Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 27 January 2011 11:26
Domnule Cristian Szilvassy, felicitari pt review-urile tehnico-economice reusite! Dar stiti ce nu inteleg eu, cum reusiti sa testati masini cu medie de 90-100km/h la un drum de 300KM in Romania? Asta bineinteles afara de autostrada..pt ca limita de viteza este de 50km/h de obicei in localitati- bineintles afara de DN1 si alte cateva exceptii si in afara ori 90 ori 100km/h in functie de nr de benzi si caracterul soselei. Plus ca unele autovehicole le testati mult peste limita max de 130km/h de pe autostrazi, unele la peste 200km/h. Bun, nici eu nu sunt sfant, adik in localitati merg si cu 59 sau 79 km/h maxim - viteze semi-legale la care radarul nu te inregistreaza, sau poate in vreo situatie de nevoie chiar trec de limita asta, dar sa conduc constant cu viteze de peste 60 unde limita e 50 sau peste 80 unde limita este 70 si afara cu mai mult de 20 peste limte, NU fac asa ceva! Nu pot decat sa inteleg ca dumneavoastra sfidati legile si MAI ALES PE CEILALTI participanti in trafic, considerandu-va poate mult mai bun si punand viata lor in pericol prin conducerea cu viteza excesiva! Si asta in DEOSEBI IN CADRUL PREZENTARII UNEI MASINI intr-un ARTICOL in MEDIA/ PRESA!!!! Luati exemplu de la TOP GEAR sau alte emisiuni: EI RESPECTA LEGILE CAND FILMEAZA! Si ofera de obicei sfaturi DE O MORALITATE RIDICATA pt traficul pe DRUMURI PUBLICE! NU aveti voie sa pomeniti asemenea chestii: viteze legale depasite si alte sfidari ale legii MAI ALES intr-o publicatie de PRESA! Daca dumneavoastra VA PERMITETI asa ceva, atunci cum puteti sa fiti un bun EXEMPLU si un OM si ZIARIST CORECT??? Poate doar daca o sa - Doamne fereste- aveti implicat pe cineva drag din familie intr-un accident auto grav o sa intelegeti ce inseamna sfidarea TAMPITA SI PROSTEASCA a LEGILOR care ne-au mai ramas de respectat in tara asta, in care oricum nu se mai respecta multe, mai ales OAMENII intre ei! Mie si unor prieteni mi s-au intamplat asemenea evenimente tragice si nedorite din cauza altora care considerau soseaua ca fiind circuitul lor de curse sau ca AU MAI MULTE DREPTURI si LIBERTATI DECAT MINE, cum se pare ca considerati si dumneavoastra!
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.