Opel Astra H reloaded (part. IV) |
This topic is about Opel Astra H reloaded (part. IV), the author, rotar06, wrote about: salutare tuturor! am gasit informatii foarte utile in acest forum! e grozav ca exista (forumistii :romania: ). am citit ca activarea BC ar costa 80lei ... To read more just scroll down
Opel Astra H reloaded (part. IV) |
Jan 23 2006, 01:06 PM
Post
#21
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.160 |
am gasit informatii foarte utile in acest forum! e grozav ca exista (forumistii :romania: ). am citit ca activarea BC ar costa 80lei. unde asta? am sunat la erebus si mi s-a raspuns ca e 180lei.. cam mult doar pentru instalarea unui soft. costa licenta?! (totusi in lista de optionale BC aparea la 190 eur+tva cand am luat eu masina, in iunie). toate bune astra H 1.7CDTI 80CP AC manual, CD30-mp3+BID |
|
|
Jan 23 2006, 01:26 PM
Post
#22
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 2-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.196 |
Am facut 300 Km din rodaj si cred eu am o buba la motor.
Cand o pornesc........o ia la prima cheie dar tre sa dau mai multicel.......pt un motor nou nout mi-i se pare cam ciudat. Voi ati avut aceeasi problema la dieselele voastre? E ceva sau e paranoia mea? -------------------- . 90CP
|
|
|
Jan 23 2006, 01:27 PM
Post
#23
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
este si de la frig . pune contactul de 2-3 ori inainte sa dai la cheie . sa se incalzeasca mai bine bujiiiiiiliiii .
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 01:27 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 15-June 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 49.210 |
QUOTE(korebos) Am si eu o intrebare: daca cei 90 de cai se pun in valoare la o turatie de 5600 rmp iar cuplul de 125 se obtine la 4000 rmp, cam intre ce turatii ar trebui sa schimb vitezele, in asa fel sa nu o turez prea tare dar nici sa o subturez?
Salutare in sfarsit cineva din Bacau (abia acum am vazut de unde esti) :wave: . Dupa ce termini cu primii 1000km (recomandat, eu nu prea ma tinut cont de asta), cat mai sus inspre gradatiile rosii de pe turometru!! Asta daca vrei senzatii, o sa-ti placa chiar si cu un 1.4. Cum va pornesc masinile dimineata la -25 grade (la Bacau atat au fost astazi) . Astazi am auzit niste zgomote noi de sub capota, dupa vre-o 5 minute s-au linistit. -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 01:35 PM
Post
#25
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 9-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.908 |
oricum, eu am mers cu motorul asta pe ignis si pe fiat panda si este foarte capricios la capitoul motorina...daca pui motorina de iarna si lasi bujiile sa se inclazeasca putin inainte sa "ii dai la cheie" va porni cu siguranta... sa nu uitam si faptul ca acest motor este construit de fiat... :bash: Italians... -------------------- GTC 1.8 Cosmo Magma Rot IDS Plus 17"
|
|
|
Jan 23 2006, 01:37 PM
Post
#26
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
invechita dar da rezultate
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 01:52 PM
Post
#27
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 27-December 05 From: Bucuresti Member No.: 64.117 |
Motorul de pe Astre e facut Fiat? Ooops. Nu am nimic cu Fiat dar totusi daca dau bani pe o masina nemteasca ma astept ca fix piesa principala adica motorul sa fie de origine ariana, nu?
Sau e vorba numai despre cele diesel?? Bafta |
|
|
Jan 23 2006, 01:56 PM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 132 Joined: 18-May 05 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 47.172 |
A mea a pornit azi dimineatza la -16 grade fara nici o problema, la prima cheie, chiar daca a fost un pic mai lunga decat de obicei!
