, sa imi zgudui creierii sau sa poluez, si nici nu am experienta in mocirleala ori in distrus natura si mazgalit soselele altor orasele de provincie.

Ma distreaza la maxim modestia si faptul ca vorbesti de la mare altitudine, insa habar nu ai ce fac si in ce am experienta asa ca abtine-te de al comentarii inutile.

Sa pui o roata prapadita gasita pe un tractor ratacit pe aratura este una ca ala abia daca are un pasaj al rotii sau e pus la oha, si alta este sa ii sugerezi unui membru cu o berlina sa puna orice cauciuc pe masina.
Probabil ca ai experienta in tractoare si pus roti de caruta pe harburi, insa da-mi voie sa iti spun ca la masini de strada esti cu pluta rau.
Eu am comandat in Germania rotile la Jaguar si mi-am facut temele la sange in ceea ce priveste off-setul si stressul pe rulmenti, greutatea pe axa, impartirea ei pe parti, centerbore, width & load capacity, etc. si tot am avut ceva probleme de frecare la contraripa intrucat masina este extrem de "tight" construita. Rotile nu merg doar drept domnu', mai iau si curba din cand in cand.

Exista diferente enorme intre structura de otel, material, duritate, implicit cer o alta presiune si astea deja fac diferente enorme, cat de paralel poti sa fii sa sugerezi pe un forum public ca orice roate merge atata timp cat gaura interioara e ok? blink.gif

Daca doresti materiale educative da-mi un buzz si cu toata bucuria ti le voi oferi spre citire.





Cred ca decat sa te ascunzi in spatele unui discurs slefuit mai bine recunosti ca ai dat-o in bara si gata.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 6 2010, 10:03 PM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Rebel... easy now... libertatea de exprimare e garantata de constitutie... stiu... si a ta, si a lui. Dar sincer nu cred ca tu ai mai multe argumente tehnice decat are el (sau poate ca ai, dar asta tot nu e un motiv sa vorbesti asa categoric). Cum ar zice unii "link it or it didn't happened". In teorie ce se aplica la "tractoarele" lui Watcher e valabil si la masinile de strada ca functioneaza (in principiu) conform acelorasi standarde. Adica latimea unei jante e data in inci... incii sunt la fel de mari (sau mici) indiferent daca e murcielago sau land cruiser. Eu am spus ca am avut o experienta in care teoria nu s-a potrivit cu practica (in sens negativ) dar nu vad de ce asta ar exclude teoria lui watcher.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 7 2010, 01:22 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (HalbaSus @ Aug 7 2010, 12:03 AM) *
Rebel... easy now... libertatea de exprimare e garantata de constitutie... stiu... si a ta, si a lui. Dar sincer nu cred ca tu ai mai multe argumente tehnice decat are el (sau poate ca ai, dar asta tot nu e un motiv sa vorbesti asa categoric). Cum ar zice unii "link it or it didn't happened".


Domnule,.. cand prin etalarea "vastelor cunostinte din teren accidentat" pline de modestie ti se fac caracterizari fara ca respectivul sa te cunoasca, easy now dosen't work with me. OK?
Gogomania e gogomanie si asta e, mai bine ar spune ca nu stie si basta, nu tragi o concluzie aiurea.
Treaba cu link-it exista, cred ca aveti acces la Google deci dati-i bataie. Nu de alta dar si daca pun un link devine "prea stufos" si se plictiseste lumea, cel putin cam asta e tendinta multora din zona; prin urmare la ce bun efortul?

