temperatura apa, prea mica? |
This topic is about temperatura apa, the author, Potzocul, wrote about: deoarece am observat ca se incalzeste f greu apa si cu greu am acces la caldura la un drum de 7-8 minute ma gandeam daca nu cumva am o problema am vau ... To read more just scroll down
temperatura apa, prea mica? |
Feb 10 2008, 03:01 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
am vaut la mai multe persoane (cu vw majoritatea) apa urca pana la 90 de grade si ramane acolo pe cand la mine acul urca doar pana la prima linie cam asa cum se vede in imagine. de la ce ar putea fi treaba asta? sa fie vreo supapa blocata pe undeva pe sistem?
Attached File(s)
-------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 10 2008, 04:55 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai poate si prima linie tot 90 grade inseamna.
Mergi la un scanner, acolo iti poate citi temperatura exact si vezi daca e sau nu ok. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 10 2008, 07:22 PM
Post
#3
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
La un drum de 7-8 minute, pentru un diesel e prea puțin ca să se încălzească apa pe vreme friguroasă
Legat de indicatorul de temperatură a apei, dacă după 15-20 min de mers acul nu-ți ajunge la mijlocul indicatorului, atunci s-ar putea să ai termostatul blocat pe deschis Defectarea termostatului nu-ți apare la nici un test, doar eventual poți face confruntarea dintre temperatura indicată de tester și indicator Baftă |
|
|
Feb 11 2008, 08:08 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
am facut un drum Oradea-Arad fara oprire si nu s-a ridicat nici macar cum arata mai sus in poza... oricum maine duc masina la mecanic si ii spun sa arunce un ochi si pe acolo @ James ... daca prima linie e 90 de grade inseamna ca zona rosie e undeva la peste 300 de grade This post has been edited by Potzocul: Feb 11 2008, 08:09 PM -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 14 2008, 12:04 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
ei spun ca poate fi problema de la ceasul din bord sau de la ceva care masoara temperatura apei (nu mai stiu cum au spus ca se numeste) insa ei au spus ca ii ok si nu sunt motive de ingrijorare... totusi in caz ca vreodata imi fierbe apa in motor, eu nu vad nicaieri treaba asta ... -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 14 2008, 12:44 AM
Post
#6
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Dupa ce au schimbat termostatul se incalzeste habitaclu la drum lung?
-------------------- |
|
|
Feb 14 2008, 08:47 AM
Post
#7
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
totusi in caz ca vreodata imi fierbe apa in motor, eu nu vad nicaieri treaba asta ... Ba o sa vezi.....de sub capota, pe la margini va iesi o frumusete de abur alb, ca la locomotiva! Acuma pe bune....ti-au pus un termostat identic cu cel original, adica care sa deschida la aceeasi temperatura? S-ar putea sa fie bolnav si senzorul (termometrul) care masoara practic temperatura apei! Si vorba Legionarului....acuma cum e cu caldura in habitaclu, tot asa ca inainte? -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Feb 14 2008, 07:44 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
deci aveam caldura si inainte de a schimba termostatul
acum insa parca se incalzeste mai repede putin.... nu stiu inca exact pt ca nu am condus-o decat 5 min dupa ce am schimbat ambreiajul si termostatul. sa vedem zilele care urmeaza. presupun ca au pus acelasi tip de termostat .... nu i`am intrebat, le`am spus doar simptomele masinii, au dat un telefon, mi`au spus pretzul (80 lei) si eu am zis OK -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 14 2008, 09:30 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Da' citirea temperaturii prin obd au facut-o?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 14 2008, 10:55 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
hmm sorry dar nu stiu la ce se refera acea citire. daca te rog, explica-mi si mie despre ce e vorba.
dar nu prea cred pt ca nu au aparatura electronica in dotare...mecanicii sunt la inceput de atelier si nu au inca toate aparaturile necesare. -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 15 2008, 09:11 AM
Post
#11
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Poțocule, ai răspuns indirect la întrebarea lui James
El te întreba de răspunsul dat de tester Așteptăm răspunsul după un drum mai lung |
|
|
Feb 17 2008, 10:53 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
ei bine dupa un drum de aprox 30 km am constatat cu tristete in inima ca nu s-a mai ridicat acul ... ramane sub prima linie
temperatura in masina ,,, desi e pe HI la treapta 1 de ventilatie totusi nu este extraordinar de cald ma gandesc daca nu ar trebui schimbate lichidele din instalatia de clima ... -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 17 2008, 11:20 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu cred ca ar fi mai sanatos sa nu schimbi nimic pana nu ai un diagnostic clar.
