No SSO cookie

Mercedes-Benz B 180 CDI 7G-DCT

voteaza
(0/ 0)
O alegere inspirată pentru familiști și pentru oricine acordă o importanță deosebită practicabilității, confortului și siguranțe
Nota redactor
4.6
Nota cititor
0.0

Mercedes-Benz B 180 CDI 7G-DCT

Clasa B a celor de la Mercedes-Benz este cel mai vândut model al clasei compacte a producătorului german și se află la cea de-a doua generație, fiind vândut în peste 1,1 milioane de exemplare până în prezent, în jur de 700.000 de unități din prima generație (2005 – 2011) și peste 400.000 din cea de-a doua generație (2011 - 2015) și-au găsit un proprietar.

Faceliftul celei de-a doua generații a fost aplicat în luna septembrie a anului 2014 și își face simțită prezența într-o formă discretă, principalele modificări la nivel estetic fiind bara față ușor redesenată, o nouă grilă a radiatorului identică cu a celorlalte modele noi, luminile de zi cu LED integrate în blocurile optice și bara spate modificată doar în partea inferioară.

Cea de-a doua generație împarte aceeași platformă cu cea de-a treia generație a Clasei A, cu CLA și GLA, fiind în esență un Clasa A cu dimensiuni mai generoase, moștenind de la aceasta și tracțiunea față, în contrast cu restul modelelor.

Modelul premium compact al celor de la Mercedes-Benz a avut un succes răsunător tocmai din prisma faptului că până în a doua jumătate a anului 2014 nu a avut un concurent direct, în segmentul premium. În septembrie 2014, concomitent cu prezentarea faceliftului pe Clasa B, a fost lansat BMW Seria 2 Active Tourer care vine să acapareze o parte din vânzările modelului testat de noi de la Țiriac Auto, în versiunea B 180 CDI, având cutia de viteze automată 7G-DCT.

 

MOTOR

Oferta de motoare este foarte complexă, pentru că sunt disponibile patru motoare diesel, patru motoare alimentate cu benzină și unul echipat cu sistem alternativ de propulsie, Natural Gas Drive. În plus mai este disponibilă și versiunea specială BlueEFFICIENCY pentru B 180 CDI.

Motorizarea testată este 180 CDI, care se traduce într-o cilindree de 1.461 cmc ce oferă 109 CP la 4.000 rpm şi un cuplu decent de 260 Nm disponibil între 1.750 şi 2.500 rpm. Taxa de timbru achitată pentru înmatricularea unui astfel de model nou este de 0 euro.

Norma de poluare în care se încadrează acesta este Euro 6, nivelul de emisii de CO2 fiind 111 g/km. În plus, este disponibil sistemul start-stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare.

Combinaţia dintre motorul 180 CDI şi cutia de viteze cu dublu ambreiaj 7G-DCT este reuşită din punctul de vedere al confortului și dinamicii la rulare, toată puterea transferându-se bine către şosea cu ajutorul tracțiunii de pe puntea față, schimbările de trepte fiind aproape insesizabile şi consumul fiind foarte bine menţinut la valori reduse, chiar foarte reduse am putea aprecia. Aşteptăm totuşi montarea noii transmisii 7G-TRONIC-PLUS sau chiar un salt direct către transmisia 9G-TRONIC pentru a optimiza şi mai mult cifrele de consum şi pentru reprize la viteze mari mult mai bune. Probabil că la următorul facelift sau odată cu lansarea generației viitoare vom avea îndeplinită şi această dorinţă.

 

COMPORTAMENT

Motorizarea testată de noi, 180 CDI cu ai săi 109 CP este suficient de puternică pentru a vă simți confortabil atât în oraș cât și în mediul extraurban, dar cu toate acestea considerăm că un 200 CDI ar fi foarte potrivit pentru a avea resurse generoase de putere în cazul depășirilor efectuate la viteze mai ridicate. Testul nostru a relevat, printre altele, faptul că motorul de 1,5 litri diesel este foarte potrivit exploatării preponderent urbane, având valori de cuplu și putere potrivite pentru majoritatea situațiilor întâlnite în acest mediu de rulare.

