No SSO cookie

Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD Instyle MY2015

voteaza
(0/ 0)
O alegere practică în segmentul SUV-urilor
Nota redactor
4.8
Nota cititor
0.0

Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD Instyle MY2015

Mitsubishi ASX a fost prezentat inițial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2007, sub forma Concept-cX, multe dintre detaliile prezente pe modelul respectiv realizându-și tranziția către modelul de serie. Deși Mitsubishi are o istorie bogată în ceea ce privește SUV-urile, ASX a fost primul model lansat de către producătorul japonez care poate fi catalogat drept crossover, cu dimensiuni mai mici, specifice modelelor hatchback.

Mitsubishi ASX este unul dintre SUV-urile cele mai apreciate în țara noastră, fiind lansat pe plan european la jumătatea anului 2010. Acesta a devenit foarte rapid un best-seller în domeniul SUV-urilor de categorie mică sau crossoverelor în România, reprezentanții locali ai mărcii japoneze punând un tot mai mare accent pe promovarea acestui model.

Având în vedere și faptul că Mitsubishi este recunoscut pe plan mondial drept un specialist in construcția unor autoturisme bune cu tracțiune 4x4, nu trebuie să ne mire deloc faptul că modelele sale se vând foarte bine în segmentele lor. Crossover-ul testat este cunoscut sub numele de Outlander Sport în SUA și ca RVR în Japonia și în anul 2013 a împrumutat câte puțin din modificările estetice suferite de omologul său vandut pe tărâm american, cei de la Mitsubishi aplicând astfel un facelift discret.

Am testat noul motor disponibil în gama celui mai bine vândut model din portofoliul Mitsubishi Motors în România, respectiv  1.6 Diesel EURO 6.

 

MOTOR

Motorizarea testată de către noi, 1.6 Diesel EURO 6, s-a alăturat în iulie 2015 gamei de motorizări disponibile în România, respectiv 1.6 benzină și 2.2 diesel.

Noua motorizare EURO 6 completează cu succes lista atributelor modelului ASX, asigurând o economie semnificativă a carburantului, dar și suficient de multă putere. Acest motor oferă un cuplu foarte bun pentru porniri energice, de 270 Nm la 1.750 rpm și o putere suficientă de 114 CP la 3.600 rpm pentru asigurarea plăcerii condusului în condițiile unor emisii de noxe responsabile de 119 g/km în regim mixt.

Sistemul Auto Stop & Go (AS&G) permite oprirea automată a motorului la staționările în trafic, reducând consumul de combustibil şi emisiile de CO2 fără a întrerupe sistemele electronice. Motorul porneşte imediat la apasarea ambreiajului, fără a întârzia reluarea deplasării, sistemul testat pe modelul japonez menținându-se în limitele normale de operabilitate, nefiind nevoie de oprirea lui pentru a nu fi intruziv în condusul cotidian.

Motorizarea testată de către noi este de fapt un 1.6 HDi ce provine din grupul PSA, acesta dovedindu-se foarte rafinat în utilizare față de 1.8 DI-D, vechiul motor care genera volume de vânzări majore în gama producătorului japonez.

Alături de o transmisie manuală cu 6 trepte etajată corect, cu o cursă destul de lungă a schimbătorului însă având o precizie remarcabilă, noul propulsor sosit în gamă reduce din stresul condusului cotidian, având în vedere valorile bune de cuplu și putere pe care le pune aproape în orice moment la dispoziția șoferului.

În cazul în care parcurgeți distanțe de peste 20.000 km anual vă recomandăm cu plăcere acest nou motor lansat în vara lui 2015 în detrimentul unuia pe benzină, datorită tehnologiei prezente și faptului că sunt reduse la minimum cheltuielile de rulaj. Performanța bună și faptul că mașina poate fi condusă atât într-un mod pur economic cât și într-unul orientat spre sportivitate vin în completarea celor anunțate anterior.