Cu scannerul se poate citi temperatura reala a apei, si in mod normal orice service mai rasarit ar trebui sa-l aiba. Io nu-s nici mecanic si nici service si tot ma bate gandul sa-mi iau unul de pe ebay, oricum costa cam cat o masa la restaurant Daca apa are temperatura care trebuie, atunci problema e in alta parte. De exemplu, la valvele alea care amesteca aerul cald cu cel rece. Sau calorifer infundat (ai putea sa pui mana pe furtunele care duc la calorifer, daca stii care sunt, sa vezi daca sunt amandoua fierbinti) Sau chiar un simplu filtru de habitaclu imbacsit... sau cine mai stie. Mie genul ala de mecanic care incepe sa schimbe piese pana da de aia stricata nu prea imi inspira incredere. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 18 2008, 12:20 AM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
sincer, eu i`am zis sa schimbe termostatul indiferent ce va fi si mecanicul a spus ca e bine schimbat in scop preventiv... vine vara si ar fi pacat sa se blocheze pe inchis si sa imi fiarba apa. nu stiu ce a fost schimbat pe ea pt ca nu am carte service... poate fi si filtrul pt ca mai am 3000 km pana la ajung la 15000 parcursi cu el. ce spui tu despre tester ... cam la ce pret ar fi interfata? laptop pot face rost cand am nevoie ...
-------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 18 2008, 09:08 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Interfata mea pentru Daewoo costa simbolic, ceva de genul a 15 lei. Insa e pentru Nubira veche, Cielo si alte Daewoo-uri mai vechi, care inca mai folosesc protocolul OBD2 - ALDL la care marcile serioase au renuntat de mai bine de 10 ani. Oricum, puteam citi cu ea majoritatea parametrilor si codurile de eroare. Nu mergea insa de exemplu diagnosticarea airbagului.
Un scanner OBD2 independent (fara sa ai nevoie de laptop) generic e pana-n 50USD (unul amator, nu vorbim de chestii profi), si 10-15 USD o interfata pentru laptop (la care se adauga un soft fie mai pro gen efilive, fie mai amator care poate fi folosit si gratis gen Scantool, Elmscan, scanmaster, etc). AStea pe OBD2 sunt mult mai usor de gasit, fiind mult mai raspandite. Eu nu m-am hotarat inca pentru care sa optez. Ma batea gandul la unul independent, insa cautandu-le am dat peste foarte multe oferte de soft si harti pentru tuning, care merg cu laptopul. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 25 2008, 06:45 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
si totusi ... s-a intamplat! azi am facut un drum de 30 km, o pauza de ~15-20 min si apoi un drum in oras de max 10 min.
cand parchez, imi arunc ochii peste afisajul din bord si surpriza!!! acul care indica temperatura statea aproape drept la o distanta de 2-3 mm de linia din mijloc. fericire mare pana sa realizez ca defapt am circulat cu clima stinsa toata ziua. acuma eu ca un mecanic fara nici un fel de experienta ma gandesc asa .... sa fie ceva problema cu instalatia de clima??? sa fie infundate ceva furtune de pe acolo? -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 25 2008, 10:39 PM
Post
#17
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Stai, că nu înțeleg ceva: tu te plângeai de probleme cu temperatura lichidului de răcire a motorului, ce are asta cu instalația de climatizare ?
Că aici m-am pierdut în ceață |
|
|
Feb 25 2008, 11:14 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
pai tocmai asta e ca nu stiu nici eu sigur!
faza e ca pana acuma nu s`a ridicat nivelul temperaturii lichidului de racire. azi am mers cu clima oprita si s`a ridicat! maine testez cu clima pornita si daca ramane jos e o problema. ce problema habar nu am!!! m`am bucurat ca s`a ridicat temperatura se poate ca instalatia de clima sa aibe vre`o legatura??? nu stiu dar maine testam:) -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Feb 25 2008, 11:55 PM
Post
#19
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Adică până acum, când era destul de rece ai folosit clima și azi, când a fost cel mai cald în zona noastră nu ai folosit clima ???
Ești cam pe dos Așteptăm rezultatul testului. Oricum, azi s-a ridicat mai sus acul și poate că era mai cald afară PS: azi am folosit full clima, că se făcuseră aprox 40 gr în mașină |
|
|
Feb 26 2008, 05:40 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 398 Joined: 19-June 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 108.732 |
stiu ca v-am tinut cu sufletul la gura si ca abia asteptati sa aflati rezultatul testului
rezultatul: cu clima pornita, temperatura lichidului de racire nu creste simtitor - acul sta sub prima linie cu clima oprita, temperatura lichidului de racire creste simtitor - acul sta sub linia din mijloc, ceea ce e bine! dupa ce a urcat temperatura lichidului, clima fiind oprita, pornesc clima si in mai putin de 2 min acul ajunge prin zona primei linii concluzia mea si opinia mecanicilor: exista un modul electronic care actioneaza paletele de la clima, acela merge non-stop in momentul in care pornesc clima si imi raceste lichidul de racire prea mult. deci saptamana viitoare o sa ii facem o diagnoza si sa vedem exact. @Mariustom ... pai deoarece a fost caldutz afara, nu am mai avut nevoie de clima si pt ca eram la tzara am zis ca ma bucur de un pic de aer curat si de aceea am oprit-o -------------------- FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it! DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:28 AM |