IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

GPL

This topic is about GPL, the author, George Serban, wrote about: instalatiile GPL din metro sunt LANDI RENZO, italiene, bune cu gadgett-uri te toate felurile, cauta pe net ca are si site firma producatoare. Le iei d ... To read more just scroll down

16 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> GPL
George Serban
post Jul 17 2003, 06:38 PM
Post #41


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 28-May 03
From: Caransebes (Caras Severin)
Member No.: 12.874



instalatiile GPL din metro sunt LANDI RENZO, italiene, bune cu gadgett-uri te toate felurile, cauta pe net ca are si site firma producatoare. Le iei de la METRO dar le montezi numai unde spn ei!
Cat despre RAR, trebuie sa le faci o vizita in maxim 30 de zile de la montare, sa-ti verifice fumurile - nu alea din cap, ca acolo e domeniul altora - si sa-ti treaca pe cartea de identitate la punctul mentiuni.
Si atat!
La revedere, drum bun!

PS. Cand aveti o nelamurire, mai cautati si pe la firmele de specialitate, ca nu va da nimeni in cap daca intrebati
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ady1
post Sep 21 2003, 04:13 AM
Post #42


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 7-September 03
From: Bicaz (Neamt)
Member No.: 15.890



Fratilor m-ar interesa si pe mine daca se merita sa pun asa ceva.
Ati facut un calcul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tudor B
post Sep 22 2003, 04:21 AM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 21-September 03
From: Turda (Cluj)
Member No.: 16.358



Daca vrei ca masina sa zboare las-o pe benzina! Se pierde destul de multa putere cand mergi pe GPL. La Dacia papuc cu injectie a crescut consumul de gaz pina la 12l si ceva la 100km.
Intr-un fel merita ca oricum iesi mai ieftin decit cu benzina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Botoc
post Sep 22 2003, 11:30 PM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-September 03
From: Arad (Arad)
Member No.: 16.387



Am pus si eu instalatie GPL pe dacie cu carburator si sunt ff multumit. Consuma cam 9-10 si merge aproape ca pe benzina. Poate putin la sprint e mai lenta, dar in rest am fost si cu 140 km/h. Si in plus nu se mai infunda nimic, nu mai scutura cand pornesti de pe loc, etc (bineinteles asta este si in functie de reglaje...). Iesi aproape la jumate de pret cu costurile pentru carburant! Faci plinul cu 650000 si mergi aprox 500 km !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovidiu4
post Jan 20 2004, 04:55 PM
Post #45


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 20-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.111



pe olcit nu sunt omologate instalatii la noi. pe masina ta se va monta un plaman special care se va incalzi pe baza de ulei, iar asa ceva nu este omologat la noi.
daca vrei sa o rezelvi cu omologare va trebui sa faci o instalatie artizanala de obtinere a apei calde cu rezervor, vas de expansiune si tot restul. iar incalzirea apei se va face prin intermediul unei conducte infasurate in jurul galeriei de evacuare.
intr-un servis nu o sa i-ti faca nimeni instalatia de apa, asta trebuie sa o faci tu!
multa bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George Serban
post Feb 2 2004, 06:45 PM
Post #46


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 28-May 03
From: Caransebes (Caras Severin)
Member No.: 12.874



chiar mai bine!
consum pe care l-am inregistrat eu: 7.6 / 100 km, daca mergi in limitele legale.
e adevarat ca nu mai ai avant, cand esti pe la 70, urca mai greu ca pe benzina, dar urca! chestia e ca te duce!
trebuie o alta etajare a treptelor de viteza, adica, daca pana acum ei fost obisnuit sa mergi in a IV-a cu 38-39 km/ ora (din motive de consum) acum nu mai merge, din cauza diferentei de putere dintre cele doua tipuri de combustibil. dar in rest, te descurci!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer
post Mar 29 2004, 03:54 PM
Post #47


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 20-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.608



cum e dom'le masina asta?ce plusuri ,ce minusuri are?merita banii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apreotesei
post Apr 1 2004, 06:40 AM
Post #48


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 31-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.239



plusuri sunt multe la aceasta masina, in primul rand nu pierdeti garantia la motor deoarece instalatia daca o montati ulterior cumpararii masini, interveniti asupra maotorului acest lucru ducand la pierderea garantiei.

nu stiu cine se ocupa de garantie si reglaje la aceste masini, cert este ca majoritatea montatorilor de gpl nu prea regleaza astfel de masini.

in rest totul este identic cu montajul la orcare atelier de gpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apreotesei
post Apr 1 2004, 06:52 AM
Post #49


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 31-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.239



se merita dar trebuie sa ai grije la un singur lucru: consumabilele(cum se numesc la mine in atelier)
filtru de aier sa nu depaseasca 10.000 km - fff important are o influenta mare asupra consumului
bujiile 15.000km sa fie boshi altfel nu te tin atat

fise 50.000 km
platina si condensator 15.000 km

daca le schimbi in limitele astea totul este ok
economisesti cam 40% din costul benzinei nu mai mult de atat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dumitru
post May 7 2004, 08:26 PM
Post #50


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 29-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.844



QUOTE(sofer)
cum e dom'le masina asta?ce plusuri ,ce minusuri are?merita banii?

da,merita banii,daca îi ai.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristianc
post May 8 2004, 01:27 AM
Post #51


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 283
Joined: 3-May 04
From: Romania
Member No.: 24.584



Exemplu de raspuns incorect: Cateva avantaje, dezavantaje asta vrea sa afle cel ce-a deschis topicul! Eu spun Nu tu spui DA si parca am fi la votat!
Mai bine lansam un chestionar si cu asta basta. Exista un topic aici care mai discuta subiectul dar fara LPG cred!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan Florin26295
post May 25 2004, 07:49 AM
Post #52


