IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme matiz

This topic is about probleme matiz, the author, Nounou, wrote about: Am un Matiz din 2002, al carui proprietar sunt din luna iunie a acestui an. Cand l-am luat n-am remarcat nici o problema speciala, la primele drumuri ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> probleme matiz
Nounou
post Nov 15 2005, 12:18 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



Am un Matiz din 2002, al carui proprietar sunt din luna iunie a acestui an.
Cand l-am luat n-am remarcat nici o problema speciala, la primele drumuri prin oras. Insa de atunci am sentimentul ca devine pe zi ce trece un fel de dacie (
La primul drum lung (400km) a inceput sa-i curga ulei in interior, cumva pe la cablul de kilometraj, pentru ca pata de ulei se formeaza in dreptul pedalei de frana .. nici nu mai pot pune covoras la locul soferului .. am schimbat un pinion si cateva saptamani a fost ok, acum a inceput iar
Din cand in cand si din ce in ce mai des, cand bag in viteza a doua intra foarte greu, trebuie chiar sa dau direct a treia din prima viteza
Acum, o data cu venirea anotimpului rece, moare motorul foarte repede (probabil nu e suficient incalzit), insa merge foarte poticnit, da in nas, ca sa spun asa!
A, si inca ceva: consumul! Vara mi-a consumat in oras minim 7.5%, fara AC pornit!
Ce pot sa-i fac? Mi-e si teama cand o veni zapada ce poate sa mai apara!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 15 2005, 09:00 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Se vand relativ bine!?...


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Nov 17 2005, 02:03 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



pata de ulei sigur e de ulei?
mai curand e vorba de lichid de frana sau de antigel..
verifica daca a scazut nivelul de antigel sau lichid de frana...daca e chiar ulei de motor, atunci e mai complicat..
cat despre faptul ca da in nas...ar trebui dus la un tester de motor, care poate regla si relantiul si consumul foarte mare care il ai


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Nov 17 2005, 04:39 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



din cate stiu eu, pentru TICO e ceva la carburator care sa ii spuna cum e afara, VARA sau IARNA. Intereseaza-te... sau poate stie cineva de pe aici.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Virgil47474
post Nov 17 2005, 04:48 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 22-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.467



am avut eu tico, pe furtunul de admisie aer, este o tija care dirijeaza aerul (in functie de teperatura de afara, trage aer de afara sau de deasupra galeriilor de evacuare unde este cald). nu se intampla nimic altceva, decat sa-ti consume mai mult, daca o uiti pe "vara".

problema lui, se pare ca nu este asta. masina este facuta in 2002 deci este euro 2 si nu are carburator, are un ECU care ar putea fi dereglat sau stricat... de acolo se comanda amestecul si din cauza asta da in nas....


--------------------
Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Nov 19 2005, 11:48 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



LOL Virgile asta de unde ai luat-o ?
Categoria din putza iepei... sau e filzozofie autohtona?


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Nov 19 2005, 12:02 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



Apropos Matizul are vreun filtru la aerul conditionat ca a inceput sa miroasa cam naspa... cred ca de la tigari tongue.gif desi e mai mult miros de praf... dupa nasul meu sensibil blush.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petronel52675
post Dec 9 2005, 09:08 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 5-August 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 52.668



Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nounou
post Dec 10 2005, 07:00 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



Greule, esti belea! :clapping:


Si ca sa nu fiu off-topic, intre timp problemele buburuzei s-au agravat, asa ca asta cu consumul e obsolete (desi nerezolvata) :cry:
Imi poate recomanda cineva un mecanic bun si cinstit in bucuresti? :pray:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Dec 12 2005, 09:02 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



