No SSO cookie

Noul Golf Plus Highline

voteaza
(0/ 0)
Noul Golf Plus Highline
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Noul Golf Plus Highline

Noul Golf Plus Highline Golf Plus ar trebui sa fie ceea ce isi doresc romanii: o masina care sa fie deopotriva relativ mica, spatioasa, confortabila, puternica, economica si rapida. Si cum se pare ca nu numai romanii si-au dorit o masina care din punctul de vedere al specialistilor trebuia sa fie un fel de struto-camila, iata ca VW ofera varianta de upgrade de la Golf VI- Golf Plus. Si cum Golf VI n-a reprezentat o masina tocmai noua, fata de Golf V, ne-am asteptat ca si Golf Plus sa fie doar o imbunatatire a precedentului model de hatchback cu caroserie inalta. Ceea ce nu s-a intamplat, Golf Plus fiind o evolutie directa din Golf VI. Golf Plus este deci o masina care se adreseaza familistilor, valentele acestui tip de clienti fiind cel mai bine puse in practica de modelul in cauza. Motor Parintii de drept si reinventatorii motorizarilor diesel, germanii, nu s-au dezmintit nici la acest 2.0 TDI. Apartenenta sa la noua clasa de motoare cu combustie interna poate fi remarcata inca din exteriorul masinii, fara a ridica capota fata: desi diesel, motorul 2.0 TDI este atat de silentios incat nu poti face diferenta dintre el si un motor cu aprindere prin scanteie. Cei 140 CP sunt mai mult decat arhisuficienti pentru Golf Plus, dar daca mai punem in ecuatie si cei 320 Nm avem in fata o intruchipare a ceea ce inseamna "Das Auto"! Cu siguranta nemtii nu-si doresc un loc in spatiu, ei vor sa fie primii pe segment. Motorul, intalnit si la varianta normala Golf VI, este extrem de agil, mai degraba sportiv decat ce te-ai astepta sa gasesti pe o masina de familie. Cuplat la o cutie manuala cu sase trepte, motorul de pe Golf Plus poate face adevarate minuni in traficul aglomerat, dar cu siguranta valoarea sa poate fi pusa,indiscutabil, in evidenta la un drum lung. Pentru alte detalii despre acest minunat motor german, expunerea deja existenta pe site ar fi de mare folos cui ar avea curiozitati suplimentare. (http://masini.ro/drivetest/prezentare/28/volkswagen-golf.htm) Feeling Golf Plus este masina care-ti sa senzatia ca pleci intr-o vacanta si te intorci in deplina siguranta. Asta nu numai gratie motorului si excesului de putere al acestuia, dar mai ales datorita nenumaratelor sisteme de protectie ale pasagerilor si celor de facilitare a sofatului. Fiind vorba de o evolutie a Golf-ului standard, pot afirma doar ca pare un frate un pic mai mare al acestuia. Cu un interior versatil si spatiu mai mare decat al versiunii de baza, Golf Plus este exact ceea ce s-a dorit a fi: o masina care se poate manevra extrem de usor, se poate conduce in maxima siguranta, arata senzational de bine, este economica si rapida. Cum am mai spus, in categoria semi monovolumelor este ceea ce au vrut nemtii sa fie: liderul. Design La capitolul design nu se poate adauga nimic in plus fata de modelul de baza, decat asa cum am mai afirmat anterior: putin mai inalt, ceva mai spatios si cu un interior supus altor intrebuintari decat ale modelului de baza, Golf Plus este un Golf VI la care s-au accentuat valentele masinii de familie. Masutele de pe spatarul banchetelor fata sau bancheta spate-mijloc care se poate transforma in masuta pentru pasagerii din spate, numeroasele spatii de depozitare, banchetele spate rabatabile independent iata diferentele de ordin util, mai degraba, decat stilistic. dar felul in care sunt realizate, compozitia materialelor, fac parte din bine-cunsocutul stil german care readuce inca o data in actualitate celebra zicala "nu e facut de mana omului,e facut de neamt". Pret Pretul variantei testate de masini,ro nu este disponibil, fiind un model personalizat, de show-room. Totusi, preturile pentru acelasi model, insa varianta Golf Plus Trendline sunt: 12.102 Euro - pret fara TVA si 14.401 Euro pret cu TVA.
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6222 :: 21.13MB