No SSO cookie

Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance MT6

voteaza
(0/ 0)
O compactă cu un comportament corect, ferm și sportiv
Nota redactor
4.9
Nota cititor
0.0

Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance MT6

În cadrul Salonului Auto de la Paris din septembrie 2014, cei de la Honda au dezvăluit cel mai recent facelift aplicat uneia dintre cele mai apreciate compacte disponibile în acest moment pe piață, Civic 5D.
Odată cu această modificare de design noul Civic se poate lăuda acum cu un exterior modern, unde partea frontală a fost redesenată și a primit blocuri optice cu lumini LED integrate având totodată o bară spate modificată. De asemenea putem observa noile praguri laterale, un eleron finisat în negru și blocuri optice spate cu LED. Nici interiorul nu a fost uitat de către japonezi atunci când au aplicat facelift-ul, așa că au fost introduse o serie de materiale noi, finisaje noi cu accente cromate și consolă centrală ușor modificată.

Autoturismul testat ne-a demonstrat încă din primii kilometri împreună faptul că ne poate provoca percepțiile și ne poate dovedi faptul că un comportament corect, ferm și sportiv este o componentă vitală atunci când vine vorba de alegerea unui model compact, într-un segment deja mult prea dinamic și staurat.

În continuare vom prezenta un Civic 5D în echiparea Elegance, cu motorizarea 1.6 i-DTEC de 120 CP și transmisia manuală cu 6 trepte.

 

MOTOR

Civic facelift poate fi echipat cu trei motorizări distincte, două pe benzină i-VTEC de 1,4 litri și 1,8 litri şi unul diesel i-DTEC, toate fiind proiectate pentru a oferi un consum redus de combustibil, performanţe bune şi un nivel redus de emisii poluante.

Propulsorul 1.4 i-VTEC generează performanţele bune dacă punem în balanță cilindreea de mici dimensiuni. Acesta vine cu 100 CP şi un impresionant consum de combustibil de doar 5,4 l/100 km, având un nivel de emisii CO2 de 128 g/km. Puternicul 1.8 i-VTEC produce 142 CP, dar oferă eficienţa unui motor cu o putere mai mică.

Propulsorul testat este un 1.6 i-DTEC cu o cilindree de 1.597 cmc, ce dezvoltă 120 CP la 4.000 rpm și un cuplu de 174 Nm la 4.300 rpm, având o contribuție importantă în ceea ce privește economia de combustibil. Taxa de timbru achitată pentru înmatricularea unui astfel de model nou este de 50 euro. Norma de poluare în care se încadrează acesta este Euro 6, nivelul de emisii de CO2 fiind 98 g/km.

Toate propulsoarele sunt echipate cu o transmisie manuală în 6 trepte de viteză şi un indicator pentru atenționarea privind schimbare treptei, ce sugerează momentul optim pentru a schimba treapta de viteză, astfel încât consumul de combustibil să fie menținut în limite decentes. Pentru aceia care preferă o transmisie automată, este disponibil motorul 1.8 i-VTEC cu transmisie automată în 5 trepte, cu un consum de combustibil de 6,3 l/100 km şi emisii CO2 de 148 g/km.

Această motorizare este disponibilă pe toate versiunile, fiind construit cu greutate şi fricţiune reduse, permiţând motorului să ofere economia pe care o doresc toți cei care caută să cumpere un autoturism nou, mai ales din segmentul compact, fără a compromite însă performanţa. Rezultatul a fost cel pe care îl putem vedea cu ochii noștri în timpul testului, respectiv un răspuns rapid al accelerației, o deplasare lină și silențioasă şi reprize neașteptat de bune la orice turație.

Principalul atu al motorizării testate este consumul redus de combustibil și rafinamentul în funcționare, fiind de asemenea silențios în utilizarea cotidiană. Nici măcar în cazul rulării la viteze mari sau atunci când turația depășește jumătatea plajei disponibile nu se face remarcat în habitaclu datorită insonorizării bune și a rafinamentului de care dă dovadă.

