No SSO cookie

Ssangyong Tivoli 1.6 benzină 4x2 MT6 STD

voteaza
(0/ 0)
Un model cu design modern, având un puternic caracter individual și urban
Nota redactor
4.5
Nota cititor
0.0

Ssangyong Tivoli 1.6 benzină 4x2 MT6 STD

Tivoli este cel mai recent lansat model al mărcii coreene Ssangyong, bucurându-se de un succes destul de bun în clasa SUV-urilor subcompacte, după cum ne-au confirmat cei de la dealer-ul din București. Având o platformă modulară nouă, un design sportiv și tineresc, o amenajare interioară corectă, un habitaclu  generos pentru clasa sa din punctul de vedere al dimensiunilor, 7 airbaguri și motoare absolut noi, Tivoli ne-a surprins plăcut în timpul testului de câteva zile și astfel ne provoacă așteptările, să vedem dacă reușește să acapareze o parte din vânzările clasei sale. Acesta poate oferi ca și elemente importante tracțiunea integrală cuplabilă opțional, direcția asistată electric reglabilă în funcție de stilul de condus sau transmisiile automate Aisin cu 6 trepte și 3 moduri de funcționare la alegere. Ssangyong este cel mai vechi producător auto coreean și s-a specializat de-a lungul istoriei sale de 60 de ani preponderent în producția de vehicule 4x4.

Producătorul coreean a lansat oficial noul Tivoli la Salonul Auto de la Geneva din 2015, model cu care s-a dorit să își facă intrarea în segmentul B al SUV-urilor, acolo unde luptă cu modele precum Renault Captur, Dacia Duster, Opel Mokka, Nissan Juke, Suzuki Vitara sau chiar Peugeot 2008.

Vă prezentăm mai jos concluziile în urma testului cu modelul Tivoli echipat cu motorul de 1,6 litri pe benzină, în echiparea STD, cu transmisia manuală cu 6 trepte și tracțiune față.

 

MOTOR

Sub capotă, modelul SsangYong Tivoli pe care l-am testat ascunde un motor nou, de 1,6 litri e-Xgi pe benzină cu o capacitate de 1.597 cmc, capabil să producă 128CP la 6.000 rpm și 160 Nm la 4.600 rpm.

De asemenea, în gamă este disponibil și un motor diesel de 1,6 litri. Acesta respectă normele de poluare Euro 6 și promite să ofere 115 CP la 3.400 rpm. Cuplul motor dezvoltat are o valoare de 300 Nm și poate fi accesat între 1.500 și 2.500 rpm.

În cazul ambelor propulosoare, resursele sunt transmise către șosea fie cu ajutorul cutiei de viteze manuală în șase trepte, fie cu una automată tot cu șase rapoarte.

Taxa de timbru achitată pentru înmatricularea unui astfel de model nou este de 251 euro. Norma de poluare în care se încadrează acesta este Euro 6, nivelul de emisii de CO2 fiind 154 g/km în cazul transmisiei 2WD și echipării cu o cutie de viteze manuală.

Pentru aceia care preferă o transmisie automată, este disponibilă pentru ambele motorizări și pentru oricare mod de tracțiune, o transmisie automată în 6 trepte de la Aisin. Considerăm faptul că atât transmisia automată cât și tracțiunea integrală ar fi cel mai potrivite pe motorizarea diesel, deoarece cea pe benzină are un cuplu destul de mic, disponibil la turații mari.

Pe parcursul testului am putut observa câteva plusuri ale noului motor, precum un consum redus de combustibil și un rafinament în funcționare demn de motoare ale producătorilor importanți, acesta fiind totodată extrem de bine conceput pentru utilizarea cotidiană. Zgomotul produs de către unitatea de 1,6 litri este destul de pronunțat atunci când se depășește prima jumătate a plajei de turații.

