Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 15 January 2011 12:21
@IAD, ai dreptate, am comparat cu dieselul, echipare Luna. Nu stiu daca Auris exista si cu motorizare 2,0 diesel, din cate stiu 1,6 e cea mai mare cilindree pentru motorina. Avensis are si 2,2. Multumesc, @JP. @gimi, fiecare masina are plusuri si minusuri... Daca avea 200 CP, costa dublu! @Adrian P am punctat asta la sfarsitul review-ului: in Romania subventia este zero ptr hibrizi, sau masini electrice. De aici se pot trage niste concluzii. Auris insa, nu e atat de urat, Prius insa... chiar ca trebuie sa iubesti balenele...
scris de Anonim 14 January 2011 06:42
Pretul e similar cu al altor modele hibrid. Problema e ca pe alte meleaguri o parte din pret e subventionat, regimul de impozitare e apropiat de 0 sau chiar 0 si atunci cel putin in ciclu urban si cu ceva talent se mai atenueaza din diferenta de pret.....trebuie sa iubesti balenele destul de mult ca sa conduci masini asa urate cam sunt hibridele actuale.
scris de Anonim 13 January 2011 01:25
nu pre e tare . Ati vazut suspensia. Cati cai putere are? POATE 100. DACA AR AVEA MACAR 200 CP.
scris de Anonim 12 January 2011 10:01
Foarte bun articolul. Masina insa e o masina scumpa, fara portbagaj.
scris de Anonim 8 January 2011 08:28
cred ca ar fi trebuit facuta o comparatie si intre Auris HSD si celelalte hibride de pe piata (honda, bmw), dpdv al pretului si al capacitatilor motoarelor.
scris de Anonim 7 January 2011 11:26
Foarte bun articolul, dar cred ca pretul pentru HSD ar trebui comparat cu cel de la Auris 2.0 D-4D tot in echipare Sol, care este de 22.663 Euro, pentru ca HSD-ul este un competitior pentru diesel-urile de 2.0 L. In acest caz diferenta este mult mai mica decat cea precizata in articol.
scris de Anonim 6 January 2011 06:01
In conditia cand tu centrezi, tu dai cu capul... lucrezi cu ce ai! Dar daca vrei, cu draga inima, trimite-mi cateva date despre tine, o copie a permisului de conducere, si poti sa joci rolul pilotului de teste pentru filmari ;) Sper sa nu ai stratul de fard mai gros, si nici fusta mai scurta decat domnisoara in cauza.
scris de Anonim 6 January 2011 04:25
bunicel si destul de explicit articolul...si nici sedinta foto nu-i rea...insa la video...domnisoara soferita observ ca a fost atat de fascinanta si captivata de tehnologie incat a uitat de centura de siguranta...ati putea alege si voi persoane mai inzestrate sa faca un filmulet de prezentare si sa nu aveti dret criterii stratul de machiaj, marimea cupei si cate palme are fusta.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.