 

COMPORTAMENT

Sistemul de direcție asistat electric al lui Civic a trecut și el printr-un set de modificări menite să îmbunătățească feedback-ul oferit șoferului, ajungând astfel să fie cel mai mare plus resimțit în cadrul testului nostru, direcția oferind acum o precizie exemplară și o manevrabilitate sporită atât în cazul unui drum lung cât și în cazul virajelor strânse din marile orașe.

Pe parcursul testului am întâlnit o ținută de drum foarte bună, aceasta fiind resimțită ca fiind ușor fermă, șasiul fiind rigid și suspensiile setate corect, aspecte ce contribuie la o dinamică foarte bună și la un ruliu scăzut. Atunci când se rulează pe drumuri bune sau relativ bune, modelul japonez se dovedeşte a fi silenţios şi chiar moale, fiind foarte potrivit pentru o rulare preponderent urbană. Menținerea vibraţiilor şi a sunetelor la un nivel rezonabil este un alt punct forte, echivalând prin acest aspect modelele premium din același segment. Gradul de confort asigurat pasagerilor are de câștigat și la capitolul acustică, cu o atenție sporită acordată părții din față a mașinii și a zonei inferioare a caroseriei, ce include deflectoare aerodinamice poziționate sub podeaua automobilului pentru a optimiza rezistența aerodinamică.

Singurele momente în care Civic se dovedește a fi ușor intruziv în confortul pasagerilor este în cazul denivelărilor pronunţate, acolo unde suspensia spate semi-independentă își spune cuvântul, însă în restul timpului modelul testat denotă un mod de rulare foarte agreabil. În cazul în care România ar dispune de drumuri bune pe tot teritoriul său, probabil senzaţiile generale ar fi cele ale unui automobil foarte plăcut pentru condus.

Am fost de asemenea suprinși de insonorizarea habitaclului, care s-a dovedit a fi realizată foarte bine, inclusiv în zone unde alte mărci nu pun un accent mare pe acest aspect, cum ar fi pasajele roților care sunt acum îmbrăcate cu materiale moi pentru reducerea sunetelor ce pătrund în habitaclu.

Chiar dacă motorizarea Diesel ați putea crede că uneori poate fi ușor intruzivă în ceea ce privește sunetul produs, confortul acustic se menține în orice condiții, chiar și atunci când motorul este turat peste jumătatea plajei de turații disponibilă, generând aici un feeling premium.

Dinamica generată de motorizarea testată este una bună, având parte de reprize excelente la orice turație și de cuplu disponibil la turații joase, acolo unde se va merge în majoritatea timpului, publicul-țintă preferându-l drept mașină de oraș, care să asigure deplasarea către locul de muncă sau cumpărături. Motorizarea Diesel produce un sunet plăcut, ușor metalic, tipic modelelor japoneze.

Masa de 1.297 kg este propulsată de la 0 la 100 km/h în 10,5 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 207 km/h.

Cei de la Honda declară un consum urban de 4,1 l/100 km, cel real situându-se în jurul valorii de 6 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat și în cazul folosirii aerului condiționat. În extraurban este prezentat un consum oficial de 3,5 l/100 km, această valoare putând fi atinsă foarte ușor la o rulare constantă cu 90-100 km/h în treapta a 6-a, anticipând foarte mult traficul, și cu modul ECON activat. Noi am reușit să obținem în extraurban un consum de 4,5 l /100 km.

Consumul mixt declarat este de 3,2 l/100 km, cel real din timpul testului fiind de 5,4 l/100 km, obținut în cazul unei rulări în proporții de 40% urban și 60% extra-urban, pe tot parcursul călătoriei fiind activat modul ECON, aerul condiționat pornit fără recirculare și folosind un stil de condus normal, fără a fi vreun moment orientat spre economie.

În cazul unei rulări liniștite în mediul extraurban, motorizarea testată pare a fi alegerea perfectă din gama producătorului japonez, datorită senzației de silențiozitate și echilibru transmisă către șofer, putând vorbi aici chiar de un rafinament nou pentru modelele Honda.

 

DESIGN

Odată cu facelift-ul de la sfârșitul lui 2014, Civic arată foarte bine și impresionează prin design-ul îndrăzneț, atrăgând multe priviri în trafic datorită combinației foarte reușite dintre vopseaua metalizată Passion Red și zonele vopsite în negru lucios.