 

COMPORTAMENT

În oraș modelul coreean se conduce cu o ușurință demnă de lăudat, având în vedere poziția de condus ușor înaltă, direcția ce poate fi manevrată foarte ușor și suspensia setată pentru confortul pasagerilor. La acest capitol contribuie și luneta de dimensiuni mari, cât și oglinzile laterale care asigură o bună vizibilitate în jurul autoturismului condus. Toate acestea sunt parcă menite să fie stricate de către montanții A care dau dovadă de o masivitate importantă în condusul cotidian, atunci când pot pune probleme în intersecții sau la trecerile pentru pietoni, sau chiar pe drumurile puternic virajate, dar deja nu mai suntem surprinși de acest fapt, majoritatea modelelor moderne din acest segment având acest mic neajuns. Mașina se simte foarte ușoară în condus și dă senzația de manevrabilitate sporită, inclusiv în locuri strâmte, totul în ciuda masei nu tocmai de ingnorat, de 1.270 kg.

Izolarea fonică a modelul testat este una decentă, având parte de un zgomot redus la viteze mari, dar totuși făcându-se simțit sunetul vântului puternic, dar nu în cantități care să deranjeze. Suntetul motorului este bine menținut în limite normale, cel puțin în prima jumătate a plajei de turații, mai târziu acest fiind ușor intruziv în confortul pasagerilor.

Am putut observa cu plăcere faptul că timoneria cutiei de viteze era precisă și scurtă, însă un mic inconvenient întâlnit la acest capitol a fost faptul că la treptele 1 și 2 uneori are tendința de ”a agăța”. Cu toate acestea, manevrabilitatea în oraș rămâne unul dintre punctele forte ale modelului coreean testat de către noi, chiar dacă uneori ambreiajul cu o cursă lungă și un reglaj care face să cupleze în partea superioară a cursei sale poate deveni un lucru enervant, mai ales datorită faptului că acest lucru necesită mai multă concentrare și atenție pentru a avea o călătorie confortabilă și lină.

Suspensia s-a dovedit a fi setată pe confort, contribuind la un confort superior ce este resimțit chiar și pe drumurile românești, chiar dacă asta înseamnă un ruliu ceva mai mare în virajele atacate cu prea multă încredere. Versiunea cu tracțiune față, cea testată de către noi, vine echipată cu o suspensie McPherson pe puntea față și o soluție semi-independentă pentru puntea spate, respectiv clasica bară de torsiune, care imprimă modelului testat un comportament nu tocmai confortabil, atunci când se parcurg drumuri care prezintă denivelări pronunțate sau gropi adânci, elemente des întâlnite în România. În schimb, versiunea echipată cu tracțiune integrală este echipată cu o suspensie spate indepenedentă tip multi-link, ceea ce conduce în mod clar la un comportament rutier corect, perfect adaptat chiar și drumurilor românești, acolo unde întâlnim la tot pasul probleme privind carosabilul.

Cu toate acestea, șasiul pare foarte bine echilibrat și vă poate menține pe traiectoria corectă, generând astfel și un sentiment de siguranță, chiar dacă împingeți modelul coreean dincolo de limitele rezonabile de condus.

În cazul unui drum lung în afara orașului, motorizarea pe benzină pe care am testat-o reduce orice tentativă de conducere sportivă, având în vedere nivelul scăzut de cuplu și zona de turație între care acesta este disponibil, depășirile realizându-se cu puțin efort din partea șoferului, cel mai potrivit în această situație fiind motorul diesel, cel pe care îl recomandăm cu mare plăcere viitorilor posesori de Tivoli. Toate depășirile pe care doriți să le efectuați având motorul pe benzină trebuie să includă menținerea unei turații foarte ridicate, acest lucru având consecințe negative atât asupra consumului de carburant, cât și asupra confortului ocupanților.

Sistemul de frânare, format din discuri ventilate pe faţă şi discuri pline pe spate, este adaptat greutăţii de 1.270 kg a modelului coreean şi  produce un sentiment de siguranţă în timpul frânărilor.