 

COMPORTAMENT

Cum era de așteptat în acest segment, ASX  se conduce ușor și transmite un sentiment de siguranță pe tot parcursul călătoriei, având parte de o absorbție foarte bună a tuturor denivelărilor prezente pe drumurile românești, fără vreun zgomot deranjant în ceea ce privește suspensia. Direcția care se simte destul de sensibilă la viteze mici, devine foarte adaptată unui stil de condus sigur la viteze mari, atunci când și feedback-ul transmis către șofer contează mai mult.

Apreciem manevrabilitatea exemplară a modelului în interiorul orașelor, având în vedere direcția foarte confortabilă, poziția ușor înaltă la volan și vizibilitatea corectă de jur-împrejurul modelului.

Arhitectura șasiului este asemănătoare cu aceea a Mitsubishi Outlander, având parte de suspensii MacPherson pe puntea față și multi-link pe puntea spate. Acestea fiind spuse, putem afirma că ASX este foarte confortabil chiar și pe drumuri accidentate, totodată absorbind cu adevărat toate denivelările urbane sau extra-urbane întâlnite în timpul testului nostru.

În ceea ce privește dinamica de conducere, ASX se prezintă foarte bine și la acest capitol, beneficiind de un motor rezonabil în ceea ce privește resursele de putere și cuplu. În oraș motorizarea testată imprimă mașinii o dinamică corectă și adaptată perfect acestei situații, în timp ce în extraurban și mai ales pe autostrăzi, resursele de putere sunt suficiente atunci când doriți să conduceți relaxat și într-un mod orientat spre economia de combustibil. Din punctul de vedere al raportului costuri de utilizare-comportament, putem afirma cu plăcere faptul că noul diesel montat pe modelul japonez satisface până și cele mai pretențioase persoane, având totodată un rafinament specific motorizărilor tipic franțuzești.

Având în vedere că există un comutator poziționat pe tunelul median care face trecerea între modurile  sistemului 4WD, economia de combustibil și eficiența din punctul de vedere al dinamicii se completează perfect, fiecare dintre acestea fiind aleasă în funcție de mai mulți factori.

Acesta permite comutarea între tracţiunea pe 2 roţi, mai economică, şi tracţiunea integrală în timp ce vehiculul se deplaseaza cu viteze de pâna la 100km/h, fiind o soluţie ideală atunci când suprafaţa terenului devine brusc alunecoasă. Când traseul devine dificil puteţi bloca diferenţialul central pentru a distribui puterea pe ambele axe si a obţine tracţiune maximă.

Modul 2WD este ideal pentru oraş si o şosea curată și uscată sau atunci când se dorește a se realiza o economie de carburant, tracţiunea pe puntea din față oferind în acest mod o ţinută de drum normală,  un mod de rulare silenţios, toate realizate cu un consum scăzut de combustibil.

Modul 4WD oferă o tracţiune adaptată condiţiilor de drum, funcţionând în mod normal cu o distribuţie a cuplului de 50:50, pe care sistemul o poate modifica pentru a controla roata care rămâne fără aderență.

Modul 4WD cu diferențialul blocat este indicat rulării pe un teren foarte dificil, datorită distribuţiei egale  a puterii între roţile faţă şi spate, acest mod asigurând astfel rularea cu uşurinţă pe suprafeţele de teren accidentat, cu aderenţă scăzută.

Ajungând la capitolul consum, deşi datele oficiale ale celor de la Mitsubishi prezintă valoarea de 5,0 l/100 km în regim mixt, în realitatea cotidiană acest motor diesel Euro 6 de 1,6 litri a consumat în jur de 7,3 l/100 km pe parcursul celor 430 km, realizaţi în proporţie mai mare în extraurban, utilizând un stil de condus relaxat dar neorientat către economie, rulând în mare parte în modul 2WD și folosind întotdeauna aerul condiţionat pornit. Oricum, dacă se doreşte obţinerea consumului declarat în mediul urban de 5,6 l/100 km este destul de greu, valoarea reală pentru Bucureşti fiind undeva în jurul cifrei de 8,5 l/100 km, atunci când aglomerația este intensă și aerul condiționat rămâne pornit, alături de cuplarea modului 2WD. Singurul consum care poate fi obținut ușor este cel de 4,7 l/100 km pentru mediul extraurban ce poate fi atins ușor atunci când se rulează cu o viteză constantă de aproximativ 90-100 km/h, în treapta a 6-a, cu modul 2WD selectat şi fără aerul condiţionat pornit.