Modelul japonez beneficiază de forme futuriste, soluţii de design originale și de cele mai multe ori practice şi semnificativ mai multe dotări moderne la exterior.

Actuala generație a beneficiat de facelift-ul prezentat anul trecut la Paris și acum păstrează în cea mai mare parte alura generală a vechilor generații, beneficiind astfel de același design cu linii parcă venite din viitor, dar acum nu avem cum să nu remarcăm o evoluţie a acestuia spre soluţii mai practice şi mai pământeşti. Privim cu plăcere designul părţii frontale, delimitat acum de textura bicoloră a barei de protecţie, pe care o vedem ca fiind o soluţie inspirată și care generază un mare impact vizual, mai ales în cazul alegerii unei culori contrastante, precum mașina testată. Luminile de zi cu LED prezente acum în blocurile optice și nu în zona farurilor de ceaţă cum se regăseau la vechea generație se vor a fi o exprimare a prospeţimii de design și a bunului gust, partea frontală păstrând acum o notă de simplitate tipic japoneză.

Mânerul portierei spate încadrat în zona vitrată este un artificiu de design bine încadrat în aerul modern pe care îl respiră întregul autoturism și are un puternic impact vizual în conturarea profilului sportiv pe care vor să-l inspire cei de la Honda.

Partea posterioară ne dezvăluie o adevărată revoluție de design pentru acest segment. Mai întâi suntem atrași de blocurile optice cu design special, care se compun din două bucăți, dintre care partea funcțională rămâne cea dinspre exteriorul mașinii, în timp ce zona care se află pe hayon contribuie doar la un aspect mai plăcut și mai închegat al mașinii, având rol funcțional doar partea de jos, cu LED-uri albe pentru mersul înapoi. Cel de-al treilea stop de frână este poziționat central și acum nu este încadrat de o zonă realizată din același material, precum înainte de facelift, regăsindu-se fără niciun element care să îl însoțească, fiind poziționat central pe eleronul care desparte cele două zone ale lunetei și care îngreunează ușor vizbilitatea din interior spre exterior în unele situații.

Construite pentru a oferi o vizibilitate optimă în condiții de zi, farurile LED cu luminozitate ridicată adaugă dinamiciate aspectului exteriorului stilizat. Întregul exterior a fost conceput de către japonezi pentru a radia un spirit dinamic și neconvențional, caroseria suplă, atletică, alături de liniile ce se prelungesc pe toată suprafață mașinii, grila frontală în negru lucios și difuzorul de aer spate se contopesc cu suprafața vitrată de dimensiuni generoase și sugerează senzația de mișcare la nivelul întregii caroserii, chiar și atunci când autoturismul staționează. Toate cele menționate anterior prezintă și un aspect funcțional în ceea ce privește aerodinamica și contribuie la o călătorie liniștită și economică.

Ecartamentul mărit alături de zonele proeminente ale caroseriei și design-ul compact contribuie la un aspect sportiv și generează ideea de dinamică foarte bună, lucru confirmat și de comportamentul său atunci când pătrundeți la volan. Caroseria se simte ușoară în condusul cotidian, iar șasiul rigid și orientat către sportivitate vine în completarea celor afirmate anterior, pentru a-i clădi modelului testat o bună reputație în rândul compactelor.

 

INTERIOR

Calitatea interiorului a fost un pas pe care cei de la Honda nu au dorit să-l sară în construcția facelift-ului compactei testate. Acum există mai multe materiale plastice moi la atingere, cele de calitate inferioară fiind foarte greu de găsit la interiorul lui Civic. De asemenea atenția pentru finisajele suprafețelor interioare a fost una sporită, putând observa aici o ușoară apropiere de segmentul premium.

Stilul futurist se regăsește din belșug și la interior, aici putând observa ceasurile de bord digitale integrate în bord într-o manieră complet diferită de alte mărci, dar care contribuie la o foarte bună vizibilitate a acestora, completând astfel ergonomia foarte bună regăsită la nivelul interiorului. Formele îndrăznețe ale diferitelor componente prezente la interior și afișajele colorate intens îmbunătățesc considerabil percepția interiorului și îl poziționează undeva către vârful segmentului său, nefiind lucruri pe care să i le reproșăm în urma testului nostru.

