IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

206

This topic is about 206, the author, Rares51291, wrote about: Buna! Ma numesc Rares am 22 de ani si vreau sa achizitionez un Peugeot 206. Problema e ca nu dispun decat de 6000 euro. Am sanse sa gasec ceva la bani ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 206
Rares51291
post Jul 16 2005, 12:12 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 15-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.284



Buna! Ma numesc Rares am 22 de ani si vreau sa achizitionez un Peugeot 206. Problema e ca nu dispun decat de 6000 euro. Am sanse sa gasec ceva la banii astia? Am gasit unul la 6200 neg. dar s-a dat pana cand m-am mobilizat eu. As mai dori sa stiu si parerile posesorilor de 206 cu privire la masina. Alte variante ar fi Corsa si Punto dar parca 206 e mai atragator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edward-9
post Jul 19 2005, 11:40 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 16-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.016



206 este o alegere buna, deoarece este o masina fiabila si care are costuri relativ acceptabile de intretinere. Incearca sa gasesti una cuanulde fabricatie dupa 2000! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 20 2005, 10:55 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Punto e mai iute, si JTD-ul e mai iute decat HDI, si cel de 1.4 16V. Cu exceptia modelului 1.2 16 V nu are probleme deosebite de fiabilitate. In plus, caroseria cica ar fi mai bine facuta, zic unii mecanici francezi. Altii sunt insa suspiciosi cu fiat, si s-ar putea sa ai probleme la revanzare.
JTD-ul are posibilitate babana de chiptuning. Pe Punto este de-tunat ca sa aiba 80 sau 85 CP, insa pe Bravo are 105CP stock.

Daca te-ai hotarat la 206, mergi pe 1.4 sau 1.4 16V. Sunt fiabile si cu performante corecte. Cele din 2000 au avut pb la diesele si sunt si sensibile la motorina, plus ca nici la capitolul peformante nu sunt stralucite. 2L si 90 CP e medieval smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geo51640
post Jul 20 2005, 11:44 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.633



Eu am 17 ani(in curand 18) si pe mine m'a cucerit aceasta masina numai din NFS7(poate suna cam copilaresc, dar asa e) si as vrea cat mai multe inf despre aceasta masina.
Dispun de maxim 11.000E , si eu m'am gandit la urm modele:
Renaulta Laguna 2
Ford Fiesta (3 usi)
Ford Focus
VW Golf 3, sau 4
Peugeot 206
Ce parere aveti, voi ce alegere ati face ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai 36955
post Jul 21 2005, 08:20 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 277
Joined: 9-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.948



Daca as fi la varsta ta, din lista de mai jos as alege FOCUS sau GOLF 3 ( e mai tineresc decat 4 ), dar la 11.000 EUR cred ca poti sa-ti iei o masina mai valabila si mai nou, FOCUS-ul costa SH in jur de 6-7.000 ( nu sunt sigur ), iar un GOLF 3 VR6 care arata bine la exterior costa in jur de 5-6.000 EUR, deci cred ca poti tinti mai sus sau chiar la o masina noua FABIA RS spre exemplu ( 1.9 TDI, 130CP, 6 TREPTE, ~300NM ) mi se pare o masina buna, sportiva si noua si cu consum redus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jul 21 2005, 08:22 AM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



atatia cp pentru un incepator ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai 36955
post Jul 21 2005, 08:54 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 277
Joined: 9-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.948



Corect. La asta nu m-am gandit.
Dar 11.000 EUR tot va cheltui, si se va indrepta spre ceva tineresc cu putere, si eu eram tanar si vroiam super masina, norocul meu ca nu am avut bani si am inceput de la un TICO SH, ca altfel cred ca nu eram OK daca incepeam cu ceva mai puternic.
Geo, Goerge are dreptate, orice iti iei ai grija cu sofatul nu e joaca, e lucru serios, nu e NFS7, unde dai escape si o iei de la capat

Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares51291
post Jul 21 2005, 09:15 AM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 15-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.284



MR28673 dar ce parere ai de golf III ? Ai dreptate, cica Punto astea de dupa 2000 nu mai au probleme de fiabilitate ,,Made in Italy'' , insa nu au pret deloc la revanzare. 206 nu am mai gasit la 6000 euro si nici nu cred ca o sa mai gasesc. Acum ma gandesc serios la un Corsa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Jul 21 2005, 09:38 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



la 18 ani aveam un Volvo 244 cu 100 KW...cam fugea de sub mine..slava Domnului n-am avut nici un accident


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jul 21 2005, 02:01 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Daca te ajuta,un coleg a vandut un 206 de 1,4 din 2000 cu 40.000 la bord cu 6.500 de euro si nu avea nici aer conditionat !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares51291
post Jul 22 2005, 01:34 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 15-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.284



MR28673 alta intrebare smile.gif Ziceai ca in afara de Punto 1.2 16V celalalte variante nu au probleme mari de fiabilitate. Eu am gasit un Punto din 2001 bine intretinut numai ca motorul e de 1.2 16V. Daca il iau sa ma astept la probleme?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 22 2005, 02:19 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Punto 16V ala cica a avut o problema cu ECU care a fost rezolvata in general in service. In rest, pentru pretul si pretentiile ei este o masina destul de "hot". Cu revanzarea, cam asa e. Merita mai degraba sa cumperi decat sa vinzi biggrin.gif
Arunca un oki si pe carsurvey.org
Eu am avut trei zile pe mana una JTD 80 CP, si mi-a placut. E iute, manevrabila in oras si tinuta buna de drum pe autostrada, si ce mi-a placut cel mai tare, care nu mai vazusem la concurenta era directia asistata electric, ce putea fi deconectata.