Suspensia spate de tip multi-link  permite mişcarea fiecărei roţi independent de roata opusă de pe aceiaşi punte. Aceasta asigură o călătorie confortabilă şi o manevrabilitate foarte bună pe orice tip de teren, în special în mediul off-road, acolo unde cei mai mulți proprietari de ASX vor ajunge destul de des, modelul testat fiind unul dintre cele mai apreciate în acest segment.

Suspensia îmbunătăţită a lui ASX nu numai că reduce balansarea incorectă a autoturismului, ci oferă o rulare mai sigură pe absolut orice tip de drum, fără a afecta însă plăcerea condusului.

Având în vedere faptul că încrederea într-un autoturism modern provine din senzația de control, am putut observa cu plăcere faptul că ASX este construit pornind de la o caroserie rigidă, cu o suspensie corect setată care garantează o manevrabilitate excelentă şi un confort deosebit la rulare. Amortizoarele care realizează un foarte bun raport confort-sportivitate permit în acest mod abordarea celor mai dificile viraje având un sentiment de siguranţă şi precizie. Adăugând la cele anunțate anterior și direcţia precisă şi uşor de manevrat, condusul unui ASX se transformă într-o experienţă interesantă de parcurgere a diferitor drumuri.

 

DESIGN

O privire rapidă către exteriorul lui Mitsubishi ASX confirmă faptul că modelul reprezintă o aplicație cu succes a limbajului de design specific modelelor mărcii, chiar și atunci când vine vorba despre integrarea elementelor de caroserie într-un segment puțin diferit, acela al crossoverelor compacte.

La partea de design exterior nu putem trece peste faptul că partea frontală este o variantă a aceleiași zone de pe modelul Lancer, adaptată la dimensiunile unui SUV, ceea ce nu este deloc un lucru rău, modelul anterior amintit având parte de o apreciere bună din partea publicului.

Zona frontală include grila supradimensionată pentru a se potrivit proporțiilor înalte ale unui SUV, fiind împinsă destul de mult spre față, un aspect important la acest capitol avându-l protecția pietonilor și absorbția corectă a energiei în cazul unui impact.

Crossover-ul testat are parte de unghiuri de atac și degajare foarte bune, care vă garantează alături de sistemul 4x4 nepermanent că puteți oricând părăsi un drum asfaltat și să vă aventurați chiar și pe drumuri grele de munte, fără nicio teamă că ați putea atinge anumite zone ale autoturismului, atâta timp cât totul este realizat corect din punctul de vedere al abordării traseului.

Caroseria modelului testat oferă pe lângă un aspect plăcut și modern chiar și un spațiu suficient pentru o familie, fiind ajustat la acest capitol în funcție de publicul țintă, respectiv familiile cu copii sau tinerii dornici de aventură în natură.

În cadrul ultimului facelift au fost tratate zone precum barele față și spate, modelul primind în același timp și un set nou de jante din aliaj.

Chiar și având în vedere faptul că modelului inițial de ASX a fost lansat în 2010, exact în urma crizei fianciare de la nivel global, iată că realizarea unui model prin reducerea costurilor de producție nu s-a lăsat identificată pe exterior, acolo unde prezența impunătoare și elementele ce prezintă puține linii drepte conduc la ideea de calitate și modernism, completând perfect rafinamentul întâlnit odată ce pătrundeți în habitaclu.

Folosirea unei platforme tehnice care provine de la un model mult mai mare ca și dimensiuni este o strategie pentru reducerea costului însă în același timp pentru utilizatorul final are doar părți pozitive. Nu putem neglija aici aspectul exterior masiv, faptul că ampatamentul mărit permite un spațiu interior generos și cel mai important, consolele foarte scurte pe care le are modelul testat, putând afirma chiar că sunt cele mai reduse din segment ca și dimensiuni.

O linie dreaptă cu o masivitate aparte este prezentă pe întreaga parte laterală, îmbunătățind aspectul liniei geamurilor și având scopul de a realiza impresia de mișcare chiar și atunci când priviți un model staționat.