Si nu, nu merge orice cauciuc, deja cand ai dat maxim bracaj poti avea probleme serioase, nu poti compara un tractor cu o aripa pusa acolo sa nu stropeasca de noroi la 20-30 cm cel putin de roata cu un autoturism ale carui aripi au cu totul alta destinatie. Si respectand totul dar avand cea mai mica diferenta la off-set deja dai cu roata in aripi, afectezi serios geometria suspensiei, scrub radius, etc. La fel si latimea cauciucului joaca un rol foarte important. La anumite autoturisme exista o oarecare marja de acceptare dar la cele care pun un accent deosebit pe dinamica si aerodinamica nu prea merge. BMW este unul dintre ele iar la Jaguar il invit cu toata ardoarea pe meseriasul Watcher sa gaseasca roata perfecta si sa puna cauciucul lui universal. whistling.gif
Attached File  DSC02850.JPG ( 1.39MB ) Number of downloads: 17

Attached File  09.jpg ( 65.26K ) Number of downloads: 12


QUOTE (HalbaSus @ Aug 7 2010, 12:03 AM) *
In teorie ce se aplica la "tractoarele" lui Watcher e valabil si la masinile de strada ca functioneaza (in principiu) conform acelorasi standarde. Adica latimea unei jante e data in inci... incii sunt la fel de mari (sau mici) indiferent daca e murcielago sau land cruiser. Eu am spus ca am avut o experienta in care teoria nu s-a potrivit cu practica (in sens negativ) dar nu vad de ce asta ar exclude teoria lui watcher.


Se vede ca nici macar nu te-ai obosit sa-i citesti postarea, nu a vorbit nimeni ca inch-ii difera si nici ca-s diferiti intre land-cruiser si Murcielago. de unde le scoateti frate?
Probabil ca as aprecia unda de humor dar nu-i vad sensul si nici ce urmareste asa ca ma multumesc sa ... huh.gif

In fine, sa lasam pe fiecare sa puna ce vrea, nu cred are importanta calitatea informatiei... probabil e mai important daca il cunoastem sau nu pe unii personal sau daca ne-a fost zgariat ego-ul...



--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 7 2010, 07:04 PM
Post #29


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Rebel, eu as recunoaste cu mare placere orice ai vrea tu daca as fi convins :-)
Atata doar ca tu ai luat discutia in alta directie, ai inceput cu jigniri, etc.

Eu am impartasit experienta mea. Tu ai replicat ca sunt pe alaturi, paralel si ca imi lipseste bunul simt tehni, ca poluez, distrug natura, ma zgalatai si toate cele.
Cu alte cuvinte ai inceput un conflict doar asa ca nu poti sa respecti regulamentul si bunul simt al dezbaterii, si anume sa contrazici ideea nu persoana ;-)

Ulterior ai continuat argumentand tot in alta directie, si anume ca daca pui roti mai mari nu mai incap la jaguar. Pai si ce, am zis eu ca incap? a zis cineva ca incap? NU.

am discutat aici despre ce anvelope intra pe ce jante, si tu ai luat-o in alta directie (off topic), ai replicat conflictual, si acum te simti jignit si luat de sus si mai stiu eu ce :-)
Rusinica ;-)

Cat despre stresul dat de ETul diferit, iarasi e frumoasa teoria. Sunt la concurs baieti care merg cu ET -85 in conditiile in care standard a fost ) sau +15 si nu se rupe (repet, in conditii de concurs) si tu vii si spui ca se streseaza pivotii de la o guma cu 2 cm mai lata :-)

Halba: problema pe care ai ridicat-o e corecta, dar nu eu sunt de vina ci tabelul tau :-)
Adica intotdeauna vei putea pune o guma mai mare dar nu intotdeauna una mai mica, e si normal, in liniile bunului simt tehnic 36182451.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Aug 7 2010, 10:56 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(Rebel @ Aug 6 2010, 11:22 PM) *
La anumite autoturisme exista o oarecare marja de acceptare dar la cele care pun un accent deosebit pe dinamica si aerodinamica nu prea merge. BMW este unul dintre ele iar la Jaguar il invit cu toata ardoarea pe meseriasul Watcher sa gaseasca roata perfecta si sa puna cauciucul lui universal.

