trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza? |
This topic is about trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza?, the author, GLC120, wrote about: solmar este off-topic asa ca ti-am rapuns pe versusul cu Freelander-ul pe care de trei luni nu ai timp sa il testezi. /banana.gif" style="vertical-ali ... To read more just scroll down
trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza? |
Jul 11 2010, 09:59 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jul 12 2010, 02:17 AM
Post
#22
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Pedala aia din stinga vreti sa spuneti ca se foloseste la ceva ? Credeam ca este doar pt degajarea de mirosuri intoxicante si fum cind o apesi in timp ce mergi si o foloseam doar pe post de self defense pt pietonii din zonele demarcate cu "SCOALA".
------------ Daca nu tii la masina si nici nu vrei sa o tii multa vreme, din partea mea puteti sa nu folositi ambreiajul niciodata. Nu stiu citi dintr voi ati fost pusi in situatia de a reconstrui transmisia si daca stiti costurile asociate cu asta. Poate ambreiajul l-ati mai schimbat, dar deschisul cutiei de transmisie, schimbatul sincroanelor, a pinioanelor, cred ca nu ati facut-o. Sa vorbim despre virtutile ambreiajului si cind trebuie folosit DUPA ce aveti aceasta experienta si dupa ce vedeti costurile asociate cu o asemenea reparatie. Eu oricum am Spaceship si la mine intra sau iese din viteza prin puterea gindurilor. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 12 2010, 01:49 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
solmar este off-topic asa ca ti-am rapuns pe versusul cu Freelander-ul pe care de trei luni nu ai timp sa il testezi. Tot pe versus ti-am raspuns si eu. -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Jul 14 2010, 01:17 PM
Post
#24
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Trebuie apasat ambreiajul si cand scoti. Cand esti intr-o treapta de viteza si o scoti fara sa apesi ambreiajul pinioanele respective sunt inca angrenate, cand le scoti fara sa le separi folosind ambreiajul "stirbesti" putin cate putin creand in timp si un "joc". Cand stai pe loc e una, dar cand motorul este cuplat e alta poveste. Oricum, cine il foloseste non-stop are sanse mari sa pastreze cutia in parametrii cat mai corecti fara ca dupa o perioada buna sa ajunga in situatia de a "cauta" viteza. Personal, apas intotdeauna ambreiajul pentru ca tin la masina. SUBSCRIU ! Imi permit sa va reamintesc ca aria de fata NU este in Combat, asadar atentie la exprimare ! Multumesc anticipat pt intelegere ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 14 2010, 06:38 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 17-June 09 From: Sud-Est Member No.: 120.238 |
nu ma refer dimineata, ci in cursul zilei.. este bine? este corect? ce pareri aveti? This post has been edited by RD-Woo: Jul 14 2010, 06:38 PM -------------------- Pe'un picior de plai.. let's get high
|
|
|
Jul 14 2010, 06:44 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
daca esti absolut sigur ca e in punctul mort nu e nici cea mai mica problema. totusi puterea consumata din baterie e mai mare deoarece se invarte un pinion in plus, iar daca uleiul este rece in CV e inca un efort suplimentar. Dar daca e buna bateria chiar nu e nici o problema. ca rezumat, e indicat sa calci ambreiajul ca masura de siguranta, daca ai bateria slaba sau daca tii sa faci lucrurile ca la carte
This post has been edited by Lucian107416: Jul 14 2010, 06:49 PM |
|
|
Jul 14 2010, 08:05 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Alta tema de gandire (asemanatoare): am vazut la unii soferi de taxi ca nu calca ambreiajul la pornire. nu ma refer dimineata, ci in cursul zilei.. este bine? este corect? ce pareri aveti? La taximetristi motorul este cald, masina a fost deja rulata si este calda, nu exista nici un fel de problema atata timp cat este in neutral. Oricum masinile moderne nu pleaca fara sa apesi ambreiajul (au un contact care permite pornirea motorului doar dupa ce apasati ambreiajul corect adica pana la fund). Ai dreptate, dimineata trebuie apasat ambreiajul. Bine este ca in diminetile mai friguroase sa il apasati cel putin o data inainte de pornire doar ca prevenire. Toamna sau atunci cand este roua, burnita, vreme mai rece ori ceata, fiind lasat cald de cu seara, ambreiajul are tendinta de a se "lipi" iar dimineata urmatoare trebuie sa fiti siguri ca il apasati. La fel se intampla daca spalati motorul toamna pe racoare. Fiti siguri ca a doua zi l-ati apasat de cateva ori intrucat resturile de apa pot ingheta si forma o pelicula. oricum, corect este sa apasati ambreiajul ori de cate ori porniti motorul. Nu intamplator masinile moderne au switch la pedala de ambreiaj. This post has been edited by Rebel: Jul 14 2010, 08:08 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jul 15 2010, 07:55 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Ce preocupari aveti... Chiar asa greu este sa apesi ambreiajul? Uite cine vorbeste! Unu' care a pierdut pedela de ambreiaj inca din fabrica! Hihihi Si eu am fost tentat o vreme sa scot din viteza fara sa apas ambreiajul. Ba chiar aproape ca ma obisnuisem cind aveam Almera. Dar fara o explicatie tehnica in cap am renuntat la sportul asta. Este foarte comod, dar nu-mi place deloc ideea. Mai ales ca parca era si un mic zgomot mai ciudat cind faceam asta. Asa ca apas ambreiajul in 99% din cazuri. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Jul 23 2010, 05:56 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Am calatorit azi cu Tico si am mai facut niste teste de dragul stiintei. Masina are retineri in a iesi din viteza daca accelerezi sau franezi puternic, asa cum ma gandeam, de altfel. In plus, la franare observasem in trecut asta si am mai mentionat-o.
|
|
|
Jul 24 2010, 09:27 AM
Post
#30
|
|
sofer Group: Membri Posts: 92 Joined: 18-February 10 From: Bucuresti Member No.: 124.124 |
Masina are retineri in a iesi din viteza daca accelerezi sau franezi puternic Nu-i problema, trebuie doar sa tragi mai tare de bat si va iesi... -------------------- 2008 Astra H 5usi, 1.6 115cp, Cosmo, Black Sapphire + alte chejtii
|
|
|
Jul 25 2010, 10:25 AM
Post
#31
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
bai sunteti defecti ? apasati naibii ambreiajul ala .
-------------------- |
|
|
Jul 25 2010, 11:07 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
doar cand este nevoie, George. Nu ne plac lucrurile inutile
|
|
|
Jul 25 2010, 06:03 PM
Post
#33
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai asa exista RATB ... nu este nevoie de masina .
-------------------- |
|
|
Jul 25 2010, 06:16 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
te invit sa-l folosesti cu placere daca tot ai ajuns la concluzia asta. Eu AM nevoie de masina.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 07:43 PM |