Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!! |
This topic is about Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!!, the author, Cipi45667, wrote about: La un motor diesel, din cauza la un termostat nenorocit, care se tot bloca dupa 30 min de mers, nevoit in traffic sa nu opresc masina in drum, cred ca ... To read more just scroll down
Chiuloasa deformata sau garnitura ciupita !!!! |
Apr 30 2005, 02:40 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 29-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.660 |
Pot merge cu motorul asa? Cat? Ce trebuie sa fac sa il protejez ? AM auzit ca urmeaza sa arunce ulei in apa, viceversa,iar final sa se duca dracu motoru. Ma costa mult kiuloasa, nu o pot plana ca a mai fost o data planata din cauza unui idiot care a mai fiert demult motoru ..asa ca ? ?? ? Sa vand masina nu vreau inca..[b] |
|
|
Apr 30 2005, 10:35 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 10-June 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 27.576 |
Nu sunt șanse să mergeți prea mult în situația de față. Este posibil ca la orice deplasare datorită scăpării compresiei în instalația de răcire, să explodeze furtunurile și să pierdeți lichidul din instalație, ceea ce ar putea duce la avarierea gravă a motorului.
Soluția vinderii mașinii este cea mai indicată și cea mai ieftină. Spun din experiență proprie. Am avut aceleași necazuri, iar pentru că am dat de "doctori de motoare" de teapa celor pe care îi descrieți dumneavoastră, am ajuns să vând mașina "la șufă". Așa că, recomandabil este să scăpați mai repede de acest autovehicul. Altă soluție este să înlocuiți chiuloasa cu una nouă sau cu una în stare corespunzătoare. ori chiar înlocuirea întregului motor, pentru a fi mai sigur că nu "rezolvă" domnii "doctori de motoare" alte probleme tehnice asupra pieselor noi puse la dispoziție de dumneavoastră. |
|
|
Apr 30 2005, 03:47 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 29-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.660 |
Mersi de raspuns.
Eu am mers cu ea cam 10.000 de km cu ea in situatia asta, am facut drumuri lungi,chiar fara opriri 12 ore pe autostrada afara, cu 140 - 150 km / h kiar, iiar acuma gandesc ca daca a rezistat garnitura la compresia aceea, mai pot trage de ea.. O sa incerc sa ii schimb garnitura la chiuloasa,dar e atata bataie de cap ... |
|
|
May 1 2005, 07:50 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 17-August 03 From: Carei (Satu Mare) Member No.: 15.227 |
|
|
|
May 2 2005, 10:43 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cand se blocheaza cate un termostat, mai bine il scoti de tot (si-l spargi cu ciocanul ) imediat ce incepe sa faca figuri, si mergi fara el pana ajungi la un service... |
|
|
May 6 2005, 06:02 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.023 |
Daca ai mers mult cu masina si nu s-au agravat problemele cred ca este doar garnitura de CHIULASA (asa se scrie). Oricum trebuie sa verifici planeitatea acesteia dupa cum a spus si MR 28673. Oricum motoarele diesel sunt proiectate sa functionate la temperaturi mai mari dar daca nu intervii cu reparatie il blochezi in final. Bafta.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 01:44 AM |