Discurile ventilate de pe puntea din față și discurile pline de pe spate contribuie foarte mult la senzația de siguranță resimțită la frânare, întreg sistemul de frânare fiind proiectat foarte bine pentru monovolumul german, oprind rapid și în siguranță cele 1.450 kg ale sale, o masă proprie deloc de neglijat.

Direcția lipsită de rafinament și de precizie, cu un comportament inconsecvent în timpul rulării la diferite viteze este unul dintre puținele puncte slabe ale modelului german.

Ținuta de drum fermă dar totodată confortabilă contribuie la un sentiment de siguranță și control asupra autoturismului, lucru greu de crezut atunci când priviți din exterior caroseria cu o înălțime considerabilă. Indiferent dacă se rulează pe autostradă sau pe drumuri virajate, pe drumuri cu piatră cubică și cu aderență scăzută sau pe asfalt perfect uscat, senzația de confort și siguranță se menține constantă, având puțin ajutor și din partea suspensiei foarte moi și confortabile, la fel ca și restul modelelor Mercedes-Benz.

Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă și una totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa B, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Schimbarea întregului șasiu odată cu cea de-a doua generație și introducerea suspensiei spate multi-link face acum ca ținuta de drum să fie una foarte bine calculată. Rularea are loc într-un mod relaxant, confortabil, fără efort și cu cea mai mare eficiență posibilă a consumului de carburant, testul nostru relevând un consum mediu de 4,8 l/100 km, foarte apropiat de valoarea de 4,2 l/100 km oferită oficial pentru motorizarea testată, dar totuși având în vedere că am avut de înfruntat condinții în care drumul parcurs a fost aglomerat atât în mediul urban cât și extraurban și aerul condiționat a rămas tot timpul pornit.

Cei de la Mercedes-Benz sunt renumiți pentru testarea noilor modele în tunelul de vânt, iar Clasa B nu face excepție de la această regulă. Coeficientul aerodinamic al modelului este de numai 0,26 ceea ce îl face chiar mai eficient din acest punct de vedere față de BMW i3, cu 0,29, care ar trebui să aibă o rezistență cât mai scăzută la înaintare, fiind un autoturism ECO.

Cei de la Mercedes-Benz declară un consum urban de 4,5 l/100 km, o valoare reală situându-se în jurul cifrei de 6,5-7 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat și în cazul folosirii aerului condiționat. În extraurban este prezentat un consum oficial de 4,0 l/100 km, această valoare putând fi atinsă foarte ușor la o rulare constantă cu 90-100 km/h în treapta a 7-a, anticipând foarte mult traficul. Noi am reușit să obținem în extraurban un consum de numai 3,8 l /100 km, pe DN1.

Este disponibil sistemul start-stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare, foarte util în cazul deplasărilor urbane, unde se dovedește a fi foarte puțin intruziv în confortul șoferului.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 11,9 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 190 km/h.

Transmisia automată 7G-DCT, chiar dacă de generație veche, fiind înlocuită pe noile modele de către 7G-TRONIC PLUS, permite comutarea rapidă şi lină a treptelor, fără întreruperi ale forţei de tracţiune și fără a genera în interior o senzație de disconfort. Caracteristicile de schimbare a treptelor pot fi preselectate, cu ajutorul deja clasicului comutator situat pe bord, putând alege dintre modurile ECO, Sport sau Manual, ultimul dintre acestea fiind utilizat pentru schimbarea treptelor folosind padelele din spatele volanului. În modul Sport, trecerea într-o treaptă inferioară se realizează mai rapid şi la o turaţie mai mare comparativ cu modul ECO, fiind foarte potrivit momentelor în care doriți să conduceți mai dinamic.

Modelul punctează foarte bine la capitolul confort, datorită suspensiei foarte confortabile aleasă de către cei de la Mercedes-Benz, fiind unul dintre punctele comune ale tuturor modelelor din gama actuală. Confortul resimțit în interior se menține constant fie că rulăm pe autostradă sau rulăm pe un drum plin de gropi, iar acest lucru se datorează în parte și jantelor de doar 16 inch care dotează modelul testat, pentru că foarte probabil dacă modelul era echipat cu jante de 18 inch situația era alta.

