Motor |
|
TIP MOTOR |
1.2 VVT |
CILINDREE |
1242 cmc |
PUTERE MAXIMA |
94 CP / 6000 rpm |
CUPLU MAXIM |
118 Nm / 4800 rpm |
NORMA POLUARE |
EURO 5 |
CARBURANT |
BENZINA |
Transmisie |
|
CUTIE DE VITEZE |
manuala cu 5 trepte |
TRACTIUNE |
fata |
Performante |
|
VITEZA MAXIMA |
165 km/h |
ACCELERATIE 0-100km/h |
12.3 s |
Consum |
|
URBAN |
6.1 l/100km |
EXTRAURBAN |
4.4 l/100km |
COMBINAT |
5.0 l/100km |
EMISII CO2 |
116 g/km |
Dimensiuni |
|
LUNGIME |
3850 mm |
LATIME |
1695 mm |
INALTIME |
1510 mm |
AMPATAMENT |
2430 mm |
GARDA LA SOL |
140 mm |
PORTBAGAJ |
211 l / 528 l |
REZERVOR |
42 l |
MASA PROPRIE |
1020 kg |
NUMAR LOCURI |
5 |
Siguranta_______________________________________________
Airbag-uri frontale sofer/pasager
Airbag-uri laterale sofer/pasager
Airbag-uri tip cortina
Airbag genunchi sofer
Airbag frontal pasager decuplabil
Bare in usi pentru protectia la impact lateral
ABS (sistem de antiblocare a rotilor la franare)
EBD (distributia electronica a fortei de franare)
BA (sistem de asistenta la franare)
ESP (controlul tractiunii si stabilitatii)
Frana: discuri ventilate fata / discuri spate
Centuri de siguranta pentru 5 locuri cu prindere in 3 puncte
Centuri de siguranta reglabile pe inaltime sofer / pasager
Avertizare sonora pentru centura de siguranta
Sistem de blocare a pedalierului la impact
Sistem ISOFix de fixare a scaunului de copil
Sistem de blocare a usilor spate pentru siguranta copiilor
Jante si anvelope_________________________________________
Jante aliaj 16"
Anvelope 185/55 R16
Roata de rezerva de dimensiuni reduse (uz temporar)
Confort________________________________________________
Servodirectie asistata electric
Control automat viteza croaziera (Cruise Control)
Imobilizator electronic pornire motor
Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie
Deschiderea si pornirea masinii fara cheie (Keyless GO)
Computer de bord
Climatizare automata cu filtru de polen
Volan reglabil pe inaltime si adancime
Volan imbracat in piele
Oglinzi incalzite, reglabile electric
Scaun sofer reglabil manual pe 6 directii
Scaune fata incalzite
Consola centrala cu priza 12V si suporti de pahare
Buzunar spatar scaun pasager
Bancheta spate rabatabila 60 / 40
Geamuri electrice fata / spate
Geamuri spate cu tenta fumurie
Tetiere integrate pentru scaunele spate
Faruri Halogen, reglabile electric pe inaltime
Avertizare sonora faruri aprinse
Proiectoare ceata fata + Lampa ceata spate
Stergatoare cu temporizator
Stergator luneta cu temporizator
Radio-CD RDS MP3/WMA integrat cu 6 incinte acustice
Slot USB pentru conectare dispozitiv audio auxiliar
Comenzi audio pe volan
Sistem hands-free Bluetooth
scris de Corvin_de_Hunedoara 31 July 2011 11:04
OK, hai s-o lamurim: Cristian Szilvassy si Corvin_de_Hunedoara e una si aceeasi persoana. Unul e numele meu, celalat e userul. Apoi, ca sa nu vorbim aiurea si degeaba, iata ce punctaj a obtinut concurenta directa: http://www.masini.ro/drivetest/prezentare/91/skoda-fabia-facelift/ Cu mult sub cel al lui Swift. Golf nu e concurenta si nici clasa lui Swift, sa fie clar. Chiar daca unora le place sa compare merele cu elefantii, nu este si pace!
