Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 28 January 2011 11:27
4,14 este o nota foarte mare. Nu e maxim, adica 5, insa e foarte mare. Inca nu avem nicio masina care sa aiba fix 5 puncte din 5. Masina a fost comparata strict cu alte autoutilitare din segment, si direct cu VW CaddyGP, pe care am avut ocazia sa-l testez. Cat despre testele EuroNCAP, acesta a testat modelul anterior Doblo. Am folosit ca referinta acel punctaj. La fiecare rubrica am scris si ce mi-a placut si ce nu.
scris de Anonim 28 January 2011 11:12
Citesc articolul si nu inteleg ceva. Peste tot numai cuvinte de lauda si uau ce multe are masina asta in comparatie cu concurenta. Dar peste tot ati trecut 4 stele din cinci si nota generala 4.14 (din nu se stie ce...). Daca tot sunt 4 stele din 5, pai spuneti si ce nu e in regula la capitolul respectiv si in comparatie cu ce... Iar la capitolul siguranta nu se poate face referire la EuroNCAP deoarece modelele utilitare nu au fost testate de aceasta niciodata.
scris de Anonim 28 January 2011 01:48
@Corvin Spuneam ca la EuroNCAP au fost testate doar variantele de persoane (5 locuri), nu si variantele LCV, inclusiv Doblo, Caddy, Partner. etc. In rest articolul e documentat si argumentat bine.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.