Ford Roadster 1928 este unul dintre multele derivate ale Fordului A. Ford A este modelul care a inlocuit Ford T, dupa 18 ani de productie. Ford A De Luxe Roadster este varianta coupe sport cu elemente de design suplimentare care sa-i sporeasca aspectul de masina ceva mai exclusivista decat Coupe-ul standard, sau Coupe-ul Sport simplu.
Din nefericire, exista prea putine exemplare Ford A Roadster care sa fi ramas in starea originala, deoarece acest model a fost considerat primul "Hot Rod" adevarat si a devenit emblema acestui curent auto. Din aceasta cauza, de-a lungul timpului si inclusiv astazi, ele este extrem de cautat de catre firmele de bricolaj si tuning, care restaureaza masinile, pastrand insa numai forma initiala a caroseriei, la care adauga motoare si transmisii din generatia contemporana, roti sport si alte imbunatatiri, rezultand niste hibrizi cu aspect vintage si cararcteristici tehnice supersport.
Insa modelul pe care vi-l prezentam astazi este pastrat in strea initiala si trebuie sa recunoastem ca arata impecabil pentru o masina de 84 de ani.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!