Suzuki Alto este o masina care datorita incadrarii sale in segmentul masinilor mici, se comporta minunat in traficul aglomerat.
Daca n-ar fi fost evidenta lipsa de putere a motorului, Suzuki Alto ar fi reprezentat o alegere minunata pentru cei care strabat zilnic jungla Capitalei.
Ce este de reprosat acestui model este raspunsul lent al acceleratiei, si timpul lung de accedere in treptele superioare, deci pentru cei cu un stil decondus ceva mai sportiv, aceasta masina nu este deloc recomandata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 21 November 2010 07:11
e cam departe masina de una de familie.daca stau 3 pers nu mai ai aer.geamul din dreapta este necesar pt a vorbi cu cineva de exemplu...sau eu il deschid cand fumez.
scris de Anonim 30 September 2010 07:14
fara suparare dar eu cred ca ati comparat o masina de familie cu una de lux sau de curse...plus ca nu vad ce nevoie ar avea soferul sa deschida geamul din dreapta in timpul mersului.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.