Poziția și forma farurilor contribuie la îndeplinirea dorinței celor de la Mitsubishi de a genera un design de tip jet fighter, inspirat din domeniul aeronauticii și care a devenit tema principală de abordare a echipei de ingineri, în cazul multor modele din gamă.

Cele două linii proeminente prezente pe capota modelului testat au un rol activ în protecția pietonilor în cazul unui impact cât și pentru a ușura aprecierea dimensiunilor mașinii în timpul manevrelor de parcare, spre exemplu.

Bara spate prezintă pe lângă unghiul generos disponibil în off-road și un design aerodinamic, care a generat, chiar dacă într-o mică parte, realizarea unui coeficient aerodinamic de 0,32, având totodată un rol de a echilibra ușor partea posterioară care beneficiază de un aspect masiv și colțuros.

Pasajele roților nu sunt puternic bombate, însă datorită liniilor proeminente ce le înconjoară creează un aspect tipic de SUV, având un puternic rol și în generarea unei idei de lățime a mașinii, chiar dacă în realitate este mai îngust față de un Ford Focus, spre exemplu.

 

INTERIOR

La interior, publicul va regăsi o listă nouă de echipări și materiale puțin schimbate, precum și un nou buton pentru cuplarea tracțiunii integrale pe tunelul median, pentru unii deja cunoscut de la alte modele Mitsubishi.

Plafonul panoramic din sticlă montat pe modelul testat de către noi adaugă o nouă dimensiune experienţei de condus şi vă asigură o iluminare optimă a habitaclului. Prin retragerea parasolarului se dezvăluie un plafon complet din sticlă, deasupra scaunelor din faţă şi din spate. Pe timp de noapte, parasolarul este iluminat cu ajutorul unor lămpi LED.

La interior lucrurile nu s-au modificat într-o manieră exagerată dar se simte o diferență de calitate între modelul fără facelift și cel actual, chiar dacă nici la acesta nu existau probleme acute la nivelul habitaclului. Calitatea materialelor şi calitatea de asamblare a rămas la fel de demnă pentru segmentul din care face parte, deşi există şi în continuare zone în partea de jos a planșei de bord în care materialele nu sunt tocmai moi la atingere, însă compensează foarte bine prin rezistența la uzură de care dau dovadă.

Am putut constata cu plăcere faptul că insonorizarea este acum mult mai bună, chiar având pe parcursul călătoriei noastre senzaţia unei îmbunătăţiri majore adusă odată cu facelift-ul, unicul zgomot venind de la rularea anvelopelor și asta întâmplându-se doar la viteze mari. Motorul de origine franceză pe lângă faptul că nu este foarte zgomotos, este foarte puțin intruziv în confortul pasagerilor din punct de vedere acustic. Abia atunci când se depășește o anumită zonă a turației zgomotul se propagă ușor și către interior, însă din fericire sunetul produs în acele momente este unul plăcut.

Avantajele incontestabile ale lui ASX sunt spaţiul imens pentru toţi cei cinci ocupanţi pe care îi poate acomoda în habitaclul său şi gradul ridicat de confort de care aceştia pot beneficia pe parcursul călătoriilor lungi, având la dispoziție toate elementele necesare, inclusiv numeroase spații de depozitare poziționate inteligent. Având în vedere că ASX dispune doar de versiunea cu 5 locuri, putem afirma ccă portbagajul este foarte generos, chiar dacă în același timp adăpostește în cazul echipărilor superioare şi un subwoofer care face parte din sistemul audio.

