Sfaturi climatizare auto |
This topic is about Sfaturi climatizare auto, the author, george40152, wrote about: Nu vreau sa fac reclama nimanui, vreau sa ajut cu sfaturi niste oameni. Cu acest nou topic sper sa nu mai deranjez pe nimeni. Si de aici revin: daca a ... To read more just scroll down
Sfaturi climatizare auto |
Feb 14 2005, 05:00 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.145 |
Cu acest nou topic sper sa nu mai deranjez pe nimeni. Si de aici revin: daca avetii intrebari cu instalatia de aer conditionat sau cu instalatia de incalzire auxiliara va rugam postati aici pentru sfaturi. |
|
|
Feb 14 2005, 05:04 PM
Post
#2
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
ok.
prima data nu te-ai exprimat corect. iar reclama a pus punctul pe i. am sa incep eu prin a pune intrebari zic eu pertinente. 1. cat din puterea motoroului consuma o instalatie de aer conditionat. 2. se poate monta aer conditionat pe orice masina sau exista conditii minime pe care trebuie sa le indeplineasca - un anumit volum de spatiu util in zona motorului, diverse electronice, etc. 3. care sunt, in general, defectiunile cele mai frecvente la astfel de instalatii. 4. o instalatie de aer conditionat cu reglaj manual se poate transforma in reglaj automat? cam atat pentru moment. tks -------------------- |
|
|
Feb 14 2005, 05:05 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
una este sa dai niste sfaturi desinteresat si alta sa faci reclama! daca te limitezi la prima optiune, relicitarile noastre si bun venit! Pentru reclama, contacteaza administratorii!
|
|
|
Feb 14 2005, 06:23 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.145 |
1. circa 5-10 cp 2. da se poate monta a/c pe orice autovehicol, vehicol agricol, militar, aeronava, in mers sau in stationare 3. stricarea compresorului sau infundarea instalatiei, spargerea sau ruperea circuitului recomandari: schimbati la timp filtrul dehidrator, rulmentul compresorului, completarea cu ulei special a instalatiei 4. da se poate transforma dar sincer nu recomand varianta a/c automat deoarece este mai putin fiabila dar cei drept mai confortabila Pentru madalina: Sincer nu am vrut sa-mi fac reclama, am vrut doar sa ajut niste oameni care ajung in service-uri "specializate" si care platesc foarte mult pe niste defecte care se pot repara si nu schimba Referitor la site-ul nostru; NU NE PRICEPEM SA-L FACEM MAI COMERCIAL, noi ne pricepem la climatizare auto si atit. Cine face de toate si nimic bun? Toti? Noi nu! p.s. cea mai buna reclama este "din gura-n gura" |
|
|
Feb 15 2005, 09:28 AM
Post
#5
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Poti intra in detalii cu privire la gama generala de instalatii de aer? Exista mai multe tipuri constructive? Ce se recomanda si ce nu, cand vrei sa-ti montezi o astfel de instalatie? Care sunt modelele ce au randament mai bun? Ce se instaleaza odata cu "aerul" - conducte de aerisire, filtre, etc? (aca se doresc guri de ventilatie in spate de exemplu) Cam cat costa o astfel de instalatie - ca ordin de marime intreb - eventual o comparatie: manual/automat de ce spui ca cea automata este mai putin fiabila? -------------------- |
|
|
Feb 15 2005, 05:07 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.145 |
Iata raspunsurile:
In principiu toate se compun din: un vaporizator, un condensor, un compresor, un filtru dehidrator, o valva de expansiune si conductele sau furtunele aferente plus partea electrica de comanda Da sint mai multe tipuri: aer conditionat pentru pasageri, refrigerare-congelare, in mers sau in stationare Nu se recomanda sa o duci la plapumar. Randamentul se calculeaza in functie de ce ai nevoie. Sint multe de spus la instalare. Aer in spate? Destul de complicat la turism obisnuit. Noua circa 1200-1500 eur in functie de marca. SH circa 500-1000 eur. A/C automat mai scump cu aproximativ 200 eur. Randamentul este mai mic si se defecteaza mai repede, consum mai mare de combustibil deoarece compresorul merge aproape continuu. |
|
|
Feb 17 2005, 04:31 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.130 |
Am o masina mai veche (1988) si as vrea sa schimb condensorul cu unul "paralel flow". Gasesc? Si cat costa? Nou si second hand.
-------------------- Citroen GSA Pallas '84
Citroen CX TRD Turbo '86 |
|
|
Feb 17 2005, 05:53 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.145 |
Despre ce masina este vorba?
Se poate sa gasesti un condensor cu flux paralel universal. Pretul nu ti-l pot spune acum. Daca te decizi da-mi trimite-mi un E-mail. In orice caz pe unul nou nu ar trebuii sa dai mai mult de 120-150 Eur. |
|
|
Feb 17 2005, 05:58 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 24-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.130 |
E vorba de Citroen-ul CX din semnatura. Scrie 86 dar i-am facut recarosare cu o caroserie din 88 care are si AC pe ea. Am iau dimensiunile in weekend si ti le voi comunica.
