No SSO cookie

Dodge Challenger SRT8

voteaza
(0/ 0)
Prezentare Dodge Challenger SRT8
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Dodge Challenger SRT8

A venit timpul sa vorbim despre una dintre cele mai aratoase masini care s-au fabricat. Este o masina care vorbeste de la sine. As putea totusi sa va spun ca are un motor de 6,1 litri, as mai putea sa va spun ca dezvolta 425 CP si ca numele ei este Dodge Challenger SRT8. Dar toate acestea nu par a fi importante. Tot ce trebuie sa stiti este ca.. arata astfel si are un sunet inconfundabil. Pentru unii poate ca look-ul e decupat de undeva din cimitirele auto americane, pe altii ii poate speria consumul mediu de 25 litri la suta de kilometri, dar cui ii pasa? E una dintre cele mai carismatice masini care se pot cumpara la un pret relativ rezonabil. Numai sa poti! Spre exemplu, in Marea Britanie, sute de iubitori de "muscle car" stau cu cei aproximativ 40.000 lire sterline pregatiti, dar... se cheama "sold out"! Challenger a fost dintotdeauna un nume legendar, inca din anii '70 cand a aparut in filmul de actiune Vanishing Point, desi la realizarea peliculei s-a dublat zgomotul produs de masina si unele scene au fost redate la viteza mai mare decat se filmasera in realitate. In zilele noastre... nu cred sa mai fie nevoie de trucaje! Dodge a declarat ca a pastrat toate ingredientele legendei si le-a imbunatatit cu accesoriile moderne caracteristice unei masini sport contemporane. Trebuie insa sa recunosc: cand au spus "moderne", ar trebui sa intelegem "mai moderne decat era medievala", in comparatie cu tehnologiile de pe masinile sport ale concurentei. Un V8 mare si relativ lenes, o cutie automata, impreuna, niciodata nu vor fi destul de precise. In curbe, intra ca o masina masiva, tractiunea spate isi pune amprenta si viteza scade preventiv, destul de mult, insa la iesirea din curba... puterea isi spune cuvantul si aluneca ca o mare balena lina si rapida, o balena V8, ucigasa! Nimic nu se compara cu acest yankeu musculos care atinge 60 mile pe ora in 4,9 secunde! Daca scapi piciorul pe acceleratie, e ca si cum ai pompa adrenalina, masivul Challenger mugeste si se transforma intr-un cal naravas. Daca nu esti obisnuit cu puterea herculiana montata pe o tractiune spate, ar fi bine sa te abtii! Uneori, monstruosul cuplu motor poate deveni rapid de nestapanit! E ca un parfum special. Daca ar trebui sa-l "traduc" astfel, ar fi cam asa: miros de benzina, un pic de transpiratie si poate mirosul de cow-boy. Este ceva unic,inexplicabil si mai ales.... iubesc Dodge Challenger SRT8. Nu ai cum sa nu te indragostesti de el! Ce e interesant, Dodge nu s-a chinuit sa scoata din Challenger o masina economica, ecologica, extrem de manevrabila, sau agila pentru spatiul urban aglomerat, ci si-a dat interesul sa faca o masina cu adevarat cool. Si dupa parerea mea, au reusit. In Romania se comercializeaza cu aproximativ 60.000 Euro. Adica mai putin de jumatate din cat costa un BMW M6 coupe. Si in tara e plin de BMW uri. Chiar si de M uri. Insa daca as dori sa ies in evidenta, sa ies din tipare, sa fiu mai mult decat in val cu trendul, cu siguranta as alege Dodge Challenger SRT8. Chiar daca interiorul nu rupe gura targului, chiar daca e mai greoi din punctul de vedere al manevrabilitatii si mai ales pentru ca e rosu-portocaliu. Dar cand il conduci... ei bine, sentimentul pe care l-am incercat a fost ca... ei bine, a fost mai bine decat o aventura extraconjugala, ca sa ma exprim pe limbajul.. cunoscatorilor! Si tot asa, cel mai trist moment a fost cel al despartirii, cand am dus inapoi la BDT Motors minunea rosu-portocalie cu minunatul motor Hemi de 6100 cmc.
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4920 :: 17.11MB