De Golf 3 nu prea stiu ce sa zic, pentru ca nu m*a interesat subiectul. Am un amic cu unul SDI cu 230.000km si inca merge bine, insa ii lipseste sportivitatea. E totusi un model cam depasit si zvonurile spun ca e si putin cam gurmand, insa nu bag mana-n foc.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geo51640
post Jul 23 2005, 10:17 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.633



E scumpa Fabia RS : 131 CP PD TDI 14.239 E
Imi place mult cum arata,si ma voi gandi mai bine la ce o sa fac, totusi mai am 4 luni de gandire, si dupa cate am citit aici, m'am razgandit in privinta multor masini.
Si din punctul asta vin multe alte discutii. "Pai la 14k de E, ai putea sa'ti iei ...... "

George, mie nu mi se par multi cp biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jul 23 2005, 09:37 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



No offence, dar mai inati invata sa conduci in mod real, nu in NFS! In situatii in care o miscare a volanului cu un cm mai mult sau mai putin insamna viata sau moarte, in viata reala nu poti da restart si o iei de la capat...

o masina mai lenta e mai usor de controlat de un incepator. Pentru masinile sportive in strainateta trebuie sa faci curs special pe ele.

Intr-un an de zile, doi prieteni de-ai surorii mele mai mici au murit, la volan fiind pusti de 18 ani in masini puternice, ce nu au mai reactionat rational in situatii de criza...

Acceleratia nu este totul, ba chiar fpoarte putin, atunci cand conduci in mod real.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jul 25 2005, 08:33 AM
Post #15


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



geo , maturizeaza-te !

suna dur, dar este adevarul !

in NFS dai restart si o iei de la capat . pe sosea nu poti !

eu zic o masina mai putin puternica la inceput , nu puturoasa , doar mai putin puternica , ceva pe la 13-14 demaraj , pentru ca mai apoi sa treci pe unele mai puternice .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 25 2005, 08:50 AM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



De exemplu, un Oltcit biggrin.gif, are demarajul sugerat de George. Si oricum costa mai putin decat o fisa la o sala de jocuri electronice biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jul 25 2005, 09:50 AM
Post #17


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nu oltcit.

eu ma gandeam la o supernova / solenza pentru primul an de ucenicie .

devalorizare mica, si apoi eventualele greseli pot fi indreptate ieftin .

sau o masina din clasa mica , noua , cu motor de maxim 1.4 smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 25 2005, 10:25 AM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ar fi un topic interesant, asta, "Masina pentru incepatori".

Eu as alege una dintr-o clasa ceva mai mare, insa nu foarte iute. Un Cielo, poate.
La clasa mica si motoare de pana in 1.4, Punto 1350 cm3 atinge suta in mai putin de 10 secunde... smile.gif 14-15 secunde cum zice George mi se pare mai sigur si mai tolerant cu mici erori. Cred ca e bine sa invete sa-si ia intotdeauna rezerve suficiente de timp si de spatiu in depasiri, parcari etc, asa ca una mai lenta si mai mare e mai indicata dupa parerea mea. Cu una mica si iute tentatia de a face chestii la limita e mai mare.. cred.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Jul 25 2005, 01:58 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Pana la urma nu conteaza in cat timp "ia suta".Daca ajunge la 100-120km/h oricum se lasa cu probleme in caz de accident.Asa ca nu demarajul conteaza ci masina, sa fie usor de controlat si de franat.Cel mai important este sa fie atent cum conduce si sa nu faca excese(pe care oricum le va face fiind incepator si la varsta frageda), sau macar sa incerce sa faca excese mai putine.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares51291
post Jul 26 2005, 10:28 AM
Post #20


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 15-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.284



Sunt de acord cu MR28673. O masina mica care se tureaza repede instiga la condus agresiv. Eu cand eram incepator aveam un Fiat Seicento care demara destul de fulgerator. Numai eu stiu cate prosti am facut. Slava Domnului ca nu am patit nimic. Excese o sa faca daca ii place condusul, aproape orice incepator face in afara de cei care nu prea se simt bine la volan. Insa exista o limita . Cel mai important e sa nu se bage in depasiri cand nu e sigur, sa nu conduca sub influenta bauturilor alcolice si sa tina cont de regurile de prioritate. Un demaraj in forta de la semafor pentru a impresiona colegele de liceu nu e chiar asa periculos smile.gif Nu are sens sa-ti iei din prima o masina de 12.000 euro. Mai bine astepti un an sau doi. Eu daca as fi in locul tau mi-as lua ceva strain la second care sa nu-si piarda mult valoarea la revanzare. De exemplu un golf 3 TDI. Oricum cel mai bine e sa-ti iei o masina care consideri ca te reprezinta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 05:14 PM