Afirmatia poate fi valabila eventual cand pe masina sunt rotile (janta+anvelopa) de dimensiuni maxime posibile. Majoritatea autoturismelor BMW nu vin din fabrica cu rotile cele mai mari si astfel afirmatia de mai sus nu este valabila.
Asa zisa"camp de toleranta" exista inclusiv si la BMW chiar cand ai rotile de dimensiuni maxime posibile date in fisa tehnica a masinii. Caz concret pe 120d dupa cartea tehnica a masinii dimensiunile maxime la anvelope sunt:
- 215/40/18 pe fata si 245/35/18 pe spate.
Pe Euroring am folosit anvelope:
- 215/45/18 pe fata si 245/40/18 pe spate. Nu au atins deloc contraaripile in conditii de circuit.
Alt exemplu : vara pe masina sunt anvelope 205/55/16 pe jante RIAL cu ET:30 fata de ET:47 cat au cele originale BMW la acest model. Si merg fara probleme.




--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 8 2010, 08:00 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Watcher,

Tu continui sa ma uimesti si in acelasi timp sa cresti gradul de dezamagire. Mai intai dai cu bata in balta, apoi vii si o intorcii ca la Ploiesti, iar chestia asta ma dezgusta total.

1. Dupa cum se observa "tu ai venit si ai impartasit experienta ta". Ei bine experienta ta NU ARE RELEVANTA in cazul de fata. Nu suntem pe topicul de tot-teren. Suntem, pe un topic pe care ne dam cu parerea si impartasim optiunile proprii unui posesor de masina mica, berlina, respectiv o KIA. Daca nu stii unde te afli reciteste threadul.
Dupa ce iti spun ca socoteala din aratura nu se poriveste cu cea de pe asfalt, vii si imi arunci in zeflemea experienta ta de pe teren si asumand ca ceea ce stiu este rezultatul unei indelungate analize de biblioteca. Adica tu acum te plangi de nu stiu ce jigniri dupa ce te dedai la nuante voalate? Pai unde-i rusinica? smile.gif

2. Nu am avut nu stiu ce intentii negative, ti-am spus inca de la inceput ca o merge la camp, pe unde va dati voi, dar nu la o masina cu aerodinamica diferita si a carei destinatie este cu totul alta. Si daca tot ai adus vorba, imi cer iertare daca sinceritatea mea aduce atingeri insa pentru mine sunteti niste personaje care polueaza fara nici un scop constructiv, distrugeti, murdariti si intinati la extrem natura si putina curatenie la care nu contribuiti sub nici o forma. Pentru mine, pozele cu oale de sarmale duse la un batranel amarat in fundul dealului nu compenseaza mizeria, scandalul, si atingerile pe care le aduceti naturii. Sunteti ca o echipa de zugravi ce zgarie usile si pateaza mobila ca sa coloreze un perete. Laurii pe care ii prezentati in culori vii descrise de o camera cu lentile mari sunt in fapt doar o falsa imagine frumos ambalata. Daca chiar vrei sa ajuti un om te duci cu o singura masina. Nu trebuiesc 40. La fel functioneaza un cont sau stramutarea lui intr-o zona mai demna de un trai decent daca chiar iti pasa. In cel mai fericit caz v-as da un stadion cu gropi sa dati in ele pana nu mai puteti dar si aia daca acceptati cupola inchisa si sa respirati ceea ce emiteti pe teava.

3.
QUOTE (Watcher @ Aug 7 2010, 09:04 PM) *
Ulterior ai continuat argumentand tot in alta directie, si anume ca daca pui roti mai mari nu mai incap la jaguar. Pai si ce, am zis eu ca incap? a zis cineva ca incap? NU.

Hai sa iti reamintesc si sa iti arat ca te lasa memoria:
QUOTE (Watcher @ Jul 30 2010, 11:23 PM) *
In concluzie nu va mai stresati daca merge 195 unde mergea pana ieri 185. Merge usor si 225 ;-)

Acum iti amintesti unde ai spus ca incap?

