abs+asc,leduri aprinse |
This topic is about abs+asc,leduri aprinse, the author, Dan27, wrote about: mi s-au aprins becurile pe bord de la abs si asc,asa din senin,am scos ceva sigurante dupa care cateva secunde nu s-au mai aprins cand am pus contactu ... To read more just scroll down
abs+asc,leduri aprinse |
Dec 27 2005, 04:59 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
|
|
|
Dec 28 2005, 01:21 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 6-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.926 |
contactele proaste apar in urma unor interventii neautorizate in zonele lor de influenta, asadar ori a fost lovita si reparata la marginea orasului la nea gica, sau procesorul de abs care e pe undeva la motor am mai auzit la altii ca se mai arde.
-------------------- Masinile germane fac regulile....
|
|
|
Dec 28 2005, 09:50 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
hmm,de lovita nu a fost lovita si nici nu am reparat-o la nenea "gica" Foarte interesant e ca aseara dupa ce am pornit masina s-a stins becul de la abs dupa care am putut sa-l sting si pe cel de la asc de la buton.Nasol e ca ulterior la urmatoarea pornire sau aprins din nou,deci ma indoiesc ca procesorul de care vorbesti e ars pt ca atunci nu s-ar mai fi stins becul deloc...
|
|
|
Dec 28 2005, 11:56 AM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 28 2005, 12:41 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
|
|
|
Dec 28 2005, 12:59 PM
Post
#6
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
DA, din pacate nu pot decat sa-ti dau dreptate...in RO mecanicii sunt atat de dusi cu pluta din pacate...si rau intentionati pe deasupra.
DAR nu inteleg cum de nu ai reusit sa gasesti pe cineva de incredere si cu experienta in tot Clujul...asa ai fi si tu mai linistit. Eu am 2 persoane la care cer sprijin in caz de nevoie. Cred ca problema cu masina ta provine de la o interventie "neoficiala" sau, in cel mai bun caz (si asta o poti face si tu), de la faptul ca senzorii de ABS TREBUIESC CURATATI. Incearca varianta asta mai intai...succes ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 28 2005, 01:32 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
am masina de vreo 7000km si numai acuma face figura,eventual eu am acces la senzorii de care vorbesti?unde ii gasesc?nu-i vorba am gasit si de incredere dar unii nu au tester,altii nu au timp,si imi e convenabil sa vad daca pot face eu ceva..mai am o idee ce trebuie sa o incerc,sa decuplez bateria si sa o cuplez la loc,sunt curios daca ajuta.
|
|
|
Dec 28 2005, 01:59 PM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Decuplarea bateriei iti va reseta ceva pe acolo, daar o eventuala eroare din computerul bord nu !
Senzorii de ABS sunt cate unul la fiecare roata, deci ai acces relativ usor la ei. Oricum, ai nevoie de o rampa. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 29 2005, 03:16 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 11-December 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 63.248 |
Salut,in nici un caz sa deciplezi bateria, daca o decuplezi nu-ti va mai merge cheia de contact se va reseta tot computerul de bord si te va costa ceva bani sa-it faci alta cheie si resetarea la dealer.Frate-meu a facut-o si a ramas cu BMW-ul in drum lol.Pe bune nu fa asta sfatule meu orisicum.De ce nu mergi la Bucuresti sa vezi acolo eu de cate ori am fost totdeauna a durat maxim juma' de ora intadevar scump dar far dureri de cap.
Sper sa fi fost de ajutor
Attached File(s)
|
|
|
Dec 29 2005, 10:18 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
daca a fost o eroare inregistrata in computer nu se sterge decat din tester...si ca sa vezi daca e ceva defect, probabil tot la tester...
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 2 2006, 06:08 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
sa nu vorbim prostii,se poate decupla bateria..am si facut asta azi,si se poate si pune la loc fara probleme,atata tot ca fara rezultat.
|
|
|
Jan 3 2006, 05:30 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
ok,i-am facut tester,deci cica senzorul spate dreapta..se poate curata sau se schimba,nu de alta dar e cam 3milioane..
|
|
|
Jan 4 2006, 06:38 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
revin,am schimbat senzorul si acum totul e ok..hmm,nu prea ai ce curata senzorul fiind bine incapsulat in blocul acela pe care sta discul de frana(probabil are o denumire dar eu nu o stiu:)).Oricum putea fi si cablul de vina dar nu era sectionat.
|
|
|
Feb 11 2006, 01:34 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 11-February 06 From: Galati Member No.: 67.940 |
Posibil ca masina sa fi fost ridicata pe cric spijinita pe puntea spate prinzand cupla de la abs. In felul asta se fisureaza si iti da erori in mers de obicei cand mai dai intr-o groapa.
VM |
|
|
Feb 12 2006, 07:45 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
QUOTE(adrian63255) Salut,in nici un caz sa deciplezi bateria, daca o decuplezi nu-ti va mai merge cheia de contact se va reseta tot computerul de bord si te va costa ceva bani sa-it faci alta cheie si resetarea la dealer.Frate-meu a facut-o si a ramas cu BMW-ul in drum lol.Pe bune nu fa asta sfatule meu orisicum.De ce nu mergi la Bucuresti sa vezi acolo eu de cate ori am fost totdeauna a durat maxim juma' de ora intadevar scump dar far dureri de cap.
Sper sa fi fost de ajutor Mai Adrian, nu te supara, tu stii cate ceva despre BMW sau numai induci oamenii in eroare? Nu de alta dar ai mai scris o bazaconie si pe celalalt thread. Si cum adica iti trebuie alta cheie de contact daca deconectezi bateria? Nu se intampla nimic daca decuplezi bateria. Pierzi anumite date dar nu este nimic grav. Iar memoria procesorului central nu sta in acumulatorul de pornire. Nu stiu cum a ramas fratele tau cu BMW-ul in drum ca pe asta nu am mai auzit-o. Nu exista asa ceva. Sa ne rezumam baieti la sfaturi utile. Daca avem... Daca nu lasati-o balta si nu mai speriati oamenii pe aici. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 06:48 AM |