fum alb la diesel |
This topic is about fum alb la diesel, the author, lucian39835, wrote about: QUOTE(HalbaSus) QUOTE UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi. asta s-o crezi tu... ... To read more just scroll down
fum alb la diesel |
Jan 4 2006, 12:39 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 4-February 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 39.828 |
QUOTE(HalbaSus) QUOTE UE ca de obicei e in coada clasamentului si in plus cand se termina cu petrolul, dieselele ajung la gunoi.
asta s-o crezi tu... cand o sa se termine petrolul o sa mergem la restaurante mexicane, luam uleiul in care au prajit fajitas si alte chestii delicioase, il strecuram, adaugam continutul unei brichete.... il lasam la "macerat" cateva saptamani apoi il turnam in rezervorul TDI-ului si vom demara in tromba lasand in spate miros de chilli con carne si ne vom intrece la semafor cu tipul cu renault-ul care scoate miros de cartofi prajiti sau cu fiat-ul cu miros de pizza... the @#$%@ sounds... yummi... Lasand gluma la o parte am vazut la teleu un tip care cu ulei folosit de un restaurant mexican (presupun ca functioneaza si cu uleiuri folosite de alte restaurante) combinat cu un pic de gaz pt brichete (foarte putin raportat la ulei) a obtinut (fara vre-un procedeu tehnologic complicat) un combustibil care putea fi turnat in rezervorul oricarui motor diesel fara nici o modificare si putea obtine aceleasi performante pe care le obtinea cu motorina (lasand ce-i drept in urma un miros de chilli con carne )... Avand in vedere ca dieselurile devin din ce in ce mai economice o familie care foloseste o skoda fabia 1.4 TDI va putea sa isi alimenteze masina cu resturile de la cartofii prajiti... economic, ecologic... dar nu foarte sanatos (ma refer la cartofii prajiti consumati zilnic ). Folosirea combustibililor pe baza de alcool nu e o idee foarte buna in romania pt ca la mult timp dupa "epoca de aur" in care romanii trageau benzina din rezervoare cu furtunul... romanii vor avea un nou motiv sa "traga" din rezervor . Au incercat italienii sa inlocuiasca motorina cu "ulei de rapita".......si au facut praf un motor de Punto. Cred ca tot "gazul" si mai ales "electricul" vo face parte si viitor. Dar.....pana atunci.......VRRRRUUUUUUMMMMM ! |
|
|
Jan 27 2006, 10:45 AM
Post
#22
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 7-June 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 48.646 |
QUOTE(andrei63540) am un ford transit 2.0 td la 100 000 kilometri si de pe la 80 000 kilometri a inceput sa scoata fum alb la pornire si dupa pornire cam 10 minute. Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum deloc dar mirosul esapamentului seamana cu uleiul ars, total diferit de mirosul pe care il avea cand am cumparat-o (la 60 000k). Mentionez ca nu consuma ulei si nu pierde lichid de racire, nu scoate fum negru decat la acceleratii bruste, dar puterea motorului a scazut aproximativ cu 6-7 cai putere in timp ce consumul de motorina a crescut cu aproximativ 10%. Ma gandeam la garnitura de chiuloasa avand in vedere ca un schimb de ulei a fost facut cu 5000 kilometri mai tarziu decat trebuia, dar daca nu pierde lichid de racire garnitura nu ar trebui sa fie arsa sau uzata. Care ar putea fi cauza fumului alb? Astept parerile voastre, multumesc.
eu am patit la o toyota hiace 2.4 L diesel asa ceva. la mine era de vina pompa de amorsare. baga si ceva aer pe langa motorina. la diesel, fumul alb si mirosul ala de care zici e de la aer fals pe care il tragi de pe undeva. vezi pe instalatia de alimentare sa nu ai vreun colier slab sau un furtun crapat. -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPI 102CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 12:52 AM |