No SSO cookie

Hyundai ix35 2.0CRDI

voteaza
(0/ 0)
Hyundai ix35 2.0CRDI
Nota redactor
4.3
Nota cititor
0.0
Specificatii tehnice
Nivel poluare     Euro 5
Emisii CO2 g/km     189
Nr. usi     5
Nr. locuri     5
Motor tip / cilindri     L4
Combustibil     Diesel
Cilindree cmc     1995
Cutie viteze      Automata (6 viteze)
Putere maxima CP (rpm)     184 (4000)
Cuplu maxim Nm (rpm)     383 (1800)
Viteza maxima km/h     195
Acceleratie 0-100 km/h s     10.1
Tractiune      Integrala
Lungime mm     4410
Latime mm     1820
Inaltime mm     1670
Greutate kg     1787
Ampatament mm     2640
Volum rezervor litri     58
Volum portbagaj litri     591

Dotari
Airbag sofer + pasager (cu intrerupator) + airbag-uri laterale + cortina
Senzor de blocare a usilor in mers   
Avertizor de necuplare centuri siguranta (fata)   
Inchidere centralizata + Imobilizator motor   
ABS cu frana discuri fata/spate   
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri   
ESP + Asistenta la urcarea si coborarea pantelor   
Faruri cu functie "follow me"   
Sistem fixare scaun copil "ISOFIX"   
Sistem de blocare a usilor spate pentru siguranta copiilor
Bancheta spate rabatabila 6:4
Bare de acoperis longitudinale
Card Key        
Cheie inteligenta cu telecomanda incorporata si buton pentru pornirea motorului
Centuri siguranta reglabile pe inaltime si pretensionate (fata)   
Instalatie de climatizare automata dubla zona cu filtru de aer si sistem de ionizare si torpedou cu refrigerare
Computer de bord            
Consola centrala cu cutie de depozitare si cotiera
Cotiera centrala spate cu suport pahare
Eleron cu lampa stop incorporata
Faruri reglabile        
Senzor pentru aprinderea automata a farurilor
Geamuri electrice fata/spate cu coborarea automata a geamului de la sofer   
Incalzire in scaune (fata+spate)
Luneta degivranta        
Degivrator stergatoare fata cu degivrare si deflector
Oglinzi laterale, actionate electric, incalzite si rabatabile cu semnalizare incorporata
Pachet fumatori        
Pilot automat        
Plafoniera centrala        
Proiectoare de ceata        
Roata de rezerva de dimensiuni normale             
Scaun sofer reglabil pe inaltime si cu suport lombar   
Senzori parcare spate
Senzori de ploaie        
Servodirectie Electrica       
Set aparatoare roti            
Sistem audio (RADIO+CD+MP3+RDS +Ceas) + 4 boxe + 2 twetere + USB + AUX si comenzi pe volan
Sistem navigatie GPS        
Navigatie cu amplificator subwoofer, bluetooth, RDS si display camera video spate
Stergator luneta        
Stergator si stropitor luneta
Suport pahare cu iluminare   
Tetiere active si reglabile pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime/adancime         
Bandouri laterale de culoare neagra
Bara fata + spate vopsite in culoarea caroseriei   
Geamuri spate si luneta fumurii
Jante - 6.5J X18"(AL) / Anvelope 225/55R18
Ormanent geamuri        
Parbriz si geamuri fata atermice
Ornamente bord     Standard    
Sistem de iluminare a bordului "Supervision"
Ornamente interioare     Standard    
Butoane iluminate pentru actionarea geamurilor
Ornamente interioare     Standard    
Potentiometru reglare intensitate luminoasa a bordului
Oglinda interioara cu reglare electonica a cromatismului
Plafon panoramic     Standard    
Plasa portbagaj     Standard    
Plasa de bagaje cu sistem de fixare bagaje
Tapiterie piele     Standard    
Tapiterie, volan si schimbator imbracate in piele    

 

Comentarii (1)

scris de Anonim

Domnule Cristian Szilvassy, felicitari pt review-urile tehnico-economice reusite! Dar stiti ce nu inteleg eu, cum reusiti sa testati masini cu medie de 90-100km/h la un drum de 300KM in Romania? Asta bineinteles afara de autostrada..pt ca limita de viteza este de 50km/h de obicei in localitati- bineintles afara de DN1 si alte cateva exceptii si in afara ori 90 ori 100km/h in functie de nr de benzi si caracterul soselei. Plus ca unele autovehicole le testati mult peste limita max de 130km/h de pe autostrazi, unele la peste 200km/h. Bun, nici eu nu sunt sfant, adik in localitati merg si cu 59 sau 79 km/h maxim - viteze semi-legale la care radarul nu te inregistreaza, sau poate in vreo situatie de nevoie chiar trec de limita asta, dar sa conduc constant cu viteze de peste 60 unde limita e 50 sau peste 80 unde limita este 70 si afara cu mai mult de 20 peste limte, NU fac asa ceva! Nu pot decat sa inteleg ca dumneavoastra sfidati legile si MAI ALES PE CEILALTI participanti in trafic, considerandu-va poate mult mai bun si punand viata lor in pericol prin conducerea cu viteza excesiva! Si asta in DEOSEBI IN CADRUL PREZENTARII UNEI MASINI intr-un ARTICOL in MEDIA/ PRESA!!!! Luati exemplu de la TOP GEAR sau alte emisiuni: EI RESPECTA LEGILE CAND FILMEAZA! Si ofera de obicei sfaturi DE O MORALITATE RIDICATA pt traficul pe DRUMURI PUBLICE! NU aveti voie sa pomeniti asemenea chestii: viteze legale depasite si alte sfidari ale legii MAI ALES intr-o publicatie de PRESA! Daca dumneavoastra VA PERMITETI asa ceva, atunci cum puteti sa fiti un bun EXEMPLU si un OM si ZIARIST CORECT??? Poate doar daca o sa - Doamne fereste- aveti implicat pe cineva drag din familie intr-un accident auto grav o sa intelegeti ce inseamna sfidarea TAMPITA SI PROSTEASCA a LEGILOR care ne-au mai ramas de respectat in tara asta, in care oricum nu se mai respecta multe, mai ales OAMENII intre ei! Mie si unor prieteni mi s-au intamplat asemenea evenimente tragice si nedorite din cauza altora care considerau soseaua ca fiind circuitul lor de curse sau ca AU MAI MULTE DREPTURI si LIBERTATI DECAT MINE, cum se pare ca considerati si dumneavoastra!

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2078 :: 21.02MB