4.
QUOTE (Watcher @ Aug 7 2010, 09:04 PM) *
Cat despre stresul dat de ETul diferit, iarasi e frumoasa teoria. Sunt la concurs baieti care merg cu ET -85 in conditiile in care standard a fost ) sau +15 si nu se rupe (repet, in conditii de concurs) si tu vii si spui ca se streseaza pivotii de la o guma cu 2 cm mai lata :-)

Iarasi compari mere cu pere, vorbesti de ceva iar ceilalti de altceva. O masina de tot -teren e una si chiar si cea de raliu e altceva. Nu mai vreau sa discut de tractoare ca nu ma pasioneaza subiectul. La masinile de raliu, in afara faptului ca au aripile evazate, multe nici nu au contraripi sau alte acareturi ce sunt prezente la masinile de strada. Pe ala nu il intereaseaza la raliu nici noroiul, nici aerodinamica, nici izolarea fonica, nici designul. Este un fel de troaca ce trebuie sa ajunga la finish.
In afara acestui aspect iarasi dai cu bata in balta, nu numai ca anumite componente si abordarea constructiei sunt diferite dar si masinile sunt diferite.
Nu in ultimul rand, daca ai un gunoi d-asta gen IMS si mocirla e destinatia lui, sigur ca te doare la salata de el. La fel fac si unii cu masini mici. Asta inseamna ca asa este corect?
Si da, 2cm pot face diferente enorme la stress dar ce conteaza?!Am vazut destui baieti din astia "cu experienta" care se tot intreaba de ce le cedeaza rulmentii sau le ating cauciucurile sistemul de suspensie... biggrin.gif


Si pentru ca folosesti termeni gen omniscient in timp ce tu faci pe mironosita, cauta bine si vezi ca eu nu-s prezent pe toate temele si sfatuitor in toate, din contra, accept cu seninatate caracterizarea de amator in foarte mult lucruri. Am citit destule ineptii dar m-am abtinut din bun-simt, nu toti culca urechea la un diletant cu un site, iar pe aici sunt si persoane care au acces la un dietetician sau un antrenor cu ceva portofoliu serios in spate...
Si asa, ca idee, as putea sa iti daram perceptiile foarte simplu insa imi este indiferent ce crede altul.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 8 2010, 10:32 AM
Post #32


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Eu cand iti zic ca nu citesti dar te ambalezi :-)
QUOTE
[...]latimea anvelopei fata de latimea jantei.[...]
In concluzie nu va mai stresati daca merge 195 unde mergea pana ieri 185. Merge usor si 225 ;-)


Cat despre ideea "ajutor = sa muti omul de la el din casa", este din ciclul 'cu asa prieteni cine are nevoie de dusmani' .
L-ai ucis si pe threadul asta. Avem un moderator sa mute posturile dupa cel in care sunt facut paralel in alta parte?
Undeva la fitness, ca asta pare a fi ingrijorarea ninja.gif

PS @rebel: ca sa nu mai fi dezgustat, adu-ti aminte de vorba cu "arguing over the internet" ;-)


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Aug 8 2010, 06:57 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
ma zgalatai


De ce te zgiltii ma?!
Inadmisibil!

This post has been edited by ozz86651: Aug 8 2010, 07:02 PM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Oct 12 2010, 07:17 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Mi-a imprumutat Halba o pereche de Michelin Pilot MX cu treadwear 240, traction A, temperature A si dimensiuni 195/50/R15. S-au comportat exemplar in ciuda varstei si vreau sa ii multumesc din nou pe aceasta cale.

M-am potolit cu dimensiunile non-conforme. 3 zile de mers cu ochii in gps ca sa aflu viteza mi-au fost suficiente, de asemenea nici confortul nu a fost grozav. Cum vine iarna si toate alea, las problema asta spre primavara, cand voi lua o decizie.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 12:25 PM