Specificatii tehnice
Nivel poluare Euro 5
Emisii CO2 g/km 189
Nr. usi 5
Nr. locuri 5
Motor tip / cilindri L4
Combustibil Diesel
Cilindree cmc 1995
Cutie viteze Automata (6 viteze)
Putere maxima CP (rpm) 184 (4000)
Cuplu maxim Nm (rpm) 383 (1800)
Viteza maxima km/h 195
Acceleratie 0-100 km/h s 10.1
Tractiune Integrala
Lungime mm 4410
Latime mm 1820
Inaltime mm 1670
Greutate kg 1787
Ampatament mm 2640
Volum rezervor litri 58
Volum portbagaj litri 591
Dotari
Airbag sofer + pasager (cu intrerupator) + airbag-uri laterale + cortina
Senzor de blocare a usilor in mers
Avertizor de necuplare centuri siguranta (fata)
Inchidere centralizata + Imobilizator motor
ABS cu frana discuri fata/spate
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
ESP + Asistenta la urcarea si coborarea pantelor
Faruri cu functie "follow me"
Sistem fixare scaun copil "ISOFIX"
Sistem de blocare a usilor spate pentru siguranta copiilor
Bancheta spate rabatabila 6:4
Bare de acoperis longitudinale
Card Key
Cheie inteligenta cu telecomanda incorporata si buton pentru pornirea motorului
Centuri siguranta reglabile pe inaltime si pretensionate (fata)
Instalatie de climatizare automata dubla zona cu filtru de aer si sistem de ionizare si torpedou cu refrigerare
Computer de bord
Consola centrala cu cutie de depozitare si cotiera
Cotiera centrala spate cu suport pahare
Eleron cu lampa stop incorporata
Faruri reglabile
Senzor pentru aprinderea automata a farurilor
Geamuri electrice fata/spate cu coborarea automata a geamului de la sofer
Incalzire in scaune (fata+spate)
Luneta degivranta
Degivrator stergatoare fata cu degivrare si deflector
Oglinzi laterale, actionate electric, incalzite si rabatabile cu semnalizare incorporata
Pachet fumatori
Pilot automat
Plafoniera centrala
Proiectoare de ceata
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Scaun sofer reglabil pe inaltime si cu suport lombar
Senzori parcare spate
Senzori de ploaie
Servodirectie Electrica
Set aparatoare roti
Sistem audio (RADIO+CD+MP3+RDS +Ceas) + 4 boxe + 2 twetere + USB + AUX si comenzi pe volan
Sistem navigatie GPS
Navigatie cu amplificator subwoofer, bluetooth, RDS si display camera video spate
Stergator luneta
Stergator si stropitor luneta
Suport pahare cu iluminare
Tetiere active si reglabile pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime/adancime
Bandouri laterale de culoare neagra
Bara fata + spate vopsite in culoarea caroseriei
Geamuri spate si luneta fumurii
Jante - 6.5J X18"(AL) / Anvelope 225/55R18
Ormanent geamuri
Parbriz si geamuri fata atermice
Ornamente bord Standard
Sistem de iluminare a bordului "Supervision"
Ornamente interioare Standard
Butoane iluminate pentru actionarea geamurilor
Ornamente interioare Standard
Potentiometru reglare intensitate luminoasa a bordului
Oglinda interioara cu reglare electonica a cromatismului
Plafon panoramic Standard
Plasa portbagaj Standard
Plasa de bagaje cu sistem de fixare bagaje
Tapiterie piele Standard
Tapiterie, volan si schimbator imbracate in piele
scris de Anonim 27 January 2011 11:26
Domnule Cristian Szilvassy, felicitari pt review-urile tehnico-economice reusite! Dar stiti ce nu inteleg eu, cum reusiti sa testati masini cu medie de 90-100km/h la un drum de 300KM in Romania? Asta bineinteles afara de autostrada..pt ca limita de viteza este de 50km/h de obicei in localitati- bineintles afara de DN1 si alte cateva exceptii si in afara ori 90 ori 100km/h in functie de nr de benzi si caracterul soselei. Plus ca unele autovehicole le testati mult peste limita max de 130km/h de pe autostrazi, unele la peste 200km/h. Bun, nici eu nu sunt sfant, adik in localitati merg si cu 59 sau 79 km/h maxim - viteze semi-legale la care radarul nu te inregistreaza, sau poate in vreo situatie de nevoie chiar trec de limita asta, dar sa conduc constant cu viteze de peste 60 unde limita e 50 sau peste 80 unde limita este 70 si afara cu mai mult de 20 peste limte, NU fac asa ceva! Nu pot decat sa inteleg ca dumneavoastra sfidati legile si MAI ALES PE CEILALTI participanti in trafic, considerandu-va poate mult mai bun si punand viata lor in pericol prin conducerea cu viteza excesiva! Si asta in DEOSEBI IN CADRUL PREZENTARII UNEI MASINI intr-un ARTICOL in MEDIA/ PRESA!!!! Luati exemplu de la TOP GEAR sau alte emisiuni: EI RESPECTA LEGILE CAND FILMEAZA! Si ofera de obicei sfaturi DE O MORALITATE RIDICATA pt traficul pe DRUMURI PUBLICE! NU aveti voie sa pomeniti asemenea chestii: viteze legale depasite si alte sfidari ale legii MAI ALES intr-o publicatie de PRESA! Daca dumneavoastra VA PERMITETI asa ceva, atunci cum puteti sa fiti un bun EXEMPLU si un OM si ZIARIST CORECT??? Poate doar daca o sa - Doamne fereste- aveti implicat pe cineva drag din familie intr-un accident auto grav o sa intelegeti ce inseamna sfidarea TAMPITA SI PROSTEASCA a LEGILOR care ne-au mai ramas de respectat in tara asta, in care oricum nu se mai respecta multe, mai ales OAMENII intre ei! Mie si unor prieteni mi s-au intamplat asemenea evenimente tragice si nedorite din cauza altora care considerau soseaua ca fiind circuitul lor de curse sau ca AU MAI MULTE DREPTURI si LIBERTATI DECAT MINE, cum se pare ca considerati si dumneavoastra!
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.