IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Lichid de Frana

This topic is about Lichid de Frana, the author, Damian53219, wrote about: Exista vre-o diferenta dintre lichidul de frana romanesc si cel strain???? am inteles ca nu este indicat sa le amesteci..... si as vrea sa ma lamuresc ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Lichid de Frana
Damian53219
post Oct 18 2005, 07:40 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



Exista vre-o diferenta dintre lichidul de frana romanesc si cel strain????

am inteles ca nu este indicat sa le amesteci.....
si as vrea sa ma lamuresc......

ma refer la lichid de frana de alelasi DOT !!!!

oricum cine stie/cunoaste , rog sa raspunda la topic@! arigato.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Oct 19 2005, 06:51 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



stiu ca ce conteaza e sa fie acelasi numar (DOT 3, DOT 4) cu cel deja in conducte.

de calitatea lichidului romanesc, nu stiu si nici n-as vrea sa stiu... biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 19 2005, 11:11 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



e o diferenta IMENSA intre lichidele de frana romanesti si cele straine de marca
nu mai stiu exact cifrele, dar punctul de fierbere al cele romanesti este cam la jumatatea din punctul de fierb. al celor straine, asta spune totul!

si un sfat, daca faci revizie generala la frane pune o garnitura de frana intr-un pahar cu lichid de seara pana dimineata
daca dimineata e la fel, e bun
daca se umfla garnitura, nu e bun, ataca garniturile si ramai fara frana (asa stiu ca pateau niste Fiesta acum vreo 8-10 ani parca)

succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Virgil47474
post Oct 19 2005, 12:56 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 22-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.467



la ce conteaza punctul de fierbere al lichidului de frana?


--------------------
Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 19 2005, 01:28 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



la frane puternice si la utilizare intensa lichidul se incinge
daca trece peste limita lui de fierbere isi pierde toate calitatile, mai ales "cea mai de pret" calitate, aceea de a nu se comprima si de a nu se evapora
si atunci e vai si amar:)
:wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Oct 20 2005, 09:05 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



eu intrebam ca am o solenza...... pe rezervorul de lichid de frana scrie folositi DOT3 sau DOT4!
ma gandeam sa complectez cu unul strain (gen 2+2).
dar sunt curios daca amestecandu-le se intampla ceva!
ca mai am o Dacia 1310 din 99, aveam pe vremuri ceva probleme cu frana, i-am schimbat pompa de frana, i-am pus o pompa de papuc, noua, (cu 22,5presiune interna) si de atunci puneam lichid de frana 2+2 . am vazut ca tinea bine frana......dar tinea exact ca la o dacie! no offence! :wave: bineinteles ca o data pe luna trebuia sa fac aerisire ca prindeam aer pe spate. de ce? nu ma taie capu!!!!! apropo,ce sa fac ca sa nu mai prin aer la dacia 1310 pe spate? sa folosesc mai rar frana? biggrin.gif
apropo, nu vreau sa fac reclama gratuita, dar dracoveniile astea de dacii 1310 cara destul de bine!
am carat 6 oameni cu ea , echivalent a 460kg! nu mai vb de aprovizionari smile.gif)



Horia, si garnitura, cum o scot , de unde o scot?

Multumesc arigato.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Oct 21 2005, 09:09 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Damiane, la 30-40 k km e bine sa inlocuiesti complet lichidul de frana, chiar si la o Solentza.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 21 2005, 09:13 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



aaa, pai vrei doar sa completezi...atunci n-ai cum sa scoti garnitura
ce am zis eu se face doar daca demontezi bucatele toata instalatia si pui garnituri noi
cat despre amestecat lichide, nu se recomanda, ar fi bine sa intrebi pe la vreun service mai "destept" cu ce lichid vine din fabrica solenza si sa completezi cu ala
iar daca nu afli, si vrei sa pui alt ip, fa asa: pune intr-un recipient lichid din rezervorul de lichid dde frana al masinii (scos usurel cu seringa" si lichid din cel cu care vrei sa completezi
si lasa-le asa 12-24 ore: daca se amesteca si nu apar "fenomene ciudate" poti sa pui, daca insa se intampla ceva (de obicei "se branzeste") atunci nu se pot amesteca...
:wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Oct 21 2005, 10:03 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



ahaaaaa.......
hmmmmmmm

lasa ca ma orientez eu!
merci de ajutor!

:smokin:


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 4 2009, 05:40 PM
Post #10


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



ola !

cine ma ajuta aici?

problema mea este urmatoarea: focusul meu are 45.000km si doi ani vechime si trebuie sa-l duc la revizie.

oare sa schimb si lichidul de frana? cand se schimba acesta in mod normal? ce ar putea sa se intample daca nu il schimb? din ce am inteles eu, atunci cand se isi modifica nuanta, acest lichid ar trebui schimbat.

multumesc.

This post has been edited by AZAZEL: Nov 4 2009, 05:41 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Nov 4 2009, 05:50 PM
Post #11


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.475
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



La mine la VW in carte scrie ca se schimba la 2 ani. Acuma daca e necesar sau nu, nu stiu exact (nu stiu cat de mult isi pierde din proprietati). Dar nu costa asa de mult, asa ca-l voi schimba de fiecare data (la termen) pt ca la frane eu personal, nu ma risc deloc.
Daca nu il schimbi nu are ce sa se intample, teoretic, la masinile noi poti merge cu el 3 ani linistit. Cunosc n cazuri care au mers si 4 ani fara nicio problema.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Nov 4 2009, 09:43 PM
Post #12


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Azazele, pt. linistea ta sufleteasca, poti schimba si lichidul de frana, ca doar nu te tragi pe cur acuma pt. cateva zeci de lei si stai linistit pt. urmatorii 2 ani. wink.gif Si io am 45.000 km facuti de cand am cumparat masina si n-am schimbat lichidul inca si nici nu stiu cand l-o fi schimbat ultima oara neamtul.....posibil sa am cu lichidul asta mult peste 45.000 km, dar frana nu da semne de oboseala, inclusiv pe circuit s-a comportat exemplar si acolo chiar a fost solicitata, nu gluma! drive.gif Cred ca iarna asta fac si io o schimbare de lichid, ca sa stiu de-o treaba!

This post has been edited by Alex-F1: Nov 4 2009, 09:44 PM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 5 2009, 06:58 AM
Post #13


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.293
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Da; trebuie schimbat. Se schimba indiferent daca conduci sau nu pt ca este hydrophillic - absoarbe apa - apa care corodeaza conductele dar mai ales devine vapori cind se incalzeste lichidul de frina - ducind la bule de "aer" in conducta - si deci frinare deficitara. Eu il schimb anual si bineinteles numai cu produse de virf.


--------------------
Schumi drive it like you stole it !
Subaru Legacy & Forester ; Jeep Grand Cherokee
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 10 2009, 01:54 AM
Post #14


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 7.910
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Si eu recomand schimbarea lui la 2 ani maxim.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd October 2014 - 04:27 PM