Interiorul poate fi caracterizat ca fiind spațios, locul pentru cap și genunchi pe locurile din față fiind foarte bun, iar ocupanții locurilor din spate se vor bucura de un spațiu dedicat cărui nu îi pot fi aduse critici. Confortul celui de la volan sau al pasagerilor este completat și de către scaunele bine realizate, cu un suport lateral corect și un șezut moale și confortabil, beneficiind de materiale textile de cea mai bună calitate.

Planșa de bord este construită în jurul șoferului, lucru tipic modelelor Honda ale căror interioare sunt desenate minuțios de către inginerii japonezi și care excelează la capitolul intuitivitate și ergonomie, generând astfel un confort care poate fi regăsit doar la modele din clasele superioare, în acest segment fiind una dintre cele mai bune alegeri din acest punct de vedere.

Comenzile sistemului de infotainment, cele pentru accesarea meniurilor computerului de bord și cele pentru controlul vitezei de croazieră sunt în număr de 15, fiind poziționate pe volan într-un mod intuitiv, în ton cu restul interiorului, iar accesarea lor este facilă după ce vă obișnuiți cu poziționarea fiecăreia.

Scaunele din spate prezintă un suport lombar foarte util în cazul călătoriilor lungi, iar cea de-a treia persoană poate fi acomodată pe locul din mijloc fără prea mari probleme de spațiu, singura limitare la acest capitol fiind faptul că spătarul banchetei pentru locul din mijloc nu este la fel de bine conturat precum al celorlalte locuri, având integrată aici cotiera spate cu suport pentru pahare, foarte utilă în cazul drumurilor lungi pentru a crește considerabil confortul pasagerilor din spate.

Echipat cu sistemul inovator ”Magic Seats”, permite rabatarea banchetei din spate într-o mulțime de configurații, putând astfel să creați spațiu pentru orice necesități de transport întâlniți pe parcursul călătoriilor. Noul Civic facelift are la bază o platformă optimizată din punctul de vedere al raportului dintre dimensiunile interioare și cele exterioare, iar rezervorul a fost mutat în partea din față, pentru a permite instalarea sistemului Magic Seats.  Sistemul inovator de rabatare a banchetei intitulat Magic Seats permite posesorilor săi să plieze bancheta atât la orizontală, în modul deja clasic, cât și pe verticală, un artificiu de proiectare ideal pentru a transporta obiecte înalte și voluminoase care nu ar putea fi stocate în niciun alt fel în portbagajului unui model compact. Sistemul Magic Seats este unic în industria auto și este folosit și de modelele HR-V și Jazz.

Printr-o simplă apăsare de buton sistemul de rabatare este acționat și astfel spătarul banchetei coboară complet pentru a oferi un spaţiu pentru portbagaj lung de 1.600mm şi lat de 1.350mm. Șezutul banchetei poate fi, de asemenea, ridicat pentru a descoperi o podea mare pentru transportarea obiectelor înalte. Divizarea 60:40 oferă şi mai multe opţiuni atât pentru transportul persoanelor cât şi al bagajelor, iar Civic oferă o zonă de încărcare alternativă dacă accesul la hayon este limitat. O a treia opţiune este oferită de coborârea podelei portbagajului în partea inferioară a acestuia, pentru a fi utilizată pe post de raft la transportarea obiectelor înalte.

Volumul standard al portbagajul măsoară 477 litri sau 1.378 litri cu bancheta rabatată, aceste cifre nu includ însă spațiul de 70 litri pentru depozitare de sub podeaua portbagajului, toate valorile fiind măsurate până la nivelul suprafeței vitrate. Aceste cifre clasează Civic pe prima poziție în segmentul din care face parte, concurenții săi având valori mult mai mici respectiv Toyota Auris (360 litri), Renault Megane (372 litri), Citroen C4 (380 litri), Hyundai i30 (378 litri), Peugeot 308 (348 litri), Mazda 3 (364 litri), Seat Leon (341 litri), Ford Focus (363 litri) și Volkswagen Golf (380 litri).

