No SSO cookie

Suzuki Swift GS 1.2 VVT

voteaza
(0/ 0)
Suzuki Swift este City Car 2011
Nota redactor
3.4
Nota cititor
0.0

Motor

TIP MOTOR

1.2 VVT

CILINDREE

1242 cmc

PUTERE MAXIMA

94 CP / 6000 rpm

CUPLU MAXIM

118 Nm / 4800 rpm

NORMA POLUARE

EURO 5

CARBURANT

BENZINA

Transmisie

CUTIE DE VITEZE

manuala cu 5 trepte

TRACTIUNE

fata

Performante

VITEZA MAXIMA

165 km/h

ACCELERATIE 0-100km/h

12.3 s

Consum

URBAN

6.1 l/100km

EXTRAURBAN

4.4 l/100km

COMBINAT

5.0 l/100km

EMISII CO2

116 g/km

Dimensiuni

LUNGIME

3850 mm

LATIME

1695 mm

INALTIME

1510 mm

AMPATAMENT

2430 mm

GARDA LA SOL

140 mm

PORTBAGAJ

211 l / 528 l

REZERVOR

42 l

MASA PROPRIE

1020 kg

NUMAR LOCURI

5

 

 

Siguranta_______________________________________________

Airbag-uri frontale sofer/pasager

Airbag-uri laterale sofer/pasager

Airbag-uri tip cortina

Airbag genunchi sofer

Airbag frontal pasager decuplabil

Bare in usi pentru protectia la impact lateral

ABS (sistem de antiblocare a rotilor la franare)

EBD (distributia electronica a fortei de franare)

BA (sistem de asistenta la franare)

ESP (controlul tractiunii si stabilitatii)

Frana: discuri ventilate fata / discuri spate

Centuri de siguranta pentru 5 locuri cu prindere in 3 puncte

Centuri de siguranta reglabile pe inaltime sofer / pasager

Avertizare sonora pentru centura de siguranta

Sistem de blocare a pedalierului la impact

Sistem ISOFix de fixare a scaunului de copil

Sistem de blocare a usilor spate pentru siguranta copiilor

Jante si anvelope_________________________________________

Jante aliaj 16"

Anvelope 185/55 R16

Roata de rezerva de dimensiuni reduse (uz temporar)

Confort________________________________________________

Servodirectie asistata electric

Control automat viteza croaziera (Cruise Control)

Imobilizator electronic pornire motor

Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie

Deschiderea si pornirea masinii fara cheie (Keyless GO)

Computer de bord

Climatizare automata cu filtru de polen

Volan reglabil pe inaltime si adancime

Volan imbracat in piele

Oglinzi incalzite, reglabile electric

Scaun sofer reglabil manual pe 6 directii

Scaune fata incalzite

Consola centrala cu priza 12V si suporti de pahare

Buzunar spatar scaun pasager

Bancheta spate rabatabila 60 / 40

Geamuri electrice fata / spate

Geamuri spate cu tenta fumurie

Tetiere integrate pentru scaunele spate

Faruri Halogen, reglabile electric pe inaltime

Avertizare sonora faruri aprinse

Proiectoare ceata fata + Lampa ceata spate

Stergatoare cu temporizator

Stergator luneta cu temporizator

Radio-CD RDS MP3/WMA integrat cu 6 incinte acustice

Slot USB pentru conectare dispozitiv audio auxiliar

Comenzi audio pe volan

Sistem hands-free Bluetooth

 

Comentarii (6)

scris de Corvin_de_Hunedoara

OK, hai s-o lamurim: Cristian Szilvassy si Corvin_de_Hunedoara e una si aceeasi persoana. Unul e numele meu, celalat e userul. Apoi, ca sa nu vorbim aiurea si degeaba, iata ce punctaj a obtinut concurenta directa: http://www.masini.ro/drivetest/prezentare/91/skoda-fabia-facelift/ Cu mult sub cel al lui Swift. Golf nu e concurenta si nici clasa lui Swift, sa fie clar. Chiar daca unora le place sa compare merele cu elefantii, nu este si pace!

scris de bosni17

Stimate domnule Cristian Szilvassy, din pacate se vede ca nu agreati masinile mici pentru ca dati dovada de o lipsa totala de cunostinte in domeniu. Cat pentru Corvin_de_Hunedoara... stimabilule, hai sa fim seriosi, masini la 12000 euro... si ce dotari? si ce motoare? Nu zic nimic de faptul ca ati condus masinile concurentei, pentru ca daca la concluzia acesta ati ajuns, este grav. Suzuki Swift, spre marea mea surprindere are in momentul de fata cel mai bun raport pret calitate, urmata de uratica Fiat Panda si de Skoda Fabia. Conduc zilnic masini de la VAG si detin un golf de care sunt foarte multumit, insa urmatoarea masina va fi clar un Swift. La VW nu pot decat sa ma apuc de plans la ce-ti ofera pentru o caruta de bani si mai ales la fiabilitate, care din pacate s-a dus pe apa sambetei. Mai toate masinile din categoria Swiftului si mai jos nu merita banii pe care-i dai. E una din putinele care isi face banii. Domnule jurnalist, te rog fii obiectiv si lasa aberatiile gen sandero. Nu cred ca lumea vrea o cutie cu numar de inmatriculare RIP, chiar daca este ea ieftina si de-a noastra.

scris de mentos

Oricum, noi, ROMANI, suntem o natie de specialisti, ne pricepem la absolut orice.Ce-i de la CarBuyer, cand au facut drive test cu Mini, au scos in evidenta si minusurile, chiar daca-s ei nationalisti.Tot timpul ei au fost pertinenti, fie ca-i vorba de Ford, VW, Range Rover.Ma deranjeaza, findca voi sunteti SUBIECTIVI...Imi cer scuze daca cineva s-a simtit jignit.

scris de mentos

Prietene(incerc sa fac o reconciliere), esti patetic.In primul rand, masina costa 11750, in al doilea rand, prin rabla, masina asta ajunge la 9050.Ce-mi ofera Polo, Clio,Corsa in banii astia?Nimic.Ca si spatiu interior, sta cel mai bine.Are si minusuri(potbagaj mic,bord de plastic).Uita-te ce zic ce-i de la Autocar,CarBuyer.Nu mai denigra, doar pentru ca tie nu-ti place masina.Have a nice day!

scris de Corvin_de_Hunedoara

In afara faptului ca ai reusit sa jignesti pe cineva pe care nu-l cunosti, comentariul tau este de-a dreptul redundant. N-ai niciun argument in afirmatiile tale, ceea ce le face nule.In mod normal nici nu trebuia sa-l aprob, insa am preferat sa las lumea sa vada ce "cunoscatori" sunt cei care aduc critici. La 12.000 Euro iti poti cumpara, linistit, masini din clasa superioara celei din care face parte Swift. Si ca veni vorba, da, m-am urcat s in masinile concurentei, se pare insa ca matale nu!

scris de mentos

Bai jurnalistu` lu` Peste, esti fan declarat al celor din grupul VAG.Daca masina avea sigla VW, presupun ca era cea mai buna.Tu, Jurnalistul lui Peste, te-ai urcat in concurenta?Habar n-ai ce vorbesti, induceti posibili cumparatori in eroare.Masina asta( pe care o detin) , ofera cel mai cinstit pret pentru ceea ce ofera.Spune-mi orice alta masina(din clasa ei), care ofera ceea ce ofera aceasta in pret.Du-te la Vag si ia-ti motor de 60 cp, atunci sa spui ca motorul este subturat.JURNALISTU` LU`..

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.1685 :: 21.1MB