No SSO cookie

Isuzu D-Max 2.5 Intercooler double-cab

voteaza
(0/ 0)
Drive-test Isuzu D-Max 2.5
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Isuzu D-Max 2.5 Intercooler double-cab

Trebuie sa fii putin nebun sa lansezi pe o piata auto in plina criza, o masina care sa nu fie destinata direct unui anumit segment. Si ma refer la versiunea king-size, double-cab oferita de Isuzu- D-Max 2,5. Adica nu e tocmai un SUV, deci nu te poti da in fite prin centrul Capitalei, nu e nici tocmai un camion, desi are dimensiuni respectabile, dar nici masina destinata muncitorilor nu e! Ce este Isuzu D-Max double-cab? O masina care se adreseaza direct celor cuprinsi un pic de nebunia auto. Celor care apreciaza masinile mari si spatiile deschise. Pentru ca a-ti lua D-Max ca sa te duci cu el, zilnic, la birou e la fel de redundant cum ar fi sa-ti iei un caniche pe post de caine de paza! Da, D-Max este o nebunie de masina, prea mare ca sa fie considerata finuta, prea finuta ca sa o dai pe mana unei echipe de zidari. D-Max este gustul aventurii! Motor Aici la capitolul motorizare, am ridicat putin spranceana a mirare cand am citit pe spatele benei: 2,5 TD Intercooler. Cum doar 2500 cmc? Cam putin pentru masa masinii. Si doar 136 CP? Ei bine, din cei 136 CP, specialistii Isuzu \\\"au scos\\\" nici mai mult nici mai putini decat 280 Nm cuplu-motor, suficient sa pleci de pe loc fara emotii pe o panta cu inclinatie de peste 45 grade, incarcat si eventual pe drum denivelat. Si cei 280 Nm sunt accesibili pe o plaja foarte intinsa de turatii, adica de pe la 1800 rpm, pana pe la 3000-3300 rpm! Ceea ce inseamna o rezerva considerabila de putere. Dar ce te izbeste de la bun inceput este sunetul de mare angajament pe care-l scoate intercooler-ul acestui motor senzational. Turat, in mers, in trepte mici de viteza, sunetul scos de motorul Isuzu 2,5 TD Intercooler este sinonim cu al unei uzine. Pur si simplu ai senzatia ca nu mai ai 2500 cmc sub capota, ci mai degraba un V8 american! Doar 136 CP? Cui ii pasa, sunt arhisuficienti! Nici la capitolul consum, D-Max nu sta rau. Desi masina testata de masini.ro a inregistrat in primii 250-300 km un consum care m-a speriat, aveam sa constat ca la depasirea numarului de 1000 km parcursi (masina avea in jur de 700 km cand am preluat-o de la importator), atat consumul, cat si comportamentul masinii s-au schimbat radical. Concluzia: un consum de maxim 9l/100 km, ciclu mixt. Feeling Isuzu D-Max este un 4x4 care-ti da exact acea senzatie pe care ar trebui sa o dea toate masinile dispuse carcaterizarii de off-road cars. Robust si aflat la limita superioara a unei echipari spartane, cum ar fi fost de asteptat de la o masina inscrisa in clasa autoutilitarelor, ultima senzatie din lume pe care ai avea-o la bordul acestei masini este aceea de... utilitara! Isuzu D-Max este o masina care-ti lasa impresia nonconformismului, prin prezenta benei, coroborata cu cea a confortului din interior, unde cum am mai spus, exceleaza fata de suratele autoutilitare. Isuzu D-Max double-cab este masina care odata parcata starneste intrebarea:\\\" ce Dumnezeu faci cu ea?\\\" pentru ca imediat sa urmeze afirmatia admirativa:\\\"da\\\' e cool de tot!\\\" Asta este termenul care defineste -in opinia mea- Isuzu D-Max double-cab : COOL, extrem de COOL! Totusi, trebuie spus ca Isuzu D-Max nu este o masina care sa-ti asigure confortul unui SUV! Prin oras, pe denivelari, spatele tinde sa topaie vesel, iar daca asta se intampla intr-o curba abordata cu vreo 60 km/h, pentru un sofer neexperimentat, toata treaba se poate defini ca un inconvenient! In schimb pe macadam, D-Max-ul devine aceeasi masina ca pe autostrada. Nimic nu mai trepideaza, nimci nu te mai scutura! Design Datorita grilei fata impunatoare si a designului special adaptat anilor din care face parte, Isuzu D-Max are o statura, mai degraba, \\\"americana\\\", fiind un vehicul masiv, in ciuda dimensiunilor europene. Si totusi cate lucruri se pot spune despre desgnul unui pick-up? Teoretic, mai mult sau mai putin, toate arata aproximativ la fel. Totusi, fara a sari in evidenta, Isuzu D-Max se face usor remarcat in trafic si se deosebeste la fel de usor de celelalte competitoare ale segmentului, deoarece... nu seamana cu niciun alt pick-up de pe piata. Se poate spune despre D-Max ca este o camioneta de-a dreptul frumoasa! Farurile clare, monobloc, cu semnalizatoarele fata incluse in ele, dispuse vertical si intinse pana peste aripile fata dau botului masinii un look destul de agresiv, completate fiind de grila fata care ocupa cam 2/3 din bot. Dar agresivitatea masinii este cel mai bine definita de gura de aspiratie iesita din capota motorului. Aripile umflate fata de nivelul caroseriei, semnalizatoarele incluse in oglinzile retrovizoare laterale, stopurile mari, aproape cat inaltimea benei, jantele din aliajm dau de inteles ca Isuzu D-Max nu este o simpla camioneta destinata transportului de inghetata! La interior, D-Max se dovedeste mai spartan decat la formele caroseriei. Bordul simplu cu trei ceasuri rotunde, intersectate intre ele, sistemul de climatizare manual, lispa comenzilor pe volan, contrasteaza cu materialele folosite si mai ales cu finisajele si imbinarile de culori din interior. Contrasteaza si cu volanul si schimbatorul de viteze, ambele imbracate in piele. Ideea generala pe care o ai in interiorul D-Max este ca se putea mai mult, dar nu s-a vrut. Daca totusi cineva va cumpara totusi masina si pentru altceva decat week-end-uri la munte, sau in Delta?! In rest, spatii de depozitare peste tot, conform traditiilor constructorilor niponi, care cer ca niciun spatiu sa nu fie neexploatat. Pret 25.585 Euro cu TVA inclus atat va trebui sa scoateti din bugetul familiei daca va doriti un Isuzu D-Max 2.5 Intercooler double-cab, similar celui testat de masini.ro. Un pret care-l situeaza destul de sus in comparatie cu celelalte pick-up-uri de pe piata, dar aceasta numai datorita ofertelor speciale pe care acestia le au. Deci o vizita la Isuzu Rom Auto va poate aduce surprize placute! La care mai adaugati si cei 3 ani garantie cu limita de 100.000 km parcursi, ceea ce nu e chiar de colea...
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5404 :: 21.05MB