Ajungând la capitolul consum, deşi datele oficiale ale celor de la Ssangyong prezintă valoarea de 6,6 l/100 km în regim mixt, în realitatea cotidiană acest motor dezvoltat integral în Europa a consumat în jur de 7,4 l/100 km pe parcursul celor 500 km, realizaţi în proporţie mai mare în extraurban, utilizând un stil de condus relaxat dar neorientat către economie și folosind întotdeauna aerul condiţionat pornit. Oricum, dacă se doreşte obţinerea consumului declarat în mediul urban de 8,6 l/100 km, este foarte ușor, valoarea reală pentru Bucureşti fiind undeva în jurul acestei cifre, chiar și atunci când aglomerația este intensă și aerul condiționat rămâne pornit. Chiar și consumul de 5,5 l/100 km pentru mediul extraurban poate fi atins ușor atunci când se rulează cu o viteză constantă de aproximativ 100 km/h, în treapta a 6-a şi fără aerul condiţionat pornit. Am fost plăcut surpinși să observăm un model al cărui valori de consum delcarate se apropie foarte mult de valorile reale, într-o peioadă în care majoritatea cifrelor oficiale sunt cu mult mai mici față de realitatea cotidiană. Modelele echipate cu transmisia manuală vin în plus și cu eficientul sistem Idle Stop&Go (ISG), care contribuie la oprirea motorului în timpul staționărilor din trafic, având o contribuție importantă la respectarea cerințelor tot mai importante în ceea ce privește reducerea emisiilor de CO2.

În funcție de preferințe și de modul de condus, se poate alege între cele trei setări ale direcției, respectiv Normal, Comofort și Sport. Asistarea direcţiei este puţin prea artificială şi este lipsită de feedback în modul Confort, care este foarte potrivit unor manevre în spaţii restrânse în oraş. Cel mai potrivit pentru utilizarea continuă este modul Normal, în timp ce modul Sport prezintă un sentiment de nesiguranţă şi practic poate concura cu succes un volan utilizat pentru jocurile pe PC.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h, având cutia de viteze manuală cu 6 rapoarte, se realizează în fix 12 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 170 km/h, fiind în același timp una dintre cele mai scăzute valori din segmentul său.

În concluzie, Tivoli atunci când este echipat cu acest motor pe benzină nu se mişcă anemic, însă nici nu se poate spune că se simte sportiv, este undeva la mijloc, fiind totodată foarte potrivit mediului urban, consumul fiind redus şi motorul contribuind la o rulare silențioasă și fără vibrații.

 

DESIGN

Noul Tivoli este dovada clară a dorinţei coreenilor de a se menține la un nivel bun al vânzărilor într-un segment din ce în ce mai aglomerat și mai competitiv, așa cum este cel al SUV-urilor în prezent, unde accentele moderne și artificiile de design sunt întâlnite la tot pasul, acestea generând o parte a vânzărilor. Formele lui Tivoli sunt în mare parte aceleași cu cele ale conceptului X100, model ce a fost prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Paris din 2014, și care a intrat în producție cu un plafon mai tradițional față de concept, iar spoilerele din față și din spate au acum forme mai simplificate, mai curate.
La fel ca oraşul istoric italian care i-a inspirat numele, Tivoli generează o impresie plăcută la prima vedere, datorită întregului aspect exterior cu note dinamice și moderne, care denotă o încredere și o percepție de calitate la care cu greu ne-am fi putut aștepta de la marca coreeană.

Blocuri optice noi cu un design modern și cu lumini de zi cu LED integrate subliniază ideea de dinamism și contribuie la un aspect îngrijit, alături de designul inedit al capotei motorului, ce reflectă caracterul puternic al autoturismului testat și grila radiatorului care este foarte lată și vine încadrată de o ramă neagră, lucioasă, care subliniază atenția la detalii, dar care va genera cu timpul probleme datorită nevoii de a fi permanent perfect curată.

Proiectoarele de ceață integrate în spoiler și cu un design colțuros, precum blocurile optice față, adaugă o notă de simetrie întregii părți frontale, având totodată un puternic aspect funcțional pe vreme cețoașă, datorită becurilor puternice.

Noile linii exterioare ale părții laterale a modelului coreean sunt în armonie cu noua filozofie de design a mărcii și denotă robustețe, calitate și un caracter distinct, deosebit, în timp ce liniile reînnoite ale spatelui se integrează într-un tot unitar armonios, în ton cu caracterul rafinat al automobilului. Luminile de semnalizare LED încorporate în oglinzile exterioare şi în stopurile din spate asigură pe lânga funcția estetică și o vizibilitate crescută.