NU exista asa ceva....mecanic bun si cinstit
consum de 7,5 in oras este si la mine daca ii dau talpa...
schimba-i si valva pcv. ptr poticneli si lipsa forta, mers neregulat relanti etc
biggrin.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Dec 12 2005, 09:10 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Eu stiu pentru Daewoo un mecanic foarte bun si cu preturi de bun simt.E la EuroCenter la pod la Otopeni.E meserias la Volvo,dar se mai baga si la Daewoo,e Jolly-Joker.Cat am avut Cielo si Tico el a avut grija de ele...PM si va trimit la el,numai un nume daca vreti,mai mult,nu....va veti convinge singur,mai lucreaza si in particular si e super de nbun-simt,mai rar asa ceva !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei63540
post Dec 15 2005, 11:39 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 14-December 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 63.533



QUOTE(petronel52675)
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.


Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


--------------------
2001 ford transit 2.0 dura torq...cam slab motorul...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nounou
post Dec 17 2005, 04:08 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



QUOTE(andrei63540)
Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


Ultimele calcule indica un consum de 15% ??? :wtf: Nu mi-a fost furata benzina din rezervor, observ cu ochii mei cum coboara indicatorul de combustibil in mers :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 17 2005, 10:19 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Inainte de a o duce la service, deconecteaza bateria pt. 1 min., dupa care pune borna la loc si mergi cu ea schimband in diferite trepte de viteza.

Se numeste stergerea memoriei ECU, si rememorarea valentelor noi, cu pastrarea in memorie a codurilor de defecte. Dupa care un tester urgent!

SUCCES!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nounou
post Dec 18 2005, 11:47 AM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



Am fost ieri la mecanic (Eddie33, multzam fain!) si i-a schimbat fisele, destul de ponosite. N-a mai mers greoi si poticnit pana acasa, sa vad cum stau cu consumul in perioada urmatoare.
Va multumesc tuturor de sfaturi si sarbatori frumoase!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Dec 24 2005, 12:40 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



QUOTE(andrei63540)
QUOTE(petronel52675)
Nounoutzo: te-as sfatui cu drag dar nu ma pricep la matiz,poate peste un timp ca acum merg si eu cu unul.Consumul pare marisor dar in oras e posibil orice si in unele orase chiar orice.


Are si tata un matiz (14 000 km) si il mai ard si eu din cand in cand. Consumul in oras nu are voie sa treaca de 6% la euro 2 si de 5,5% la euro 3. Oricum, daca are si scurgeri motorul trebuie verificat complet, matizul e calitate slaba, peste 50 000 km trebuie vandut.


Andrei frate tu confunzi matizu cu mini-mobra?
ce consum visezi mai acolo biggrin.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Dec 24 2005, 11:07 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



acum dupa ce ai reparat-o ce consum ai ? sunt curios ca totusi 15% la un motor de 800cm3 ..... parca depaseste o limita smile.gif daca tot asa mare e consumul ... vinde-o :minigun:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nounou
post Dec 25 2005, 12:32 PM
Post #18


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



Am mers destul de putin dupa reparatie, cam 150km, pentru care am calculat un consum cam de 10% max., numai in oras si exact la orele de varf, cand stim cu totii cum se circula, mers destul de sportiv (acum ca mi-a revenit demarajul biggrin.gif ) si plecat cu motorul rece. Cum e?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Dec 25 2005, 01:31 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



asta e altceva
credeam ca consuma atat in orice conditii * exceptand mersul sportiv
oricum 10 % e mai real ... totusi cam mult , dar asa mai merge , e mai bine decat 15 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nounou
post Dec 25 2005, 02:53 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 5-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.729



In perioada in care consuma 15% (minim) era pe butuci aproape (din cauza acelor fise, se pare), abia o urneam, plecam cu avariile de la semafor, nu pleca de pe loc cu a doua, mergeam mai mult pe prima banda, nu prindeam in jumatate de km drum intins mai mult de 65 km/h ... :bash:
O sa vad cum e in continuare, stiu ca e mult si 10%, dar chiar trag de ea la maxim, da saraca tot ce poate, la motorasul ei ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th July 2014 - 09:20 PM