No SSO cookie

Dacia 1100 traieste!

voteaza
(0/ 0)
Dacia 1100 traieste!
Autoturisme Vintage · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Iata doua exemplare Dacia 1100, in doua variante: de competitie si standard.

 
 

Dacia 1100 nu mai are nevoie de nicio prezentare. A fost primul autoturism fabricat in Romania, sub licenta Renault. Ca a fost un model extrem de fiabil si ca multe exemplare inca mai circula fara nicio problema pe strazile Romaniei, se datoreaza faptului ca producatorul roman a fost obligat, la acea data, sa respecte standardele si specificatiile tehnice ale francezilor. Mai mult, la uzina din Pitesti se efectua numai asamblarea, componentele masinii fiind trimise din Franta. Lucru care nu s-a mai repetat si cu celelalt model iconic romanesc, succesorul modelului 1100, respectiv Dacia 1300.

Cele doua exemplare pe care vi le prezentam astazi sunt cele doua variante: standard - cel rosu si spoart - modificat pentru competitii, cel galben. Varianta sport nu a facut niciodata parte din oferta fabricii Dacia, fiind vorba despre modificari aduse motorului, suspensiei si caroseriei (nu si in acest caz), efectuate after market.
Nici jantele albe de 14", ale exemplarului galben, nu a facut vreodata parte din echiparea standard Dacia 1100, care avea echiparea in 13".

Totusi, ambele exemplare arata remarcabil si se misca la fel de remarcabil. Trebuie avut in vedere faptul ca productia Dacia 1100 s-a incheiat in anul 1971.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3486 :: 17.87MB