No SSO cookie

Peugeot 207

voteaza
(0/ 0)
Peugeot 207 1.4 HDI 70 CP
Nota redactor
3.9
Nota cititor
0.0

Peugeot 207

Nu suntem siguri ce au avut in gand cei de la Peugeot cand au aplicat down-size-ul motorizarii si la Peugeot 207. Mai ales ca predecesorul sau, modelul 206, renascut cu un plus in coada numelui, are ca echipare de top aceeasi motorizare: 1.4 HDi. Poate anticipau retragerea definitiva a lui 206+, de au dat frau liber tendintei de canibalizare a vanzarilor din propria ograda? Nu suntem specialisti in marketing, asa ca, nu ne ramane decat sa le multumimi celor de la Eurial Invest Militari, pentru ca ne-au pus la dispozitie un superb Peugeot 207 negru, cu motorizarea 1.4 HDI, dupa ce, anul trecut, testasem de la acelasi dealer, tot un 207, in varianta 1.6 HDI.

Motor

Motorul 1.4 HDI nu aduce mari schimbari fata de ceea ce stiam de la deja prezentatul Peugeot 206+, cu aceeasi motorizare.
Insa ceva s-a schimbat, deoarece desi este mai greu decat fratele mai mic (946 kg gol), 207 (1261 Kg) pare mai vioi si mai sprinten.
Insa fata de Peugeot 1.6 HDI, trebuie spus ca noul 1.4 reprezinta un alt film.
Este vizibil mai lent, dar si mai economic. Cei 6,0-6,2 l/100 km, consum obtinut in general in regim extraurban (peste 85% din parcurs), nu au niciun sens in fata celor 6,0 l/100 km pe care i-a consumat fratele mai mic, dar echipat cu aceeasi motorizare, adica 206+.
In rest, datele se potrivesc ca o manusa cu cele deja publicate in review-ul anterior.

Comportament

Fara indoiala, 207 are un comportament superior modelului 206+. Dar desi mai usor decat in echiparea 1.6 HDI, 207 1.4 HDI nu schimba cu nimic registrul comportamental, asadar cuvinte noi nu si-ar avea sensul.

Design

Down-size la motorizare nu a insemnat si schimbari la design. Din exterior, masina este identica cu modelul testat anterior.

Interior

Nici aici francezii nu au pus nimic in plus, dar nici nu au scos. Bine ca macar pretul a scazut.

Tehnologie

Aceeasi Marie, cu alta palarie. Un motor mai mic, ceva mai lent si evident mai economic decat la versiunea anterioara, in rest aceleasi dotari care nu depasesc nivelul mediu, dar nici nu te incarca la nota de plata.

Siguranta

La fel ca fratele cu motor mai mare, cinci stele EuroNCAP fac diferenta fata de multi altii din acelas segment.

Calitate-Pret

La acest capitol, se ridica din nou intrebarea daca aparitia lui  207 cu motorizarea 1.4 HD nu canibalizeaza vanzarile din curtea proprie? Va mai amintiti, 206+ in echipare 1.4 HDI costa 11.399 Euro cu TVA inclus. Peugeot 207 1.6 HDI costa acum un an, cu tot cu reducerea aferenta scaderii TVA-ului, pe care-l platea Peugeot, 13.737 Euro.
Peugeot 207 1.4 HDI, in echiparea Trendy, costa 13.915 cu TVA inclus. Se poate spune ca diferenta de pret, desi inclina balanta in favoarea motorizarii mai mari, provine din modificarea legii de aplicare a TVA-ului, inflatie, scadere putere de cumparare, jocuri pe piata valutaram etc.
Una peste alta, costa la fel ca generatia de 1.6l, si cu 2600 Euro mai mult decat 206+. Un pret decent, inscris insa, in partea superioara a segmentului din care face parte.



Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

  • Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Cu un aspect îndrăzneț, un interior spațios și o listă lungă și completă de dotări, i40 s-a făcut remarcat mai mult ca oricând, imediat după lansarea acestei generații.

  • Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Outlander MY2016 este mult mai bun în comparație cu generația anterioară, iar calitatea interiorului și dinamica la rulare sunt acum competitive în segmentul foarte aglomerat și mult-disputat al crossoverelor compacte

  • BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 vrea să ne demonstreze cu tot dinadinsul că a trecut vremea în care un SUV era privit ca un model mare, greoi, fantastic în off-road dar foarte slab pe drumurile asfaltate

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2383 :: 17.89MB