IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!!

This topic is about Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!!, the author, Cipi45667, wrote about: La un motor diesel, din cauza la un termostat nenorocit, care se tot bloca dupa 30 min de mers, nevoit in traffic sa nu opresc masina in drum, cred ca ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!!
Cipi45667
post Apr 30 2005, 02:40 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



La un motor diesel, din cauza la un termostat nenorocit, care se tot bloca dupa 30 min de mers, nevoit in traffic sa nu opresc masina in drum, cred ca am ciupit garnitura sau deformat chiuloasa. Gatu masii de termostat ! SImptomele : Sufla aer , bolboreseste in vasu de expansiune. Am scos termostatu si l-am sfaramat cu ciocanu de nervi..., Acum, temperatura nu creste,decat ocazional cand nu cupleaza termocupla la ventilator, dar si atunci dau repede drumu la aeroterma si se raceste. Dar in general am o temperatura normala. Dar,sufla aer in vas. ..

Pot merge cu motorul asa? Cat? Ce trebuie sa fac sa il protejez ? AM auzit ca urmeaza sa arunce ulei in apa, viceversa,iar final sa se duca dracu motoru. Ma costa mult kiuloasa, nu o pot plana ca a mai fost o data planata din cauza unui idiot care a mai fiert demult motoru ..asa ca ? ?? ? Sa vand masina nu vreau inca..[b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN CONSTANTIN27...
post Apr 30 2005, 10:35 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 10-June 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 27.576



Nu sunt șanse să mergeți prea mult în situația de față. Este posibil ca la orice deplasare datorită scăpării compresiei în instalația de răcire, să explodeze furtunurile și să pierdeți lichidul din instalație, ceea ce ar putea duce la avarierea gravă a motorului.
Soluția vinderii mașinii este cea mai indicată și cea mai ieftină. Spun din experiență proprie. Am avut aceleași necazuri, iar pentru că am dat de "doctori de motoare" de teapa celor pe care îi descrieți dumneavoastră, am ajuns să vând mașina "la șufă". Așa că, recomandabil este să scăpați mai repede de acest autovehicul.
Altă soluție este să înlocuiți chiuloasa cu una nouă sau cu una în stare corespunzătoare. ori chiar înlocuirea întregului motor, pentru a fi mai sigur că nu "rezolvă" domnii "doctori de motoare" alte probleme tehnice asupra pieselor noi puse la dispoziție de dumneavoastră.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipi45667
post Apr 30 2005, 03:47 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



Mersi de raspuns.

Eu am mers cu ea cam 10.000 de km cu ea in situatia asta, am facut drumuri lungi,chiar fara opriri 12 ore pe autostrada afara, cu 140 - 150 km / h kiar, iiar acuma gandesc ca daca a rezistat garnitura la compresia aceea, mai pot trage de ea..

O sa incerc sa ii schimb garnitura la chiuloasa,dar e atata bataie de cap ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf1
post May 1 2005, 07:50 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 17-August 03
From: Carei (Satu Mare)
Member No.: 15.227



Dupa cele scrise se pare ca alta este problema: chiulasa fisurata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 2 2005, 10:43 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



inainte sa schimbi garnitura, verifica planeitatea chiuloasei, daca o suspectezi ca e deformata.
Cand se blocheaza cate un termostat, mai bine il scoti de tot (si-l spargi cu ciocanul biggrin.gif ) imediat ce incepe sa faca figuri, si mergi fara el pana ajungi la un service...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Siminiuc46030
post May 6 2005, 06:02 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 5-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.023



Daca ai mers mult cu masina si nu s-au agravat problemele cred ca este doar garnitura de CHIULASA (asa se scrie). Oricum trebuie sa verifici planeitatea acesteia dupa cum a spus si MR 28673. Oricum motoarele diesel sunt proiectate sa functionate la temperaturi mai mari dar daca nu intervii cu reparatie il blochezi in final. Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 01:44 AM