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 25-May 04
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 26.288



Ma intereseaza cat de avantajoasa e instalatia G.P.L.[color=red][/color][size=18][/size]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitip
post May 25 2004, 02:07 PM
Post #53


sofer
***

Group: Membri
Posts: 64
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.289



[/color]PAREREA MEA:
color=#444444]
Te apuci tu sa modifici ce a facut fabrica (prost)?
E o solutie in cazul in care intr-adevar iti consuma in disperare si nu mai ai nimic de facut (si de pierdut).
E foarte adevarat ca nu mai bagi atat de rau mana in buzunar pt combustibil, dar...instalatia si tot ce atrage dupa ea? Sa vorbesc la concret: 1)nu accepta carburator dublu corp. 2)citat:"la inceput mergea nasol pe gaz, acum merge mult mai bine decat pe benzina". Pai, sa inteleg ca merge mai prost pe benzina decat inainte? De ce?. 3)stiu cazuri in care si-au schimbat oamenii mai tot pe acolo(e adevarat ca sunt care, zic ei, n-au avut treaba!)
Faci atatia km incat sa fie justificate astfel de "investitii"? Si sa stai cu hardughia aia sub presiune in portbagaj? Si la ditai cozile la un gaz bun?
Repet, asta-i parerea mea, asculta si pe unii care au gaz si decizia e a ta!
Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogo
post May 25 2004, 05:13 PM
Post #54


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 6-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.931



Depinde in ce scopuri folosesti masina.
Daca este pentru uzul personal NU MERITA.
Daca este in folosita in scopuri comerciale (TAXI, marfa, drumuri multe prin oras sau in afara acestuia), MERITA.
Efecte:
Masina devinde mai lenesa. Contrar ideii ca nu se poate fura la "pompa" se fura, adica baga mai mult aer decat gaz. Nu provoaca uzuri ale motorului. Spatiu mai mic de depozitare in portbagaj. Daca masina e "papuc", rezervorul se pune sub masina, deci nu afecteaza spatiul de depozitare. Costul instalarii in cazul motoarelor cu injectie este foarte mare, in concluzie durata de recuperare a investitiei creste proportional.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post May 25 2004, 05:24 PM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



Eu am auzit pareri pro si contra de la taximetristi. Unii sunt multumiti de GPL altii nu sunt pentru ca le consuma pre mult si se tot strica cate ceva la instalatie. Probabil de vorba si de firma care monteaza instalatia si de noroc.
La fel ca si gogo stiu ca pt masinile cu injectie costa foarte mult. Pt o supernova de exemplu pretul de undeva intre 900-1000 $.


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogo
post May 25 2004, 05:29 PM
Post #56


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 6-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.931



Intradevar, CONTEAZA foarte mult ca firma ca instaleaza GPL sa fie autorizata (nu iti cumperi sistemul din Metro si ti-l pune nea Gica de la 3). Autorizarea firmelor mi se pare ca este data de RAR. La fel instalatia trebuie sa fie autorizata RAR si trebuie trecuta in talon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitip
post May 25 2004, 11:05 PM
Post #57


sofer
***

Group: Membri
Posts: 64
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.289



Cam cat o fi o instalatie GPL pt Tico?
:error:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel26367
post May 26 2004, 04:38 AM
Post #58


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 25-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.360



Am tot cautat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex20
post May 26 2004, 06:00 AM
Post #59


sofer
***

Group: Membri
Posts: 85
Joined: 1-February 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.582



Eu am un cielo euro 3 nou de 1 luna varianta standard.Am luato cu 6800 euro.Dupa vro 2 sapt miam dat seama ca consuma 13-14 litri in oras.Cica sonda lambda facuta de romani ii asa prost facuta ca iese consumul respectiv.Stiu pe cineva care sia pus o sonda lambda cu 7 mil si ii consuma 8l/100 in oras!!Oricum eu nam voie sa-mi pun una din aia pana numi expira garantia asa ca miam pus la un service autorizat cu 20 mil o instalatie gpl si acuma is super multumit de bani.Ies mai bine ca pe un diesel plus ca chiar daca nimeni nu ma crede trage mai bine motoru.Oricum sfatul meu sincer este sa-ti iei un cielo euro 3 standard si sati montezi ulterior o instalatie gpl,pt ca astia te obliga la varianta standard sa pui si clima daca vrei gpl din fabrica.Un cielo executiv ii cu aproape 2000 euro mai scump.Nici varianta standard nu-si merita banii dupa parerea mea,sa nu mai vb de un executiv.Pt niste geamuri electrice si nichel in plus n-are rost sa arunci banii.Oricum cu acte gpl blblaa cu un cielo standard iesi cam la 7500.gandestete cu un executive +acte mai pui ceva banuti.7500 masina noua cu gpl eu zic ca merita.Da nu mai mult de atat pe un cielo.In rest masina ii bunicica.Sta fff prost in curbe ,in primii 10000 km tre sa se lase mototru ca sa traga cum trebuie,finisaje super prost facute,da oricum ii o masina mare si nu te lasa in drum(motor de lanos ,general motors).
Inca o data iti zic ca varianta standaard plus gpl montat ulterior este singurl pret pe care si-l merita masina.
Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Happy_Maker
post May 26 2004, 04:25 PM
Post #60


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 184
Joined: 13-April 04
From: Phoenix AZ
Member No.: 23.708



Total de acord cu gogo, depinde la ce folosesti masina.
Inca ceva: uzura unui motor este in mare parte influentzata de carburantul folosit. Astfel, cele mai rezistente motoare sunt cele pe motorina, urmeaza benzina si ultimul este gazul. Asta pt ca gazul are arderea cea mai uscata dintre toate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
 GPL

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2014 - 12:05 AM