Motoarele diesel de pe Astra sin intr-adevar in colaborare cu Fiat, insa chestia asta nu e o chestie rea deloc ptr ca, de exemplu multijetul de 1.3 a fost un motor super-premiat anul trecut!! Si celelalte sint motoare foarte bune! -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 02:00 PM
Post
#29
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
sunt motoarele grupului GM .
eu cred ca trebuie sa te pui la punct cu industria auto. japoneze fabricate in europa si sua . germane fabricate prin ungaria si slovacia si polonia samd . 1.3 si 1.9 CDTI sunt de origine fiat. sunt motoare foarte bune stai linistit . iar daca tu mai crezi in suprematia ariana ... ia vezi tu aici ceva foarte interesant http://rapidshare.de/files/11635200/Cine_u...ov2005.pdf.html -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 01:57 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Dieselurile de la Opel sunt asa : 1.3 si 1.9 de origine Fiat (facute de GM PowerTrain) si 1.7 de origine Isuzu.
Benzina e nemteasca! Daca vrei diesel mergi linistit pe motoarele astea ca Fiat este unul dintre cei mai buni producatori de motoare diesel de pe piata. Ei au inventat practic dieselul modern, fiind primii care au produs un common-rail. Si eu cand am aflat cu ceva timp in urma am fost surprins ca Fiat poate face ceva atat de bun si culmea sa fie si foarte apreciat ca realizare din punct de vedere tehnologic. Eu cand am cumparat masina practic motorul meu era cel mai avansat de pe piata ca tehnologie (si putere pe litru). Este intre CR2 (common-rail) si CR3 (care abia a aparut) la motoarele de cilindree mica. Deci daca vrei diesel go for diesel linistit la Astra. P.S. 1.3 CDTI a luat premiu pentru motorul anului pentru cilindree sub 1.4. -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 03:37 PM
Post
#31
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.160 |
[quote="2dor"]Legat de pornitul motorului la rece...o masina noua diesel trebuie pornita dupa ce pui contactul doar o data si il lasi vreo zece secunde...oricum ai un martor in bord care te anunta ca poti continua aprinderea (il identifici consultand manualul)...
quote] personal nu am gasit in carte despre asta (nu tin minte). nu trebuie lasat nici prea mult pe contact. dupa 15-20s e prea tarziu si porneste la fel de greu. 5-6 secunde cred ca e suficient.
Attached File(s)
|
|
|
Jan 23 2006, 03:49 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Pai ai grija ca exista un indicator (in forma de arc) care iti indica cat timp sa lasi contactul. Acela semnalizeaza ca bujiile incandescente inca lucreaza. Il lasi pe ala si gata. Pornesti.
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 04:04 PM
Post
#33
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 9-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.908 |
Motoarele grupului GM, dar preluate de la Fiat. 1.9 CDTi este practic motorul lui Alfa, creat pentru modelele Alfa Romeo. Doar noua Croma are motorul asta.
1.3 este folosit si de Suzuki este un motor foarte bun. Glumeam cand ziceam de italieni, dar adevarul este ca masinile italienesti sufera la fiabilitate. daca nu ar fi motoarele astea diesel ar fi morti... Problema pentru Opel, pentru ca asta ne intereseaza pe noi va urma in viitor. Fiat nu mai da voie decat in 2007 sa se foloseasca motoarelele lor diesel asa ca GM va trebui sa gaseasca solutii...Faptul ca Grand Vitara are acum un diesel de 129 CP derivat de la Renault ne da idei, desi cred ca Renault nu-si va taia craca de sub picioarele lui Megane vanzand noile motoare diesel (150 CP de pe Megane II facelift) lui Astra... Motorul de 1,7 mi s-a parut depasit rau de tot desi iti faci treaba cu el...oricum ca si 1.8i -ul meu este un motor vechi care deja dispare (este inlocuit treptat cu un 1.9 CDTi de 100 CP - vezi Zafira)...daca pe Astra exista de ja motorul asta de 100 CP dezumflat imi luam si eu diesel...dar asa am fugit ca ars de 1.7, pentru ca nu mi-a placut in nici un fel... -------------------- GTC 1.8 Cosmo Magma Rot IDS Plus 17"
|
|
|
Jan 23 2006, 04:37 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.883 |
va salut pe toti
am citit toate mesajele voastre si m-am hotarat sa intru si eu in clubul astra h, am comandat un 1,4 enjoy cu enjoy plus si comp de bord, rosu magma briliant, teoretic ar trebui sa vina cam pe la inceputul lui martie. pareri de la posesori despre motor, cum trage, eventual o comparatie cu alta masina. Merci |
|
|
Jan 23 2006, 04:49 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Ce reprezinta la Opel Astra optiunile:
TSP+D7X+AM4+N34+W1Y+C60+AH4+B86 sau D7X+AM4+W1Y+C68+UAG+AH4+T96 sau N34+W1Y+UCH-C60+T96 Am selectat varianta Astra Elegance 1.6L-16V (105 CP) Easytronic cu optionalele: Computer de bord. Pregatire tip ISOFIX pentru instalare scaun copil, (dreapta). Bancheta spate rabatabila (40/20/40). Airbag-uri laterale tip cortina. Comenzi radio-CD pe volan. Pachet "Confort scaune 1" (Scaun sofer reglabil manual, 6 reglaje) (+AHA+DA7). |
|
|
Jan 23 2006, 05:18 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Daca ti-ai comandat masina inseamna ca ai si o oferta cu dotari si preturi. De ce nu te uiti pe ea?