Privit de la distanță, exteriorul său arată o dimensionare relativ generoasă și generează astfel ideea de spațiu interior de dimensiuni relativ mari, lucru care nu este contrazis atunci când pătrundem în habitaclu. Într-adevăr, aceste proporții generoase nu par a se încadra în noţiunea de ultra-compact, dar pe lângă toate acestea, Tivoli se mândrește chiar şi cu un exterior inspirat, care beneficiază de mici trucuri moderne, toate acestea având un puternic accent european, lucru care se dorește a contribui la generarea unor volume semnficiative de vânzări pe bătrânul continent.

Dimensionarea exterioară a fost gândită corect și se dovedește că în cazul lungimii poate fi depășit doar de către Dacia Duster și Opel Mokka, ceilalți concurenți situându-se sub aceste valori. Lungimea modelului coreean este de 4.195 mm, în timp ce Duster vine cu 4.315 mm, iar Mokka cu 4.278 mm. Capitolul lățime îl poziționează pe locul 2 între concurenții direcți, având o valoare de 1.795 mm și fiind dominat de către Duster cu ai săi 1.822 mm. Înălțimea de 1.590 mm este întrecută de către Duster (1.625 mm), Mokka (1.658 mm) și Vitara (1.556 mm).

Liniile de tip V ale capotei, grila frontală lată și totodată subțire, alături de emblematicele blocuri optice de pe față, bara de protecţie în două culori și forma indeită a farurilor de ceaţă completează aspectul impozant al lui Tivoli, facându-l mai elegant şi mai sportiv față de alți concurenți direcți, având de câștigat la capitolul priviri atrase în trafic, poate și datorită faptului că este un model lansat de curând și mai puțin cunoscut de public.

 

INTERIOR

Chiar dacă privind modelul de segment B al coreenilor din exterior am fi ușor dezamăgiți de acoperișul său înalt și cu o formă rectangulară, iată că odată pătrunși în habitaclu acest aspect se transformă brusc într-un beneficiu adus pasagerilor, datorită spațiului mai mult decât generos disponibil în zona capului. În același timp suntem impresionați de spațiul la genunchi și de gestionarea corectă a întregului interior,  în ceea ce privește dispunerea elementelor principale.

Deși privind modelul din exterior nu ne-am fi gândit că spațiul interior poate fi unul dintre cele mai importante plusuri, iată că habitaclul spațios care dispune de asemenea de numeroase spații de depozitare precum buzunarele ușilor, zone special delimitate pe consola centrală sau chiar pe spătarele scaunelor din față se diferențiază printr-o ergonomie ce nu ne-am fi așteptat să o întâlnim la o asemenea marcă.

Portbagajul este impresionant, de asemenea, cu ai săi 423 de litri disponibili pentru versiunea cu tracțiune față pe care am testat-o și care pot fi transformați prin rabatarea banchetei spate în 1.018 litri disponibili efectiv pentru încărcarea obiectelor voluminoase până la nivelul plafonului. Spre exemplu, un Juke oferă 315 de litri, un Renault Captur are 377 litri, un Opel Mokka vine cu un spațiu de 356 litri, Suzuki Vitara aduce 375 litri, iar Peugeot 2008 este singurul care se apropie de valoarea oferită de modelul testat, portbagajul său având un volum de 410 litri. Singurul model care reușește să depășească valoarea oferită de Tivoli este Duster, care vine cu 475 litri disponibili.

Scaunele din față s-au dovedit pe parcursul testului a fi suficient de confortabile pentru a face călătoriile lungi să nu fie un calvar pentru pasagerii SUV-ului coreean, având totodată o susținere laterală corectă și un material de calitate în care sunt îmbrăcate.

