No SSO cookie

FIAT Linea 1.4 T-JET Emotion

voteaza
(0/ 0)
FIAT Linea 1.4 T-JET Emotion
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

FIAT Linea 1.4 T-JET Emotion

Fiat Linea este propunerea italiana pentru segmentul acesta atat de disputat al masinilor de clasa medie. Trebuie spus totusi, ca acest segment este complet dat peste cap! Multe dintre masinile care -teoretic- se incadreaza conform dimensiunilor ca masini de clasa medie sau mijlocie, sunt de fapt incadrate in categoria inferioara, a celor de clasa mica, datorita platformei pe care au fost construite. Nici Fiat Linea nu face rabat de la aceasta regula, insa pentru publicul larg, Linea va face parte intotdeauna din clasa medie. Doar este un Punto cu portbagaj! Sosit pe o piata extrem de disputata, Linea a surprins inca de la inceput: este acesta un Fiat?! Deoarece atat designul cat si performantele sale sunt total diferite fata de ceea ce oferea Fiat odata cu generatiile precedente. La Fiat Linea, ca si la la colegele ei de generatie produse de fabricantul italian, se face simtit clar mesajul promotional care le-a insotit inca de la lansare: "Muzica s-a schimbat!" Fiat Linea surprinde prin supletea si finetea liniilor caroseriei, prin aerodinamicitatea caroseriei sedan prin confortul si spatiul generos oferit de habitaclu, prin finetea finisajelor, dar nu in ultim rand, surprinde genialul motor T-Jet de numai 1400 cmc care dezvolta 120 CP! MOTOR: 1.4 16 V T-Jet Acest motor T-JET turbo pe benzina ofera o putere de 120 CP si performante extraordinare, consum scazut si viata lunga. Cuplul de 206 Nm este disponibil la numai 1750 rpm, datorita sistemului turbo. Acceleratia 0-100 km/h se realizeaza in numai 9 secunde iar viteza maxima este de 200 km/h. Nu se poate spune despre Linea ca nu are performante! Ba mai mult, la o dozare judicioasa a apasarii pedalei de acceleratie, Linea raspunde naravas si te lipeste de spatarul scaunului. Datorita tehnologiei T-Jet, motorul pe benzina ajunge sa concureze cu brio confratele diesel la mai toate capitolele, evident cu un avantaj vizibil: cilindree mai redusa. FEELING: Fiat Linea are unul din cele mai performante sisteme de suspensie din clasa ei. Deci, confort maxim pentru pasageri, tinuta de drum superioara si manevrabilitate. Datorita noilor tehnologii utilizate, confortul calatoriei creste prin absorbtia vibratiilor date de denivelari si prin atingerea nivelului acustic optim in cabina pasagerului. De asemenea, forma speciala a sistemului de suspensii permite o reactie dinamica rapida in viraje. Senzatia din interior este aceea de masina extrem de prietenoasa. Cu un mare plus la siguranta. In Fiat Linea te simti atat stapan pe tine cat si pe destin. Totodata Linea este o masina extrem de sigura, ca tinuta de drum. La o franare mai violenta, masina ramane paralela cu pamantul, fara tendinta de a o lua pe aratura. Nefiind totusi o masina sportiva, Linea ramane o masina de familie care se adreseaza celor care au asteptat o masina cu design italian inconfundabil. Pentru cei care au asteptat o masina spatioasa. Pentru cei care au asteptat o masina sigura, cu 6 airbag-uri, ABS cu EBD, ESP cu MSR, Hill-Holder si ISOFIX. Pentru cei care au asteptat tehnologia Blue & Me cu Bluetooth, MP3 Player cu port USB si pentru cei care au cautat intotdeauna armonia. O masina care a sosit exact cand nu te asteptai, exact cand ti-o doreai mai mult. Linea Emotion se adreseaza celor ce isi doresc masini de calitate pentru un confort excelent. Cele 6 airbaguri si luminile de ceata confera autoturismului siguranta sporita. In plus fata de dotarile versiunii Dynamic, Emotion are aer conditionat automat, scaun sofer cu reglaj lombar, geamuri posterioare reglabile electric, cotiera pentru bancheta posterioara, jaluzea luneta. In plus, are incorporat noul sistem Blue& Me cu USB. Linea Emotion are de asemenea jante elegante din aliaj de 16", iar insertiile cromate de pe portiere si de la proiectoarele de ceata sunt una dintre dotarile acestui elegant model. Design: Cel mai bun exemplu de design Italian cu linii estetice si design elegant. Eleganta, originala, impresionanta, Linea trece pe strada discret, dar nu ramane neobservata. Fara a avea un design ostentativ, este o masina care-ti ramane pe retina o buna perioada de timp dupa ce ai trecut de ea. Liniile sunt simple, line, dulci, departe de exuberanta cu care ne-au obisnuit italienii. O masina care a ridicat normalitatea la rang de frumusete. La interior intalnim cealalta fata a design-ului... functional, estetic, ergonomic. In Linea, stilul atractiv se intalneste cu confortul, respectandu-ti stilul de viata. De la scaune la pedale, de la bord la cotiere, toate elementele din interior combina frumusetea cu functionalitatea. Volumul interior este conceput astfel incat sa ofere maximum de confort soferului si pasagerilor. Chiar daca sunt cei mai inalti oameni din lume, acestia pot avea o calatorie confortabila cu Linea. Pentru Fiat Linea, o calatorie placuta este atunci cand soferii si pasagerii gasesc locul pe care si-l doresc atunci cand il doresc. Pret: Cu siguranta vor exista comentatori care vor arunca in fata cui le va spune de Linea: "E scumpa!". Da, nu este cea mai ieftina masina, modelul Emotion testat de masini.ro este de fapt varful de lance al gamei, nivelul maxim de echipare, de aceea si pretul, care include impresionanta lista de dotari si optionale incluse in pachetul standard, este de 16.244 EUR cu TVA, pret final. Si merita toti banii! Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9122 :: 17.14MB