Având o formă dreptunghiulară și nu foarte înaltă ne-am fi putut gândi că la interior nu este suficient spațiu, însă am fost contraziși odată ce am pătruns în habitaclul său, remarcând faptul că la interior există un spațiu extrem de generos, completat perfect de către numeroasele spații de depozitare prezente tot timpul la îndemână, în timp ce portbagajul beneficiază de un spațiu foarte bun, de 419 litri, incluzându-i aici și pe cei 26 de litri disponibil sub podeaua portbagajului, acolo unde este regăsit kit-ul de pană. Indiferent pentru ce scop veți utiliza acest autoturism, spațiul disponibil este perfect adaptat pentru cei 5 pasageri pe care îi poate transporta și se poziționează în segmentul său pe unul dintre primele locuri la acest capitol. Spre exemplu, un Nissan Juke oferă 315 litri, un Renault Captur are 377 litri, un Opel Mokka vine cu un spațiu de 356 litri, Suzuki Vitara aduce 375 litri,  Peugeot 2008 are un volum de 410 litri, iar Duster are o valoare apreciabilă de 475 litri disponibili. Având în vedere deschiderea ușoară a hayonului și spațiul foarte larg care ni se dezvăluie în acel moment, oferirea unui spațiu amplu chiar și pentru cele mai voluminoase elemente era de așteptat, nu trebuie să fim surprinși de acest lucru. Înălțimea mică a pragului de acces în portbagaj facilitează încărcarea obiectelor grele și reduce efortul necesar care ar fi fost depus în situația contrară. Acesta beneficiază de o dimensiune de 1.350 mm în cazul lăţimii maxime a portbagajului și de o lungime de 1.510 mm cu bancheta spate rabatată, planul format nefiind totuși unul drept, o înclinare ușoară fiind prezentă.

Pentru a facilita transportul obiectelor voluminoase, bancheta din spate poate fi rabatată parțial sau chiar integral pentru a crea un spaţiu extins de depozitare. Bancheta se poate fracţiona în proporție de 60:40, putând oferi în acest mod un spaţiu suficient pentru transportul bicicletelor sau altor obiecte mai lungi, putând transporta astfel și pasageri pe locurile din spate.

Spătarul banchetei poate fi reglat în ceea ce privește unghiul său, acesta putând reveni la poziţia verticală printr-o singură mişcare. Prin tragerea uşoară a banchetei aceasta revine în poziţie verticală, iar prin tragerea sa rapidă revine într-o poziţie ușor înclinată.

Deși modelul testat putem spune că nu are o gardă la sol foarte mare și o caroserie înaltă, acesta dispune totuși de o poziție înaltă la volan, pe care am putea să o caracterizăm ca fiind corectă pentru acest segment, nefiind surprinzător de ridicată. Alături de capota realizată cu o formă aproape dreaptă, care nu coboară brusc și nu lasă o suprafață neacoperită de privirea celui aflat la volan, asigură o vizibilitate mai bună în timpul condusului, pentru o manevrare mai uşoară şi o siguranţă îmbunătăţită. De asemenea, poziţia înaltă la volan asigură un acces mai uşor şi un confort îmbunătăţit la drum lung.

Clasicele display-uri centrale din tabloul de bord, de obicei sub formă monocromă, au fost înlocuite în cazul lui ASX de un grup de instrumente cu contrast mare, regăsindu-se perfect integrat în ambianța interioară de calitate, pentru a conferi funcționalitate şi vizibilitate maximă în orice condiții. Cadranele de bord cu ornament argintiu sunt iluminate pe fond alb pentru a da o senzaţie de ergonomie, iar afişajul multifuncţional LCD color este poziționat central, acesta prezentând într-o manieră de acces simplă rezerva de combustibil, kilometrajul şi contorul de parcurs, consumul mediu de combustibil, temperatura exterioară şi starea vehiculului.

 

TEHNOLOGIE

Capitolul tehnologic este unul dintre cele mai importante atunci când vine vorba despre modelul japonez pe care l-am testat. Aici trebuie să menționăm sistemul de navigaţie cu HDD care dispune de un ecran LCD de 7”, amplasat central și care beneficiază de comenzi amplasate ergonomic ce permit  programarea uşoară a oricărei adrese. Fanii muzicii vor aprecia în mod deosebit sistemul audio premium Rockford Fosgate cu 9 difuzoare și cu o putere totală de 710 W. Difuzoarele, amplasate în diferite locuri din habitaclu, se integrează perfect în zone precum bordul sau panourile uşilor, care acţionează astfel ca nişte cutii de rezonanţă și sunt completate de către subwoofer-ul de dimensiuni generoase din portbagaj.

