Dotari optionale
|
Echipare de serie 2 difuzoare suplimentare 4 inele de amarare in compartiment portbagaj 4 manere plafon, cele din spate cu agatatoare de haine 4 tetiere reglabile pe inaltime (2 fata si 2 spate) Airbag pasager cu posibilitate de dezactivare Airbag sofer Airbag-uri laterale fata Airbag-uri pentru cap fata/spate A treia lampa de stop Avertizor centuri de siguranta, scaune fata Bancheta spate rabatabila fractionat Bare de protectie vopsite in culoarea caroseriei Buzunare in spatarul scaunelor fata Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta fata cu sistem de prindere in trei puncte,pretensionate si reglabile pe inaltime Claxon bitonal Climatronic - instalatie de aer conditionat cu reglaj automat Computer de bord Cotiera centrala fata ajustabila cu compartiment de depozitare Covorase fata / spate, material textil Discuri frana spate Elemente decorative cromate pentru schimbator viteze, tablou instrumente de bord, orificii ventilatie Elemente decorative cromate pentru volan, schimbator viteze, buton maneta frana de mana ESC - program electronic de stabilitate Faruri cu halogen cu geam clar Functie Day Light cu posibilitate de dezactivare Garantie extinsa la 4 ani, in limita a 120.000 km Geamuri cu protectie termica Geamuri electrice fata / spate Grila radiator cu rama cromata Iluminare habitaclu cu contacte la toate usile Iluminare portbagaj Imobilizator electronic Inchidere centralizata cu telecomanda Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de impact Jante aliaj usor 15", Carme Lampa ceata spate Lumini pentru citit fata Luneta incalzita Manere interioare usi cromate Oglinzi exterioare si manere usi vopsite in culoarea caroseriei Oglinzi laterale electrice si incalzite Pachet fumatori (bricheta si scrumiera) Pachet legislativ: trusa medicala, 2 triunghiuri reflectorizante, extinctor Parasolar pasager cu oglinda machiaj Parasolar sofer cu buzunar Plafoniere fata / spate Pregatire "Isofix" pentru ancorarea a 2 scaune de copii, pe scaunele din spate Pregatire portbagaj acoperis Priza 12V, suport pentru pahare si compartiment de depozitare in consola centrala Proiectoare de ceata Racleta in capac rezervor Radio-CD&MP3-player 2DIN "Swing" Reglaj electric faruri Roata de rezerva otel Scaune fata reglabile manual pe inaltime Semnalizatoare laterale cu geam fumuriu Semnal sonor avertizare faruri aprinse Servodirectie electrohidraulica Sistem de recirculare a aerului cu filtru polen Spatii de depozitare in portierele fata / spate (in fata cu suport pentru sticla de 1l) Stergator parbriz tip aero, cu temporizator Suport ochelari Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului Suport vesta reflectorizanta sub scaun sofer Torpedou cu iluminare si climatizare Trei centuri de siguranta cu sistem de prindere in 3 puncte, spate Turometru cu ceas digital Volan cu 4 spite Volan imbracat in piele si pachet sumar piele (maneta frana de mana, schimbator viteze) Volan reglabil axial si vertical
|
scris de IoneldeSatmar 4 January 2013 18:32
Cam asa este, Renault si Dacia au raportul performanta /pret net superior, asa "vechi " cum sunt ele . Cu banii aceia iau un Reno Clio sau chiar un Megane mai tare si mai spatios, ce sa mai zic de o Daciuta ultimul model. :-)
scris de Val35101 10 December 2012 13:57
Pentru cei care nu stiu, Skoda Rapid se produce in India.
scris de Val35101 10 December 2012 13:33
Detin o masina germana dar trebuie sa recunoastem niste lucruri; foarte bine punctat cognomen! In primul rind nu cred "Rapid ofera un spatiu interior generos, suficient pentru cinci persoane " ca este prea generos spatiul si apoi nu cred ca se produce in .DE
scris de cognomen 6 December 2012 15:09
. Sa stam drepti si sa judecam stramb sau invers: ce ati prefera? O masina romaneasca, cu tehnologie franceza apartinand generatiei trecute, produsa in Africa, sau un model cehesc, produs de nemti? Asta e intrebarea Ce pot sa inteleg de aici? Dupa cate stiu Logan 2 este produs in Romania nu in Africa si nu apartine generatiei trecute. Mai degraba Skoda Rapid apartine generatiei trecute pentru ca nu este pe noua platforma pe care se fac noile VW, Seat, Skoda, ci pe platforma veche de Fabia. In plus diferenta intre Logan 2 si Rapid este intre 4000-7000 euro, nu 2000 cum afirmati. Recunosc ca Dacia are doar 3 stele fata de 5 dar totusi Rapid este nesimtit de scumpa. Ce ati vrut sa ziceti ca are binecunoscutul motor de 1,2 TSI? Ca daca dau search "probleme 1,2 TSI" imi vine sa plang. Turbine, lanturi, motoare chiar schimbate si la 11.000 Km. Ca sa fim mai exacti, nici nu are "binecunoscutul motor 1,2 TSI" pentru ca s-a renuntat la el din cauza problemelor iar masina are un nou model de TSI cu distributie pe curea fata de Logan 2 cu lant.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.