No SSO cookie

Skoda Octavia facelift

voteaza
(0/ 0)
Skoda Octavia facelift
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Skoda Octavia facelift

Skoda Octavia este un model care nu mai are nevoie de prezentare publicului roman. Cu toate acestea, noul Octavia facelift este un model care desi pastreaza traditia vine cu un nou design si noi caracteristici. Masini.ro a testat Skoda Octavia facelift cu motor de 1.8 litri TSI si 160 cai putere. Daca punem la socoteala si cutia DSG cu 7 rapoarte, impumutata de la marca parinte Volkswagen, noul Octavia se anunta mai mult decat o provocare pentru cel care se afla la volanul superbului model cehesc. Motor Se ia o Skoda Octavia, se pune un motor 1.8 TSI de 160 de cai si se presara cu o cutie automata cu 7 rapoarte, DSG, si avem combinatia perfecta pentru un sedan care ofera mai mult decat utilitate si confort, reusind sa te transpuna, pe tine ca sofer, intr-o zona mai aproape de lumea imaginara. Desi nu vorbim de modelul Superb, cred ca merita sa subliniem ca acest cuvant defineste cel mai bine pachetul tehnic motor-cutie pe care l-am gasit pe modelul Octavia facelift. Un motor pe benzina cu turbocompresor si 160 de cai putere este mai mult decat suficient pentru iubitorii de sporturi pe asfalt. Cu un cuplu maxim de 250 Nm, realizabil intre 1500 si 4000 rot/min, Octavia facelift ridica stacheta pe segmentul sau de piata. Sa nu uitam ca un cuplu de 250 Nm pentru un propulsor pe benzina de asemenea cilindree este mai mult decat interesant. Cai avem, cuplu avem, ce ne mai lipseste? Pana acum nu am spus nimic, pentru ca adevarata bijuterie a modelului Octavia este trasmisia cu dublu ambreiaj DSG. Skoda a exploatat poate cea mai buna resursa a grupului VW, din punct de vedere tehnic. DSG-ul este o minune a tehnicii in materie de automobile. Vorbim de o cutie extrem de bine etajata, care combina ideal consumul eficient cu potenta motorului. Ati putea spune ca o cutie automata nu se poate compara cu una manuala. In cazul DSG va inselati. Vitezele se schimba foarte rapid, atat in cazul acceleratiei cat si in cazul deceleratiei. Cele 7 rapoarte ale DSG-ului devin cele 7 minuni ale lumii in momentul in care mutati pe modulul Sport. In acest moment, Skoda Octavia nu mai reprezinta nimic din ceea ce stiam. Nu mai este un sedan de familie, devine o bestie sport. Consumul modelului ceh este pe masura calitatilor sportive de care da dovada versiunea cu 160 de cai. Trebuie spus ca valorea consumului urban nu a scazut sub 10 litri la 100 km. Nivelul combustibilului are serios de suferit in momentul in care vehiculul este rulat sub modulul Sport, insa distractia merita toti banii. Feeling Vorbim de Skoda Octavia. Un model care nu ar fi putut sa impresioneze nici prin design, nici prin caracteristici tehnice. Un model dedicat vietii de familie si mai putin iubitorilor de automobile performante. Ei bine, urcand la bordul lui Octavia cu o asemenea prejudecata am avut parte de o surpriza mai mult decat socanta. De la prima apasare a pedalei de accleratie, intelegi ca Skoda nu s-a jucat cand a compus acest model, iar daca ai inspiratia sa incerci imediat si modulul Sport, prima impresie e una incredibila. Octavia ofera performante demne de bagajul tehnic cu care se prezinta. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 7.8 secunde, iar viteza maxima este de 220 km/h. Marca grupului VW a gandit un sistem de suspensii adaptabil la conditiile de drum. Stabilitatea este relativ buna, chiar daca modelul are o tendinta de subvirare, in conditiile in care herghelia de cai solicita serios vehiculul prevazut doar cu tractiune pe fata. Abordarea agresiva a virajelor nu este tocmai indicata, chiar daca ESP-ul isi face datoria cand trebuie. La drum lung, vehiculul da dovada de un comportament elegant, corect si are o tinuta impresionanta mai ales in virajele largi. Design Superb. Acesta este cuvantul care inspira designul la facelift-ul modelului Octavia. Mai precis, designul modelului Octavia se inspira din liniile stilistice ale modelului Superb. Octavia vine cu un look mult mai dinamic, mai elegant, partea frontala si posterioara a vehiculului fiind redesenate. Grila frontala a crescut in dimensiuni dar acest lucru nu reda un look mai agresiv. Skoda a dorit sa pastreze filosofia marcii si pentru modelul Octavia. Mai mult, noile blocuri optice, redau mai mult stil si eleganta versiunii restilizate. Un pachet de jante de 15 inch si evacuarile duble cromate dau si o nuanta de agresivitate care reprezinta un preludiu pentru ceea ce reprezinta propulsorul 1.8 TSI. La interior, Skoda Octavia nu dezamageste dar nici nu reprezinta o perfectiune in materie. Octavia imbina materiale de foarte buna calitate cu unele mai putin elegante. Vorbim de folosirea unui plastic dur, mai putin elegant, pentru consola centrala, minus acoperit de calitea plasticului de pe plansa de bord. Volanul din piele si tapiteria de calitate superioara, plus insertiile cromate dau o nuanta aparte modelului Octavia. In plus, Skoda Octavia a ramas un vehicul la fel de spatios si incapator. Nu trebuie uitat ecranul LCD cu touch-screen care afiseaza functiile multimedia si ale instalatiei de aer conditionat. Siguranta Sistemele de siguranta specifice automobilului modern nu puteau lipsi de pe noua Octavia. Pe langa airbag-urile frontale laterale si de tip cortina, sistemele ABS, AFU, ASR si ESP nu puteau lipsi. Singurul minus notabil la versiunea testata de noi este lipsa unui airbag pentru genunchi. Pret Noul Skoda Octavia are un pret de pornire de la 13.737 de euro cu TVA. In schimb, versiunea testata de noi, prevazuta cu echipare Business ajunge la un pret de 21.250 de euro cu TVA, un pret mai mult decat corect avand in vedere dotarile, puterea motorului si geniala cutie DSG. Robert Gherghe
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3225 :: 21.1MB