IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze)

This topic is about Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), the author, radu_321, wrote about: Va salut, Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele : 1. Rola intinzatoare, curea agr ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Eroare service ? (nivel crescut de ulei - posibile cauze), EURO 3 -> EURO 4 (filtru pulbere)
radu_321
post Oct 30 2007, 11:12 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Va salut,

Am urmatoarea problema. Am un FORD MONDEO si la revizia de 15000 km facuta recent au constatat urmatoarele :
1. Rola intinzatoare, curea agregate (alternator), fulie motor uzate prematur (dupa 15000 km !!???) (mi-au schimbat-o pe garantie)
2. Eroare la "dispozitivul" care face dintr-un motor EURO 3 un motor EURO 4 (filtru de pulbere-nu stiu exact).

Se pare ca a doua problema a avut efectele urmatoare.

Am verificat recent (dupa 1000 km de la revizie) nivelul uleiului de la motor si am constatat ca era cu mult peste maxim.

Cei de la service mi-au spus ca este din cauza dispozitivului care modifica un motor EURO3 in EURO4, care nu functioneaza cum trebuie si care a provocat amestecarea motorinei cu uleiul de la motor. (??!!)

Aveti idee despre asa ceva ?

De ce nu am avut aceasta problema inainte de revizie, cind de la 0 km la 15000 km nivelul uleiului a fost absolut constant ?

In plus, au zis ca nu este nevoie sa schimb uleiul (??!!), ci doar sa mai scoate din el.
Ce calitati mai are acest ulei amestecat cu motorina ?

Multumesc pentru comentariile voastre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Oct 31 2007, 04:51 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



probabil ca rola intanzatoare era defecta din fabrica si a mancat cureaua. s-au nu au montat cum trebuie intregul angrenaj ceea ce a dus la uzura prematura.
in ceea ce priveste a doua problema eu zic ca e e doar vrajeala. filtru ala de care zic ei probabil e montat ubdeva pe evacuare si nu are de a face cu turbina sau mai stiu eu ce. eu cred ca au completat ei prea mult la schimbul de ulei. se poate sa mai dai drumul din ulei fara a mai faci schimbul. baia de ulei are un buson care se poate scoate.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Oct 31 2007, 09:14 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Am revenit acum din service.

Explicatia lor : calculatorul masinii, transmite din 500 in 500 de km comanda de a transmite mai multa motorina in pistoane, astefel incit combustia sa fie mai puternica si sa determine curatarea acestui filtru de particule (care este pe partea de evacuare). Cica din aceasta cauza motorina in surplus s-ar fi scurs in baia de ulei si a determinat nivelul mai ridicat al uleiului.

Imi vand gogosi cei de la service?

I-am sfatuit sa-mi schimbe uleiul, pentru ca in momentul de fata probabil am un ulei amestecat cu multa motorina. Au zis ca nu este nevoie, pentru ca nu si-a schimbat proprietatile (??!!).

This post has been edited by radu_321: Oct 31 2007, 09:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Oct 31 2007, 09:26 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



isi bat jo c de tine!!! cum dracu sa ajunga motorina in baia de ulei ?????doar daca is bulite piestoanele!!!nare pe unde sa curga!! decat pe langa piston in baie !deci NO WAY teapa !!

nu cumva sa ajunga apa in ulei ca atunci ii belea !!! inecrca sa scoti din ulei si vezi daca mai creste nivelul !!si sa nu scada nivelul la aapa !!


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Oct 31 2007, 09:48 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Pina in 15000 de km nivelul uleiului a fost constant (chiar ma bucuram ca nu consuma). Acum dupa revizie....

Cum imi dau seama ca are apa in ulei ? Ar tb sa arate in vreun fel uleiul ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Nov 1 2007, 12:03 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



apare o spuma galbena pe joja sau chir urme de ulei in vasul cu lichid de racire!

sperma sa nu fie asa mai intai scoate din ulei si vezi daca reapare!


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 1 2007, 12:48 PM
Post #7


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.252
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



QUOTE(ionut1410 @ Nov 1 2007, 12:03 PM) *
sperma sa nu fie asa mai intai scoate din ulei si vezi daca reapare!

verymad.gif Vezi dacă nu scrii corect ???
Vrei să stai pe tușă pentru cuvinte indecente ? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Nov 1 2007, 04:07 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



smile.gif)) O fi gresit omu. De ce nu ii modifici mesaju? biggrin.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 1 2007, 04:59 PM
Post #9


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.252
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



offtopic.gif Omu' pocește frecvent limba română și a fost avertizat de câteva ori pt asta (dar nu în mod serios).
Nu vreau să-i modific mesajul, că se poate interpreta wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Nov 1 2007, 05:12 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Bine,bine,nu da. beer.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Nov 1 2007, 10:42 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Sa revenim la problema mea.