La capitolul sportivitate, este bine de știut faptul că siguranța care se simte în curbe este ușor supra-evaluată, deoarece ruliul destul de mare își face simțită prezență și penalizează orice fel de comportament sportiv, iar latura echilibrată și eficientă în ceea ce privește filtrarea denivelărilor își conturează aici o puternică apariție.

Privit în ansamblu, Clasa B ne uimește cu plusurile sale de la nivelul spațiului și confortului, oferind o abordare pragmatică și eficientă a ideii de MPV modern, cu un accent evident pus pe călătoriile scurte de week-end, desfășurate pe drumuri asfaltate sau nu, acolo unde manevrabilitatea, siguranța și fluența în rulare sunt trei atuuri foarte importante de luat în seamă.

 

DESIGN

La exterior Clasa B creează o impresie puternică de spațiu și stabilitate, contribuind totodată la un aspect exterior inconfundabil, ce poate fi recunoscut cu ușurință în trafic datorită proporțiilor sale. În cazul acestui autoturism, natura confortabilă a unui Mercedes-Benz se îmbină în mod ideal cu imaginea marcantă a unui MPV, fiind ideal pentru familie.

Datorită liniilor laterale accentuate care se continuă către spatele mașinii, habitaclului înalt și ușor înclinat în partea din spate, grilei radiatorului cu stema Mercedes-Benz amplasată central, precum și liniei laterale a geamurilor cu design spectaculos, Clasa B afișează trăsături care nu generează un aspect simplu și lipsit de stil, precum majoritatea automobilelor dedicate familiilor.

Proporțiile echilibrate și cu o estetică foarte bine elaborată ale clasei B își au originea în ADN-ul de design al mărcii și fac din exteriorul acesteia unul foarte ușor de recunoscut în trafic. Caroseria desenată spectaculos, pentru un MPV, transmite dinamism și agilitate prin silueta sa, iar grila calandrului amplasată aproape vertical în fața mașinii include sigla de mari dimensiuni și este flancată de farurile full-LED cu design interior tridimensional.

În comparație cu singurul său rival din gama premium, respectiv BMW Seria 2 Active Tourer acesta stă mai bine la capitolul lungime cu 4.394 mm față de 4.341 mm. Modelul bavarez plusează la capitolele lățime cu 1.801 mm față de 1.786 mm și înălțime cu 1.586 mm față de 1.557 mm.

Blocurile optice față full-LED sporesc siguranța pe timp de noapte datorită zonei mari de iluminare și nuanței similare cu lumina zilei, ajutând la un condus relaxat și o vizibilitate exemplară, iar blocurile optice din spate cu suprafață bicoloră, ce folosesc și ele tehnologia LED, fac mașina mult mai vizibilă și îi conferă un caracter aparte, modern și premium.

Personalizarea Clasei B a devenit acum posibilă, datorită introducerii unor noi pachete de dotări din care puteți alege, acum fiind disponibile trei linii de design și echipare: Style, Urban și AMG Line. Fiecare dintre acestea se diferențiază de restul prin detalii specifice la exterior, dar și la interior. Pachetele Night, Exclusive și AMG Exclusive se adaugă acestor linii de echipare pentru o personalizare și mai pronunțată a mașinii și pentru a introduce Clasa B în rândul celorlalte modele ale constructorului german.

În momentul în care este descuiat autovehiculul, sunteți întâmpinat dacă alegeți farurile full-LED de o etalare excepțională de lumini. Luminile diurne cu LED se aprind inițial în albastru, apoi culoarea se schimbă treptat în alb strălucitor, fiind un artificiu de design prezent și pe alte modele ale mărcii, precum Clasa C, dar care merită menționat datorită impactului vizual foarte puternic.