Am fost impresionați de parbrizul masiv și de poziția de conducere ușor înălțată, ambele elemente enumerate contribuind la o vizibilitate foarte bună de jur împrejurul său care se coordonează perfect cu faptul că zonele din față și spate se termină brusc și astfel dimensiunile mașinii pot fi anticipate ușor, nefiind nevoie să vă puneți probleme în cazul parcărilor în spații înguste.

Interiorul lui Tivoli s-a aliniat trendului modern și la capitolul suprafețe prezente în interior, respectiv cele finisate în negru lucios. Deși acestea sunt poziționate în zonele pe care le veți atinge des, precum consola centrală sau panourile ușilor, faptul că se murdăresc foarte ușor și se văd urmele amprentelor pe ele nu ar trebui să fie un detriment, deoarece tendințele actuale în domeniul auto au la bază acest material, prezent și pe modele ale unor mărci de lux.

Patru pasageri pot fi acomodați de habitaclul dimensionat generos, având suficient spațiu pentru picioare și cap, putându-se astfel bucura de o excursie mai lungă fără probleme. Cea de-a cincea persoană poate fi găzduită pe locul din mijloc al banchetei spate, însă cu toate că avem un tunel median destul de înalt și o cotieră care se prelungește înspre partea din spate, conformația banchetei este corectă și astfel acest ocupant al autoturismului nu ar avea de suferit la capitolul confort.

Sforile elastice prezente pe spătarele scaunelor din față contribuie la un aspect interesant al habitaclului, având totodată un important aspect practic, putând găzdui diverse obiecte subțiri, iar principalul lor avantaj este faptul că pot fi configurate în mai multe moduri pentru a se adapta formelor obiectelor ce urmează să le poziționați acolo.

Privind interiorul modelului testat în ansamblu putem observa că în afară unelor zone situate în partea de jos a bordului și a zonei ce deservește comenzile de pe uși, restul materialelor și butoanelor se simt a fi de calitate, această senzație fiind percepută și datorită faptului că nu există zgomote tipice materialelor plastice în interior, așa cum probabil mulți s-ar fi așteptat. Alături de finisajele și ergonomia interioară, contribuie la ideea că Tivoli poate fi catalogat ca fiind un concurent puternic pe piață în segmentul său. În încheiere am putea afirma că interiorul lui Tivoli poate fi catalogat ca fiind mai bun față de concurenții săi, singurul model care reușește să se distingă cu adevărat în acest segment fiind Mazda CX-3, pe care l-am testat de curând.

 

TEHNOLOGIE

Tivoli beneficiază în acest moment de unele dintre cele mai moderne elemente ce țin de tehnologie, disponibile în segmentul său. Aici se remarcă pilotul automat adaptiv, sistemul de avertizare al părăsirii benzii de rulare, electronica Start-Stop, pornirea fără cheie, panoul de bord LED cu iluminare de fundal în cinci culori opționale sau scaunul șoferului ventilat.

În funcție de versiune, display-ul de tip touchscreen de 7 inch poate conduce cu ușurință la ideea de modernitate a întregului interior, fiind totodată completat de sistemul audio cu MP3 nou dezvoltat de către coreeni, ce permite printre altele și conectarea unui stick sau a unui telefon prin portul USB și chiar utilizarea la bordul său a unui iPod sau iPhone, conectat cu ajutorul iPod Connection. Acesta beneficiază de un sistem de navigație bazat pe hărțile TomTom, informațiile fiind afișate într-un mod lizibil pe ecranul de 7 inch, utilizarea sa fiind suficient de intuitivă pentru a contribui la o ergonomie plăcută în timpul conducerii.

Asistența la parcare se realizează pe anumite versiuni cu ajutorul senzorilor de parcare și a unei camere video pentru marșarier, ale cătrei imagini pot fi vizualizate pe același display poziționat central.

 

SIGURANTA

Modelul testat nu a fost testat de către EuroNCAP, producătorul coreean neavând niciun model testat de către organismul european. În cadrul testelor de coliziune organizate de KNCAP (Korean New Car Assesment Program), ceea ce se dorește a fi echivalentul coreean al testelor EuroNCAP,  efectuate în prima parte a anului 2015, Ssangyong Tivoli a obținut calificativul excelent dintre toate modelele noi testate.

