IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Renault Symbol 2006 - nu se tureaza

This topic is about Renault Symbol 2006 - nu se tureaza, the author, Hedz346, wrote about: Salut, am o problema cu un Renault Symbol 2006, motor 1.4 benzina. Masina nu este folosita foarte des, prim proprietar, aprox 61.000km la activ... acu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Renault Symbol 2006 - nu se tureaza, Motor 1.4 benzina
Hedz346
post May 10 2016, 02:05 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-May 16
Member No.: 148.213



Salut, am o problema cu un Renault Symbol 2006, motor 1.4 benzina.
Masina nu este folosita foarte des, prim proprietar, aprox 61.000km la activ... acu cateva saptamani la un drum intre 2 orase (50km) am observat ca turatia motorului nu urca mai sus de 3000rot/min oricat de tare as calca acceleratia.
In ultimele 2 saptamani problema s-a agravat, in ideea ca nu mai trece nici macar de 2000rot/min in mers.

Cateva precizari:
-am fost la un service si a pus calculatorul pe ea, nu apare nici o eroare
-nepricepandu-ma la masini, mi-a zis cineva sa schimb filtrul de benzina - zis si facut... problema persista
-turatia nu creste peste 2000rot/min nici pe loc, pe liber
-pe loc fiind, calc pedala de acceleratie la maxim, urca la 2000-2500 si apoi incepe sa scada (motorul se misca destul de tare pe pozitie, schimbandu-se si sunetul la teava de esapament)
-porneste tot timpul la prima cheie, se comporta exceptional la relanti (nu se misca motorul pe locul lui, nu fluctueaza rpm, nu scoate sunete ciudate, nu vibreaza mai tare decat de obicei)

Orice sfat e bine venit, daca e de ajutor sunt dispus sa incerc sa fac si sa incarc un filmulet pe youtube.
Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hedz346
post May 11 2016, 08:06 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-May 16
Member No.: 148.213



Am fost azi in vizita la cativa dorei care si-au dat cu parerea... unul dintre ei a zis ca ar trebui schimbata bobina de inductie si fisele aferente - ce-i drept, nu ma pricep, dar in momentul in care a scos fisele(pe rand) de la bujii, 2 dintre ele nu faceau scanteie ca celelalte, pe langa asta, motorul aproape n-a sesizat scoaterea lor de pe bujii
Am facut si 2 filmumlete sa puteti intelege mai bine fenomenul:
https://www.youtube.com/watch?v=P6P3jvNKaUU
https://www.youtube.com/watch?v=iHooAfr20OQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 11 2016, 10:02 PM
Post #3


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Pompa de benzina face presiunea necesara ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hedz346
post May 12 2016, 07:14 AM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-May 16
Member No.: 148.213



Cum pot verifica daca pompa de benzina face presiunea necesara? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 14 2016, 12:45 PM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cu un manometru, intr-un service specializat.
Presiunea se face in relanti si in sarcina, pe elevator, la o turatie data (si specificata in manualul de fabrica).


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hedz346
post May 15 2016, 09:53 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-May 16
Member No.: 148.213



Multumesc pentru indrumari si sfaturi, problema a fost descoperita si remediata(intr-un mod barbar biggrin.gif )...
-pentru inceput, am schimbat bujiile (60.000km, merge)
-schimbat filtru de benzina
-cumparat alta pomba de benzina la indrumarea mai multor mecanici
Dupa toate cheltuielile (pompa de benzina m-a omorat) si montat toate cele, am descoperit cu mare uimire ca masina merge la fel...
Cu rugaciunile de rigoare - ultima speranta - catalizator infundat.
Din fericire (si nefericire dupa atatea cheltuieli) asta a fost problema, rezolvand-o cu bormasina - dat catalizator jos, spart - montat la loc... si masina a prins viata.

Multumesc pentru timpul acordat si-mi cer scuze ca nu v-am tinut la curent cu ce s-a intamplat cu masina, am fost plecat din localitate si n-am putut intra pe forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 15 2016, 02:08 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Multumim pt feed-back !

La 61.000km la activ, probabil preponderent in oras si la ture mici, zau ca nu ma asteptam sa fie CAT-ul infundat !
Insa atentie la urmatorul ITP...daca zici ca ai lasat dor carcasa.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hedz346
post May 16 2016, 07:22 AM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-May 16
Member No.: 148.213



Intr-adevar, km au fost facuti in proportie de 80-90% pe rute foarte scurte. Sunt constient de ce ma asteapta la ITP... dar pentru un moment, ramas fara fonduri, sunt dispus sa merg asa (macar merge) biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post May 16 2016, 12:45 PM
Post #9


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.403
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



Intrebare: daca dupa o perioada mai de oras in care mergi mai domol si se infunda din catalizator, cand iesi din oras si mai dai un 4000 de rot se mai curata sau porneste de unde a ramas cand te intorci in oras?


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 21 2016, 10:50 AM
Post #10


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Faci un drum la final de saptamana extraurban si mergi turat si firesc cu masina, nu "ingrasi porcul de ajun" smile.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paraschivrazvan2...
post May 25 2016, 10:43 PM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 2-March 16
Member No.: 147.865



Iti recomand sa mergi intr-un service autorizat, cu siguranta vei gasi raspuns pentru problema ta. Aici pe forum ne putem da cu parerea, poate fi bobina, pot fi bujiile, insa cel mai bine ar fi sa te deplasezi catre un service pentru a primii un raspuns concludent.


--------------------
FARA RECLAMA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th May 2018 - 01:25 PM