 

INTERIOR

La interior suntem întâmpinați de o ambianță premium, unde atât șoferul, cȃt și pasagerii se bucură de confort şi spațiu suficient. Precum se întâmplă și în cazul celorlalte modele Mercedes-Benz, habitaclul este proiectat exemplar în privinţa funcționalităţii și ergonomiei.

În ciuda unei poziții mai înalte de condus, specifică unui MPV și a unei vizibilități de jur-împrejur care nu poate fi egalată de alte modele concurente, parcările și deplasările prin locuri înguste sunt realizate fără probleme.

Display-ul sistemului de infotainment este amplasat central, parțial integrat în bord și este poziționat într-un mod optim din punct de vedere ergonomic. Cele 3 guri de ventilație centrale cu ramă stilizată în culoare argintiu, specifice tuturor modelelor Mercedes-Benz, completează zona din partea de jos a display-ului. Consola centrală găzduiește elementele de control pentru sistemul de infotainment, cu deja clasicul controller cu rotiță și cele două butoane superioare, amplasat într-o poziție ideală din punct de vedere ergonomic. Tapițeria scaunelor și alte elemente din interior, precum panourile ușilor sau cotiera centrală, sunt îmbrăcate în piele artificială ARTICO de culoare neagră, disponibilă opțional pentru numai 130 Euro, iar inserțiile din aluminiu polișat longitudinal, de culoare argintie sunt și ele impresionante din punctul de vedere al aspectului premium dar și al senzației plăcute la atingere. Sistemul de infotainment este completat de sistemul Audio 20 CD, ce poate fi adăugat pentru 300 Euro, ce folosește opt difuzoare și include modul de comunicare Bluetooth. După facelift, la interior s-a modificat display-ul de pe consola centrală, care acum este mai mare, putând avea o diagonală de până la 8 inch, precum și instrumentarul de bord.

Se poate observa foarte clar că în timpul dezvoltării acestui nou model, spațiul a primit o deosebită atenție din partea germanilor, deoarece în fond, mulți cumpărători ai Clasei B o vor utiliza atât pentru drumurile zilnice la birou, cȃt și pentru a transporta în siguranță și confort propria familie, beneficiind totodată de un spațiu primitor în care aceștia își vor petrece o mare parte din timpul călătoriilor.

Întreg interiorul mizează pe ergonomie și își dezvăluie un pronunțat caracter practic, fiind ajutat aici de numeroasele spații de depozitare plasate inteligent în habitaclu și de însăși volumul de spațiu disponibil. Pasagerii din spate benficiază de un spațiu foarte bun la genunchi și la cap, ampatamentul mare și plafonul înalt contribuind la îndeplinirea acestui aspect.

Caracterul practic vine în completarea sentimentului premium pe care îl puteți simți în interiorul clasei B, pentru că acesta se laudă cu 488 litri disponibili în portbagaj, volum care poate fi mărit la 1.547 litri prin rabatarea banchetei spate. Acest spațiu este mai mare față de BMW Seria 2 Active Tourer, care vine cu doar 467 litri.

Clasa B este un model mult mai încăpător față de multe dintre clasicele hatchback-uri existente în acest moment pe piață, având totodată scaune confortabile și o mulțime de modalități de ajustare a scaunelor sau volanului. Aspectul sofisticat și modern al interiorului este completat de opţiuni precum iluminarea ambientală cu LED-uri cu 12 culori diferite, disponibilă pentru a personaliza și mai mult habitaclul.

Dacă aveți un câine de talie mare, un copil sau chiar ambele, vă veți bucura de acest model premium pentru că spațiul disponibil pe bancheta din spate va face din fiecare călătorie o plăcere, iar confortul resimțit de pasageri este unul apropiat de modele ale segmentului de limuzine de clasă medie.

Un alt element caracteristic al modelului actual, cu facelift, este noua generaţie a volanului cu 3 spiţe, aliniat acum la gama nouă de modele a constructorului, disponibil în diferite modele. Acesta poate fi îmbrăcat în diverse materiale şi culori atractive, parte a diferitelor pachete şi linii de echipare şi design. De la tapiţeria din material textil Venlo sau din piele roşu cranberry până la cea din piele neagră RED CUT, toate impresionează prin calitatea specifică mărcii și nu lasă loc niciunui comentariu în această privință.

