Citroen 2CV este o masina fabricata dupa Al Doilea Razboi Mondial care poate emite importante pretentii privind popularitatea si raspandirea sa pe glob, alaturi de o longevitate de invidiat a productiei; vorbim despre o masina care s-a batut pentru locul unu cu ceva mai celebrul Volkswagen Beetle, devansat intre timp de catre fratele mai tanar, Golf.
Citroen 2CV s-a fabricat intre anii 1948 si 1990, iar in cei 42 de ani de productie, pe strazile lumii au ajuns 8.756.688 unitati 2CV, in toate variantele, de la masina de familie la furgoneta, sau camioneta, inclusiv modelele speciale sau aniversare.
Modelul surprins de Masini.ro a suferit un bricolaj usor, care ii estompeaza vag imaginea originala. Astfel, varianta de fabrica nu avea acest spoiler fata si nici eleronul spate, iar fibra de sticla, sau materialul plastic din care sunt realizate elementele in discutie nu facea parte dintre materialele folosite la acea vreme la construirea caroseriilor, fiind considerat prea putin rezistent si deloc protector pentru pasagerii masinilor.
Totusi, este de apreciat starea in care se prezinta masina si faptul ca este inca perfect functionala, chiar daca vorbim despre un exemplar care a fost fabricat undeva in anii '80, judecand dupa forma semnalizatoarelor fata si a altor elemente de caroserie.
Modelul 2CV este considerat de catre specialisti si presa auto ca fiind cel mai iconic din toata gama Citroen, luand in considerare tot ce s-a fabricat vreodata in uzina franceza.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!