Ca volum standard, Civic poate fi comparat inclusiv cu modele din clasa imediat superioară. Pentru a completa latura practică deschiderea hayonului este una deosebit de generoasă, iar pragul de încărcare este acum situat foarte jos, aspect ce are o puternică parte funcțională în facilitarea încărcării obiectelor grele și voluminoase.

 

TEHNOLOGIE

În funcție de versiune, la bordul lui Civic puteți fi întâmpinați de Honda Connect, sistemul de infotaniment ce oferă o excelentă conectivitate pentru a fi în contact permanent atunci când sunteți pe drum, prin intermediul WiFi tethering sau Mobile WiFi Router. Sistmul AHA vă permite să vă conectați la posturile online de radio, sa accesați profilele de Facebook sau Twitter sau să găsiți puncte de atracție în zonă, precum un restaurant sau hoteluri din apropiere.
Sistemul de infotainment Honda Connect, lansat pe noul Civic și CR-V, este disponibil opțional chiar și pe modelul Jazz și oferă o experiență multimedia de top grație sistemului de operare Android și a procesorului grafic NVIDIA Tegra 3.

Puteți să personalizați display-ul Honda Connect prin încărcarea fotografiilor preferate, iar ecranul de 7” al sistemului vă poate ajuta de asemenea să selectaţi, prin intermediul AhaTM radio, muzica favorită utilizând o conexiune de internet, alături de programele radio de pe întreg mapamondul inclusiv ştiri, ştiri privind vremea, ştiri sportive, podcasts şi cărţi audio. Conectivitatea Bluetooth vă permite să conectaţi telefonul tip smartphone la sistemul Hands Free Telephone din autoturism. Mai mult, puteţi naviga pe internet cu ajutorul ecranului touchscreen, iar ca și sistem de navigaţie poate fi comandat opțional Garmin, ce utilizează un meniu simplu pentru a vă oferi în timp real informaţii privind traficul, avertizări privind limitările de viteză precum şi acces gratuit pe o perioadă de 5 ani la actualizările hărților rutiere. De asemenea, Honda Connect beneficiază de funcția MirrorLink activată, ceea ce înseamnă că toate comenzile afișate pe display pot fi afișate identic și pe un telefon sau invers, însă telefonul trebuie să ruleaze Android sau iOS. Această funcție de conectare a smartphone-ului compatibil și a utilizării aplicațiilor sistemului de infotainment de pe display-ul său este foarte utilă atunci când pasagerii compactei japoneze doresc să modifice anumite funcții disponibile în cadrul autoturismului.

Senzorii de ploaie și lumină sunt disponibil standard pe versiunea testată și am observat o funcționare corectă a lor în timpul testului, iar camera video pentru marșarier oferă o imagine utilă a zonei din spatele autoturismului, fiind foarte utilă având în vedere vizibilitatea ușor diminuată prin luneta împărțită în două segmente, dar având totodată în vedere și faptul că zona din spate beneficiază de o formă neregulată care poate crea probleme în locurile foarte strâmte.

Sistemul Smart Entry and Start vă permite să blocaţi, deblocaţi şi să porniţi autovehiculul lăsând cheia în buzunar și este disponibil pe anumite versiuni.

 

SIGURANTA

Civic a obţinut 5 stele la testele EuroNCAP desfăşurate în 2012 pentru versiunea fără facelift, însă ne așteptăm să obțină același punctaj și dacă este testat acum, având numeroase dotări de siguranță activă și chiar dacă testele actuale sunt mult mai stricte față de cele desfășurate anterior. Cu toate acestea, ultima versiune testată a modelului compact de la Honda a obţinut punctaje remarcabile în toate cele patru categorii. Procentele pentru protecţia adulţilor şi cea a copiilor au fost de 94%, respectiv 83%. Pentru siguranţa pietonilor procentul a fost de 69%, iar pentru asistenţa sistemelor de siguranţă de 86%. În standard sunt disponibile 6 airbag-uri: frontale pentru şofer (cu Dual Stage Inflation) şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină (windowbag) pentru locurile din față și din spate și airbag-uri laterale pentru locurille din față.

