IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc

This topic is about audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc, the author, alin40803, wrote about: Am un audi 80 din 1995, motor de 1985 cm pe benzina, cu injectie multipunct (ABK). Uneori, opresc la semafor si cand vreau sa plec nu se tureaza cum t ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> audi 80 - instabil la turatii mici, motor prea cald, soc
alin40803
post Feb 20 2005, 04:50 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 20-February 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 40.796



Am un audi 80 din 1995, motor de 1985 cm pe benzina, cu injectie multipunct (ABK). Uneori, opresc la semafor si cand vreau sa plec nu se tureaza cum trebuie (da in nas sau nu se accelereaza, pur si simplu). Ce poate sa aiba? Problema 2: motorul e prea cald (uneori trece de 100 grade) Problema 3: Nu functioneaza socul, desi i am schimbat cele doua sonde care ar trebui sa l comande (una albastra si una gri) . Multumesc pentru sfaturi anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicoara42623
post Apr 2 2005, 12:58 AM
Post #2


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 19-March 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 42.616



Salut,

cred ca am solutia pentru problema ta. eu am avut un audi 80 1.8 S din 1988, si aveam probleme asemanatoare cu ale tale, in cazul meu a trebuit schimbata flansa dintre carburator si filtrul de aer. Este o fasie mica de cauciuc din material tare care crapa din cauza vremii, se coace sa ca zik asa. Si in cazul acesta motorul primeste aer fals care duce la sipra turare sau la sub turare mai ales in cazul socului automat in fuctie de curentii de aer care intra in compartimentul motor, deoarece acestia se schimba in functie de deplasare si atunci computerul care gestioneaza socul automat deschide sau inchide "robinetul" smile.gif . Deci ar putea fi si la tine flansa care face legatura intre filtru de aer si motor. O alta solutie ar putea fi si filtrul de aer si benzina care ar trebui schimbate probabil.

Sper sa te ajute

Bafta


--------------------
AUDI 4 EVER
MAN OUTSIDE - AUDI INSIDE
THERE CAN BE ONLY ONE - AUDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin40803
post Apr 8 2005, 09:33 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 20-February 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 40.796



Multumesc mult! Ai avut dreptate, am schimbat flansa si am etasat mai bine la filtrul de aer si acum merge mult mai bine. Totusi, mai sunt momente, doar cand motorul e cald, cand nu se accelereaza (desi calc pedala pana la fund, motorul sta la 900-1000 de ture). De asemenea, in trafic, la relanti, motorul sta uneori la 1100 de turatii si coboara foarte greu la 950 (cum trebuie), dupa 20-30 secunde. Mai ai vreo sugestie? Multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juncanariu
post Apr 26 2005, 03:21 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 31-March 04
From: Botosani (Botosani)
Member No.: 23.217



cat iti consuma audi pe benzina la 2000 cmc? oras si afara? multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Apr 27 2005, 11:05 AM
Post #5


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



se muta la service


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 10:08 PM