IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

abs+asc,leduri aprinse

This topic is about abs+asc,leduri aprinse, the author, Dan27, wrote about: mi s-au aprins becurile pe bord de la abs si asc,asa din senin,am scos ceva sigurante dupa care cateva secunde nu s-au mai aprins cand am pus contactu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> abs+asc,leduri aprinse
Dan27
post Dec 27 2005, 04:59 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



mi s-au aprins becurile pe bord de la abs si asc,asa din senin,am scos ceva sigurante dupa care cateva secunde nu s-au mai aprins cand am pus contactul din nou.Totusi,ulterior au reaparut.Idei?inafara de tester,cred ca e vb de un contact prost..dar unde sa caut?bmw525d,163cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
geeoo30
post Dec 28 2005, 01:21 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 261
Joined: 6-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.926



contactele proaste apar in urma unor interventii neautorizate in zonele lor de influenta, asadar ori a fost lovita si reparata la marginea orasului la nea gica, sau procesorul de abs care e pe undeva la motor am mai auzit la altii ca se mai arde.


--------------------
Masinile germane fac regulile....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Dec 28 2005, 09:50 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



hmm,de lovita nu a fost lovita si nici nu am reparat-o la nenea "gica" biggrin.gif Foarte interesant e ca aseara dupa ce am pornit masina s-a stins becul de la abs dupa care am putut sa-l sting si pe cel de la asc de la buton.Nasol e ca ulterior la urmatoarea pornire sau aprins din nou,deci ma indoiesc ca procesorul de care vorbesti e ars pt ca atunci nu s-ar mai fi stins becul deloc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 28 2005, 11:56 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Scuza-ma, insa daca ai BMW cu diesel 163 CP nu-ti "permiti" un test electronic la masina?! La ce te asteptai, sa conduci o bavareza si sa o poti repara ca pe Dacie? Cel mai inteligent este sa mergi la o verificare decat sa se defecteze ceva la ea... Nu te caciuli, scumpul mai mult pagubeste! arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Dec 28 2005, 12:41 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



da,spre surprinderea ta,nu prea imi permit,adica aduc masinile mai mult spre vanzare,iar la ultima faza putin m-am enervat.Am platit tester pt o siguranta de 5000lei vechi,dupa care daca ma uitam nu ajungeam acolo(desi le-am zis uitati-va intai daca imi vine motorina la filtru,normal ca m-au ascultat,ca doar atunci ei ce bani mai faceau?)+ca deja m-am cam convins ce stiu mecanicii,iar la reprezentanta nu ma duc ca o sa-mi spuna ca trebuie sa schimb pompa de injectie,injectoarele,probabil parbrizul si alte piese de care au nevoie.Si asa e.Plus placerea de a mai face si tu ceva..vezi si topicul einspritzanlage..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 28 2005, 12:59 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



DA, din pacate nu pot decat sa-ti dau dreptate...in RO mecanicii sunt atat de dusi cu pluta din pacate...si rau intentionati pe deasupra.

DAR nu inteleg cum de nu ai reusit sa gasesti pe cineva de incredere si cu experienta in tot Clujul...asa ai fi si tu mai linistit.

Eu am 2 persoane la care cer sprijin in caz de nevoie. Cred ca problema cu masina ta provine de la o interventie "neoficiala" sau, in cel mai bun caz (si asta o poti face si tu), de la faptul ca senzorii de ABS TREBUIESC CURATATI. Incearca varianta asta mai intai...succes !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Dec 28 2005, 01:32 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



am masina de vreo 7000km si numai acuma face figura,eventual eu am acces la senzorii de care vorbesti?unde ii gasesc?nu-i vorba am gasit si de incredere dar unii nu au tester,altii nu au timp,si imi e convenabil sa vad daca pot face eu ceva..mai am o idee ce trebuie sa o incerc,sa decuplez bateria si sa o cuplez la loc,sunt curios daca ajuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 28 2005, 01:59 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Decuplarea bateriei iti va reseta ceva pe acolo, daar o eventuala eroare din computerul bord nu !

Senzorii de ABS sunt cate unul la fiecare roata, deci ai acces relativ usor la ei. Oricum, ai nevoie de o rampa.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian63255
post Dec 29 2005, 03:16 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 11-December 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 63.248



Salut,in nici un caz sa deciplezi bateria, daca o decuplezi nu-ti va mai merge cheia de contact se va reseta tot computerul de bord si te va costa ceva bani sa-it faci alta cheie si resetarea la dealer.Frate-meu a facut-o si a ramas cu BMW-ul in drum lol.Pe bune nu fa asta sfatule meu orisicum.De ce nu mergi la Bucuresti sa vezi acolo eu de cate ori am fost totdeauna a durat maxim juma' de ora intadevar scump dar far dureri de cap.
Sper sa fi fost de ajutor
Attached File(s)
Attached File  85196.jpg ( 18.26K ) Number of downloads: 0
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Dec 29 2005, 10:18 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



daca a fost o eroare inregistrata in computer nu se sterge decat din tester...si ca sa vezi daca e ceva defect, probabil tot la tester...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Jan 2 2006, 06:08 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



sa nu vorbim prostii,se poate decupla bateria..am si facut asta azi,si se poate si pune la loc fara probleme,atata tot ca fara rezultat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Jan 3 2006, 05:30 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



ok,i-am facut tester,deci cica senzorul spate dreapta..se poate curata sau se schimba,nu de alta dar e cam 3milioane..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Jan 4 2006, 06:38 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



revin,am schimbat senzorul si acum totul e ok..hmm,nu prea ai ce curata senzorul fiind bine incapsulat in blocul acela pe care sta discul de frana(probabil are o denumire dar eu nu o stiu:)).Oricum putea fi si cablul de vina dar nu era sectionat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
virtualm67947
post Feb 11 2006, 01:34 AM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 11-February 06
From: Galati
Member No.: 67.940



Posibil ca masina sa fi fost ridicata pe cric spijinita pe puntea spate prinzand cupla de la abs. In felul asta se fisureaza si iti da erori in mers de obicei cand mai dai intr-o groapa.


VM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Feb 12 2006, 07:45 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



QUOTE(adrian63255)
Salut,in nici un caz sa deciplezi bateria, daca o decuplezi nu-ti va mai merge cheia de contact se va reseta tot computerul de bord si te va costa ceva bani sa-it faci alta cheie si resetarea la dealer.Frate-meu a facut-o si a ramas cu BMW-ul in drum lol.Pe bune nu fa asta sfatule meu orisicum.De ce nu mergi la Bucuresti sa vezi acolo eu de cate ori am fost totdeauna a durat maxim juma' de ora intadevar scump dar far dureri de cap.
Sper sa fi fost de ajutor

Mai Adrian, nu te supara, tu stii cate ceva despre BMW sau numai induci oamenii in eroare?blink.gif Nu de alta dar ai mai scris o bazaconie si pe celalalt thread. Si cum adica iti trebuie alta cheie de contact daca deconectezi bateria? blink.gif
Nu se intampla nimic daca decuplezi bateria. Pierzi anumite date dar nu este nimic grav. Iar memoria procesorului central nu sta in acumulatorul de pornire. Nu stiu cum a ramas fratele tau cu BMW-ul in drum ca pe asta nu am mai auzit-o. blink.gif Nu exista asa ceva.
Sa ne rezumam baieti la sfaturi utile. Daca avem... Daca nu lasati-o balta si nu mai speriati oamenii pe aici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 06:48 AM