IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator

This topic is about reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator, the author, florinm2all, wrote about: Incep prin a-mi cere scuze daca deschid un topic care poate mai este dar am cautat si nu am gasit. Rugamintea mea este daca ma poate indruma cineva sa ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator
florinm2all
post Jun 17 2007, 08:11 AM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 2-March 06
From: Cluj Napoca (Cluj)
Member No.: 69.722



Incep prin a-mi cere scuze daca deschid un topic care poate mai este dar am cautat si nu am gasit. Rugamintea mea este daca ma poate indruma cineva sa reglez amestecul de aer la un motor cu carburator (dacia 1999). Ieri am desfacut carburatorul si l-am curatit. Problema apare acum ca nu mai reusesc sa reglez amestecul de aer. Stiu ca era o metoda de genul: strangi surubul de tot si apoi il desfaci 3,5 ture.
O sa mai incerc si azi si daca nu reusesc probabil o sa caut un service cu aparat de masura care iti arata cum trebuie reglat. (Am mai fost o data la un atelier din asta dar dupa ce l-au reglat dupa aparat mergea mai rau ca inainte, asa ca am unele retineri...)
Va multumesc


--------------------
VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jun 17 2007, 08:26 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Salut!
Eu personal nu stiu cum se regleaza insa te sfatuiesc sa gasesti un atelier unde se fac carboteste. Acolo iti da jos carburatorul, il curata si regleaza apoi iti dau chiar si garantie, in cazul meu a fost de 3 luni smile.gif

Pe mine m-a costat 800.000ROL(500.000 manopera plus ce alte piese a mai gasit de schimbat) si diferenta a fost clara, masina mergea mult mai bine si chiar consuma ceva mai putin biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Jun 18 2007, 08:08 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



Salut ! Eu stiu pt dacia 1300 (dar si la asta cred ca e tot la fel) ca rotesti surubul ala de sus care e la un unghi de 45* pana obtin 800 rpm, apoi din surubul care e orizontal obtin turatia maxima. Apoi iar actionezi primul surub si apoi al doilea pana obti 800 rpm.
Pt un carbotest te poti duce la AMG Dacia in Pantelimon. Te costa 100 ron si ai 3 luni garantie.


--------------------
Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jun 18 2007, 12:35 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



daca e carb simplu corp (ca la 1300) e foarte simplu; pornesti motorul, ii faci un ralanti cat de cat sa nu se opreasca, il lasi vreun minut-doua asa balbait, dupa care misti surubul care actioneaza clapeta de acceleratie pana ai o turatie de vreo 1000 rot/min, apoi deschizi surubul de aer (cel cu arc pe el) treptat: turatia motorului vacreste si va merge rotund; il inchizi apoi pana incepe sa se balbaie motorul, si il deschizi exact un sfert de tura (sau o jumate)
mai inchizi apoi surubul clapetei pana ai ralanti la 800 rot/min, misti iar de cel de aer ca si mai sus si gta, asta e!

nu conteaza cate ture e insurubat-desurubat,n conteaza saai cel ami mic ralanti cu putinta si cel ami rotund!
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jun 18 2007, 01:23 PM
Post #5


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.259
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Atenție, toate reglajele la carburator se fac cu motorul cald.

Trebuie să obții, din rotirea șurubului de aer/amestec, cea mai mare și rotundă turație.
Combinat cu reglarea șurubului de turație, astfel încât să obții o turație de aprox 800 rpm, adică cât de jos și rotund biggrin.gif :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florinm2all
post Jun 20 2007, 09:18 AM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 2-March 06
From: Cluj Napoca (Cluj)
Member No.: 69.722



Multumesc tuturor de sfaturi. Am fost luni la cineva si mi-a reglat amestecul de aer, mi-a reglat avansul asta dupa ce a schimbat platinile si
fisele, filtrul de aer, a mai reglat cred ca jocul la supape(s-ar putea sa ma insel). Masina merge destul de bine acum si motorul suna rotund. Mai am o problema insa. Imi scade turatia cateodata la relanti si porneste greu, am impresia ca are probleme cu alimentarea cu benzina. Nu totdeauna am debit constant banuiesc. Filtrele le-am curatat( sita dinainte de intrare in carburator, sita de la filtrul de benzina, jiglerul de relanti) nu prea mai stiu ce sa mai curat....