Am fost ieri la sevice. Mi-au scos din ulei. In seara asta am verificat si din nou este marit.

E clar ca am o probleme. Care ar fi eventualele cauze ?

Revin obsesiv la intrebarea mea : de ce inainte de revizie nivelul uleiului a ramas tot timpul constant si acum totul este aiurea ?

Cred ca au facut ceva la revizie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Nov 2 2007, 07:41 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



ha ha ha !! corect acolo trebuie scris ,,speram ca ,, dar nare nimica ne mai amuzam si noi un pic!! si ce sai fac frate dac e grele romana !

revenint la problema ta !! totusi cat ai scos cat a ramas pe joja cu cat a crescut?

mai apar difernete de nivel atunci cand uleiul nu sa scurs in totalitate in baia de ulei sau masina sata cumbva inclinata !!deci mici fluctuatii sunt oarecum normale

tia dipsarut apa din vasul de expansiune?

adica dac se incaderaza intre semnele jojei e k ?


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Nov 6 2007, 08:42 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Am scos din nou din ulei si nivelul este iar peste maxim. Ce am observat, este ca lichidul din vasul "Power Steering.." este sub nivelul minim.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Nov 7 2007, 09:10 AM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



nare treaba lichidul de servo(pover streing) nare cum sa intre in motor!


atuci problema e cred mai nasola!!

ar putea ajunge conbustibil dar in acelasi timp si ulei in capul cilindrului deci fum abundent !
inca o chesti daca cand ai placat de la srevice ti sa parut cumva ca puterea motorului a scazut ?daca da ar putea fi unul din cilndri de vina !

dac nu mai poate ajunge apa din instalatia de racite in ulei ! iar asta insemana gernitura de chiuloasa care nu etanseza (arsa) sau mai rau chiar chiuloasa sa se fisurat!

asa ca sugerez o investigare mai datailiata si urgenta caci uleiul amestecat cu apa sau conbustibil isi pierde mult din calitati si duce la o uzura puternica a motorului !


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Nov 8 2007, 08:12 AM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Am aflat care este cauza de la un fost mecanic Ford.

Din cauza filtrului de particule (DPF), care a fost introdus pe motoarele EURO 3 sa le faca EURO 4, intra motorina si alte impuritati in ulei pentru ca acest filtru se colmateaza. Colmatarea se datoreaza calitatii proaste a motorinei (desi pun numai de la OMV) si a mersului in Bucuresti (in conditii de trafic si mers bara la bara). Aceasta problema o au toate motoarele care au acest filtru (Ford, Mazda, etc.).

Cred ca din acest motiv am si resimtit in ultimul timp lipsa de putere a masinii, in special in treptele 5 si 6.

O observatie insa : nu scoate fum. Cum se explica?

This post has been edited by radu_321: Nov 8 2007, 08:15 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Nov 12 2007, 12:25 PM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Cred insa ca ceva au facut la masina odata cu revizia.
Prea s-au intimplat toate deodata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Nov 13 2007, 11:59 AM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



MA indoiesc ! dar sa fie cum spui tu !!


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu_321
post Nov 13 2007, 12:05 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-October 07
Member No.: 115.292



Ionut, te indoiesti ca mi-ar fi facut ceva la revizie sau de explicatia pe care mi-a dat-o referitor la nivelul crescut al uleiului ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut1410
post Nov 14 2007, 06:19 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.946



de explicatie !!! e absurd!!! filtrul ala de particule sa afla pe evacuare !!!motorina nu are ca cauta pe avacuate ea vine prin injectoare in capatul pistonului !nare cum sa ajunga motorina pe evacuare decat daca vreun piston nu lucreaza !si nu se mai produce combustia ! iar motorina in ulei poate ajunge doar e langa piston (lucru total anormal) mai curand apa poate ajunge in ulei datorita garniturei de chiuloasa sau chiuloasei ! iar injkectorul de motorina trece de chiuloasa si iese in capatul cilindrului!deci !!!......................multe semne de intrebare !!
si chiar asa motorinas in ulei automat scade caliatatea ulkeiului si performantele de lubrifiere deci motorul o sa crappe ff repede!


--------------------
ionut83652 nu inteleg de ce nu mai merge vechiul cont!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd September 2014 - 01:32 PM