-------------------- Citroen GSA Pallas '84
Citroen CX TRD Turbo '86 |
|
|
May 19 2005, 05:33 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
pentru George - am trimis un mail pe autoclima in care detaliez o problema - va rog daca se poate un raspuns (tot mail) cu o estimare aproximativa
va multumesc! |
|
|
May 20 2005, 09:05 AM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 19-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.246 |
salut !
am si eu opel Y20DTH si nu-mi mai merge AC-ul. asta toamna mergea, acum nu mai vrea. am observat ca nu mai cupleaza compresorul. ce m-a mirat este ca daca las conecta AC-ul mai mult timp, radiatorul de AC se raceste. care poate fi problema...? |
|
|
May 20 2005, 10:14 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Nu mai ai agent frigorific in instalatie. De aceea nu mai cupleaza compresorul. Ai o fisura, pierdere pe undeva. Asta poate fi numai una din cauze.
-------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
May 20 2005, 11:39 AM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 19-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.246 |
pai daca nu mai am freon in instalatie, de ce se raceste radiatorul de AC,,,?.
|
|
|
Jun 6 2005, 10:39 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 8-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.333 |
Salut! Intrebare in legatura cu aer conditionat. Am vectra c cu aer normal nu automat. La ralanti se aude un pacanit cand e cuplat aerul. cand il inchid sau turez un pic motorul dispare. De la ce e problema ?
Mersi |
|
|
Jul 2 2005, 03:51 PM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 16-June 05 From: CUGIR-ALBA Member No.: 49.248 |
cine stie cat costa un filtru deshidrator pentru instalatia de aer conditionat la opel astra f din 93`
|
|
|
Jul 2 2005, 04:10 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 16-June 05 From: CUGIR-ALBA Member No.: 49.248 |
eu am pus o instalatie de aer conditionat pe un opel astra f din `93 motor c16nz, dar totusi mai am o mika problema.cum a stat mult desfacuta instalatie se pare ca filtrul s-a infundat si acum nu merge instalatia prea bine caci creste presiunea prea repede si decupleaza la 25 bari si apoi iara cupleaza si tot asa.........in orasul meu nu exista vreo firma care se ocupa cu asa ceva fapt pentru care am fost la WES AUTO in Arad, super de meseriasi baietii de acolo si ca zgarcitul nu am schimbat filtru ....acum am problema asta si sper sa o rezolv in curand cand o sa mai am drum prin zona.......acum stie cineva ce trebuie sa faca filtrul ala.............?
|
|
|
Apr 25 2006, 05:30 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
Am o problema cu AC-ul. Pana in toamna lui 2005 cat a fost cald am folosit AC-ul pe rece si totul a fost in regula: racea foarte bine si eficient. Odata cu venirea frigului am folosit AC-ul pe cald si a mers la fel de bine toata perioada rece.
Acum, odata cu venirea caldurii am constatat ca racirea nu mai functioneaza asa cum ar trebui. Chiar si dupa 20-30 minute de functionare aerul este la temperatura normala, dar nu rece cum ar trebui si sunt nevoit sa merg cu geamurile deschise ca altfel mor de cald in masina. In momentul de fata, AC-ul functioneaza foarte bine pe cald (incalzeste foarte repede si eficient), dar nu raceste aproape deloc. Hai sa zic ca poate dupa vreo 5-10km parcursi cu el pornit, incepe dar foarte timid sa dea un aer ceva mai racoros decat atunci cand il pornesc. Nu vreau sa ma gandesc la varianta potrivit careia, cei de la service sa fi facut vreo gluma acum vreo 2 luni cand am avut-o la ei, asta ca "replica" la nemultumirile mele manifestate legitim si sa se fi gandit ca pana am eu nevoie de AC sa ma racoresc, uit ca masina a fost si pe la ei . Ar fi deja prea mult si scandalos. Ma gandesc totusi ca ar putea fi o alta problema dar nu am idee care si cam cat m-ar costa s-o rezolv. La Porsche am jurat ca a fost ultima oara cand m-am dus cu masina, asa ca nu am idee unde-as putea rezolva elegant, profesional si convenabil. Ii rog pe cei care mi-ar putea da cateva sfaturi in legatura cu problema sa fie amabili si sa-mi raspunda. Le multumesc anticipat. Alex |
|
|
May 21 2006, 07:52 PM
Post
#18
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 2-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.043 |
este o vectra c din 2002 2,2dti la care nu am mai folosit aerul cam de 1 luna .ieri cind l-am pornit,nu a mai bagat aer rece,decit la temperatura de afara indiferent la cit il reglam.(se aude un suierat cind il cuplez)am inteles ca ar fi o valva de expansiune pe unde ar pierde freon pt, ca asta se usuca daca nu este folosit aerul. poate cineva sa-mi zica unde este situata aceasta valva? am manualul de service dar nu am reusit s-o localizez.
|
|
|
May 21 2006, 08:46 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
QUOTE(george40152) ...Randamentul este mai mic si se defecteaza mai repede, consum mai mare de combustibil deoarece compresorul merge aproape continuu.
Si atunci de ce se recomanda in cartea tehnica a masinii sa folosim aerul cond automat si sa nu folosim pe cel manual? Doar ca sa se strice mai repede? Daca se poate as dori o explicatie logica, si nu ceva de genul teoria conspiratiei.... Respecte, |
|
|
May 27 2006, 09:28 PM
Post
#20
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-May 06 From: Arad (Arad) Member No.: 77.783 |
QUOTE(daniel47253) pai daca nu mai am freon in instalatie, de ce se raceste radiatorul de AC,,,?.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 01:31 PM |