scris de bosni17 29 July 2011 14:10
Stimate domnule Cristian Szilvassy, din pacate se vede ca nu agreati masinile mici pentru ca dati dovada de o lipsa totala de cunostinte in domeniu. Cat pentru Corvin_de_Hunedoara... stimabilule, hai sa fim seriosi, masini la 12000 euro... si ce dotari? si ce motoare? Nu zic nimic de faptul ca ati condus masinile concurentei, pentru ca daca la concluzia acesta ati ajuns, este grav. Suzuki Swift, spre marea mea surprindere are in momentul de fata cel mai bun raport pret calitate, urmata de uratica Fiat Panda si de Skoda Fabia. Conduc zilnic masini de la VAG si detin un golf de care sunt foarte multumit, insa urmatoarea masina va fi clar un Swift. La VW nu pot decat sa ma apuc de plans la ce-ti ofera pentru o caruta de bani si mai ales la fiabilitate, care din pacate s-a dus pe apa sambetei. Mai toate masinile din categoria Swiftului si mai jos nu merita banii pe care-i dai. E una din putinele care isi face banii. Domnule jurnalist, te rog fii obiectiv si lasa aberatiile gen sandero. Nu cred ca lumea vrea o cutie cu numar de inmatriculare RIP, chiar daca este ea ieftina si de-a noastra.
scris de mentos 29 July 2011 10:18
Oricum, noi, ROMANI, suntem o natie de specialisti, ne pricepem la absolut orice.Ce-i de la CarBuyer, cand au facut drive test cu Mini, au scos in evidenta si minusurile, chiar daca-s ei nationalisti.Tot timpul ei au fost pertinenti, fie ca-i vorba de Ford, VW, Range Rover.Ma deranjeaza, findca voi sunteti SUBIECTIVI...Imi cer scuze daca cineva s-a simtit jignit.
scris de mentos 29 July 2011 10:08
Prietene(incerc sa fac o reconciliere), esti patetic.In primul rand, masina costa 11750, in al doilea rand, prin rabla, masina asta ajunge la 9050.Ce-mi ofera Polo, Clio,Corsa in banii astia?Nimic.Ca si spatiu interior, sta cel mai bine.Are si minusuri(potbagaj mic,bord de plastic).Uita-te ce zic ce-i de la Autocar,CarBuyer.Nu mai denigra, doar pentru ca tie nu-ti place masina.Have a nice day!
scris de Corvin_de_Hunedoara 26 July 2011 01:47
In afara faptului ca ai reusit sa jignesti pe cineva pe care nu-l cunosti, comentariul tau este de-a dreptul redundant. N-ai niciun argument in afirmatiile tale, ceea ce le face nule.In mod normal nici nu trebuia sa-l aprob, insa am preferat sa las lumea sa vada ce "cunoscatori" sunt cei care aduc critici. La 12.000 Euro iti poti cumpara, linistit, masini din clasa superioara celei din care face parte Swift. Si ca veni vorba, da, m-am urcat s in masinile concurentei, se pare insa ca matale nu!
scris de mentos 24 July 2011 09:31
Bai jurnalistu` lu` Peste, esti fan declarat al celor din grupul VAG.Daca masina avea sigla VW, presupun ca era cea mai buna.Tu, Jurnalistul lui Peste, te-ai urcat in concurenta?Habar n-ai ce vorbesti, induceti posibili cumparatori in eroare.Masina asta( pe care o detin) , ofera cel mai cinstit pret pentru ceea ce ofera.Spune-mi orice alta masina(din clasa ei), care ofera ceea ce ofera aceasta in pret.Du-te la Vag si ia-ti motor de 60 cp, atunci sa spui ca motorul este subturat.JURNALISTU` LU`..
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.