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 05:20 PM
Post
#37
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 132 Joined: 18-May 05 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 47.172 |
QUOTE(Skywalker) Ce reprezinta la Opel Astra optiunile:
TSP+D7X+AM4+N34+W1Y+C60+AH4+B86 sau D7X+AM4+W1Y+C68+UAG+AH4+T96 sau N34+W1Y+UCH-C60+T96 Sint codurile optiunilor sau pachetelor cu care se poate configura masina. insa sint prea multe pentru a fi enumerate aici. De ex D7X - Spatiu pentru depozitare sub mocheta din portbagaj AM4 - Bancheta din spate rabatabila 40/20/40 (standard pentru tapiterie din piele) AH4 - Seat Comfort Pack 1 (scaunul soferului reglabil (6 moduri) + reglarea inclinarii sezutului; suport lombar pentru scaunul soferului) numai pt XXVM/XXVL/XXVN/XXVQ/XXVE/XXVF/XXVX dar standard cu XXLO, XXLN, W2E Se gasesc pe oferta dealerului -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 05:28 PM
Post
#38
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 9-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 64.963 |
De la Bacau; cand am pornit (-23 grC) i-am dat o cheie ca sa-i "rup uleiu", la a2-a nu a pornit in 10s, la a3-a a pornit cam in 30s si s-a mai bilbait cam 30. Mentionez ca am lasat sa-si faca de cap CB (bujii incd., etc). Motorina Top Nordic + adtv.(2+2 anti-apa), de la Pertrom???
I-am pus opincute noi de iarna!! (Vredenstein, 100euro/buc), alta mancare de peste. |
|
|
Jan 23 2006, 07:40 PM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 15-June 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 49.210 |
QUOTE(Skywalker) Ce reprezinta la Opel Astra optiunile:
TSP+D7X+AM4+N34+W1Y+C60+AH4+B86 sau D7X+AM4+W1Y+C68+UAG+AH4+T96 sau N34+W1Y+UCH-C60+T96 Am selectat varianta Astra Elegance 1.6L-16V (105 CP) Easytronic cu optionalele: Computer de bord. Pregatire tip ISOFIX pentru instalare scaun copil, (dreapta). Bancheta spate rabatabila (40/20/40). Airbag-uri laterale tip cortina. Comenzi radio-CD pe volan. Pachet "Confort scaune 1" (Scaun sofer reglabil manual, 6 reglaje) (+AHA+DA7). Felicitari pt. masina ! Esti al 2-lea de pe forum cu easytronic, asa ca am si eu acum cu cine sa mai schimb pareri :cheers: Cand iti vine masina? -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 07:42 PM
Post
#40
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 15-June 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 49.210 |
QUOTE(mihai64970) De la Bacau; cand am pornit (-23 grC) i-am dat o cheie ca sa-i "rup uleiu", la a2-a nu a pornit in 10s, la a3-a a pornit cam in 30s si s-a mai bilbait cam 30. Mentionez ca am lasat sa-si faca de cap CB (bujii incd., etc). Motorina Top Nordic + adtv.(2+2 anti-apa), de la Pertrom???
I-am pus opincute noi de iarna!! (Vredenstein, 100euro/buc), alta mancare de peste. Pai si benzina s-a cam bablbait in dimineata asta la Bacau -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 12:21 PM |