No SSO cookie

Dodge Challenger SRT8

voteaza
(0/ 0)
Prezentare Dodge Challenger SRT8
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Dodge Challenger SRT8

A venit timpul sa vorbim despre una dintre cele mai aratoase masini care s-au fabricat. Este o masina care vorbeste de la sine. As putea totusi sa va spun ca are un motor de 6,1 litri, as mai putea sa va spun ca dezvolta 425 CP si ca numele ei este Dodge Challenger SRT8. Dar toate acestea nu par a fi importante. Tot ce trebuie sa stiti este ca.. arata astfel si are un sunet inconfundabil. Pentru unii poate ca look-ul e decupat de undeva din cimitirele auto americane, pe altii ii poate speria consumul mediu de 25 litri la suta de kilometri, dar cui ii pasa? E una dintre cele mai carismatice masini care se pot cumpara la un pret relativ rezonabil. Numai sa poti! Spre exemplu, in Marea Britanie, sute de iubitori de "muscle car" stau cu cei aproximativ 40.000 lire sterline pregatiti, dar... se cheama "sold out"! Challenger a fost dintotdeauna un nume legendar, inca din anii '70 cand a aparut in filmul de actiune Vanishing Point, desi la realizarea peliculei s-a dublat zgomotul produs de masina si unele scene au fost redate la viteza mai mare decat se filmasera in realitate. In zilele noastre... nu cred sa mai fie nevoie de trucaje! Dodge a declarat ca a pastrat toate ingredientele legendei si le-a imbunatatit cu accesoriile moderne caracteristice unei masini sport contemporane. Trebuie insa sa recunosc: cand au spus "moderne", ar trebui sa intelegem "mai moderne decat era medievala", in comparatie cu tehnologiile de pe masinile sport ale concurentei. Un V8 mare si relativ lenes, o cutie automata, impreuna, niciodata nu vor fi destul de precise. In curbe, intra ca o masina masiva, tractiunea spate isi pune amprenta si viteza scade preventiv, destul de mult, insa la iesirea din curba... puterea isi spune cuvantul si aluneca ca o mare balena lina si rapida, o balena V8, ucigasa! Nimic nu se compara cu acest yankeu musculos care atinge 60 mile pe ora in 4,9 secunde! Daca scapi piciorul pe acceleratie, e ca si cum ai pompa adrenalina, masivul Challenger mugeste si se transforma intr-un cal naravas. Daca nu esti obisnuit cu puterea herculiana montata pe o tractiune spate, ar fi bine sa te abtii! Uneori, monstruosul cuplu motor poate deveni rapid de nestapanit! E ca un parfum special. Daca ar trebui sa-l "traduc" astfel, ar fi cam asa: miros de benzina, un pic de transpiratie si poate mirosul de cow-boy. Este ceva unic,inexplicabil si mai ales.... iubesc Dodge Challenger SRT8. Nu ai cum sa nu te indragostesti de el! Ce e interesant, Dodge nu s-a chinuit sa scoata din Challenger o masina economica, ecologica, extrem de manevrabila, sau agila pentru spatiul urban aglomerat, ci si-a dat interesul sa faca o masina cu adevarat cool. Si dupa parerea mea, au reusit. In Romania se comercializeaza cu aproximativ 60.000 Euro. Adica mai putin de jumatate din cat costa un BMW M6 coupe. Si in tara e plin de BMW uri. Chiar si de M uri. Insa daca as dori sa ies in evidenta, sa ies din tipare, sa fiu mai mult decat in val cu trendul, cu siguranta as alege Dodge Challenger SRT8. Chiar daca interiorul nu rupe gura targului, chiar daca e mai greoi din punctul de vedere al manevrabilitatii si mai ales pentru ca e rosu-portocaliu. Dar cand il conduci... ei bine, sentimentul pe care l-am incercat a fost ca... ei bine, a fost mai bine decat o aventura extraconjugala, ca sa ma exprim pe limbajul.. cunoscatorilor! Si tot asa, cel mai trist moment a fost cel al despartirii, cand am dus inapoi la BDT Motors minunea rosu-portocalie cu minunatul motor Hemi de 6100 cmc.
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3781 :: 20.34MB