Poziționarea selectorului cutiei de viteze automate pe coloana de direcție nu numai că garantează un confort sporit în timpul condusului, datorită acționării sale în mod facil, dar generează și un spațiu de depozitare suplimentar pe consola centrală și dă o notă de simplitate întregului interior.

Pragul portbagajului situat la o înălțime mică și deschiderea largă a hayonului, alături de bancheta din spate rabatabilă fac din modelul testat unul foarte potrivit celor care folosesc autoturismul personal și în scopul transportului de obiecte mai mari, cum ar fi elemente mai mici de mobilă, biciclete sau echipament sportiv. Suprafața de încărcare complet plană contribuie la o încărcare facilă a tuturor obiectelor, iar podeaua dublă a portbagajului garantează un spațiu de depozitare suplimentar, putând fi folosit pentru obiecte care nu sunt folosite în mod uzual.

 

TEHNOLOGIE

În cazul Clasei B blocurile optice față LED High Performance, dotare prezentă și pe modelul testat pentru 875 Euro, sunt o alternativă foarte bună la farurile puternice cu halogen sau la cele cu Xenon, oferite de alte modele. Această tehnologie își arată beneficiile atunci când se rulează pe drumurile românești slab iluminate și beneficiază de indicatori de direcție cu LED, lumini de zi cu LED care dau întregului autoturism un aspect modern, precum și de faruri cu LED pentru fază scurtă și faza lungă, cu funcţia cornering. În funcție de viteză, farurile se adaptează la condusul pe autostrăzi sau alte tipuri de drumuri, printr-o distribuţie a luminii variată.

O dotare opțională interesantă în materie de tehnologie este sistemul de asistenţă la recunoaşterea indicatoarelor rutiere, parte a sistemului COMAND Online, care utilizează o cameră video integrată pentru a identifica limitele de viteză şi afişează limita de viteză pe ecranul central. De asemenea, sistemul compară limitele de viteză identificate cu datele stocate în sistemul de navigaţie și este foarte util în România.

Chiar dacă vizibilitatea exterioară este remarcabilă, merită achiziționat sistemul de asistență la unghiul mort, mai ales că poate crește nivelul de siguranță necesar familiștilor, care la detectarea unui autovehicul în unghiul mort afişează un triunghi iluminat cu o culoare roşie, în sticla oglinzii laterale corespunzătoare laturii unde se află acesta. În cazul în care şoferul nu observă această atenţionare vizuală şi activează semnalizatorul de direcţie, sistemul emite o avertizare sonoră suplimentară.

O dotare tehnologică cu care poate fi echipată Clasa B este sistemul COMAND Online cu un display mai mare, cu o rezoluţie 960 x 540 pixeli şi o sticlă a ecranului specială, similară cu aceea folosită la iPhone sau iPad. Sistemul permite recepţionarea posturilor TV sau radio digitale şi include funcţii precum navigaţie cu stocarea hărților pe hard-disc, dar şi o funcţie WLAN care oferă internet Wi-Fi în maşină, o dotare foarte utilă atât în scop de business, când călătoresc mai mulți pasageri și este nevoie de o conexiune stabilă la internet, dar și în scop personal, atunci când copii aflați pe locurile din spate au nevoie de internet pe tabletă sau telefon. Sistemul care vă scoate din buzunar 2.700 Euro este capabil să primească și comenzi vocale prin intermediul funcției denumită intuitiv LINGUATRONIC.

Redarea fişierelor audio şi video este foarte facilă și este posibilă de pe mai multe surse externe, cum ar fi Bluetooth, Apple iPod sau iPhone conectate prin cablu sau nu, de pe SD card, stick USB sau CD/DVD.

 

SIGURANTA

Actuala generație a fost testată înainte de facelift, mai exact în anul 2011 și atunci Clasa B a obţinut 5 stele la testele EuroNCAP, cu un punctaj de 97% pentru ocupanţii adulţi, 81% pentru copii, 56% pentru protecţia pietonilor şi 86% pentru sistemele de siguranţă din dotarea sa.

