IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme la pornire passat

This topic is about probleme la pornire passat, the author, vlad41255, wrote about: am un passat din 99' cu 140000km.dimineata cand vreau sa plec dau cel putin 3 chei lungi ca sa poata porni.in rest toata ziua porneste la sfer de chei ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme la pornire passat
vlad41255
post Feb 27 2005, 02:00 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 25-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.248



am un passat din 99' cu 140000km.dimineata cand vreau sa plec dau cel putin 3 chei lungi ca sa poata porni.in rest toata ziua porneste la sfer de cheie.doar dimineata sau dupa ce sta 6-7ore imi face astfel de probleme?ce poate fi? [/size][size=12]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf1
post Feb 27 2005, 10:51 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 17-August 03
From: Carei (Satu Mare)
Member No.: 15.227



Pentru a afla cauza ai nevoie de o diagnosticare cu un VAG-COM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi-28
post Feb 28 2005, 11:17 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 5-June 02
From: Slatina (Olt)
Member No.: 4.507



Am avut si eu o problema asemanatoare cu un Ford Mondeo din 2002 pe benzina si curios a inceput sa porneasca asa dupa ce facusem revizia la un service de doi bani. Ce se intamplase!? Pai meseriasii de la service au spart din nepricepere o piesa din plastic de la motor si ca sa nu o plateasca ei au improvizat-o, am descoperit la alt service care mi-a inlocuit piesa respectiva si dupa aceea masina nu mai avea nici o problema cu pornirea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad41255
post Mar 4 2005, 12:36 AM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 25-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.248



am facut un test motor(diagnoza)si mi s-a spus k ar fi pompa de motorina fisurata si k ar curge motorina.se poate asa ceva?cum pot s-o rezolv?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu38956
post Apr 18 2005, 02:38 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 21-January 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 38.949



Treaba cu pompa fisurata si curgerea de motorina detectata de VAG-COM? Acest raspuns ma face sa zambesc, daca nu si mai mult. Ai incercat sa verifici bujiile incandescente, daca am inteles eu bine ca e vorba de un diesel?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu-98
post Apr 21 2005, 07:50 AM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 7-April 03
From: Bucuresti
Member No.: 11.258



De acord cu tizul meu. Cum sa descoperi cu VAG-COM-ul asa ceva?! Dar balta de motorina sub masina unde e? Plus ca daca ar fi pompa ar face urat la fiecare pornire.
Mergi de mai cauta, pot fi si bijiile incandescente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipi45667
post Oct 30 2006, 09:35 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



am a vut eu pierdere la greu de motorina pe la capacu de la pompa la un nissan, cei drept model 96. Dar nu avea treaba cu pornirea. doar pierdea ca porcu injugniat. Si erau vapori in habitaclu de plangeai ca la inmormantare. cat despre fat, nu ma bag.


--------------------
V6 2.5 tdi AFB 150CP 4x4 full
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 1st August 2014 - 05:44 AM