Portul USB integrat în cotieră permite conectarea unui media player portabil sau a unui stick USB, pentru a beneficia de muzica pe care o doriţi, la o calitate premium a audiţiei, iar cele două prize de 12V vă permit încărcarea sau alimentarea diverselor gadget-ul atunci când sunteți în călătorie.

Cum era de așteptat în acest segment, puteţi vorbi în siguranţă la telefon, cu ajutorul sistemului  handsfree în cadrul căruia conectaţi telefonul mobil compatibil Bluetooth, iar sistemul de comandă vocală vă va permite efectuarea apelurilor fără să luaţi mâinile de pe volan.

Sistemul de acces și pornire fără cheie este una dintre cele mai practice dotări tehnologice de pe ASX, având în vedere că permite pornirea vehiculului sau descuierea și încuierea sa fără să utilizaţi cheia, doar păstrând-o în buzunar. Tot ceea ce trebuie să faceţi pentru a porni motorul este să apăsaţi butonul situat în apropierea centrului panoului de bord, cu pedala de ambreiaj apăsată.

 

SIGURANTA

Mitsubishi ASX a obţinut 5 stele la testele EuroNCAP desfăşurate în 2011, cu un scor de 86% pentru ocupanţii adulţi, 78% pentru copii, 60% pentru pietoni şi 71% pentru sistemele de siguranţă din dotarea sa.

Dotările de siguranţă activă sunt numeroase încă din nivelul de echipare de bază: dispozitive de pretensionare pentru centurile de siguranță faţă, airbag-uri frontale pentru şofer şi pasagerul faţă, airbag-uri cortină, airbag-uri laterale pentru locurile din față, airbag genunchi pentru șofer, controlul dinamic al stabilităţii (ASC – Active Stability Control și TCL – Traction Control Logic), precum şi ABS ce include EBD şi asistenţă la frânarea de urgenţă (BA).

Sistemul HSA (Asistență la pornirea în rampă) face plecarea mai uşoară pe o pantă ascendentă  prevenind autovehiculul să ruleze înapoi. Când o pantă cu o înclinare peste cea stabilită de către ingineri este detectată, menţine frânele blocate pâna se apasă pedala de acceleraţie.

Conceptul de caroserie denumit RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) se bazează pe ideea de regresie şi de integritate a structurii. Zonele de impact se sfărâmă treptat pentru a absorbi energia de impact, iar zonele esenţiale ale structurii deviază energia departe de cabină, la rândul ei puternic ranforsată împotriva deformării. Rezultatul este o siguranţă mai mare în timpul unei coliziuni pentru toţi ocupanţii, indiferent de direcţia impactului.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Mitsubishi ASX în România este de 17.127 Euro inclusiv TVA pentru versiunea Inform echipată cu motorul pe benzină de 1,6 litri MIVEC, tracțiune față și cutie de viteze manuală cu 5 trepte. Versiunea testată costă în standard 30.889 Euro inclusiv TVA.

La un preț decent, ASX reușește cu succes să combine o poziție de condus dominantă specifică unui SUV cu manevrabilitatea și agilitatea care nu generază bătăi de cap, specifice unui hatchback de familie. Totodată, este o alegere practică având un portbagaj spațios și un interior versatil, care oferă pasagerilor un spațiu larg.

Pe drum ASX își ține departe de a ne arăta vârsta sa, fiind rafinat în utilizare datorită mai multor modificări operate odată cu ultimul facelift, respectiv insonorizarea îmbunătățită, suspensia modificată și transmisia calibrată pentru a rezulta un condus liniștit și detașat, specific unui SUV.

Pe parcursul timpului petrecut din 2010 când a fost lansat, construcția lui ASX s-a dovedit o mișcare inteligentă a producătorului japonez, având în vedere faptul că segmentul SUV-urilor compacte este unul dintre cele mai apreciate și totodată profitabile în prezent.

Beneficiind de un stil masiv al exteriorului care se combină cu dimensiunile compacte și cu ideea de robustețe specifică unui SUV, ASX devine una dintre cele mai bune alegeri în segmentul său, având în spate succesul celor de la Mitsubishi în producerea și comercializarea autoturismelor dotate cu sisteme de tracțiune integrală.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5081 :: 17.09MB