No SSO cookie

Peugeot 207

voteaza
(0/ 0)
Peugeot 207 1.4 HDI 70 CP
Nota redactor
3.9
Nota cititor
0.0

Peugeot 207

Nu suntem siguri ce au avut in gand cei de la Peugeot cand au aplicat down-size-ul motorizarii si la Peugeot 207. Mai ales ca predecesorul sau, modelul 206, renascut cu un plus in coada numelui, are ca echipare de top aceeasi motorizare: 1.4 HDi. Poate anticipau retragerea definitiva a lui 206+, de au dat frau liber tendintei de canibalizare a vanzarilor din propria ograda? Nu suntem specialisti in marketing, asa ca, nu ne ramane decat sa le multumimi celor de la Eurial Invest Militari, pentru ca ne-au pus la dispozitie un superb Peugeot 207 negru, cu motorizarea 1.4 HDI, dupa ce, anul trecut, testasem de la acelasi dealer, tot un 207, in varianta 1.6 HDI.

Motor

Motorul 1.4 HDI nu aduce mari schimbari fata de ceea ce stiam de la deja prezentatul Peugeot 206+, cu aceeasi motorizare.
Insa ceva s-a schimbat, deoarece desi este mai greu decat fratele mai mic (946 kg gol), 207 (1261 Kg) pare mai vioi si mai sprinten.
Insa fata de Peugeot 1.6 HDI, trebuie spus ca noul 1.4 reprezinta un alt film.
Este vizibil mai lent, dar si mai economic. Cei 6,0-6,2 l/100 km, consum obtinut in general in regim extraurban (peste 85% din parcurs), nu au niciun sens in fata celor 6,0 l/100 km pe care i-a consumat fratele mai mic, dar echipat cu aceeasi motorizare, adica 206+.
In rest, datele se potrivesc ca o manusa cu cele deja publicate in review-ul anterior.

Comportament

Fara indoiala, 207 are un comportament superior modelului 206+. Dar desi mai usor decat in echiparea 1.6 HDI, 207 1.4 HDI nu schimba cu nimic registrul comportamental, asadar cuvinte noi nu si-ar avea sensul.

Design

Down-size la motorizare nu a insemnat si schimbari la design. Din exterior, masina este identica cu modelul testat anterior.

Interior

Nici aici francezii nu au pus nimic in plus, dar nici nu au scos. Bine ca macar pretul a scazut.

Tehnologie

Aceeasi Marie, cu alta palarie. Un motor mai mic, ceva mai lent si evident mai economic decat la versiunea anterioara, in rest aceleasi dotari care nu depasesc nivelul mediu, dar nici nu te incarca la nota de plata.

Siguranta

La fel ca fratele cu motor mai mare, cinci stele EuroNCAP fac diferenta fata de multi altii din acelas segment.

Calitate-Pret

La acest capitol, se ridica din nou intrebarea daca aparitia lui  207 cu motorizarea 1.4 HD nu canibalizeaza vanzarile din curtea proprie? Va mai amintiti, 206+ in echipare 1.4 HDI costa 11.399 Euro cu TVA inclus. Peugeot 207 1.6 HDI costa acum un an, cu tot cu reducerea aferenta scaderii TVA-ului, pe care-l platea Peugeot, 13.737 Euro.
Peugeot 207 1.4 HDI, in echiparea Trendy, costa 13.915 cu TVA inclus. Se poate spune ca diferenta de pret, desi inclina balanta in favoarea motorizarii mai mari, provine din modificarea legii de aplicare a TVA-ului, inflatie, scadere putere de cumparare, jocuri pe piata valutaram etc.
Una peste alta, costa la fel ca generatia de 1.6l, si cu 2600 Euro mai mult decat 206+. Un pret decent, inscris insa, in partea superioara a segmentului din care face parte.



Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2442 :: 17.01MB