Echipamentele de siguranță activă includ încă din echiparea de bază o gamă largă de tehnologii, având un puternic impact asupra oferirii unui nivel de siguranţă crescut, a unei protecţii sporite în cazul unui accident şi chiar contribuind la calmul și liniștea șoferului sau pasagerilor, pentru a conduce cu încredere modelul japonez.

Astfel putem vorbi pentru versiunea Confort de Sistem activ de frânare în oraș (CTBA), Controlul tracțiunii și stabilității (VSA), Asistență la frânarea de urgență (BA), Anti-Lock Braking System (ABS), Sistem de asistare la tractare (TSA) și Sistem de asistare la pornirea din rampă (HSA).

Pe lângă toate acestea, pachetul Advanced Drive Assistance System combină diferite tehnologii din domeniul recunoaşterii cu funcţii inteligente precum Traffic Sign Recognition (sistem pentru recunoaşterea semnelor rutiere), Lane Departure Warning (avertizare în cazul depăşirii accidentale a benzii de circulaţie) şi Blind Spot Indication (avertizare pentru unghiul mort). Highbeam Support System evaluează condiţiile de deplasare şi comută automat între luminile de drum şi luminile de întâlnire. Atunci când este cuplat marşarierul, sistemul Cross Traffic Monitor disponibil opțional poate detecta autovehiculele ce se apropie din orice parte şi avertizează şoferul despre pericolul iminent. Avertizarea apare pe display-ul i-MID. Tetierele active pentru scaunele din față sunt utile în cazul unei coliziuni, acestea împreună cu centurile de siguranţă cu prindere în 3 puncte menţinând pasagerii în siguranţă.

La exterior noul Civic beneficiază de o structură rigidă a caroseriei, denumită Advanced Compatibility Engineering, ce absoarbe şi dispersează forţa impactului, astfel încât toţi pasagerii să fie protejaţi în cel mai eficient mod.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Honda Civic în România este de 18.588 Euro inclusiv TVA pentru versiunea Elegance White Edition echipată cu motorul pe benzină 1.8 i-VTEC cu 142 CP și transmisie manuală cu 6 trepte. Versiunea testată costă în standard 22.308 Euro inclusiv TVA și are în plus doar vopseaua metalizată, ce costă 484 Euro inclusiv TVA și duce prețul final la 22.792 Euro inclusiv TVA.

În urma acestui test putem concluziona că Honda Civic 5D este un automobil sportiv, gata oricând de aventură, cu spațiu suficient pentru nevoile zilnice sau pentru escapadele de week-end, având un motor rafinat și o atitudine urbană care redefinește segmentul compact, fiind extrem de potrivit unui public tânăr și în continuă mișcare, care își dorește o mașină corectă din toate punctele de vedere și care plusează față de competitorii săi la capitolul dinamică și rafinament.

Având în vedere că în țara noastră acest segment este dominat de Volkswagen Golf, Ford Focus şi Opel Astra, Honda Civic chiar avea nevoie de modificări la unele capitole pentru a se putea bate de la egal la egal cu aceştia și iată că acest ultim facelift le-a adus, pentru a o poziționa bine în lista scurtă a modelelor dorite de clienți și pentru a produce volume de vânzări în continuă creștere.

Având o motorizare care s-a dovedit a fi puternică și rafinată, noul Civic ne-a demonstrat pe parcursul testului că este o mașină creată pentru cei care nu acceptă lucrurile comune și nu se mulțumesc cu mașini comune. Cei de la Honda au sfidat convenționalul și au creat o mașină sportivă și de încredere, confortabilă când este nevoie și cu o filozofie puternică în ceea ce privește siguranța, privită în toate aspectele ei.

Odată cu sosirea acestui facelift, Civic 5D a fost îmbunătățită, reexaminată și restilizată, totul pentru a-i scoate la suprafață performanțele bune și reușind astfel să fie una dintre puținele compacte cărora nu avem ce să le reproșăm la niciun capitol cu atât mai mult având în vedere că tehnologia Earth Dreams alături de motorul 1.6 i-DTEC combină un consum mic de carburant cu o experiență plăcută, rafinată și mai ales dinamică la volan.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6039 :: 21.13MB