Siguranța este unul dintre punctele forte ale Mercedes-Benz, iar Clasa B se înscrie în această regulă. În standard există 7 airbag-uri: airbag-uri frontale pentru şofer şi pasager dreapta faţă, airbag-uri cortină (windowbag), airbag-uri laterale şi pentru zona pelviană pentru şofer şi pasager dreapta şi airbag genunchi pentru şofer.

Sistemele de siguranţă existente în dotarea standard sunt numeroase: sistem pentru evitarea blocării roţilor la frânare (ABS), sistem de control al tracţiunii (ASR), program electronic de stabilitate (ESP), asistent la frânarea de urgenţă (BAS).

Sistemele de asistență disponibile şi pe celelalte modele ale mărcii oferă un grad sporit de siguranță activă şi unele dintre acestea garantează un mod de condus mai relaxat. Sunt disponibile Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist, DISTRONIC PLUS cu PRE-SAFE Brake, Brake Assist Plus, Active Blind Spot Assist şi Lane Keeping Assist Active.

PARKTRONIC este disponibil cu funcţia avansată Active Parking Assist pentru manevrarea automată la parcări laterale, fiind montat şi pe maşina de test contra a 675 euro și realizând un raport foarte bun funcționalitate / preț, datorită acționării sale foarte simple și a greșelilor reduse la minimum pe care le-am observat în timpul testului.

Sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS a fost îmbunătățit și acum extinde funcționalitatea sistemului COLLISION PREVENTION ASSIST cu o funcție de frânare partial autonomă pentru a se reduce riscul coliziunilor frontale. Sistemul ATTENTION ASSIST a fost îmbunătățit și el, iar acum funcționează între 60 și 200 km/h și folosește o linie de display împărțită pe cinci segmente pentru a vizualiza nivelul de atenție momentană a șoferului.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Clasei B este de 25.674 Euro inclusiv TVA pentru B 180 pe benzină, cu tracţiune față şi cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Versiunea testată costă în standard 27.106 Euro inclusiv TVA, iar în configuraţia prezentată ajunge la nu mai puţin de 34.521 Euro, inclusiv TVA.

Beneficiind de numeroasele puncte forte ale designului exterior, importantele valori de spațiu la interior și un maximum de beneficii în ceea ce privește dinamica și mai ales economia de combustibil, Mercedes-Benz Clasa B este un autovehicul perfect de familie, fiind foarte versatil și realizând cifre de vânzări impresionante în segmentul de autovehicule MPV premium. Venind să completeze caracterul practic, portbagajul mare are un puternic rol în alegerea acestui model de către o familie cu copii, publicul țintă pe care noi îl identificăm pentru acest model testat.

Modelul aflat în topul vânzărilor celor de la Mercedes-Benz și în topul clienților ce își doresc o mașină de familie din gama premium s-a relansat de curând cu un design și mai reușit față de anterioarele variante, completat de calitățile rutiere pe măsură ce evidențiază grija germanilor pentru fiecare aspect dar și de o sumedenie de sisteme de siguranță și tehnologie ce îl recomandă ca fiind potrivit unei familii moderne, aflată în căutarea unui autoturism spațios, confortabil și mai presus de toate sigur.

Fiind o apariţie plină de încredere în mediul cotidian actual, cu farurile sale cu tehnologie LED, linii laterale atrăgătoare, materialele de calitate prezente la interior, este totodată pregătit pentru orice situaţie, chiar şi pentru o evadare din cotidian pe un drum neasfaltat, din când în când.

Având disponibilă o gamă largă de motoare care generează un echilibru excelent între performanță și economie și un interior elegant și luxos, Clasa B este o alegere inspirată pentru familiști și pentru oricine acordă o importanță deosebită practicabilității, confortului și siguranței și care își dorește un autoturism care se comportă excelent din punct de vedere al dinamicii.

Autoturism pus la dispoziție de: ȚIRIAC AUTO

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5456 :: 21.17MB