--------------------
VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihail81843
post Jun 21 2007, 10:12 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Pornirea greoaie se datoreaza in special platinei. Verifica daca este sau nu impuscata, stabileste distanta corecta intre contacte , verifica capac delco starea carbuneluisi a ploturilor din interiorul capacului. Daca totul este OK , verificam buji ( care in general spun cam tot despre starea motorului), se curata si daca benzineste , ar cam trebui sa porneasca.Si un avans reglat incorect creaza probleme la pornire.
arigato.gif arigato.gif arigato.gif arigato.gif


--------------------
Cind vorbesti de unul singur, ai intotdeauna dreptate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florinm2all
post Jun 22 2007, 09:12 PM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 2-March 06
From: Cluj Napoca (Cluj)
Member No.: 69.722



Tot ce ai zis tu a fost verificat. Nu cred ca e de acolo. Banuiesc ca e de la alimentare


--------------------
VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jun 23 2007, 05:43 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Vezi nivelul plutitorului,trebuie sa fie de 7 mm,cat sa intre o tigara.Probabil ca ai nivelul mic la benzina din carburator...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florinm2all
post Jun 25 2007, 11:57 AM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 2-March 06
From: Cluj Napoca (Cluj)
Member No.: 69.722



QUOTE(E d d i e)
Vezi nivelul plutitorului,trebuie sa fie de 7 mm,cat sa intre o tigara.Probabil ca ai nivelul mic la benzina din carburator...

Si ala e verificat si tot ce inseamna carburator si aprindere. Mai ramane numai pompa de benzina sau circuitul de alimentare. Si azi am pati, in mers pica brusc turometrul de al 2000 sau cat am la 1000 asa o secunda si apoi isi revine. Eu sunt aproape sigur ca e de al alimentare dar nu stiu exact ce sa-i fac. Sa ma apuc sa desfac pompa de benzina?


--------------------
VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertRFG
post Dec 29 2008, 05:51 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 111
Joined: 29-December 08
From: BRAILAAAAA
Member No.: 118.853



deci reglarea relantiului se face alstfel
1, pui avansul pe O
2. incalzesti masina
3. desfaci surubul digaonal pana nu mai atinge parghia.
4. insurubezi de amestec pana incepe usor si tremura.
5. desfaci f putin pana creste usor turatia.
6. mai dai de avans in + f putin, 2-3 grade. dai cu coada surub. in capsula.
7. infiletezi surubul diagonal, de relanti pana atinge usor parghia si incepe f putin s-o apese. in pozitia asta gaurica de progresiune e astupata si clapeta nu sta fixa in peretele carburatorului.
8. ai flansa sub carb cu stut?
9. economizorul ala, elica, e ff buna, daca e prelucrata cum trebuie. daca era nemodificata, cum se cumpara, a avut dreptate mecanicu s-o arunce. (vezi topicul Economizor benzina )
10. tragi furtunul de vacum din carb si vezi daca scade turatia. trebuie musai sa scada pt ca se micsoreaza avansul.
11. in timp ce merge masina desfa usor jigl de relanti. daca da sa se opreaca ai amestecul bun.
12. verifica-ti temeinic aprinderea, starea platinilor, bujiile,distantele celor de mai inainte, condensatorul

vezi la cat iti sta acum relantiul.

ps: arcul de la carb, ala care trage parghia de acc si e prins de contraripa sa fie pe pozitia 2 sau 3 de jos sa intinda bine cablul.


fa astea si-ti va merge. revino cu concluzii tongue.gif


--------------------
DaciaRFG.......
Sa fii om e lucru mare....
..



Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th November 2014 - 10:25 AM