No SSO cookie

Presiune corecta

voteaza
(0/ 0)
Presiune corecta
Articole · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presiune CorectaPresiunea aerului Pneurile dv. sunt la presiunea optima? Exista sanse ca ele sa aiba cu 8 psi pana la 18 psi sub presiunea recomandata. Cel mai obisnuit mod de a afecta pneurile este umflarea necorespunzatoare. Presiunea scazuta cauzeaza uzura neuniforma a benzii de rulare a an

 
 

Presiune Corecta

Presiunea aerului

Pneurile dv. sunt la presiunea optima? Exista sanse ca ele sa aiba cu 8 psi pana la 18 psi sub presiunea recomandata. Cel mai obisnuit mod de a afecta pneurile este umflarea necorespunzatoare. Presiunea scazuta cauzeaza uzura neuniforma a benzii de rulare a anvelopelor, precum si o proasta manevrare si tractiune a vehiculului. Pneurile umflate insuficient se pot incalzi excesiv si pot exploda in mod neasteptat.

Mentinerea presiunii recomandate in anvelope este una dintre cele mai simple modalitati de a economisi benzina, marind durata de viata a benzii de rulare a pneului si asigurand siguranta.

Verificati intotdeauna presiunea aerului din pneuri si faceti reglari atunci cand ele sunt reci (cand anvelopele nu au rulat timp de 2 ore). Presiunea aerului ar trebui verificata cel putin la doua saptamani odata. Acesta este un lucru important, intrucat daca temperatura aerului de afara se schimba, la fel se intampla si cu cea din pneuri. La o scadere a temperaturii cu 10 grade poate reduce presiunea din pneuri cu 1 psi. Aceasta inseamna ca, daca v-ati reglat presiunea din anvelope in iulie si nu le mai verificati pana in decembrie, s-ar putea sa fi pierdut mai multe psi, micsorand distanta parcursa cu acelasi consum de carburant si provocand uzura prematura a pneurilor. De asemenea, amintiti-va sa verificati pierderea de presiune a rotii de rezerva.

“Nota - presiunea din anvelope poate fi “acordata”, insa, cu toate acestea, nu ar trebui NICIODATA  sa depasiti presiunea maxima marcata pe flancul pneului, si NICIODATA sa reglati presiunea sub cea recomandata in manualul proprietarului vehiculului.

De asemenea, daca ati modificat deja dimensiunea anvelopelor fata de cea originala, s-ar putea sa fie necesar ca presiunea minima sa fie ajustata. Consultati un profesionist in jante/anvelope pentru presiunile corecte.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1024 :: 22.13MB