Dintr-un maxim de 100 de puncte posibile Tivoli a obținut 91,9 puncte, punctaj cu care a depășit nume mult mai cunoscute ca BMW X3, Hyundai Tucson sau Kia Soul, lucru de așteptat având în vedere că avem de-a face cu o organizație coreeană, care se dovedește astfel a fi ușor imparțială.

Oficialii mărcii afirmă faptul că rezultatul obținut se datorează în primul rând structurii rezistente a caroseriei,  a oțelului de înaltă rezistență folosit în construcția ei (71,4% oțel de înaltă rezistență din care 40% oțel cu bor ultra rezistent, cea mai mare pondere din segmentul sau) cât și echipării bogate cu sisteme active și pasive ce asigură siguranța și securitatea pasagerilor. De acest aspect se ocupă cele șapte airbaguri disponibile în standard pe anumite versiuni, precum și sistemele electronice precum Controlul Electronic al Traiectoriei (ESP), Protecția activă împotriva răsturnării (ARP), Asistența la pornirea în rampă (HSA), Asistența activă la frânare (HBA), Sistemul de semnalizare la frânarea de urgență (ESS) și Sistemul de control al tracțiunii (FTCS). Sistemele de monitorizare a presiunii din pneuri și cel de avertizare privind cuplarea centurilor de siguranță pentru toate cele cinci locuri aduc și ele un aport la siguranța pasagerilor.

 

CALITATE-PRET

SUV-ul coreean costă între 13.990 şi 21.690 Euro inclusiv TVA, primul fiind totodată şi preţul versiunii testate. Acestea sunt prețuri promoționale valabile în această perioadă pentru motorizarea pe benzină, cele normale situându-se între 15.390 și 21.690 Euro inclusiv TVA. Este inclusă garanția de 5 ani sau 100.000 km, oferită de producător.

SUV-ul compact pe care l-am testat se pare că va deveni în perioada imediat următoare un model extrem de important pentru Ssangyong, având în vedere faptul că apreciem un oarecare succes şi la publicul autohton, în principal datorită designului inspirat dar şi tehnologiilor moderne prezente  la bordul său, totul disponibil la un raport calitate-preț foarte corect. Noul model se dorește să reprezinte un nou început pentru Ssangyong în Europa deoarece această mașină este cea mai mică din gamă și oferă cele mai noi motorizări Ssangyong, prezentându-se totodată cu o platformă nouă și implicit o caroserie nouă.

Robustețea modelului, fiabilitatea transmisiei pe lanț și performanțele în off-road sunt atuuri cu care Tivol vrea să se diferențieze de competiție iar măsura experienței de 60 ani a mărcii sud-coreene și performanțele excelente în off-road ale precedentelor modele Ssangyong completează deja ADN-ul noului membru al familiei Ssangyong.

Autoturismul testat beneficiază de un nume inspirat de oraşul Italian omonim, situat în apropierea Romei și își dorește să impresioneze prin stil şi frumuseţe, încercând să fure o cotă din piaţa dominată de nume grele precum Dacia Duster, Nissan Juke sau Renault Captur.

Spre deosebire de celelalte modele ale mărcii, autoturismul testat s-a dovedit a fi foarte interesant din toate punctele de vedere, ba chiar mai mult, putem afirma că este cel mai inspirat model aflat în portofoliul producătorului coreean. Dacă punem la socoteală şi disponibilitatea tracţiunii integrale care îl face un automobil adaptat călătoriilor lungi, putem cataloga acest model ca fiind unul dintre cele mai bine vândute modele ale mărcii. Se pare că acum brandul auto coreean care până nu demult era prea puțin cunoscut, se  îndreaptă în direcţia corectă.

Prezentat încă de la lansare împreună cu un slogan inteligent, ”Tivoli – I lov IT”, acest nou model al producătorului coreean vine cu un design modern, având un puternic caracter individual și urban, care se dorește a rezona cu publicul tânăr, interesat pe lângă performanțele bune și de caracterul aparte al autoturismului cumpărat.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4318 :: 18.24MB